HJ1977 woww meid dat zal ws wel mega schrikken geweest zijn. Maar gelukkig dat het ergens anders vandaan komt. Zo gek van het bewegen vorige week maandag en dinsdag was hij heeeeeel druk en nu haast niks Maar zal wel goed zijn. Wacht even rustig tot woensdag
Goedemorgen! Er is weer lekker gekletst dit weekend zie ik! @ Angela, leuk dat je (ook) op vrijdag met je mams naar de JG beurs gaat! @ Axioma, gaaf is dat he om je buik te zien bewegen! Ik lag gister op de bank toen de beeb best druk was, dus ik gelijk kijken.. maar onze bank staat voor het raam, dus mensen die langs liepen (toevallig een vriend van ons) stonden best raar te kijken denk ik, zal wel een maf gezicht geweest zijn hoe ik daar lag met mn buik ontbloot @ Maka, ik heb ook al geprobeerd te slapen met het voedingskussen, maar ik vind het ook niet lekker liggen. Hebben de andere meiden misschien tips hoe je hem het beste kan leggen en hoe je er op/naast/tegenaan moet liggen? Leuk hoor een wieg van Piet Boon, haha.. @ Caro, wow, mooie buik! @ Bad, we hebben wel een bad, maar ga er nu niet meer in. Met mn lage bloeddruk moet ik mezelf niet te warm maken zeg maar, dan ga ik onderuit.. dus ik hou het bij douchen (soms met de deur open zelfs ) @ Mieke, raar joh dat je weer hebt moeten overgeven! Ben benieuwd wat de vk ervan zegt. Wij doen in het kamertje trouwens de naam van de beeb op de muur met muurstickers en wellicht nog een leuke spreuk. Muurstickers kopen we waarschijnlijk via www.fraaifraai.nl. @ Tirtilisko, maak je niet zo druk meid! Gewoon lekker naar de vk woensdag en alles is dan vast goed! @ maatje, sterkte met je rugpijn! @ HJ1977, jemig dat is schrikken! Gelukkig kwam het niet uit het babygat (jouw woorden ). Manlief heeft gister de kinderwagen in elkaar gezet! Was nog best een karwei (zo te zien vanaf de bank). Hondje ging er uiteraard gelijk aan snuffelen, haha Heb dit weekend superveel geslapen, weet niet wat ik heb.. ik blijf slapen zeg, pfff... Zaterdag nog wel even naar de BabyPlanet in Utrecht geweest, vind ik niet zo'n hele leuke winkel eigenlijk. Ze hebben er niet zoveel. Wel nog een vestje van Noppies en een shirt van Mamalicious die ik al een tijdje wilde maar nergens in mn maat kon vinden gescoord . En hangertjes voor beeb zn kledingkast en een slabbetje met 'ik ben stoer' .. kon het niet laten liggen, haha
Meetingmiddag zondag 9 november Hieronder een lijstje van degenen die hebben laten weten of ze wel of niet meegaan. Dit moeten we weten ivm reserveren voor een bep. aantal personen. Graag nog meer reacties (ook als je niet meegaat), dan kunnen we zsm reserveren! We willen rond een uurtje of 14.00 uur beginnen. Voor de volledigheid, de kosten van de high tea bedragen 14,90 pp. Locatie: Stadscafé Broers in Utrecht. Meer info: http://www.stadscafe-broers.nl/ Tot nu toe: Aanwezig: 1. Angela21 2. Dayenne 3. Marriedgirl 4. Noppie 5. Eppie25 6. Mieke8 7. Vaamrile (we gaan ervan uit dat je meegaat ) 8. Caro73 9. Patriessie 10. Seyla (onder voorbehoud) 11. Iggylover Twijfel: Uk80 Martinenur Karina82 (waarschijnlijk niet) Mobielfreak (waarschijnlijk niet) Niet aanwezig: Daffie76 Axioma Amor Tirtilisko Kelly1980 HJ1977 Maka123
Jeetje HJ, dat is behoorlijk schrikken! Ik moet zeggen dat ik ook altijd ff achterom kijk.. Altijd een geruststelling als t niet rood is Maar aambeien lijkt me ook erg vervelend, doet t niet ontzettend pijn dan? Tirtilisko, toen ik haar net begon te voelen, was t ook de ene dag veel meer dan de andere (steeds om de dag veel meer beweging, en dan weer minder, heel raar!). En sowieso 's avonds veel meer en veel heviger dan overdag. Maar je hoeft volgens mij ook pas vanaf week 28 iedere dag iets te voelen hoor. Vannacht weer eens lekker goed geslapen! Gisteren ben ik er \achter gekomen dat ik ook beter niet teveel suiker meer moet eten. Volgens mij word ik daar ook steeds niet lekker van/vieze smaak. Zucht, zo kan ik steeds weer wat uit mn dieet schrappen, maar ja als ik me dan wat beter voel...
Goedemorgen meisjes het zonnetje schijnt vandaag! Amor, je moet even googlen op bijv. Quinny Buzz 2007 kinderziektes of zo. http://www.kieskeurig.nl/kinderwagen/qu ... ws/128941/ Of op 2006.... daar kun je vast wel iets vinden van anderen hun ervaringen. En volgens mij had mijn zus de versie uit 2007 en heeft er echt helemaal niets mee gehad. HJ, hier vanmorgen ook wat bloed, maar gelukkig ook niet uit het babygat dus zal wel een adertje zijn geweest of zo bij het persen. Married, hahaha had het wel even willen zien zo door het voorraam bij jullie. En? is de wagen mooi en compleet heerlijk he zoiets moois en duurs uitpakken en in elkaar zetten en dan straks lekker mee lopen pronken. Moet zeggen dat ik zaterdag hier naar het winkelcentrum was en van de 10 wagens waren 8 wel een bugaboo! Maatje, get wat naar dat je zo'n last hebt. Ik heb een buikband (voor onder kleding) gekocht ter versteviging. Merkte dat ik ook last kreeg, dan wel niet met slapen maar wel wat overdag. Tirtilisko, ik heb de beep dit weekend ook heel weinig gevoelt, heel af en toe een klein schopje. We hebben gewoon een lekker rustig mannetje in ons buikie zitten, geen zorgen maken meid. Voedingskussen: ook is vind dat ding niet echt lekker slapen in bed. Rare slang, groot en dik, voelt als een soort scheidingslijn tussen mij en mannetje en het ligt in de weg. Heb nu gewoon een kleiner kussentje tussen mijn benen liggen. Alleen wel lastig als je je omdraait moet je hem meenemen, hihi. JG Beurs: als het goed is ga ik ook vrijdag, maar heb nog niets vernomen van vriendin of ze vrij krijgt. Zaterdag met 2 vriendinnen op stap geweest. Verteld de een dat ze ook weer zwanger is van de 3e, hihihi. Super leuk om samen te zwangeren. Ze is nu 5 weken. Daffie, heerlijk dat jullie vandaag nog even het weekendgevoel overdoen. Ik moet ook nog ontbijten, maar begin een beetje huiverig te worden en bang dat ik dan weer moet overgeven, dus stel het steeds maar uit. Maar ja begin nu toch wel trek te krijgen. Mirella, als je zo doorgaat tot aan de 7e dan hebben ze een hele klus aan je jurk
Vk belde net ik volgens haar is het bandenpijn. Ik moet nu naar fysio toe. Donderdag 1e x ben benieuwd. Volgens hun moet ik nu echt naar mijn lichaam gaan luisteren en mezelf in 8 nemen. HJ Bij Justin heb ik ook last van aanbeien gehad. Vooral na de bevalling. Heb toen neusspray moeten gebruiken. Klinkt raar maar werkt echt. Omdat je aanbeien ook een soort klieren zijn.
goedemorgen meiden, lekker dagje vrij vandaag! gisteren vroeg mijn schoonvader naar het lijstje met uitzet voor ukkie.... wat we nog nodig hebben... hmmmm nou schiet behoorlijk op met het lijstje... pffff meiden hebben jullie het vandaag ook zo koud? ik heb mooi mijn mannetje naar buiten gestuurd voor de doggies uit te laten... (hij is ook vrij en moest toch vanmorgen ff langs de huisarts) dus na as the world turns en goede tijden huppel ik nog rond in mijn pyama en ga zo even de ene was in de droger doen en de volgende aan zetten
@ Mieke, wagen is compleet hoor, ben er helemaal blij mee en heb al oefenrondjes gelopen in huis, haha Leuk dat je vriendin ook zwanger is, gefeliciteerd! @ Iggy, succes met wassen.. ik gewoon aan het werk vandaag dus niks ATWT en in pyjama lopen helaas. Zijn hier trouwens meer meiden die Gooische Vrouwen volgen? Vond het gister een beetje een aparte aflevering met Cheryl die een 2e kind wilde en gelijk met Tom van bil probeerde te gaan?
Married, leuk he, als steeds meer een plaatsje begint te krijgen en/of in elkaar gezet kan worden. Alleen duurt het nu nog zo lang voor we er op straat mee mogen pronken...... Ga jij trouwens ook de vrijdag dan? Of begrijp ik je nu verkeerd? Vanmorgen heeft het echocentrum gebeld. Ze willen graag dat ik mijn klacht op papier zet zodat ze hem formeel in kunnen dienen. En ik heb een aanbieding gekregen om een nieuwe echo te laten maken. Daar ga ik natuurlijk om en en dat is al....... vanmiddag om 1 uur! Helemaal happy! Meteen mannetje gebeld of hij nog vrij kon krijgen, had hij toevallig al vrij gevraagd De echo wordt vanmiddag ook gemaakt door een van de vk's van de praktijk waar ik bij ben, dus dat is ook wel prettig. Dus zo zie je maar weer: altijd je hart luchten als er iets misgaat, dan kunnen ze je ook helpen!
@ Angela, yep, ik ga ook vrijdags met mn mams. Super dat je vanmiddag al(!) een nieuwe echo krijgt! Veel plezier!
@Angela meid wat super super super dat je terecht kan en vandaag nogwel maar dat hoort ook zo te zijn. Jij hoort ook te kunnen genieten van je echo en vooral van je 20weken echo veel plezier
@Maatje, wat naar dat je zo'n last van je rug hebt. Zeker als je er niet van kunt slapen. Hopenlijk gaat de fysio helpen! @Mirella, hopenlijk heb je mooi weer, wij zijn op 9 november 2006 getrouwd, wij hadden de hele dag droog en redelijk zonnig weer... wens ik jou ook toe @Amor lekker hoor, zo samen kunnen genieten! @Tirtilisko, maak je maar geen zorgen meid, ik voel het kindje soms ook hele pozen niet... @HJ1977, ik kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent... "gelukkig" uit t goede gat @Daffie, en lekker ontbeten @Married... hihi ik zie t al voor me, allemaal mensen voor t raam kijkend naar jouw bewegende buik @Iggy, geniet van je vrije dag! @Angela, fijn dat ze je klacht in behandeling gaan nemen meid. En vanmiddag weer een echo! Gaaf hoor, geniet ervan! Blijkbaar had ik me vorige week toch ziek moeten melden, en niet moeten gaan werken. Gisteravond toen ik lekker relaxed op de bank lag, meerdere keren een harde buik gekregen... Maar vandaag lekker vrij, lekker lui een kast op de babykamer aan t schilderen... al zittend op een stoel Ideaal dat de [niet stinkende of gevaarlijke verf] zo snel droog is Tijdens de droogpauzes de was doen en hier ff kijken
Angela Lekker meid geniet er vanmiddag van. Married Kijk ook gooische vrouwen. Erg he om op die manier. Zou er niet aan moeten denken. Zo even met lucky lopen en dan werken. Ben benieuwd hoe het gaat. Tot vanmiddag.
Gooische Vrouwen; heb het gister niet gezien maar Martin heeft slecht zaad he. Samen kunnen ze geen kinderen krijgen. Remy (zo heet het kindje toch?) is ook van Tom. Vandaar dat Cheryl dan waarschijnlijk Tom wilde bespringen. Vanavond de herhaling maar opnemen want ga naar Marco Borsato in Gelredome! Zo maar even m`n witte outfit strijken en klaarmaken en richting Arnhem....
Axioma, lekker daggie dus! geniet er van. Angela, fijn zeg dat er gehoor aan gegeven wordt en je straks al terecht kunt. Veel plezier! Iggy, jij ook zo'n lekker dagje! Married, ik kijk ook altijd GV, alleen opgenomen, heb de afleveringen tijdens de vakantie nog niet gezien. Dus ga eens van de week daar alle tijd voor nemen en alle 3 achter elkaar kijken. Kim veel plezier bij Marco! doe hem de groeten
Goedemorgen! @Angela wauw super dat je vanmiddag al kan voor een echo! Geniet er van he . @HJ oej dat was zeker schrikken! Is het heel pijnlijk? Ik hoop het niet! @Maatje vervelend dat je zo'n last van je rug hebt. Ik hoop voor je dat de fysio gaat helpen! @Tirtilisko maak je maar geen zorgen hoor. Ik heb mijn beeb ook wel es hele dagen niet gevoeld. Mijn vriend en ik maakte ons heel erg zorgen, maar er was elke keer niks aan de hand. Ik kan me wel helemaal voorstellen hoe je je voelt hoor! Vanochtend controle gehad bij de vlos en alles was weer goed gelukkig. Alleen moet ik naar de fysio voor de isschias, want het is weer erger geworden. Ik heb nu ook pijn aan mijn stuitje... Hopelijk wordt het door de fysio iets minder. @Iedereen fijne dag vandaag!
Maiden, wat een vervelende berichtjes over pijntjes en harde buiken... Het begint met het groeien van de buikjes dan toch ook echt zwaarder te worden voor sommigen van ons. Heel veel sterkte voor iedereen die het nodig heeft! Married, misschien komen we elkaar daar dan nog wel tegen! @ all, bedankt voor jullie lieve berichtjes! Ik ben ook heel blij dat ik vanmiddag al mag komen. Ik laat jullie snel weten hoe het was! Oh ja, ik weet even niet meer wie het was, maar veel plezier bij Marco vanavond!
@ maatje heb jij ook een lucky? ikke ook! hahahaha @ marriedgirl heb vorige week alle dvd boxen van gooische vrouwen in 2 dagen zitten kijken heerlijk zag idd dat cheryl gister met tom wilde ............ maar ze konden het niet he @ Mieke ja heerlijk he zo'n relax dagje was der ook ff aan toe hoor, ben jij ook relaxen? @ axioma wel aan jezelf denken he meid! want als je aan jezelf denkt doe je ook het beste voor je ukkietje @ dayenne ik hoop dat je door de fysio minder pijn zult hebben meid dat het je beetje helpt, want niets is erger dan pijn bah @ kim84 remy is niet van tom hoor.... dat is in vorige afleveringen getest was 0,001% kans dat het van tom was.... dat dacht iedereen omdat martin zwak zaad had daarom was het voor tom best een teleurstelling meiden hoe zit het met jullie babykamertjes? hier schiet het gewoon echt niet op voor mijn gevoel