@Caro, mooie buik hoor! Oh ben stiekum wel jaloers... een bad lijkt me af en toe zo heerlijk Hier hebben we alleen een lekkende douche... Maar mn handige en technische broer heeft ernaar gekeken [lees heeft de vloer verder opengebroken] en heeft t waarschijnlijke probleem gevonden . We hebben nu op zijn advies 2 stukken deels afgeplakt met plastic, en nu morgen afwachten of dat helpt. Kreeg nog een lief cadeautje van mn broer en schoonzus, een soort plastic schildpadjes [badspeeltjes] en dan is het gelijk een thermometer voor t badwater! Ik weet nu ook hoe een harde buik aanvoelt... niet prettig! Heb al weinig zin in knuffelen met mn man , maar als dit het resultaat ervan is al helemaal niet meer Mannetje gaat zo foejonghai koken
Caro, prachtige buik hoor! Hier geen bad, bewust voor gekozen toen we de badkamer lieten doen. Heb gewoon geen geduld om in bad te zitten en mannetje doet het al helemaal nooit. Hebben nu een ruime inloop douche, daar kan het badje straks prima staan. Daffie, fijn dat 50% werken goed bevalt en dat je merkt dat het beter is. Wij hebben ook de 29e de pretecho. Hier is eindelijk het kamertje helemaal leeg. Tuin is winterklaar en balkon is schoongespoten, hard gewerkt dus. Tijd om te relaxen. Straks lekker zuurkool maken.
Zo Mieke jij bent actief geweest... de tuin zelfs winterklaar! Ik ben dol op tuinieren, maar langer dan een uurtje hou ik het nu echt niet meer vol... Knap hoor! enne eet smakelijk voor strax!
Hee meiden! @Caro mooie buik zeg! Het is wel leuk om bij te houden. Ik maak elke week een buikfoto, en dat is erg leuk om terug te kijken! @Mieke hard gewerkt joh! Eet smakelijk alvast . Oeps de rest ben ik alweer vergeten . Sorry! Ik ben ziek . Keel doet heel veel pijn, alsof er allemaal scheermesjes inzitten. Verkouden, hoofdpijn...gewoon blegh. Ik duik weer lekker op de bank! Fijne avond allemaal!
bah mijn mannetje is aan het werk en ik voel me zooooo alleen.... bah heb nergens zin in en ben giga moe... die kleine trappelt me tot laat wakker 's avonds en 's ochtends slaapt ie dus uit lijkt wel (net als zijn papa) hahahaha maar ja na 2 vroege diensten dat ik rond 5 uur op moest staan breekt het wel een beetje erg op
Dayenne, beterschap. Iggy. lekker languit op de bank! Axioma, tuinieren is niet echt mijn ding. Ouders hebben geholpen, wil de tuin ook drastisch aanpakken zodat het minder onderhoud is. Vanmorgen overigens weer raar overgegven. Zat een banaan te eten en toe kwam het ineens weer opzetten. Morgen vk, vraag ik er wel even naar. Hebben jullie nog tips van sites oid waar we ideeen op kunnen doen voor een ontwerp voor op de muur in de babykamer (inspiratiesites.)
heey dames, ook ik plaats zo even een paar nieuwe buikfoto's, niet schrikken, schrok erzelf namelijk wel van de wikkeldeken van kruidvat is wel heel mooi, heb hem zelf al apart gelegd vergeten de liefhbbers niet te kijken op www.kruidvat.nl lees hier allemaal verhalen over lekker in bad liggen, wou dat ik dat ook maar helaas geen bad hier vandaag heeft me vriend de stopcontacten terug gezet op de kinderkamer, nu nog de plinten en dan kan de kinderkamer over 1,5 week komen, kan ik lekker gana inrichten doen jullie duimen voor me dat het tot aan de bruiloft nog een beetje dit weer blijft
Over kramp in de kuiten....hier ook al een paar weken. Als ik me 's nachts lekker uitrek dan schiet het er gelijk in. Gelukkig kan ik het zelf eruit halen door mijn tenen naar me toe te halen, maar vervelend is het wel. Vooral omdat het in beide benen is. @Mieke ik moest vandaag ook bijna overgeven. Zomaar uit het niets...Misschien hoort het rond deze tijd van de zwangerschap? Ik zal het morgen ook eens checken bij de vlos..
ook hier last van kramp in me kuiten 's nachts, al een paar weken , smeer nu iedere avond in met amandel massage-olie en dat scheelt wel hebben jullie af en toe ook dat je schaambotje zeer doet net of de kleine daar op drukt
die van jou is ook al flink gegroeid dayenne, wat een leuke buikband, waar heb je die gekocht als ik vragen mag
@Bad, we vinden het heerlijk om te badderen, maar doen het vooral als het buiten weer wat kouder wordt. @Mieke, goed zeg. Ik heb vandaag veel geluierd. Ga nu nog even aan de slag met de trapkast. We hebben allemaal grote plastic bakken gekocht. Nu kan ik orde in de chaos brengen. Combi van nesteldrang en verkoopklaar maken. Tips voor muurdecoratie heb ik helaas niet, maar moet ik zelf nog naar op zoek. Als ik wat tegenkom laat ik het je weten. Leuke site trouwens. Ook voor inspiratie voor het kamertje. @Dayenne, balen dat je ziek bent. Doe lekker rustig aan en laat je verwennen. Beterschap. @Iggy. doe jij ook lekker rustig aan. Moet er niet aan denken om om 5 uur op te staan! Daar zou ik ook heel erg moe van zijn. En dank jullie voor alle complimenten