Leuk hoor Ramona! Lief hoor dat je kleding van je man kreeg! Maarre Mamalicious is het zwangerschapsmerk van Vero Moda, erg leuk! Ik heb er zelf ook heel veel van. Vind het qua prijs juist heel erg meevallen eigenlijk. Leuk joh zo'n belletje!
Married, dat vervolg stukje bedoelde ik idd hoe dat is afgelopen. Vind dat het op werk soms zo kinderachtig kan gaan. Je bent ook een mens hoor geen robot of zo. Ik denk dat je zo een goede troef achter de hand hebt. Dayenne, jammer meid, hopelijk de 2e x wel! Raar verhaal zeg. Kom wel vaker van dit soort stukjes tegen op het forum. Domme meiden die denken niet na en die jongens volgen alleen maar hun pinkie.
Mamalicious is echt te gek! Ik heb er ook wat kleding van gekregen van mijn vriend, en ik vind het geweldig. Zit heerlijk en staat super . De prijs vind ik ook vaak wat aan de dure kant hoor. Maar af en toe moet ik mezelf verwennen van vriendlief .
Nou ik moet je eerlijk zeggen dat ik alles duur vind als ik het voor mezelf haal. Vind het heel moeilijk om iets voor mezelf te halen omdat ik dat zonde van het geld vind. Ik haal altijd kleding bij van die goedkope zaakjes, en ook goedkope schoenen van max 20 euro. Dus ik ben het gewoon niet gewend om een keer goede kleding te halen. Want dan valt de prijs inderdaad reuze mee .
Dayenne, jammer dat je bent gezakt meid... 4 NOvember gaan we weer duimen voor je! Married; wat een verhaal idd en als het echt waar is wordt ik echt heel boos en verdrietig. Er zijn zoveel mensen die moeite hebben om zwanger te worden en er alles voor over zouden hebben, maar zelfs met behandelingen lukt het niet en dan krijgt zo'n wicht een kindje en moet het gaan opvoeden?! Ga nu even naar de huiarst voor mij rugklachten, xxx Daffie
heb het gehaald bij prenetal daar verkopen ze ook mama licious bij prenetal vandaan... 40 euro voor shirtje vind ik best veel hoor
Hee Dayenne, daar ben je weer, we begonnen ons al zorgen te maken! Balen dat je niet geslaagd bent, weer 50 euro kwijt, of wat kost t tegenwoordig? Ja, had dat stukje ook gelezen. Tja... wat moet je er van zeggen. Dom schaapje, arm kind als dat zo'n moeder krijgt... Ik wist trouwens niet dat Mamalicious van Vero Moda was. Weer wat geleerd! Hele nieuwe wereld die voor je open gaat he, als zwangere/mama-to-be . Wel heel erg leuk hoor, al die 'nieuwe' winkels en producten (hier spreekt een shopaholic).
@ Iggy, yep klopt. Hieronder de info! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! @ Maka, ga jij eigenlijk ook mee de 9e? Of ben ik je vergeten erop te zetten? Meetingmiddag zondag 9 november Hieronder een lijstje van degenen die hebben laten weten of ze wel of niet meegaan. Dit moeten we weten ivm reserveren voor een bep. aantal personen. Graag nog meer reacties (ook als je niet meegaat), dan kunnen we zsm reserveren! We willen rond een uurtje of 14.00 uur beginnen. Voor de volledigheid, de kosten van de high tea bedragen 14,90 pp. Locatie: Stadscafé Broers in Utrecht. Meer info: http://www.stadscafe-broers.nl/ Tot nu toe: Aanwezig: 1. Angela21 2. Dayenne 3. Marriedgirl 4. Noppie 5. Eppie25 6. Mieke8 7. Vaamrile (we gaan ervan uit dat je meegaat ) 8. Caro73 9. Patriessie 10. Seyla (onder voorbehoud) Twijfel: Uk80 Martinenur Karina82 (waarschijnlijk niet) Mobielfreak (waarschijnlijk niet) Niet aanwezig: Daffie76 Axioma Amor Tirtilisko Kelly1980 HJ1977