Ik heb vanmorgen naar de vk gebelt en moet nu een afspraak maken met de arbo arts om te bespreken om 50% minder te gaan werken. Men zei al tegen mij een 2e zwangerschap is zwaarder wilde er eerst niet aan maar het is helaas toch waar.
@Tirilisko: Balen van die wagen, wie weet vind je hem toch nog. Wel heel leuk van je kamer, klinkt heel tof, ben benieuwd naar de fotos straks. Fijn dat het beter met je gaat! @Mirei: Wat fijn van die kamer en dat het goed met je gaat! Wel minder dat je 3 mnd weg moet, maar gelukkig heb je nog keus. @Noppie: Leuk dat je ook begonnen bent met uitzet. Iedereen bijna nu he, echt leuk... wel allemaal foto's laten zien straks he! @Maatje: Klinkt goed je weekendje weg, al weet ik ook niet wat Oranje park is haha. @Patries: Dat ze dat al kunnen weten, het geboorte gewicht!? Toen ik het las d8 ik eerst: geweldig, wil ik ook weten, toen besefte ik dat ik voor loop op jou en dat ze tegen mij al begonnen zijn over keizersnede als ik zo doorga ivm groot kind.. dus krijg nu beetje de zenuwen door jouw opmerking Maar ja, ik doe het helemaal zelf, want snoep nog steeds te veel zucht Gefeliciteerd met je goed echo en het geboortegewicht klinkt ook perfect! @Anne: Heel knap van je dat je je goed aan dieet houdt, ik dus niet zoals je hierboven kan lezen. Leuk dat alles bijna klaar is! Verder wens ik je heel veel sterkte vandaag! @Axioma: Pff, balen meid! Gelukkig dat de mannen het verder afhandelen en je toch nog lekker hebt kunnen shoppen @Sonya: Waardoor beviel je met 28 weken? Wat erg! Heeft ze lang in couveuse moeten liggen? Leuke kamer hoor en mooie dochter ook, had ik nog niet gezegd! @Daffie: Fijn dat het beter met je gaat en wat een geluk met zo'n arbo arts, heerlijk voor je! @Angela: Sterkte met je bekken! @Married: Ja, heel irri dat mensen de naam gaan raden, hier ook en een aantal hebben het al goed geraden.. zucht! Komt doordat ik die naam al 10 jaar mooi vind en sommigen hebben blijkbaar een erg goed geheugen en anderen vinden die naam bij ons passen.. dus dat is op zich wel leuk... maar goed.. ik heb gelukkig een stalen gezicht, dus ik verraad niks haha. Hier alles zijn gangetje verder, gisteren echt het hele huishouden gedaan, vandaag ook weer goed bezig bezig geweest met vanalles. Nu wil ik eigenlijk naar bed, maar die kleine van vriendin wordt zo wkkr waar ik nu op pas.. dus helaas nog ff volhouden en krijg ook visite straks. Maar ja, slaap ik vanavond weer extra lekker Wil iedereen die zo loopt te tobben met bazen en arbo artsen en de laatste loodjes nog veel sterkte wensen! Ik tel met jullie af hoor.... Ben nu zo blij dat ik geen werk heb en twijfel ook steeds meer of ik wel weer wil gaan werken als die kleine er is, ik zal wel moeten, maar probeer het denk ik toch zo lang mogelijk uit te stellen. Fijne dag nog allemaal!
ff snel berichtje tussendoor.. Wie wil graag een gratis 3D echo op 6 of 7 november? Zie: http://forums.obgyn.net/vrouwengezondhe ... /0156.html Balen, ik heb net een 3D echo gepland op 1 november. Beetje overdreven om de week erna nog een keer te gaan!
hoi dames, ook ik ben weer in het land der levenden, gelukig gaat het met de vader van mij vriendin weer stukken beter en is de rust weer en beetje weder gekeerd. patriessie: gefeliciteerd met de goede echo anne: sterkte vandaag, is indd heel dubbelop nu axioma´hoop dat je schoonouders zo lief zijn dat je daar mag douchen, hoop dat het gauw gemaakt is sonya´lekker rustig aan gaan doen, het kleintje moet nog lekker een aantal weekjes bij mama blijven zitten daffie´fijn dat het goed is gegaan bij de arbo, ik ben ook mider gaan werken, werkte voor 37 uur en nu nog maar 32 waarvan 22 op loonwaarde en 10 uur therapeutisch. mobiel´hier ook lastvan zwangerschapdemetie moet echt alles opschrijven anders ben ik echt een zeef. epie´heerlijk ljkt me dat zwemmen, helaas krijk ik altjd kramp in het water waardoor ikhet diepe niet indurf tirtilsko´fijn dat je familie je zo helpt met de babykamer, hoop dat je vlug een andere kamer gevonden hebt amor´sterkte met hetverlies van je kat, is altijd zwaar klote als iets er na zoveel jaar niet meer is mirei´fijn dat allesgoed is gekomen met je meubeltjes angela´hoop dat na je bevalling je bekke gauw weer goed zijn zo hoop dat ikniemand vergeten ben anders sorry
Dames, laten jullie nog even weten of jullie meegaan met de meeting op 9 november? . Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
nog even een berichtje nog maar vier weekjes en dan gaan we trouwen. hoop dat we die dag en beetje redelijk weer treffen, moeten nog een paar laatste dingen regelen en dan is het allemaal klaar gisteren hebben lief en ik samen de kinderkamer helemaal afgeschilderd, nu nog een paar kleine dingen afwerken en dan wachten op de meubels, deze komen de 29ste deze maand al thuis, ook komen die dag de gordijntjes dus kunnen we lekker gaan inrichten voel de kleine nu dagelijks, is echt leuk
Hey Maka, ik heb meteen gereageerd. Heb ook wel de week ervoor een pretecho, maar kan mijn meisje elke dag wel zien Daffie
Hoi allemaal Maka: bedankt voor de link! Ik heb er gelijk op gereageerd, ik hoop dat we uitgekozen worden Mezelf: ik heb sinds gisteren opeens last van bekkenklachten. Jeetje wat is dat vervelend zeg! Ik heb vandaag de vk gebeld en ze zei dat ik oefeningen moest gaan doen... Heb alleen geen idee wat voor oefeningen De laatste dagen is ons ventje anders gaan liggen en voel ik hem bijna niet... zal wel komen doordat de placenta voor ligt, maar echt leuk is het niet.
@ Patriessie: gefeliciteerd met de goede echo! @ Anne; sterkte met deze emotionele dag. @ Axioma: nee he, wat rot een lekkage waar je niet bij kan. Ik hoop dat het gauw gefixed kan worden... @ Angela: balen dat je zo'n last van je bekken blijft houden. Houd goed je grenzen aan meid! @ Tirtilisko: leuke kamer hoor. @ Daffie; ben blij voor je dat het nu zo goed geregeld is met die arbo-arts! Vandaag weer een druk dagje werken achter de rug, in elk geval wel afgekregen wat ik gepland had (dat was niet veel ). Vanavond avondje niksen I guess. Heb onwijze last van mijn tandvlees; bloed als een rund en zwakke plekken (waar eerder wortelkanaalbehandelingen in hebben gezeten) zijn nu ook weer gevoelig. Bah.
Hoi hoi! Was hier al heeel lang niet geweest. Heb mezelf net bij de hyves afgemeld gezien ik er toch nooit kom. Ook hier kom ik afscheid nemen. De termijnecho wees uit dat ik op 2 maart uitgerekend ben. Dus ik ben officieel een maart mama, dus ik schrijf sinds vandaag daar mee. Iedereen een fijne zwangerschap verder!
@ Maka : Jammer dat het in Amsterdam is *zucht* @ Evelieveling: Heb je ook van de lijst gehaald nu Veel succes met je zwangerschap
Hoi Meiden Sorry noppie, was in de war met Dafie, Makka: Jammer dat het in Amsterdam is, beetje ver vanuit assen. sonya: doe rustig aan deze keer, mooi kamertje. Heb net wel een uur strijd gehad met mijn dochter, voelde me net zo'n moeder die mee doet aan Schatjes. Krijsen dat ze naar bed moest en telekens stond ze weer bij het trap hekje, maar naar een uurtje volhouden heb ik tog gewonnen. Hopelijis dit geen nieuwe gewoonte. Groetjes Martine
Martinenur Heb ik ook met Justin gehad. Bij hem ook volgehouden en na een paar dagen was het weer over. Lekker herfst vakantie Ga lekker genieten met mijn ventje. Morgen maken we er lekker een knutseldag van. Heerlijk.
Fijn dat je het kamertje alsnog hebt! Haha en de brownies zijn op. Maar ik heb vanmiddag muffins gemaakt, dus als je wilt..? Wat lief zeg van je schoonmoeder. Mijn schoonfamilie (de vrouwen dan) maken altijd hele maaltijden haha. Allemaal Indonesisch eten . We gaan volgende week vrijdag weer langs, heb er nu al zin in! @All, ben een paar dagen niet geweest om het internet van mijn lappie kapot is. We hebben nu maar 1 computer die het doet. En aangezien vriendlief veel huiswerk moet maken....heb ik pech . Ik heb daarom ook niet alles terug gelezen. Maar zodra het internet het weer doet kom ik weer gezellig meedoen! Ik moet nu gaan leren voor mijn autotheorie. Moet morgen theorieexamen doen . Duimen jullie voor mij? Om 13.30 moet ik.. Fijne avond iedereen! Liefs van mij
Morning! @ Dayenne, succes strakkies! Zal voor je duimen! @ Karina, zag op hyves foto's van je puppy, lief! Werkse iedereen! Denken jullie er nog even aan om door te geven of jullie wel of niet meegaan met de meeting? Liefs!
Dayenne succes meid Meiden ben gisteren naar Burgerhout geweest en op alle kamers zat een levertijd van 12 weken. Uitgezonderd van 3 kamers die konden in 3 weken geleverd worden maar die vond ik helemaal niet mooi. Dus ik heb voor bij ons op de kamer een wieg besteld die krijg ik over 3 weken. Want hij komt sowieso bij ons op de kamer te slapen dus de wieg hebben we dan ik zal even een link plaatsen van de wieg http://www.babyonline.nl/article.asp?articleid=247 Hij is 100 euro incl. witte bekleding die van 89 euro had een gele bekleding vond ik niet echt mooi Dus niet echt duur alles zit er al op en aan. En ik heb deze babaykamer besteld: http://www.babyonline.nl/article.asp?articleid=2819 En owww jaaaa Ik voel sinds zondag ons kleintje al bewegen. Wist eerst niet zeker of hij het was het waren zondag echt alleen maar 4 plopjes Maar gisteren heel vaak haast de hele dag door als ik ging zitten. En vandaag ook al in de tram nu ik hier zit zooooooo gaaf. Het beste hoe ik het kan uitleggen zijn echt ja ploppen soort van net als of er iets in je knapt. Zo gek maar owww zoo leuk
@ Tirtilisko. Fijn dat je inkopen hebt gedaan. En super dat je je kleintje nu ook voelt bewegen. Leuk he?