Golfola, TUURLIJK WILLEN WIJ HET WETEN! Married, ja ja terug, ben wel weer blij lekker thuis te zijn hoor. Ga nu naar Ikea, tot later.
Meetingmiddag 9 november Hieronder een lijstje van degenen die hebben laten weten of ze wel of niet meegaan. Dit moeten we weten ivm reserveren voor een bep. aantal personen. Graag nog meer reacties (ook als je niet meegaat), dan kunnen we zsm reserveren! Voor de volledigheid, de kosten van de high tea bedragen 14,90 pp. Locatie: Stadscafé Broers in Utrecht. Meer info: http://www.stadscafe-broers.nl/ Tot nu toe: Aanwezig: 1. Angela21 2. Dayenne 3. Marriedgirl 4. Noppie 5. Eppie25 6. Mieke8 7. Vaamrile (we gaan ervan uit dat je meegaat ) 8. Caro73 9. Patriessie Twijfel: Uk80 Martinenur Niet aanwezig: Daffie76 Axioma Amor
Meetingmiddag 9 november Hieronder een lijstje van degenen die hebben laten weten of ze wel of niet meegaan. Dit moeten we weten ivm reserveren voor een bep. aantal personen. Graag nog meer reacties (ook als je niet meegaat), dan kunnen we zsm reserveren! Voor de volledigheid, de kosten van de high tea bedragen 14,90 pp. Locatie: Stadscafé Broers in Utrecht. Meer info: http://www.stadscafe-broers.nl/ Tot nu toe: Aanwezig: 1. Angela21 2. Dayenne 3. Marriedgirl 4. Noppie 5. Eppie25 6. Mieke8 7. Vaamrile (we gaan ervan uit dat je meegaat ) 8. Caro73 9. Patriessie Twijfel: Uk80 Martinenur Niet aanwezig: Daffie76 Axioma Amor Tirtilisko Sorry meiden ik kan niet mee nu kan ik al niet te ver reizen etc maar wil wel graag foto's zien zal wel heel leuk worden
@ Tirtilisko, heel erg jammer! Maar uiteraard ook hartstikke begrijpelijk dat je niet meegaat! We zullen foto's maken hoor
Hoi hoi, De meetingmiddag lijkt me heel leuk, maar vanaf hoelaat en ongeveer tot hoelaat zal het zijn? Dan ga ik even kijken wat er mogelijk is! en.....ja ik zal het vertellen..... WE KRIJGEN EEN JONGETJE! Onze zoon krijgt een broertje!
@ Golfola Een jochie, cool! Gefeliciteerd!!! We willen 9 nov om een uurtje of 14.00 starten, ik denk dat het een uurtje of 2 duurt?
Hey meiden! Daar ben ik weer! Alles goed hier lees ik?! @Golfola:Een zoon! Gefeliciteerd meid! Ik heb het zo onwijs druk gehad. Vrijdag kwam mijn moeder over uit Groningen en is zondagavond weer vertrokken. Daarnaast hebben we afgelopen donderdag onze puppy gehaald. Die ligt nu eindelijk lekker op mijn voeten te slapen. Ik heb nog geen tijd gehad om bij te lezen. Kijken of het nog lukt. Vanavond hebben we het tweede deel van de 20 weken echo. Kijken of ze nu wel goed ligt. Liefs Karina
Golfola, gefeliciteerd met jullie zoon! Goh de jongetjes gaan hard zeg. Maar dan komt er straks vast nog een meiden explosie opgang, hihi. Weer terug van Ikea. Aangezien de babykamer nu nog een soort van bibliotheek is en ik alle boeken aan het verplaatsen ben naar onze slaapkamer op zolder, heb ik 2 nieuwe Billy kasten met glazen vitrinedeurtjes gehaald. Vanavond dus in elkaar zetten, kan ik weer verder met leeghalen van het kamertje. Wil ook zo graag starten met schilderen en zo. Nu ik al die verhalen zo lees en foto's langs zie komen kriebelt het erg bij mij. Ik voel de kleine overigens nu ook heel vaak. Gister ging ik nog even met de angelsounds luisteren en toen schopte hij meteen tegen het aparaatje, hihi. Karina, veel plezier vanavond. Enne die kleine uk moet nu wel goed liggen hoor, hihi.
Ik weet niet of het lukt om vandaag nog te laten weten of ik bij de meeting op 9 november kan zijn, maar ik zal het zo snel mogelijk laten weten! Het lijkt me heel gezellig! Tot snel!
Anne, fijn dat het meevalt met de suiker en dat het goed op te lossen is door 6x een beetje te eten op een dag. UK, goed nieuws. Gefeliciteerd, heel fijn zeg. En gelukkig is het straks maar een hele kleine correctie. Meiden met mooie en goede echo's natuurlijk gefeliciteerd en zag dat er weer mooie foto's in de albums geplaatst zijn. En natuurlijk of het een meisje of jong is, gefeliciteerd. Het blijft toch zo bijzonder vind ik. En natuurlijk ook al die mooie buiken! Suske, wat is dat een prachtig wiegje zeg! Tirtilisko, hoe is je examen gegaan? Patriessie, super dat het gelukt is om jullie droomhuis te bemachtigen. Ben eigenlijk wel heel erg nieuwsgierig waar Succes met de verkoop van het huidige huis, hoop dat het niet al te lang te koop zal staan door die hele toestand. Jammer dat je het hier voor ons ook geheim houdt, hahahaha! Ach we zijn toch niet nieuwsgierig. Daffie, wat een leuke man zeg die Arbo arts, haha. Fijn dat hij ook het er helemaal mee eens is, een hele geruststelling toch? Enne ook al zo'n mooi wiegje, schattig hoor. Noppie, gelukkig dat je vader en jij weer on speaking terms zijn en dat hij toch wel inzag dat het zo niet verder kon. Hopelijk gaan jullie er goed uitkomen en zal het een leuke vakantie worden. Caro, ik wilde graag het Pure Wood Baby kamertje van de Prenatal. Maar vriendlief vond het belachelijk dat je voor dat geld ook nog eens het hout zelf moest bewerken. Nu heb ik toch mijn zin gekregen en alleen de kast genomen. Vind jullie keuze ook erg mooi en stoer, lekker naturel dat hout. Hmmm, was even aan het snuffelen op de site van BabyMax naar de kamertjes die een paar meiden daar hebben gekozen, maar er staan er maar een paar op die ik kan bekijken, of zoek ik dan niet goed op de site. Ben zo benieuwd. Maka en Married, jullie waren het toch? Amor, jullie kamertje is echt super mooi geworden hoor, heel apart. Matrasjes etc. Wij hebben voor een gemiddelde prijscategorie matras gekozen bij de Prenatal (129,-) en ik vond de kritische punten die dit matras heeft prima. Verder gekozen voor de aerosleep er bovenop en de bijbehorende overtreksetjes. Heb ook de aerosleep voor in de reiswieg/wieg genomen. Keuze voor een babyfoon nog niet gemaakt. Mannetje vind ze te duur. Gewicht: ik schrok vanmorgen, 80 kg op de weegschaal en ik begon bij 71,5. Nu heb ik gedurende de vakantie natuurlijk wel heel anders gegeten dan thuis, maar toch. De kilootjes gaan wel heel hard. Alhoewel je het niet echt ziet aan de rest van mijn lichaam. We hebben leuke foto's gemaakt op vakantie van mijn buik. Zal ze later in mijn album zetten.
@ Golfola, prima! @ Karina, ik zag je hondje op hyves, echt super schattig! Veel plezier met de echo! Hopelijk ligt ze nu goed. @ Mieke, wij hebben kamertje Napoli. Ik kon hem eerst ook niet vinden op de site van BabyMax, maar Maka attendeerde me op de webshop, daar staat ie wel in! Zij heeft overigens type Mees.
jongen of meisje : Oke oke oke oke................ Zucht vond het ook flauw van de andere toendertijd maar begrijp ook hun standpunt nu, willen het voor ons 2tjes houden en ben al zo bang dat ik me verlul aan anderen, want dan heb ik oorlog met mijn mannetje maar ik ga het jullie vertellen... want wil het toch wel graag kwijt Ik (mannetje ook) ging er van het begin al uit het wordt meisje, ben echt een meidenmamma (dacht ik) ik hou van tuttelen, haartjes met knipjes, kleertjes, meidendingen, poppen etc. Maarre Married had het goed mijn mannetje zag dus een slurfje en na afloop zei de gyn ook zeg maar wat je zie nou ik meteen een MEISJE hihihi Nou we krijgen een BABYBOY heb het hele weekend aan het idee moeten wennen maar vind het enorm stoer En wat de meeste al zeiden nu je het weet is het nog leuker geworden... Heb vandaag mezelf en mijn beebje alvast een jongenscadeautje cadeau gedaan een stoer pakkie van burberry met slofjes, helemaal in LUV.. hihi
@ Patriessie, jeej ik had het goed! Ook een boy, superleuk joh! Gefeliciteerd! 22 feb is een jongensdatum blijkbaar . Ik moest idd ook aan het idee wennen hoor, had me echt ingesteld op een meisje. Maar dat wennen ging heel snel, ik denk nu alleen nog maar in het blauw! En voor jongens heb je idd superleuke stoere kleertjes! Wie gaat er trouwens allemaal naar de Jonge Gezinnen beurs?
JOEHOE, patriessie wat lief dat je het toch hier verklapt hebt. Enne, ook een boy gefeliciteerd. Leuk hoor! Ik was overigens helemaal blanco en had totaal geen voorgevoel. Maar wat is het leuk om te weten toch, nu heb je nog meer een band met je kleintje. En tja ik was ook direct helemaal los geslagen met spulletjes kopen hoor. Oh Tirtilisko, sorry, hihi... Dan Dayenne, hoe is het gegaan?
@married... jij schreef het en ik dacht nog jeetje dit keer zit je er niet naast hihihihi En inderdaad het went snel hoor want we hadden het hele weekend over niets anders.... en mijn broertje belde s'middags nog om te vragen of we het echt niet wisten omdat hij schoentjes wilden kopen en ik maar liegen en zeggen HET lag verkeerd ze konden het niet zien haha S'avonds kwam hij met stoere lacoste schoentjes in het wit en vanachter babyblauw zegt hij erbij ja die kleur kan voor beide maar ik hoop op een jongetje vandaar blauw... hihi wij stiekem lachen! Wil de babykamer wel neutraal houden... meubels wit, zilver/grijs de vloer en de assecoires babygeel met mat zilver, (rol)gordijntjes babygeel en schaapjes, heb al schapen lampjes, knufffels, hobbelschaap en zelf een schilderij in het wit, zilver, babygeel geschilderd (een schaap) En vrijdag met mijn mams de babykamer uitzoeken