Hier ook hoor. We werken allebei vanuit huis. Alhoewel dat vanaf volgende week iets zal veranderen want dan gaat hij 3-4 uurtjes bij een bedrijf op freelance basis zitten. Maar goed ook, want zijn kantoor is op dezelfde verdieping als de babykamer. Hij kan toch niet echt klanten aan de telefoon te woord staan wanneer de baby huilt, hihihi. Maar door deze kleine welkome verandering, kan ik wat minder gaan werken. Mobiel, voor de goede orde.... mijn verlof gaat in op 14 januari. (uitgerekende datum 11 febr.) Alhoewel ik wel langer doorwerk, maar mijn ZEZ uitkering gaat dan lopen. Dus noem ik het maar gewoon vast mijn verlof, hahaha. Tja en dan tot wanneer loopt mijn verlof.... officieel volgens de uitkering tot 12 weken na de bevalling, maar ook hier zal ik eerder gaan werken omdat het vanuit huis is.
Mieke en Married, is wel lekker als je vanuit huis kunt werken (of iig dichtbij). Dan kan ik me voorstellen dat het verlof opnemen van manlief een ander verhaal is....
jeminee ik ben nog bezig met mijn kledingkast... schiet niet op en last van inkakkers wat een kleren(zooi) kan een mens hebben en maken hihi
Ik vind het echt heel spannend. Naar verwachting gaan we over 6 a 7 maanden echt verhuizen. Dus we hebben nog wel even. Maar de gemiddelde tijd dat een huis tegenwoordig te koop staat is ook wat langer geworden. Apart he om je huis op internet te zien?
Ik ben altijd superoplettend. Was vanochtend ook niet moe ofzo. Heeft denk ik wel met de hormonen te maken. Ga nu maar extra oppassen.
Ja echt heel vreemd hebben gisteren te horen gekregen dat ons huis misschien al in week 47 wordt opgeleverd dus dat is best snel... Zijn nu druk bezig met het uitzoeken van de keuken, badkamer, toilet, vloeren etc.. En morgen met mijn mams kamertje voor onze beeb uitzoeken... Tjezus flikker hier bijna van mijn stoel... ONWEER en een KLAP pfffff
hey meiden das een hele tijd geleden, sorry maar ik heb niet echt een reden dat ik ben weggebleven had der gewoon ffies geen zin in... zat niet helemaal lekker in mijn velletje en sindskort voel ik me helemaal op en top stralend zwanger.... wel erge last van mijn onderrug en vreselijke moeheid maar verder valt het reuze mee vorige week 20weken echo gehad enne we krijgen een super gezonde baby boy! dus mijn man was helemaal trots en die heeft de voetbalschoenen al bijna gekocht heb ik hier nog wat gemist? nou meiden een dikke knuffel van een trotse bijna mama
Hey Iggy, lang niet gezien hier Tja, wat heb je gemist, ik zou zeggen, lees maar ff 100 pagina's terug ofzo, haha In de lijst ( http://blogs.baby-wens.nl/februari2009/ ) kun je zien wie een jongen en wie een meisje krijgt. En ook houdt Mobiel tegenwoordig bij waar je wilt bevallen (T = Thuis, Z= Ziekenhuis), of je BV of FV wilt geven en wanneer je zws verlof ingaat.
aha zal eens ff kijken meis! lang niet gezien? hahahha ja niet hier dat klopt maarre kom jou wel eens ergens anders tegen! ben gister keihard van de trap gevallen was niet zo leuk
Toch niet op je buik he? Zou het een zwangerschapskwaal zijn? Ik ben vorige week namelijk ook van de trap gevallen. Gelukkig heb ik er niks aan over gehouden.
nee op mijn stuitje zo hey dat deed pijn luck, igor en joey kwamen heel angstig aangestormd en gaven allemaal kusjes... en roy is nog nooit zo snel de trap afgestormd... zit nu helemaal onder de blauwe plekken op de achterkant van mijn benen en mijn onderrug ja ik weet niet liep ff in gedachte en ik loop ook nooit normaal van een trap, dan is halverwege nog best een hele dreun hoor
Mieke; Een bekerhouder?! Wat is dat dan weer Kan je er niet mee helpen hoor... Iggylover; dat zal inderdaad pijn hebben gedaan zeg, kijk maar uit! Hier begint het nu ook te onweren Ik hou daar niet zo van hoor, dat gelicht en geknal.... Heb daarstraks mijn autoradiofrontje verloren ergens toen ik even naar de supermarkt was denk ik. Heb de supermarkt al gebeld, maar daar hebben ze niets gevonden. Nu ga ik straks met manlief maar even de route lopen die ik heb gelopen daar. Alleen mijn man zit nu vast in de file vanaf amsterdam en wordt daar niet vrolijker van hahaha. Liefs Daffie
@ Iggy, klinkt pijnlijk, pas je wel op? @ Mieke, bekerhouder? Voor zn biertje soms? .. sorry, ik heb het nog niet gezien, maar mocht ik zoiets tegenkomen, zal ik aan je denken. @ Daffie, hier nog geen onweer! Jij bent toch ook in Nieuwegein?!