Noppie, het zijn mijn gewone bikini's van voor de vakantie. Je had even op wehkamp moeten kijken joh! Maar jullie vertrekken morgen al toch?
Maka, ben het met Married eens. Ik probeer zo nuchter mogelijk te blijven en zie het tegen die tijd wel hoor. Als ik daar nu al allemaal aan moet denken, eerst nog maar even alle leuke dingen. Het dikker worden en groeien van de baby, al het leuke spul kopen. Kamertje inrichten en mooi maken... de rest is voor later als het zover is hoor Mireille, spannend jullie bruiloft hoor! en toch dikkie dik in de jurk, hihihi. Tirtilisko, beterschap meid.
Caro, suc6 met de verkoop van jullie huis! Hoop dat het snel allemaal lukt. En pas eind dec/begin jan de meubeltjes Hoe hou je t uit. Krijg nu al de kriebels omdat de kamer nog niet klaar is.... Axioma, al weer iets beter? Hier is ook iedereen ziek. Marijke76, vervelend ja dat je zo'n last hebt, vooral als er zo'n kleine rond loopt. Hoop dat de fisio helpt! Karina82, m'n zusje heeft floradix gebruikt. werkte bij haar prima! mobiel, wat een lieve tandarts! Amor, laat je niet gek maken voor de bevalling hoor! Is mij echt heel erg mee gevallen! En echt op zo'n moment leef je echt in een roes, Heb weinig tijd gehad om stil te staan bij alles. Komt goed Iggylover, jeetje pas je op met trappen! maatje, gewoon ziek melden voor halve dagen hoor! Je hebt er niets aan als je zo zelf helemaal kapot bent voordat je verlof begint! martinenur, vervelend van je hoge bloeddruk! Golfola, had hier ook totaal geen last van m'n blaasontsteking hoor.... zoooo verder mooie wagens en buiken voorbij zien komen... Hier afgelopen maandag een xtra groei echo gehad. Hadden met de "pret " echo in ene gezegt dat ukkepuk 2 weken achter liep op groei en aangezien m'n eerste ook prematuur en dysmatuur was zat de schrik er gelijk weer in . Gelukkig is alles prima en groeit ons dameke goed. Kan nu eindelijk gaan genieten!
Mieke, mooie foto's van je buik! Maka, vervelend dat je zo'n last blijft houden van die misselijkheid! Hopelijk gaat het snel beter! Mirella, bedankt voor de tip! Daantje, fijn dat alles goe dis! Bevalling, ik probeer me er nu ook nog niet al te druk over te maken. Heeft ook nog niet zoveel nut, daar maak je jezelf alleen maar gek mee. Ik was het de vorige keer wel allemaal zo weer vergeten, dus dat cliche klopt wel. En hoe dan ook , er zijn er ons al zo veel voor gegaan dat wij het ongetwijfeld ook allemaal kunnen!
Net terug van mijn werk. Beetje vaag allemaal. Maandag is hun zoon mijn baas weer terug. Hoor dan meer. Nu hebben ze wel ineens een arbo arts. Heb gezegt dat ik vanaf volgende week 50% wil gaan werken. Voordat ik ga werken neem ik contact met de vk op. Dat hun ervan af weten. En anders ga ik me ziek melden. Dan moet er we wel een arbo arts bij komen lijkt me. Moest me maar niet druk maken zij ze. Ja zolang het maar in hun straatje valt. Kies nu voor mijzelf en de kleine.
@ maatje, vervelend dat het allemaal zo langs elkaar heen moet gaan. Maar heel goed dat je nu voor jezelf en de kleine kiest!
Maatje, jammer dat het zo moet gaan hoor! Toch een beetje van het kastje naar de muur, nu weer maandag! Married, hoe is het nu bij jou afgelopen?
@ Maatje: goed dat je voor jezelf kiets hoor, wat een gezeur! @ Mieke: Wehkamp had ik geeneens aan gedacht . Gaan morgen weg ja, dus jammer dan....
Ik heb een gesprek gehad vorige week vrijdag, daar heb ik nog een keer aangegeven wat ik wil en daar gaat mijn leidinggevende weer mee terug naar de directeur. Die man schijnt nu ineens met vakantie te zijn, dus ik vrees dat ik wel weer ff kan wachten (vorige x 8 weken, dus ik kijk nergens meer van op ). Zij willen dat ik 24 uur ga werken. Ik wil maar 20 uur werken. Ik heb nu als compromis aangegeven dat ik het eerste half jaar 20 uur ga werken dmv ouderschapsverlof en daarna 24 uur (met in mijn achterhoofd dat ik wel zie hoe het dan gaat). Als ze hier niet mee akkoord gaan, kan ik het altijd nog zo gaan spelen dat ik de ouderschapsverlofregeling op de standaard manier opneem. Ik werk nu 32 uur = een half jaar lang 16 uur per week ouderschapsverlof. En dan werk ik dus maar 16 uur per week en zijn ze verder van huis. Zoals ik het namelijk begrepen heb mogen ze het niet weigeren wanneer je ouderschapsverlof volgens de standaardregeling opneemt. Maar eerst maar eens afwachten wat ik voor reactie ga krijgen... Ik merk heel erg dat ze me een zeur vinden, maar zij spelen het op een best wel sneaky manier. Er werd bijvoorbeeld letterlijk gezegd "Hmm.. meneer X (=directeur) hoopte eigenlijk dat je daar niet mee aan zou komen'. Over ouderschapsverlof ging dat. Vind ik niet echt kunnen, ze hadden me ook goed kunnen voorlichten en samen tot een oplossing proberen te komen. Maar ja... no worries, komt vast wel goed!
Hebben jullie dit topic gelezen? http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0 Erg vreemd verhaal, sowieso alle posts van dat kind. Als het echt waar is en anders heeft ze wel een heel erg grote duim .
Heej meiden! Eindelijk doet mijn internet het weer . Ik heb niet teruggelezen hoor...15 pagina's zijn wel veel haha. Wie wilt mij bijpraten? Oh en ben gezakt voor theorie . Dank jullie voor het duimen maar helaas moet ik nog een keer. 4 november is mijn 2e kans. Fijne dag iedereen!
Hey daar ben je! Balen joh dat je bent gezakt! Had je veel fout? 4 november gaan we weer duimen! Verder alles goed?
Haha ja ik had 9 fout . Maar ik weet wel precies welke vragen ik fout had...ik zat nog te twijfelen of ik het antwoord zou veranderen tijdens de test maar had ik toch niet gedaan. Stom he? Verder alles goed hier . Isschias wordt wel erger, das wel minder. Maar verder mag ik niet klagen. Kleine trapt steeds harder. Soms zo hard dat het bijna pijn doet haha. En hoe gaat het met jou?
Maatje en Married, balen dat ze op lullie werk zo vervelend doen over de uren.... Hopleijk kan het allemaal opgelost worden! Married, ga straks et verhaal verder lezen, zit nu nog op mijn werk nml. Dayenne, Heey daar be je weer! Jammer dat je gezakt bent joh! 4 november duimen we weer voor je!
hey hey roy moest bril laten aanmeten en we zijn meteen bij prenetal geweest, daar hebben we de maxi cosi die ik zo graag wilde gekocht en die gekkie heeft hele dure kleding voor me gekocht van mama licious of zoiets zou ik zelf echt never kopen.... lief hoor... ook hebben we badje met standaard gekocht en roy heeft kleine sportschoentjes voor zijn zoontje gekocht... en het mooiste ik heb belletje voor op mijn buik gekregen en wat denk je? die kleine gaat er echt van bewegen...
Hm raar hoor van dat meisje....Ik hoop voor dr dat het niet waar is...en anders spoort ze echt niet. @Bedankt dat jullie 4 nov weer gaan duimen .