Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Married; ja in zuid...lijkt echter nu alweer wat minder te worden, dus was denk ik een paar klapjes en lichten...

2. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja pas wel op.... maarre had bad vol laten lopen gaat het hier in nieuwegein onweren :( zucht dan durf ik niet meer in bad hoor

3. @Patriessie, ons huis wordt opgeleverd ergens tussen week 51 en week 4. We zijn druk bezig met vloer, badkamer, keuken, muren etc. Kost veel energie, maar inderdaad wel leuk. Vanavond weer eena afspraak met een aannemer.
    Hier geen onweer te bekennen trouwens.

@Iggy, gefeliciteerd met jullie zoon. Schrikken dat je van de trap gevallen bent.

@Married, lang niet meer op de blogs gekeken. Er zijn nog wat dingetjes bijgekomen. Bij deze nog mijn info, Ziekenhuis, BV eerste 3 maanden en zwangerschapsverlof moet ik nog overleggen. Ws 1 januari.

@Mieke, ik weet dat de Bugaboo zoiets heeft als optionele assecoire. Misschien past ie op de Musty (of hoe heet jouw merk?)

4. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    mijn info is in ziekehuis bevallen en flesvoeding... zwangerschaps verlof zal 6 weken van te voren worden omdat ik de volle dagen lopen nu al niet vol kan maken

5. ? Ik zit nu in Nieuwegein (althans Papendorp langs de A12). Geen onweer gehoord.

6. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hier in zuilenstein paar klappen gehad tis nu weer rustig maar regent nog wel wat

7. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    oh ja ik werk inmiddels halve dagen want ik trek de 8 uur niet meer.... omdat ik slecht sliep en pijn in mijn rug heb hebben de bedrijfsarts en mijn bazin besloten me 4 uur te laten werken omdat ik anders thuis ongelukkig jankerig was...
    het gaat nu een stuk beter gelukkig dat scheelt wel weer

8. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    Hier schijnt nu gelukkig het zonnetje weer

@ trap vallen, ik lijk wel een oud wijfie hoe ik daar van afloop leuninkje vasthouden en stapje voor stapje haha ben echt zo'n kluns

@ Caro ja kost echt veel energie, hoofdpijn maar het meeste wat het gaat kosten is GELD jeetje wat een prijzen rollen erover tafel... maar vind het wel erg leuk

@ Mieke ja het is nieuwbouw geworden (nieuw-oosteinde)... was verkocht maar die mensen vonden elkaar niet zo aardig meer dus gaan uitelkaar, zijn ruim 2 jaar bezig geweest met voorbereidingen, het huis is aan alle kanten uitgebouwd etc.. We waren meteen verkocht!

@ Caro werk jij in Papendorp?

9. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hahaha ik dans al springend van d etrap. mijn man waarschuwt me keer op keer en ja hoor daar lag ik dus gisteren

10. Ja, dat geld is niet normaal he?
    Maar erg leuk inderdaad. Het wordt helemaal precies zoals we het zelf willen. Wel lullig voor de vorige eigenaren. Maar fijn dat jullie helemaal verkocht waren.
    En ik werk inderdaad in Papendorp, afslag Nieuwegein ring Zuid Utrecht. Jij ook toevallig? Hier is mijn thuisbasis, maar ik zit hier 2 dagen in de week en 2 dagen elders.

11. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    Zit er voor mijn werk ook wel elke week 1 a 2x per week... grappig

12. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik zit op Plettenburg in N'gein :D.. ook (nog) geen onweer hier!

13. Inderdaad grappig. Ik werk voor Atos Origin. Jij?

14. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Jeetje wat hebben jullie veel geschreven.

Van de trap vallen is volgens mij wel een mode trend hier.

Een beker houder voor aan de wagen. Nog nooit van gehoord.

Gisteren een huilbui :oops: op het werk gehad. Eerst wilde ze dat ik 50%minder ging werken en nu weer onduidelijk erover doen. Heb gisteren duidelijk gemaakt dat ik het niet meer trek. Morgen 2 uurtjes werken en dan hoor ik meer. Toen is gisteren thuis kwam kom niet meer lopen van de pijn in mijn buik en rug.

Vandaag naar de Wibra geweest allemaal leuke baby :baby: spullen gekocht voor weinig geld. Heerlijk.

Morgen middag de babykamer schilderen.
    Het begin is er. Heb er zo'n zin in.

Zaterdag boeken halen voor de geboorte kaartjes.

En we zijn eindelijk uit hoe ons meisje gaat heten. Nu nog de manier van schrijfen. hihi is ook altijd wat.

15. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Maatje, balen van je werk joh! Irritant hoor als ze eerst A zeggen en vervolgens B doen.

Wij hebben al een leuk geboortekaartje op internet gezien, denk dat we die gewoon doen. Eentje die we allebei leuk vinden is al heel wat, haha

De naam zijn wij ook uit :D. Ik wilde ook graag een tweede naam, maar daar wil manlief echt niet aan.

Ook gaat de stucadoor binnenkort aan de slag in de babykamer, we hebben nu namelijk een korrel op de muur, maar we willen muurstickers gebruiken en daar heb je een gladde muur voor nodig. :D

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihihi een bekerhouder is een houder die op de stang bevestigd kan worden.
    Dan kun je daar tijdens het wandelen een blikje of flesje in zetten.
    Hebben we o.a. veel op vakantie gezien, erg handig dus.
    Het stond eerst op het accessoire kaartje aan de wagen in de showroom, maar bleek helaas niet leverbaar. (Daffie idd de Mutsy)
    Dus dacht misschien weten de meiden hier hoe of wat, hahaha, heb wat aangewakkerd.

Net de wagen helemaal uitgepakt en in elkaar gezet, leuk hoor.
    En mooi dat ie is, ben helemaal trots dat daar straks ons mannetje in komt te liggen.

Patriessie, je moet alles even goed controleren, de maxicosi adapterset zit er niet bij, die moeten ze dus apart bij de kassa aan je geven of zo, heb er net over gebeld.
    Verder was dat afdekzeiltje idd overbodig om te bestellen, zit er bij, dus deze gaat terug, was ook de verkeerde kleur.

Enne, stuur mij eens een pb van jullie huis, ben wel benieuwd.
    Zo'n 3 jaar geleden hebben we ook naar huizen in Nieuw-Oosteinde gekeken.
    Hadden een optie op eentje, maar toch vanaf gezien. Blij toe want daarachter hebben ze nu op het land een mega caravanstalling gebouwd.
    Vind het een leuk project, maar ben toch wel blij dat we er niet zijn gaan wonen en dat we nu in dit huis wonen. Wil hier niet meer weg.

Maatje, wat vervelend op je werk zeg. Kan me voorstellen dat je het emotioneel even niet meer trok.
    Hopelijk morgen beter nieuws.

17. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    we hebben ook een naam maar roy wil absoluut maar 1 naam!

18. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    iggylover Zat net bij je foto's te kijken wat een mooie honden heb je.

19. @Maatje, balen van je werk! Niet zo netjes van ze ook.

@kaartje, moet ook nog geregeld worden. Ga ik zelf ontwerpen. Nog even wat leuke ideeen opdoen.

@Mieke, lijkt mij ook hartstikke leuk om de kinderwagen al te krijgen.

@naam, nog steeds niet helemaal uit. Wel een top 5. Maar welke het wordt weten we nog niet. Onze kleine krijgt zelfs 3 namen.

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Caro, hier ook zelf ontwerpen hoor!

Enne, wagen toch bij Babymax besteld.... Married kreeg 'm meteen mee....?

Deel Deze Pagina