Vandaag alle baby kleding van justin uitgezocht. Heb toch nog wat aardig wat eruit kunnen pikken wat zijn zusje aan kan. Een heleboel merk schoentjes en kleertjes op marktplaats gezet. Echt niet normaal wat we toen allemaal gekocht hadden voor hem. Allemaal nike en puma en adidas. Terwijl hij nog niet eens kon lopen eigenlijk te erg voor woorden. Maarja toen kon het nog. hihi Ben benieuwd of het verkoopt.
even bijgelezen... ik zie dat sommige zich zorgen over de bevalling maken..is heel begrijplijk hoor. zeker een eerste keer. je weet niet wat j eoverkomt. ik zelf zie er nu niet tegen op terwijl ik de vorige keer er maar liefst 17 uur over heb gedaan, rug, buik en been weeen had maar toch..je lichaam is erg sterk en is er echt tegenopgewassen. als je kleintje er is is echt alles zo vergeten vandaag gezocht voor een gedichtje en geboortekaartje.. erg moelijk...wil niet een standaard gedichtje en ik wil er wat bij gaan verzinnen. mischien iemand nog een tip over een site waar leuke gedichtjes staan? verder voel ik me goed alleen op het verdomde maagzuur! na dammmmmmmm drink liters melk....kan bijna geen melk meer zien!
Zo! Weer even 9 pagina's bij te lezen! Er is weer lekker gekletst. @Mieke, Wij verdelen de lasten net als jullie. Alleen betaalt manlief meer bijtelling van de leaseauto omdat hij het belangrijker dan ik vond om in een Audi te rijden. Leuke foto's! Leuk idee van die palmboom! @Martinenur, balen van je bloeddruk. Hopenlijk is het over 2 weken weer gezakt. @Iggy, mooi buikje. Ik zal morgen ook eens een nieuwe buikfoto maken. Enne toevallig! Wij zaten rond dezelfde tijd ook met zelfgebakken appelflappen naar het journaal te kijken. @Febr, grappig dat je allemaal muziek aan het testen bent! Ga ik ook eens doen. Net als Mieke wil ik een speeldoos gebruiken. MOet nog een leuk deuntje vinden waar ik zelf niet gek van word. @Eppie, ik zou mijn auto ook niet langs de snelweg laten staan. Heb ik ook een keer gedaan met collega's. We konden de volgende dag voor 6 auto's aangifte doen! HOe was het bij de lama's? @Golfola, Wil je nu thuis bevallen omdat het de eerste keer in het ziekenhuis niet beviel? Zelf kaartjes maken via internet kan bijvoorbeeld bij www.geboortedorp.com. Een vriendin heeft daar een hele leuker slinger-kaart laten maken. @Married, onze kleur Bugaboo was inderdaad niet op voorraad bij babymax. Wist ook niet dat mamalicious van vero moda was. Ik kan het hier om de hoek kopen. Heb er dus al heel wat van. @Mobiel, wat fijn dat die tandarts jou geholpen heeft! Fijn dat zulke mensen er nog zijn. Hopenlijk zakt de laatste pijn snel weg. En inderdaad maar eens een andere tandarts zoeken! @Angela, fijn dat er iets met je klacht gedaan wordt. Hopenlijk krijg je snel een nieuwe echo. @navel, ik heb van mijzelf een hele diepe navel. Nu is ie minder diep, maar misschien plopt ie ook nog wel naar buiten. Mijn buik groeit namelijk gestaag door. Vraag me echt af hoe dat over een paar maanden gaat zijn. @Mireilla, leuk dat je gaat trouwen! En dan ook nog met een mooie buik met jullie kleine uk daarin. @Daantje, nou ja, kan niet veel anders dan wachten op de meubeltjes. Moet zeggen dat het nu ook best druk is. Donderdagavond met de aannemer over de zolder, badkamer en toiletten gehad. Vandaag moesten we de afzuigkap in de keuken nog aanpassen en hebben we gekeken naar sanitair voor in de badkamer. Ondertussen het huis netjes houden voor de verkoop. Ik heb te weinig dagen in een week. @Dayenne, balen van je thoerie. Hopelijk de volgende keer meer succes! Maatje en Married, niet leuk dat ze moeilijk en onduidelijk doen op jullie werk. Dat maakt het onnodig vervelend en ongemakkelijk. @HJ1977, oeps, goede tip van dat belletje. Heb er zelf niet een hoor, maar vraag me af of de verkoper je er voor waarschuwt. @Daffie, ben je gevallen ofzo dat je een gekneusde rib hebt. Hopelijk ben je er snel vanaf. @Amor, ik ben het eens met Noppie over jullie vrienden in jullie huis. Ik kan me het niet voorstellen dat ze het niet zouden begrijpen als jullie uitleggen wat jullie dwarszit. Denk aan jezelf nu je zwanger bent. Dat is beter voor jullie en ook voor de kleine in je buik. @Kuipers, kuitkrampen. Ken ik wel, heb ik ook wat vaker dan gemiddeld (gemiddeld 0). Je moet je voet (door je vriend) laten naar je knie laten duwen. Daarmee strek je je kuitspieren en gaat het het snelst weg. Tijdens het lezen meegeschreven en nu is het een uur later! Hier alles goed verder. Ben nu eigenlijk wel moe van het lezen. Morgen is er weer een dag! Trusten
goedemorgen caro de verkoper van prenetal zei het wel hoor van dat balletje hoe die precies moest hangen meiden ben nu aan het werk en eerste scheld partij tegen collega hebben we al weer gehad door een verdwaalde reiziger die erg naar alcohol stonk alle pin automaten liggen op station utrecht in storing dus zal wel feestelijk druk worden vandaag... maarre 11 uur ben ik weer klaar gelukkig en morgen lekker dagje vrij.... heb vanmorgen staan overgeven joh! echt niet grappig! maarre na een beschuitje ging het wel weer hoest met jullie meiden?
Ojee, Iggy. Had je iets verkeerds gegeten of zo'n fijne hormonale kotsbui? Volgens mij heb ik mijn eerste striem op mijn buik te pakken. Wel een rare, een hele lange horizontale. Great Terwijl ik de afgelopen weken iedere avond met huid-olijfolie gesmeerd heb, maar mag dus niet baten. Verder weer slecht geslapen vannacht. Irritant, word vaak 's nachts wakker om te plassen en kom daarna niet meer makkelijk in slaap. Gedichtjes. Ik heb mijn vriend aangewezen die taak op zich te nemen! Volgens mij gaat ie daar wel iets moois van maken Gisteren zwaar geshopt bij de Prenatal! Superschattig jasje en mutsje met handschoentjes, weer wat positiekleren, 2 dekentjes, flesje en een voedingskussen. Dat vind ik trouwens geen succes om mee te slapen... Veel te dik. Had ik toch de small moeten nemen misschien.
oooo Wat heb ik een lange nacht gehad. De hele nacht last van zuur gehad. Mocht van mijn lieve man vanmorgen lekker blijven liggen. Heerlijk uitgeslapen. Straks naar vrienden hun zoontje is 6 geworden vandaag. Gezellig. Oja iemand had het over baby artikelen bij Kruidvat heb net de folfer bekeken. Staan wel leuke boxkleden in.
Maatje, de kruidvat heeft inderdaad weer leuke spulletjes! Ik vond de wikkeldeken wel mooi, vraag me alleen af of je die echt gaat gebruiken? Levy is van mei en toen was het prachtig weer tot september zo'n beetje, dus heb niet echt ervaring met wikkeldekens en kruikjes etc.
Angela Ik ook niet want Justin is van Juli. Heb nu dan een fleezdeken gekocht stel het is te dun heb ik zo een dikke deken gekocht.
Maatje, daar heb je ook wel weer gelijk in. Dan sturen we gewoon de opa's en oma's naar de winkelmet instructies
Zo, heb mijn 3e halve dagdienst op rij gewerkt en moet zeggen dat die halve dagen me prima bevallen. Ik slaap nu 's middags lekker een goed uur en doe de rest van de middag en avond rustig aan Morgen nog een halve avonddienst en dan ben ik weer 3 dagen vrij. Zal blij zijn als het salaris volgende week weer gestort wordt, want dan kan ik weer winkels plunderen hahaha. Ga nu even eten en dan lekker de bank op met mijn fleecedekentje. Oh ja, Mobiel even voor de lijst....5 februari uitgerekend, 29 oktober pretecho! xxx Daffie
Hihi, zat net op de webshop van babymax te kijken. Die is weer bijgewerkt. Ik had daar de vorige keer zo'n enorm leuke wieg gezien, dus die zag ik nu in de webshop staan.. Kost ie 1400 euro! Haha, vandaar dat ie zo leuk is 'Designed by Piet Boon', aha. We zoeken nog een leuk wiegje voor op onze slaapkamer erbij, maar gewoon een simpele dus...
zo weer al even klaar met werken, mannetje moet nu naar zijn werk en ik ga ff lekker in warm bad liggen (voor zolang ik het vol hou) heb vandaag wel erge last van maagzuur jakkie... en der zijn al aardig wat rennies weggegkauwd dus bleghhhh
@Maka, superleuke wieg! Alleen 1400 euro leuk. Hmmm, misschien wel niet. @Iggy, ik ben vanochtend begonnen met een bad. Heerlijk ontspannen. Maskertje op, licht ontbijtje erbij. Het enige was dat ik heel lastig uit mezelf uit bad kom. Vanuit lig positie kom ik moeilijker naar zit. Buik in de weg. Voelde behoorlijk lomp. Balen van het zuur en het overgeven.
ja nou ik ben der alweer uit... het overeind komen gaat idd al een stuk moeilijker... mijn man heeft ook liever niet dat ik in bad ga als hij op zijn werk is maar ja.... ik wil zoveel mogelijk mijn gewone ding blijven doen....
Ik ga ook gewoon lekker in bad hoor, ook als mannetje weg is. Lekker een momentje helemaal voor mezelf en het ontspant zo heerlijk de rugspieren....beetje lavendel olie van kneip erin.... Denk dat ik vanavond ook nog maar een bad pak, krijg er spontaan zin in.
Het lukt me nog wel om eruit te komen, maar ik vraag me af of het me over 2 maanden nog lukt. Vandaag even wat foto's gemaakt van mijn buik. Ze staan in mijn album. Moet het maar gaan bijhouden denk ik. Leuk voor later.
Hihi Martine, ik ben mijn eigen werkgever, die kan nooit echt vaag doen hoor! Denk dat het of Maatje of Married was die je bedoelde.