Klinkt allemaal super leuk Patries de plannen voor het kamertje. Heerlijk nu wat gerichter bezig te kunnen zijn toch? Married, ga gelijk even spieken op de site hoor! Mooi hoor de kamertjes. Mijn mannetje wilde juist niet iets wat helemaal op elkaar af is gestemd. Dus wij hebben nu een ratjetoe, hahaha. Had ik al verteld toch. De commode van marktplaats, die moet nog opgeknapt worden. Zilvergrijs ledikantje van prenatal. En de kast pure wood van prenatal. Kasten vond ik erg moeilijk. Bij veel kasten bij het openen moet je hard trekken door de magneetjes aan de deurtjes en dat maakt dan zoveel lawaai voor de beep. Daarbij heb je meer legruimte nodig dan hang en vind ik een stang over de hele breedte dus niet praktisch en de plaats waar de kast komt te staan is niet super breed dus moest de kast ook niet breder dan 1 meter zijn. Plaatjes in mijn album.
Mieke: Ja echt... kan nu gelukkig nemen wat ik wil qua kinderkamer nu we een groot huis krijgen hihi ideaal dat van pure wood ziet er ook onwijs uit zeg, vind het nog wel moeilijk, wil iig wel iets wat echt staat mag een beetje lomp zijn dus, vind wel dat veel gammel is wat ik tot nu toe heb gezien... Ga nu ff spieken naar de kamertjes van de andere hihi Ps. Mieke, ga 5 minuten verderop wonen, net in Aalsmeer
Aha, Nieuwbouw Tja ik vond eea ook vrij gammel wat ik gezien en gevoeld heb. Die Pure Wood is echt heel stabiel en sterk en mooi hout ook.
@Tirtilisko, mooi wiegje en kamertje hoor! En heerlijk dat je je kleintje nu ook voelt! @Eppie, ik snap je helemaal, ideale kinderstoel. Mijn oppaskinderen hadden die ook! @Maka, wat vervelend dat maagzuur, nou hopenlijk krijg je geen last van je pannenkoeken! @Mieke, welkom terug. Fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad. Maar sterkte met de jetlag! @wenT Gefeliciteerd met de goed echo! Mazzel hoor, gratis echo's! @Golfola, gefeliciteerd met jullie zoon! @Karina.. puppy!?! FOTO ! Enne hopenlijk ligt de kleine goed vanavond! Wel leuk om de kleine weer te zien! @Patriessie, nou meid gefeliciteerd met jullie zoon! @Dayenne, en hoe is het gegaan? @Jonge gezinnen beurs, ik ga op zaterdag, en mijn moeder gaat mee, de medicijnen beginnen aan te slaan. En ze wil perse mee, tuurlijk moeten we wat vaker gaan zitten, maar dat vind ik zelf ook niet erg Nou mn vader belde gisteravond laat op, hij kan aanstaande zaterdag al komen om naar de lekkage te kijken! Verder gewerkt.. brr de rest van de week sta ik weer heerlijk alleen op de groep. Ach ja sinds ik zwanger ben, zijn mn clienten wel steeds behulpzamer aan t worden
Axioma, wat goed en fijn dat de medicijnen bij je moeder goed aanslaan en dat ze nu toch mee kan zeg. En ach wat vaker zitten kan voor jou natuurlijk ook geen kwaad Ik heb een vriendin meegevraagd die is ook zwanger. We proberen op een doordeweekse dag te gaan.
Wij zitten net op onze samen bevallen cursus het weekend van de beurs Misschien dat we donderdagmiddag nog even kunnen gaan, maar dan heb ik ook al gewerkt. En de 9 maanden beurs gaat ook al aan ons voorbij.... Vanmiddag lekker gaan lunchen met een vriendin. Xxx Daffie
Ja daar ben ik ook erg blij mee, het ademen gaat nu toch ietsje makkelijker, en ze voelt zich fit genoeg... en houdt ze t niet vol gaan we lekker weer naar huis...
@ Tirtilisko: fijn dat je je beebje nu voelt. Enne, ik voel het meestal pas als ik rustig op de bank zit of in bed lig. Overdag ben ik meestal zoooo druk met mijn werk dat ik er (helaas) geen aandacht voor heb, of ze houdt zich dan ook echt rustig... @ Maka: ik duim voor je dat die medicijnen werken want dit klinkt niet leuk zo.... @ Married en Patriessie: ik ben ook veranderd in een veelvraat . @ Mieke: welkom terug! @ Went: gefeliciteerd met de goede echo! @ Golfola: gefeliciteerd met jullie zoon! @ Karina: ooooooowwwww wat schattig. een pupje in huis. Hoe heet ie? Plaats je een fotootje van hem in je album? @ Patriessie: jaaa, een zooooooon! Hier weer heel drukke werkdag gehad. Het gaat moeilijk op het werk: ik moet allerlei mogelijkheden voor reorganisatie inschatten, terwijl ik daar eigenlijk de ballen verstand van heb. Het duizelt me af en toe en bovendien ben ik eigenlijk niet zo;n strateeg die een visie voor over 10 jaar heeft . Thuis gekomen was vriendlief voor de tweede keer plafond baby-kamer aan het stuken . Het is nu af en moet goed drogen. Dan kan na onze vakantie alles voorgestreken en geschilderd worden. Morgen nog weer kijken voor behang en dan hoogst waarschijnlijk die leuke veels te dure van Designers Guild kiezen 8) .
@ Axioma nou hopelijk wordt het dan zaterdag opgelost en is het maar 1 weekje niet douchen @ Karina jeetje wat een scheetje... lijkt wel een bordeauxdog ook ikke is benieuwd wat het is @ Noppie welkom bij de vraatzuchtclub hihihi enne als ik heel druk ben voel ik hem ook minder zo nu en dan maar maar ga ik sávonds relaxt op de bankhangen dan lijkt het wel een danswedstrijdje daar binnen...
Karina wat een scheetje zeg die pup van jou! Mobielfreak voor de lijst: wij krijgen definitief een MEISJE!! We hebben zaterdag ochtend bij een particulier echocentrum nog een keer een echo gehad omdat de echoscopiste afgelopen woensdag niet met zekerheid kon zeggen of het een meissie was. Zaterdag was het overduidelijk! Nou daar gaat dus mijn goede gevoel hihi......een hele lijst met jongensnamen bedacht en het wordt dus gewoon een eigenwijs dametje!Wel super leuk hoor! Helaas moet ik jullie ook zeggen dat ik niet mee kan 9 november Mijn beste vriendin viert die dag haar verjaardag... Verder voel ik mijn meissie iedere dag steeds beter, vooral ook op het werk tijdens veel lawaai van bijvoorbeeld de boor ( maar wie zou dan niet gaan tegensputteren he!) en s'avonds rond bedtijd....ook wij kunnen met een warme hand op de buik een spelletje met haar spelen.... Krijg wel steeds meer last van mijn rug en heb dagelijks een soort kramp in mijn rechterbeen, heel irritant ( maar ja dagen van 8-18 uur hakken er natuurlijk wel in...)dus ik weet waar het aan ligt........
Tirtilisko, mooie wieg en kamer! Eppie, ik ben vanaf de 8ste week van de zwangerschap onder behandeling bij de fysio, maar het heeft helaas niet heel veel mogen helpen. Zwemmen doet inderdaad goed, maar kijk je wel uit met de schoolslag! Dit kan erg zwaar zijn voor je bekken zonder dat je het op dat moment in de gaten hebt! Mieke, welkom terug! Zo te zien heb je het goed gehad! WenT, gefeliciteerd met de goede echo, en leuk dat ze je gevraagd hebben om te oefenen. Is nooit verkeerd om een paar keer extra naar je kindje te mogen kijken, toch? Patriessie, gefeliciteerd met jullie zoon! Karina, wat een lief koppie! Hoe is de echo gegaan? Kelly, gefeliciteerd met jullie dochter! Wij hebben vanmorgen de 20 weken echo gehad. Alles is goed en..................we weten nu zeker wat het geslacht is! Maar dat blijft nog een geheimpje voorlopig. Ik weet niet of het me gaat lukken, want mijn man is nu al bezig van, ach we kunnen het toch wel tegen een paar mensen vertellen...... Ik heb alleen deze zwangerschap geen geluk met echo's.... We moesten om 8.30 daar zijn, werden pas om 8.40 binnengeroepen, om 8.45 begon ze met echoen en na een hoop flink hard gepor en geduw stonden we om 9.00 weer buiten...... I baal er echt ontzettend van en vind het echt niet leuk. de vorige keer was het gewoon nog in het ziekenhuis (in mijn eerste zwangerschap) en hebben ze bijna 3 kwartier ge-echood (of hoe je dat ook schrijft..) Ik ga denk ik toch maar eens kijken voor een pretecho en ik ga een klacht indienen bij de verloskundigen. We vinden het gewoon schandalig. Ze legde ook niets uit of zo, Als mijn man er geen verstand van had gehad hadden we helemaal niets geweten.... Zo dat was even mijn klaagzang, sorry, maar ik moest het echt even kwijt!
Kim, heb je de beurskaarten nog ontvangen? Angela, wat jammer dat jullie weer zo snel buiten stonden. Het is toch een medische echo? Hebben ze alles wel goed nagekeken dan? Wel fijn dat alles goed is en gefeliciteerd met jullie zoon of dochter, haha. Kelly, ook jullie gefeliciteerd met jullie meisje. Karina, wat een schatje zeg die Kinga! En hoe was de echo? Ik zie nog niets schoppen hoor aan de buitenkant van mijn buikie. En mannetje heeft hem ook nog niet kunnen voelen.
@ Mieke, heb de kaarten gehad! Heb al meteen afgesproken met m`n vriendinnetje, dus kaartjes worden goed benut en zal er lekker van genieten! Nog bedankt he!
Mieke, ik ga er vanuit dat ze alles goed heeft nagekeken. Mijn man zegt dat hij wel alle dingen heeft kunnen zien die op het lijstje stonden dat we meekregen voor de vk. Of ze alles ook goed heeft kunnen beoordelen vraag ik me inderdaad af in zo'n korte tijd. Ga het daarom ook aankaarten bij de vk.
Angela, zou ik zeker doen. Heeft ze het ook mondeling toegelicht wat ze zag, want vind het wel heel kort zo hoor! En je moet er wel een goed gevoel over hebben.
Nee, dat heeft ze eigenlijk nauwelijks, daarom ben ik er ook zo pissed over. Zij is een kwartier te laat en daardoor wordt onze echo voor mijn gevoel afgeraffeld. Dat ik dan het geluk heb dat mijn man er ook veel van weet doet daar niets aan af. Ik heb 2 keer aan mijn man gevraagd of ik het goed had wat ik zag en als hij dan ja zei, dan bevestigde zij dat. Ik kon me nog net inhouden om dan een opmerking te maken. Ruzie maken op zo'n moment heeft toch geen zin. Maar een goed gevoel heb ik er niet aan overgehouden. Ik baal er gewoon van, en ik wil ook niet overkomen als een zeikerd, maar voor mijn gevoel hoort dit niet zo.