Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ GV: Remy is wel van Tom idd. Maar.. wat ik zo vaag vond gister is dat ze het alledrie maar normaal vonden dat Cheryl en Tom het dan op de natuurlijke manier zouden doen :confused:.. heel fijn dat ie donor wil zijn, maar misschien is inseminatie dan een beter plan, toch?

@ Harde buiken. Heb ik (volgens mij) nog niet gehad. Hoe voelt dat precies? Sterkte voor de dames die er last van hebben!

@ Kim, de groeten aan Marco! :)

@ Dayenne, fijn dat alles goed was bij de vk. Balen van je isschias!

2. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Iggylover Wij gaan dit weekend beginnen met verven. Maar nu zitten we dus te twijfelen dus alle tips zijn welkom :D

Kijk :D wij hebben zegmaar twee muren tegenover elkaar die goed geverft kan worden want aan de derde muur zit een groot raam. En aan de vierde kant zit de deur. Dus die kant waar de deur zit en het raam gan we sowieso wit verven is dat een goed idee?

* 1 muur wit andere lime groen aan de witte kant dirkje draak laten schilderen Maar dan weet ik niet waar ik de kast moet neerzetten is niet echt een grote kaer. Ik dacht de commode voor het raam de bed aan de ene kant van het muur de kast aan de andere kant maaaar dan kan dirkje draak niet precies in het midden

De tweede optie

Het plafon en de kant van de deur en raam gewoon wit en de andere twee muren Lime groen met schaapjes als muurstickers?zegmaar zo een rand ervan maken ergens op het midden van de muur zo met sprongetjes etc ?

3. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Haha tis hier net een soap :).

@Iggy tja het schiet hier helemaal niet op met het babykamertje....We moeten eerst nog verhuizen :D. Ik baal er wel van hoor....Ik wil zo graag beginnen!
    Ik begin nu ook wel de zenuwen te krijgen...Ben al 25 weken zwanger en nog geen nieuw huisje..Ik hoop maar dat er snel 1 komt!

4. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Dayenne lieverd hoop dat je snel kan verhuizen en beginnen :D

Woww wat een verhaal dat van mij hahahah hoop dat jullie het begrijpen :D En ik heb zegmaar van dat spachtel verf op mn muur in een soort beige/zand kleur maar omdat mooi lime te kunnen krijgen moet ik het 2 keer verven toch? En hoe krijg ik dan een strakke muur zegmaar zonder die bobeltjes

5. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Thanks lieve meid :D

6. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ kamertje. De vloer ligt erin. De stucadoor komt binnenkort de muren glad maken (hebben nu korrel op de muur). Daarna kan het geverfd worden. (licht)blauw wordt de kleur. Waarschijnlijk 2 muren wat donkerder blauw en 2 muren lichtblauw. De meubeltjes (wit) komen in december. Pas daarna plakken we de muurstickers omdat we dan het beste zicht hebben op waar het het mooiste staat en het beste uitkomt.

7. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Trouwenssss nog een probleem :D

Onze muren zijn zegmaar met dat spachtelpleister ofzo dus soort van korreltjes achtig hoe krijgen we dat strak recht?

8. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Dat hebben wij dus ook. Bij ons doet een stucadoor dat. Ben zelf niet zo handig, haha

9. Hoi,
    Heb niet uitgebreid kunnen bijlezen. Maar heb wel meegekregen van het bloed van HJ. Dat heb ik ook wel eens. Inderdaad schrikken, maar goed dat er niks aan de hand was.

@Married, dus nog een hele puzzle om de bugaboo in elkaar te zetten? Ik ben benieuwd. Hopenlijk hebben we hem over een maandje.

Hier weer druk aan het werk. De eerste besprekingen alweer achter de rug. Liever ga ik thuis aan de slag met mijn grote opruimwoede.
    Gisteren lag ik op de bank naar videoclips van Anouk te kijken op TMF en de kleine trapte echt behoorlijk hard mee. Ga vanavond maar even de cd's opzetten van Anouk om te kijken of ie weer zo heftig reageerd.

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Voor wie interesse heeft in een proefpakketje: http://www.purelijfkracht.nl/vitamines_visolie

Tirtilisko, de wanden zouden dan glad gestuuct moeten worden.
    Ik denk ook dat een sticker niet zo goed blijft plakken op een een ruwe ondergrond.
    Ik vind je idee van Dirkje Draak wel erg leuk.
    Misschien even het formaat van het kamertje uittekenen en dan de formaten van de meubeltjes op een apart velletje uitmeten en uitknippen, kun je een beetje schuiven, zo kun je kijken waar je wat op de muur wilt hebben.
    Misschien ook een idee om 2 tinten lime groen te gebruiken en om het raam kun je toch wel schilderen ;)

11. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Caro, nou mijn mannetje is niet super handig en het is hem ook gelukt. :D Maar ik vond het er best lastig uitzien. Jullie nog een maandje wachten, maar de tijd vliegt!

@ Mieke, leuk, proefpakketje is aangevraagd!

12. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Oei dus het moet eerst glad gestuuct worden :( en kan dat de zelfde dag met het verven dus eerst stuccen en dan na een uurtje ofzo verven?

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee dat gaat niet, het stucwerk moet wel een paar dagen drogen.
    En een stucadoor kost ook best wat, tenzij je vriend zelf handig is.
    Misschien moet je even informeren in de winkel?

Op de structuurverf die er nu opzit kun je natuurlijk wel een muurschildering maken hoor!

14. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    Zo, he hehe, even 10 pagina's bijgelezen.

Ik heb er voor het eerst en kladblok bij gehouden, want anders zou ik vanalles vergeten. Ben zo vergeetachtig door de zwangerschap! Wel lastig, maar ook wel grappig!

Married: hoe vaak is vaak plassen? Weet ik eigenlijk ook niet, maar ik had soms aandrang en het voelde alsof ik een hele volle blaas had, maar dan kwam er maar een klein beetje. Verder kan ik soms in een uur meerdere keren plassen en soms lukt het me ook om het urenlang op te houden.
    Ik zit nu aan de antibiotica en moet vier keer per dag zo'n capsule innemen, maar ik heb elke dag herinneringen met alarm in mijn telefoon staan want anders zou ik het zo vergeten.

Caro73: Vorige keer ben ik idd in het zh bevallen. Ben toen ingeleid met weeënopwekkers aan het infuus en lag dus vast aan allerlei draden op het bed. Heb een heftige weeënstorm gehad (heel veel gepuft!) en kon alleen maar op mijn zij liggen. De bevalling was wel heftig, maar ik heb het niet negatief ervaren. Lieve verpleging die me goed steunden en een vriendelijke vrouwelijke gyneacologe. En mijn man stuende mij ook heel goed. Kortom: prima ervaring in het zh, maar als er geen reden is om naar het ziekenhuis te gaan dan kan ik prima thuis bevallen, hoop ik! Lijkt me ook wel een mooie ervaring, lekker ontspannen in je eigen huis. Enne....de troep wordt toch weer opgeruimd, dat hoef ik dan toch niet zelf te doen! :rolleyes:

Dit weekend hebben we twee dagen de verjaardag van mijn zoontje gevierd. Hij wordt morgen drie jaar oud! Dus het was behoorlijk druk dit weekend, maar ik kreeg ook nog eens heel slecht bericht.... Mijn oude hondje (ruwhaar teckel) van 15 jaar (die nog bij mijn ouders woonde) is overreden door een auto. Ik moest echt heel erg huilen. Ik vond het vooral zo verdrietig, omdat ze al zo oud was en eigenlijk heel gezond oud was en niet ziek was en dus nergens last van had. We hoopten dat ze ooit heel vredig in haar mandje zou overlijden, maar helaas toch op een heel vervelende manier. Mijn moeder zag het gebeuren en heeft haar geaaid terwijl ze helemaal overleden was. Het ging wel heel snel en ze heeft waarschijnlijk niet geleden, maar toch...Erg he! :cry:

Ik wil trouwens wel heel graag naar de meeting komen, maar ik zie een beetje tegen de lange reis op vanuit Ommen. En verder zou ik wel mijn zoontje mee moeten nemen, want ik heb daar die dag geen opvang voor. Stel dat ik wel kom, is het dan een probleem als mijn zoontje meekomt?
    Ik probeer nog wel wat dingen te regelen zodat ik eventueel zonder mijn zoontje kan komen, dus ik doe mijn best!

Groetjes Golfola

15. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Wij hebben ook structuur op de muren zitten, en zien het niet zitten om een stucadoor te laten komen. Ons hebben ze geadviseerd om als je stickers of zo'n applicatie wilt plakken deze voor de zekerheid vast te zetten met een klein spijkertje. Dan voorkom je dat het er iedere keer afvalt. Of we dus voor zoiets gaan kiezen weet ik nog niet....

16. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Niks aan toe te voegen :D.

17. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Golfola, mij maakt het niets uit als je zoontje mee komt hoor! Kunnen we vast wennen aan een kind om ons heen he, hihi.. Ik zet je erbij op de lijst, leuk!

Wat erg van je hondje zeg! Heel heftig om zo'n beestje op zo'n manier te verliezen. Sterkte!

18. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Golfola, Wat naar van je hondje.... Zielig dat ze na zo'n mooi lang leven zo aan haar eind moet komen. Sterkte!
    Aan de andere kant alvast gefeliciteerd met je zoontje. Heeft hij het al goed gevierd?

Wat mij betreft heb ik er geen problemen mee als je je zoontje meeneemt naar de meeting!

19. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Meetingmiddag zondag 9 november
    Update!
    Tot nu toe:

Aanwezig:
    1. Angela21
    2. Dayenne
    3. Marriedgirl
    4. Noppie
    5. Eppie25
    6. Mieke8
    7. Vaamrile (we gaan ervan uit dat je meegaat )
    8. Caro73
    9. Patriessie
    10. Seyla (onder voorbehoud)
    11. Iggylover
    12. Golfola (wellicht met zoontje)

Twijfel:
    Uk80, Martinenur, Karina82 (waarschijnlijk niet), Mobielfreak (waarschijnlijk niet)

Niet aanwezig: :cry:
    Daffie76, Axioma, Amor, Tirtilisko, Kelly1980, HJ1977, Maka123

20. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    Nog even 1x: De meeting is dan bij Broers in Utrecht, maar vanaf en tot hoelaat ook alweer? Was het van 14:00 tot 16:00 uur? Ben zooooo vergeetachtig! HAHaha! En kan het ook niet zo snel meer teugvinden!

Deel Deze Pagina