@ Mieke, mooie foto's hoor! Je hebt echt een mooie buik! Bij mij begint mn navel naar buiten te komen Ik vind het echt zo'n ventiel, erg lelijk! Nou zag ik laatst ergens op internet strips die je erover heen kunt plakken, dus als het echt erg gaat worden, ga ik daar toch maar eens voor kijken.. @ Iggy, Racoon was erg leuk! Al is die zanger wel een beetje een weirdo, haha @ Maka, succes met je misselijkheid. Dayenne haar pc was kapot geloof ik, zei ze dat laatst niet? Misschien dat ze er daarom zo weinig is? Ben ook wel erg benieuwd of ze het heeft gehaald natuurlijk! @ Angela, fijn dat de vk het gaat uitzoeken. Het is ook wel heel raar dat je echo zo afgeraffeld werd.
mijn navel is nog normaal hooor.... heb zelfs mijn gewone piercing der nog in al voel ik wel dat ie nu minder los gaat zitten uvw belde net nog, en tis geregeld
Ja, ik heb ook een hele rare navel gekregen! Hij komt niet naar buiten, maar lijkt veel dieper en de onderkant is een raar randje, door de rek naar de zijkanten.
Fijn dat t geregeld is met t UWV. Ik heb een navelpiercing gehad van mn 13e tot mn 16e, daarna vond ik hem niet meer leuk. Heb dus een beetje een litteken, niet zo beautiful. En met die ventielvorming erbij wordt het er al niet mooier op, maar ja. Heb normaal trouwens echt een navel naar binnen en nu wordt het echt zo'n plopperd.
zo ff met die man van me mee naar de opticien hij moet nwe bril aanmeten... binnenkort heeft ie de medische keuring voor machinist en dan is het wel handig als ie een goede bril heeft en dat ie daar niet op af wordt gekeurd
Haha, ja moet echt enorm lachen steeds als ie dat doet. Helaas pakt ie nog net niet de stofzuiger, of begint de keukenkastjes te soppen ofzo (MIsschien komt dat nog!)
Maka, nou alleen een beetje troep achter zijn kont opruimen ben ik al blij mee hoor! Married, hier nog geen plopper de plop navel, maar hij is wel al helemaal open gerekt. Hoop niet dat ie naar buiten gaat ploppen.
@ marriedgirl na de zwangerschap plopt je navel toch wel weer naar binnen? je moet maar zo denken tis voor een goed doel
mooie kinderwagen hoor de onze staat ook al klaar hahahaha van mijn mams gehad al weken terug... liepen we ergens en toen moochten we der 1 uitzoeken oh mijn man is vandaag in zo'n hindelijke bui hij denkt zelf grappig te zijn maar ik vind der niets grappigs aan, ligt ie ramooon ramoon hoezo? omdat ik vroeg hoe het met zijn been gaat en zo gaat ie door zaniken
Leuk hoor Mieke en ook een mooie buik heb je hoor! Jij had tenminste nog leuke bikini's voor op Aruba. Ik had 0 keuze laatst bij de Prenatal en heb een afzichtelijk zwart zw-badpak gekocht . Maar er was echt nergens iets anders hier in het Utrechtse.... Navel: die van mij is op dit moment nog normaal gelukkig.....
Wow, hier een aanmoedigend bevallingsverhaal. Een vriendin van me is van de week bevallen van een zoontje, een dik uur na de eerste wee wassie er al! Tjeeeeeeezzz! Daarvoor wel 2,5 dag rondgelopen met gebroken vliezen en daarom ingeleid... Tis wel haar 2e, maar de eerste keer heeft ze er ook maar 4 uur ofzo over gedaan. Ik maak me af en toe zo druk over wat er nog allemaal komen gaat... Ik weet wel dat ik vooral moet genieten van de goede momenten die er nu zijn (dat doe ik ook wel hoor) en leven in het nu. Maar ben best wel bang voor de bevalling (mijn moeder heeft er bij mijn broer 36 uur over gedaan), inknippen, totaal ruptuur, help! En die laatste maanden, hoe zou t eten dan gaan, hoe zal ik me voelen.. Ik zal toch niet weer misselijk worden (heb wel eens gelezen dat t weer terug kan komen). Blijft alles wel goed gaan met ons meisje. Je leest soms van die horrorverhalen; ik mijd echt de vlinderlounge, maar soms kom je zo ook op andere plekjes tegen.. Ojeeojeeojee! Herkenbaar?
hoi meiden alles goed met jullie? ben gisteren en vandaag niet gaan werken voel me niet zo goed heb ook en beetje koorts. Maar weten jullie waar dayenne is? normaal is ze er toch bijna elke dag het gaat allemaal wel goed met haar toch
goedenmorgen dames, gisteren bij de verloskundige geweest, alles was prima, kleintje lag mooi op schema. me baarmoeder lag iets boven me navel, en bloeddruk was 120/65 dus ook netjes. we mogen vanaf nu om de drie weekjes nog maar drie weken vanaf vandaag een dan is mijn mannetje officieel mijn man, mag dinsdag weer me jurk gaan passen, hij moest al elf centimeter uitgelegd worden voor de lijst, mijn verlof is per 1 januari, flesvoeding en indien mogelijk thuis bevallen voor de meiden die nog babyspullen nodig hebben, volgende week hebbn we bij het kruidvat weer heel leuke babyspullen, hoeslakens, slaapzakken, boxkleden, wikkeldeken enzv dus bij deze alvast de tip, de folder staat zondagavond op internet groetjes mirella
@ Maka: heeeeeeeeel erg herkenbaar meid . @ Mirella: thanx for the Kruidvat-tips. @ Tirtilisko: beterschap! @ Dayenne: come in please, report to forum a.s.a.p.
@ Maka, herkenbaar is het wel hoor. Maar iedere zwangerschap is anders en iedere bevalling is anders. Ik laat me dus ook geen horrorverhalen meer vertellen. Zodra iemand over haar zware bevalling begint tegen me zeg ik dat ik het niet wil horen. Misschien kop in het zand, maar so be it. Ik lees me goed in (maar dus niet de horrorstories), ga naar zws gym (pufles ) en verder ga ik uit van mezelf. Er zijn zat vrouwen ons voorgegaan en de beeb zal er op een gegeven moment uit moeten. Als je je nu al druk gaat maken, dan loop je nu al te balen en dat is niet de bedoeling. Als de bevalling echt begint te naderen ga ik me - uiteraard - wel druk maken, maar voorlopig echt nog niet! En je hoort idd verhalen over doodgeboren kindjes, kindjes die met 36 weken ineens niet meer leefden, aangeboren afwijkingen, complicaties tijdens bevalling etc etc etc... Maar hoe moeilijk ook, ik probeer maar zo te denken.. je kunt ook onder een bus komen of van een ladder vallen etc. het heeft echt geen zin om jezelf nu al gek te maken (dit klinkt lekker rationeel, maar ik heb ook zo mn momentjes hoor, daar niet van )
nou nou... jullie maken 't me niet makkelijk hoor.. haha, mag gelijk een pagina of 10 bij gaan lezen Tot zo dus maar ergens