Mieke bedankt voor je uitleg. Mijn tante is heel handig in dat soort dingen en zij zei tegen mij dat ik zegmaar soort van gaatjes heb dus dat,dat een soort van gedept wordt met het verf. En dat ik dan niet zo heel veel er van zal merken en dat we daarop gewoon kunnen schilderen. EN ze zei alle twee de muren groen lijkt haar niet handig want het kamertje is al klein dus dan lijkt het nog kleiner zei ze. Dus het wordt gewoon 1 kant wit met draakje dirk andere kant groen maar ik vind die schaapjes toch wel leuk zou ik dan op die muur waar ik de ledikant ga neerzetten toch die schaapjes kunnen doen en verder niks
Golfola, leuk als je komt en tuurlijk is je zoontje welkom! Wat ontzettend erg van je hondje zeg, sterkte! En vast gefeliciteerd voor morgen!
He bah Golfola wat een rot bericht van je hondje, sterkte Hier kan ik wel gillen momenteel... We kregen gisteren het grandioze idee om de eetkamer anders in te richten wat betekende dat er 2 zware kasten verplaatst moesten worden. Dus ik die kasten helemaal leeggehaald en samen met Dennis verplaatst maar niet meer de puf om ze helemaal in te richten en de baggerbende er tussenuit te filteren, waardoor ik dat vandaag mag gaan doen.. Belt me schoonmoeder of Mike (stiefzoontje) vandaag hier kan blijven slapen omdat de pleegzorgmedewerker vanavond komt en ze dan ongestoord kunnen praten met die man.. Op zich geen probleem mee hoor prima, laat maar komen.. Maar Ships die bende En opruimen schiet nu ook niet op want Mike heeft het Syndroom van Asperger een stoornis in het Autisme spectrum en vraagt dus erg veel aandacht zowel positief als negatief en pakt alles vast wat hij ziet liggen, waardoor ik dus 3 keer langer bezig ben met opruimen en elke keer moet zeggen: Nee Mike laat maar liggen, nee Mike dat is niet van jou, nee Mike niet doen.. Pffffff.... Erg vermoeiend allemaal zo.. Tim slaapt nu gelukkig en ik heb Mike achter zijn pc gezet met een spelletje in de hoop dat hij het niet binnen 10 minuten weer zat is en weer komt vervelen. Nu zit ik zelf ff aan een bakkie pleur om ff bij te komen en te hopen dat de moed om verder te gaan nog gaat komen zo...
Je moet lekker doen wat je zelf leuk lijkt hoor. En met een goede roller voor structuurverf dekt de verf de muur prima!
Trouwens nog ff heel wat anders... Ben & Jerry's heeft enorm zn best gedaan, ben in een week tijd 2 kilo aangekomen! Probeer deze week dus niet zo buitensporig te snacken, kijken of het dan ff stabiel blijft. Afgelopen week heb ik me echt veel te veel laten gaan, 2 x een hele bak Ben & Jerry's leeggegeten in mn uppie, kroketten, koekjes etc etc... Collega zei vandaag wel dat ik zo mooi naar voren draag, dus het is me gelukkig nog niet echt aan te zien geloof ik... Hoe staat het met jullie kilo's?
Mobiel, sterkte vandaag dan maar meid! hopelijk lukt het om het allemaal op te ruimen. Married, hier na de vakantie gewogen en 8,5 kg erbij in totaal. Best veel, weet niet of het naar verhouding is, ga ik vanmiddag maar even aan de vk vragen. Ik draag ook mooi naar voren en velen vinden mij er nog steeds goed uitzien en niet extra ronder geworden qua kilo's. Dat is dus fijn.
@Golfola, neem gezellig je zoontje mee! Wat verschrikkelijk van je hondje. Sterkte. Hier staat de teller op +8 kilo. Dat is vooral buik en borsten. Verder valt het nog wel mee. Ietsje dikkere bovenbenen, maar dat merk ik alleen als ik mijn Indian Rose probeer aan te trekken.
@Mobiel voor de lijst: 31 jan uitgerekend, 20 nov controle vlos. Thanks! Succes met opruimen! Ik moest vorige week ook alles opnieuw inruimen omdat we een nieuw dressoir hadden gekocht. Knettergek werd ik ervan! Dus ik snap wel hoe je je voelt .
@Gewicht, ik heb echt geen idee hoeveel ik ben aangekomen. Bij mijn vlos wegen ze pas vanaf 30 weken. Best jammer, ik zou het best willen weten. Mijn startgewicht was 56 kilo, en ik heb het gevoel dat ik al best veel ben aangekomen.
Ach Golfola, wat sneu voor je hondje om zo te moeten sterven. Gelukkig heeft ie niet lang geleden. Toevallig was ik vanmorgen ook wel erg benieuwd naar hoeveel ik nu ben aangekomen, want voel me steeds dikker. Mijn buik natuurlijk, maar mijn benen vind ik ook dikker. Gelukkig nog maar 5 kg erbij vanaf mijn begingewicht. Mobiel, wow jij hebt t wel erg druk met 2 van die mannekes die toch wel wat extra aandacht nodig hebben! Succes met de kast!
Gewicht ik ben 3 kilo aangekomen. Maar zit nog steeds niet op mijn startgewicht GELUKKIG! ik moet voor mn startgewicht nog zo een 16 kilo ofzo aankomen
EINDELIJK! is ons badsetje voor de kleine bezorgd (bij de buren wil snel naar huis vandaag hahah gelukkig hebben ze het bezorgd bij de buren en niet weer meegenomen)
Hoi Meiden. Tirtilisko: wat ik wel eens deed als ik mijn dochter een dag niet voelde dan hield ik mijn mobiel bij mijn buik en liet het geluid ag gaan, meestal werd ze dan wakker en voelde ik getrap. HJ 1977: dat was even schrikken, gelukkig was het een aambei. Maatje wat vervelend van je rug. Angela, supper dat jenog een echo mag geniet er van. Golfa: wat sneu van je hondje, sterkte Mobile:succes nog even met je kamer veranderen Ben nu 2 kilo aangekomen. Groetjes Martine
Jeetje, Martine wat netjes zeg, 2 kilo! Nou vriendin en ik gaan donderdag naar de JG beurs ipv de gehoopte vrijdag.
2 kilo zeg Martine, dat is er bij mij dus in 1 week aangekomen! @ Mieke, ow dus toch donderdag.. ga ik ook niet naar je zoeken vrijdags, haha
Ja wel jammer, want had vrijdag wel een prettige dag gevonden, maar ja dan zijn veel collega's van haar al vrij. Ik zag net op de site van JG dat je je kunt opgeven voor stylingadvies voor het kamertje, heb dat maar gedaan, wie weet.