@Mirella, mooie buik! Groeit ook lekker door. @Misselijk, balen van het overgeven. Ik heb vooral een erg vol gevoel en moet vaker boeren. Ik heb het gevoel dat dit nog wel gevolgd wordt door overgeven of oprispingen. @Kuitkramp, ik heb het wel eens en volgens mij komt het dan omdat ik die dag een hakje heb aangehad. Ik heb niet superhoge hakken hoor en als ik veel moet lopen doe ik m'n gympen aan of andere platte schoenen.
Net terug van de kinderverjaardag. Jeetje heb de helemiddag op de bank gezeten en nu alweer super last van mijn rug. Kan er zo oos over worden. Vooral omdat ik Bij Justin daar helemaal geen last van heb gehad.
Ik heb ze op internet besteld bij juffrouw ooievaar. http://www.buikbanden.com/maat-buikbanden-a11.html Je kan ze vanaf maat XS bestellen, en zelf de kleuren samenstellen. De printen zijn hartstikke leuk!
@Igglylover: Wat een mooie jurk zeg en die foto met je 3 honden is ook geweldig haha! @Caro: Wow, jij ook al zo'n mooie vooruitstaande buik, kan ik echt jaloers op zijn, echt mooi! @Dayenne: Beterschap meid! @Mirella: Ik duim zeker voor dit weer voor je bruiloft! Jouw buik groeit ook hard zeg haha! @Maatje: Sterkte met je rug! Alle meiden die alweer moeten overgeven ook sterkte! Heel vervelend! Bad: Wat heerlijk dat de meesten van jullie een bad hebben, verlang ik ook echt naar! Nog een leuke tip: Ik zag bij Xenos voor 10 euro d8 ik, een badrekje voor over het bad waar je een opengeslagen boek op kan zetten, een kaars, een glas wijn (of water haha) en nog wat dingen! Mijn vriend en ik zijn nog steeds het hele weekend alleen, echt heerlijk! We doen niet veel bijzonders, behalve films kijken, spelletjes, lekker eten en veel knuffelen, maar na 3 mnd kan je daar echt van genieten
Amor, wat heerlijk dat jullie weer eventjes samen kunnen zijn. Dat heb je op een gegeven moment ook wel weer even nodig toch! Kijken jullie ook naar op zoek naar Josef? Vindt het zo leuk en mijn meisje in mijn buik schopt ook gezellig mee op de muziek Liefs Daffie
Caro, mooi buikje! Mieke, actieve zondag gehad zo te lezen! Kun je hier niet ook even langskomen.... Dayenne, beterschap! Mirella, ik help het je zeker hopen, zou zonde zijn als het regent! Wat is jullie datum ook al weer? Ik ga dinsdag ook even kijken voor die wikkeldeken. En mooie foto's! Amor, lekker dat jullie weer even wat tijd voor julliezelf hebben! Geniet er van! Hoe doen jullie dat trouwens met die echo's hier in het album? Maak je daar een foto van en plaats je die in het album? Als ik ze ga scannen lrijg ik ze er namelijk niet op die manier in.....
Amor, zijn ze alweer 3 maanden bij jullie over de vloer Geniet maar lekker saampjes nu. Haha Angela, ben nu niet meer zo actief hoor Maatje, vervelend dat je na zo'n dagje zitten toch ook last hebt van je rug. Merk dat ik nu ook sneller last krijg van mijn rug. En als ik lang zit last van mijn flanken. Nou heb nu wel een leuk idee op gedaan voor het kamertje, hopelijk vindt mannetje dat ook. Bijvoorbeeld op witte muur een rode, zilveren of blauwe cirkel en daar ook iets in doen of iets in ophangen. Of op de blauwe muur het aantal cirkels in div. formaten en daar dan de letters van de naam in of zo? Vind het zo moeilijk. Nu het kamertje leeg is heb je een beter overzicht van de ruimte.
Ik maak inderdaad een foto van de echo's en zet die er dan op. Sommige krijgen volgens mij de foto's op cd-rom mee en kunnen ze er zo opzetten. Daffie
Ikzelf scan de echo's (daarna print ik ze meteen op fotopapier uit ivm vergaan van de echo's). Aangezien ik met photoshop werk verklein ik het daarin en kan ik het gewoon in mijn album plaatsen. Hoe je dat precies met windows doet weet ik eigenlijk niet. Volgens mij kan het dan goed in paint of zo? of via internet met photobucket? In het menu hier op ZP links kun je ook foto's verkleinen.
Wat is photobucket? ook een soort programma? Photoshop heb ik op deze computer niet.... Op de andere wel, maar ben bang dat ik dan eerst een paar dagen nodig heb om die weer aan de praat te krijgen..... Zal het idd eens gaan prberen met gewoon een foto maken. We hebben trouwens vanavond een definiteve keuze gemaakt voor het geboortekaartje! Kan ik dat morgen ook door gaan geven. Nu alleen nog de adreslijst aanpassen en kijken hoeveel we er nodig hebben...
Hoi meiden alles goed met jullie? Ik heb wel een beetje meegelezen zal morgen echt goed terug lezen. Ik heb vandaag de kleine helemaal niet gevoeld of ja vanochtend 1x denk ik maar weet het ook niet zeker ik ben me natuurlijk gelijk weer zorgen gaan maken. ik vind dit zo vervelend. Ik heb woensdag een afspraak voor controle die staat al 4 weken vast. Ik hoop dat alles goed is
@Mieke: Heel leuk idee! Je kan beiden doen, maar als je wilt kiezen vind ik vooral met de letters vd naam erg origineel. Ze zijn nog geen 3 mnd bij ons, maar wel bijna, vanaf begin aug. @Tirilisko: Geen zorgen meid! De mijne is ook de ene dag actiever dan de andere. Wel fijn dat je woe alweer een afspraak hebt! Ik heb een vraag geplaatst op "de uitzet" forum en weet dat die vraag hier eigenlijk niet thuis hoort , maar omdat ik morgen al antwoord moet hebben, wil ik hem toch hier plaatsen, in de hoop dat iemand van jullie het weet; Ik kan 2e hands een hele mooie Quinny Buzz kopen uit 2006. Bij die mensen was de veer kapot gegaan, waardoor ze een nieuw onderstel en wielen hebben gekregen uit 2007. Ik weet dat bij de oudere modellen het een bekend probleem is dat o.a. de veer kapot ging, maar ik weet niet tm welk jaartal dit probleem zich veel voordeed?!? Ik wil die wagen graag kopen, maar ben bang dat daarbij straks ook de veer kapot zal gaan en dan heb ik geen garantie erop omdat hij 2ehands is. Mijn vraag is dus of iemand weet of dat probleem zich nog steeds vaak voordeed bij de modellen uit 2007?
Amor Ik zou het niet weten maar waarom bel je de quinny fabriek niet op. Misschien kunnen ze je daar verder helpen.
heey mieke, begin zelf ok wel nieuwsgierig te worden of het een jongen of een meisje word, nu jullie het bijna allemaal al weten maar ik wacht nog netjes 4 maanden af hihi
Mirella, ik help het je zeker hopen, zou zonde zijn als het regent! Wat is jullie datum ook al weer? Ik ga dinsdag ook even kijken voor die wikkeldeken. En mooie foto's! 7 november is voor ons de grote dag, mag u iedere week me jurk gaan passen , hij moest laatst al elf centimeter uitgelegd worden. maar ben in totaal ook al 10 kilo aangekomen dus is ook niet zo gek hihi
Net contact gehad met de ass van de vk. Heb weer de hele nacht niet geslapen van pijn in de rug. Vanaf vanmorgen ook last van de buik. Het lijkt wel of er een stuk touw om mijn buik zit en wordt aangetrokken. De vk belt met straks terug. Weet niet wat ik ervan moet denken.
Jeemig, schrik me net een ongeluk. Ik zit op de wc voor een grote boodschap, sta ik op, ligt er allemaal bloed in de pot! Ik direct gekeken uit welk "gat" het kwam,maar gelukkig kwam het niet uit het babygat. Waarschijnlijk weer een aambei. Balen... Verder alles goed dames? Tirtillisko, ik voel de baby's overdag ook bijna niet en als ik in bed ga liggen denken ze opeens: Hé, hier is het rustig! Tijd voor een feestje! Beloofd nog wat voor als ze eruit zijn
Hey Maatje, wat vervelend meid van je rug....ik weet helaas hoe het voelt om niet te kunnen slapen van de rugpijn. Dat je ook pijn in je buik hebt is wel vreemd, is dat alleen in bed of ook als je gewoon op bent? Ben benieuwd wat de verloskundige denkt en of ze een oplossing heeft...hoop het voor je! Amor, ik zou het ook echt niet weten, maar als je zeker garantie wilt hebben, moet je hem misschien niet overnemen van een particulier. En inderdaad misschien da fabriek bellen, die weten het vast wel. Vanavond nog werken van 18:00- 22:00 en dan lekker 3 dagen vrij. Mannetje heeft donderdag examen, gaat vannacht de nachtdienst in en moet dus nog even zijn tijd goed besteden om te leren. Moet vandaag de laptop ook afstaan ben ik bang hahaha. Nu ga ik lekker de broodjes uit de oven halen, gekookt eitje erbij...het is soort weekend voor ons haha. Groetjes Daffie