Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Married, nee niet misselijk, komt zomaar opzetten.
    Echt even een raar gevoel en dan voel ik dat ik moet overgeven.
    Mannetje zei al dat ik me misschien te druk heb gemaakt en dat het daarvan komt.
    Maar ik denk gewoon een reactie van mijn lichaam, wel gek hoor.

Lekker toch Mobiel even zo lang slapen, komt ook niet vaak voor.
    Ben je vandaag iig lekker fit.

2. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Mieke: deze is met zilveren sterretjes ;) , ze zijn er ook met gouden sterren

Daffie

3. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Daffie, leuke lamp!

Mieke, balen dat je dat zo ineens hebt.... Hopelijk heb je er snel geen last meer van.

Mobiel, heerlijk toch als je zo een ochtendje uit mag slapen!

Ik ga zo de vk nog maar eens proberen te bellen, zijn pas vanmiddag bereikbaar....

4. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Nou, ik heb net gebeld en heb de verloskundige verteld wat me dwarszit..... Ze gaat er voor bellen en komt er zeker op terug. Ze kon alleen niet beloven dat het vandaag zou zijn, omdat ze vanmiddag een heel druk spreekuur heeft. Ik ben dus heel benieuwd hoe dit gaat aflopen.... Ik ben wel heel opgelucht dat ik daar mijn hart heb gelucht, nu ligt het tenminste op de plaats waar het hoort en niet meer bij mij!

In ieder geval bedankt voor jullie medeleven!

Married, voorlopig blijft het lekker nog ons geheimpje :) :) :)

5. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Hoi meiden... heb in het begin een tijdje met jullie mee geschreven. Kom me weer eens even melden ;)
    Hier met de 20 weken echo alles goed gelukkig, wij krijgen een meid :whistle: :whistle:

Ga vanaf nu weer een beetje proberen jullie bij te houden

6. @Daffie, erg leuke lamp is dat!

@Kimmie, ik heb nu ook het gevoel dat het heel erg hard gaat. Vandaag zit mijn buik voor het eerst echt in de weg. Volgens mij is hij ook nog een beetje hard van de drukke dagen de afgelopen week. Vandaag vrij dus ik ga vooral veel uitrusten en rommelen in het huis.

@Mieke, ook lekker bezig met opruimen. Ik blijf nu ook opruimen. Vooral omdat het vanaf deze week in de verkoop is. Dan moet je huis helemaal netjes zijn. Dat overgeven dat herken ik niet, maar erg vervelend. Is het misschien een extremere variant van brandend maagzuur/oprispingen?
    Hou het maar in de gaten, anders de vk vragen. Married ook al. Had er niet eerder van gehoord. Wel van overgeven tijdens de bevalling.

@Mobiel, dan hadden jullie het ook nodig. Lekker toch dat je zo hebt kunnen uitrusten?

@Angela, goed dat je de vk gebeld hebt! Die zou er zeker op terug moeten komen. Fijn dat het je opgelucht heeft.

@Daantje, ik herken het wel hoor. Ik heb het af en toe echt veel te druk en absoluut geen tijd voor het forum. Maar de mensen weten wel wie je bent en je bent ook zo weer bij.

Ik ga nu de tekoop-borden van het huis ophangen aan de voor en achterkant. Ook zo'n activiteit die je een keer in je leven voor het eerst doet... Ondertussen zit ik steeds maar op funda te gluren of we er eindelijk eens een keer op staan.

7. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    @angela, nou goed dat je hebt gebeld en het is altijd heerlijk om je hart te luchten.

@daantje, gefeliciteerd met jullie dochter en gelukkig ook een goede echo.

@caro, ja ik merk dat me buik ook steeds meer in de weg gaat zitten. Eerst kon je er nog overal makkelijk langs maar dat gaat steeds moeilijker en ik merk ook dat ik het moeilijk kan inschatten of ik er nu wel of niet tussen door kan. :) :rolleyes:

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Aha, op de foto lijkt het net goudkleurig :) en als ik even de tekst had gelezen..... maar miekje heeft alleen plaatjes gekeken!

daantje78, welcome back en klets weer gezellig mee, gefeliciteerd met jullie kleine meid!

Angela, goed dat je gebeld hebt, idd nu ligt het bij hen en niet meer bij jou.
    Ben benieuwd hoe het gaat aflopen.

Caro, ik ga het volgende week ook even melden bij de vk hoor, vind het maar raar.
    En tja, idd die borden buitenhangen is ook iets wat je niet elke dag doet, haha. Hopelijk is jullie huis snel verkocht.
    Hoef je niet iedere keer de boel aan kant te maken voor kijkers.

Ik werd net gebeld door de Prenatal dat de kinderwagen al binnen is :confused:
    Ze hadden vorige week al gebeld, maar kregen toen een een of andere spaanse voicemail, haha dat kan kloppen!
    Baal alleen want was er net geweest om de voetenzak voor de MC op te halen. Kan ik weer terug, hihi.
    Patriessie, jij ook gebeld?

9. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Mobiel, lekker hoor! En die cadeautjes lijken me ook erg leuk, al heb ik niet zoveel verstand van jongetjes van 6 jaar.. Ga je trouwens mee de 9e?

@ Angela, fijn dat je je hart hebt kunnen luchten! Ben benieuwd hoe het verder gaat...

@ Daantje, welkom terug! Fijn dat je echo goed was en gefeliciteerd met jullie dochter!

@ Caro, succes met de verkoop van jullie huis!

@ Mieke, fijn hoor dat ie er al is! :D Wij hebben hem al een tijdje in huis, nog wel in de doos. Binnenkort maar vast eens gaan uitproberen, haha

10. @Mieke, wat leuk dat de wagen al binnen is. Die van mij verwacht ik pas begin december. En de meubeltjes pas eind december/begin januari.

@Married, dank je wel. Ik vind het best wel spannend!

11. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Mieke en Married: wat irritant zeg dat overgeven. Ik heb alleen een heel enkele keer 's ochtends nog zo'n kokhals reflex, maar geen misselijkheid erbij. Zal wel te maken hebben met dat onze magen langzaam maar zeker naar boven geduwd worden? Vast niks ergs, maar wel erg balen.

@ Caro: succes met de verkoop van jullie huis!

Zo, heb vanmiddag dan toch de Designers Guild behang besteld :oops: :confused: :) . Ben ook nog naar een andere goedkopere winkel gegaan, maar dat was het gewoon steeds net niks. Wie leuk vind om te kijken hoe die
    eruit ziet, dit is het linkje: http://www.designersguild.com/all-colle ... aper/savu/

De kleuren zijn: wit, zand, lichtroze en feller roze. Gaan we combineren met witte/houten meubelen. Wordt volgens mij helemaal leuk. Kon daarna niet meer pinnen, dus zonet mijn spaarrekening geplunderd :( .

12. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Noppie, heb je link bekeken, het behang ziet er erg mooi uit! Fijn he dat alles zo duur is :rolleyes: .. ik zie mijn tegoeden ook drastisch afnemen... :oops:

13. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Married: Denk niet dat ik mee ga, 1 week eerder ook al naar Utrecht voor de JG beurs...

14. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Dat zei je idd al.. maar ik had stiekem nog hoop :D.. Jammer, maar uiteraard begrijpelijk! Als je je bedenkt horen we het natuurlijk graag!

15. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Zo, weer even bijgewerkt!

Meetingmiddag 9 november
    Hieronder een lijstje van degenen die hebben laten weten of ze wel of niet meegaan. Dit moeten we weten ivm reserveren voor een bep. aantal personen. Graag nog meer reacties (ook als je niet meegaat), dan kunnen we zsm reserveren!
    Voor de volledigheid, de kosten van de high tea bedragen € 14,90 pp. Locatie: Stadscafé Broers in Utrecht. Meer info: http://www.stadscafe-broers.nl/

Tot nu toe:

Aanwezig:
    1. Angela21
    2. Dayenne
    3. Marriedgirl
    4. Noppie
    5. Eppie25
    6. Mieke8
    7. Vaamrile (we gaan ervan uit dat je meegaat )
    8. Caro73
    9. Patriessie

Twijfel:
    Uk80
    Martinenur
    Karina82 (waarschijnlijk niet)
    Mobielfreak (waarschijnlijk niet)

Niet aanwezig: :cry:
    Daffie76
    Axioma
    Amor
    Tirtilisko
    Kelly1980
    HJ1977

16. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Noppie, mooi behang hoor, zal idd erg mooi worden dat kamertje :D

Daffie

17. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Angela, wat naar dat je 20 weken echo zo verliep. Fijn dat de vk actie gaat ondernemen!

@Loeka, fijn dat je toch geen zwangerschapssuiker hebt!

@Maka, klinkt leuk hoor je kamertje, ga je nog foto's maken? Maareh voorzichtig met je rug he!

@daffie, en heb je je lamp gekocht?

@marriedgirl, hoe heb jij je man zover gekregen dat hij mee wil naar de jg beurs? Die van mij was maar wat blij dat mn moeder mee kan :D

@mieke, tjonge actief hoor met je al je boekenkasten!
    En vervelend dat overgeven, hopenlijk krijg je er niet te vaak last van!

@mobiel, groots gelijk hoor om uit te slapen na zo'n nacht!

@Daantje gefeliciteerd met jullie dochter en goede echo!

@noppie, mooi behang hoor!

hier sinds vannacht niet helemaal lekker, hoofdpijn, keelpijn, hoesten en algehele gammelheid... maar ik kon me niet ziekmelden want er was niemand die kon invallen. Dus toch maar gaan werken... brr viel wel tegen hoor. Net ff eten in elkaar geflanst, want mn man moet vanavond weer weg. Maar morgen gelukkig vrij...

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Axioma, bah wat naar dat je je zo naar voelt.
    Hopelijk zet het niet door. Doe maar rustig aan en morgen lekker even uitslapen.

Mijn mannetje wil ook niet mee naar de JG beurs hoor, hahaha.
    Die is ook al blij dat een vriendin mee gaat.

Married, wij gaan waarschijnlijk ook op vrijdag.

Noppie, stijlvol behang hoor, heel mooi!
    Zie het al helemaal voor me ;)

19. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Noppie, heel mooi behang! Ben benieuwd hoe het kamertje er gaat uitzien als het af is!

Hier wilt niemand mee naar de JG beurs..... :( Zielige ik.... Zal inderdaad mijn moeder eens vragen, misschien vindt die dat wel leuk.

20. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Axioma, hij staat ook niet echt te springen hoor, maar met mijn vrouwelijke charmes is het toch gelukt, haha.. maar wie weet gaat toch mn mams mee ipv mn mannetje... hem kennende begint ie binnen een half uur al te mekkeren ;) en das voor mij nou ook niet echt top. En als ik zeg dat ie toch niet meehoeft, ben ik weer extra lief natuurlijk :)

Deel Deze Pagina