zeker kan me voorstellen dat als zo'n kleintje zo ziek is dat de schrik er flnk in zit! wat stom dat d ehuisarts niet bereikbaar is en de huiastsenpost dicht.. echt belachelijk.... Gezellig zeg dat er al zoveel zich bij hyves hebben aangemeld! Stef krijt zo zijn verslag mee naar huis, ben wel benieuwd eigenlijk!
Tuurlijk wel....ik ben (net als jij) ontzettend fanatiek in schrijven (of in andere woorden...heb geen zin om te werken, dus doe ik lekker dit ) Dus Lotte blijft schrijven hor. Vind de hyve ook leuker om juist daar foto's te plaatsen en dingen te vermelden die je hier, in het openbaar, liever niet neerzet (bestaat hier natuurlijk altijd een kans dat er iemand meegluurt he). Toedeloe
@iedereen die zich voor de hyve heeft aangemeld: wil iedereen a.u.b. de 'wie is wie' invullen (even naar beneden scrollen op de pagina) Misschien ligt het aan mij, maar er staan een paar namen bij die ik niet bij de 'schuilnaam' kan plaatsen. Weet dus niet wie het zijn...... Liefs Vaam
ik sta er inderdaad tussen, maar zie het op mijn eigen hyve niet staan.. hmm.. hoe kan dat nou? Of ben ik gewoon echt blond?
Hij wordt op je eigen hyve niet genoemd is geheime hyve. Dit voor mensen zoals mij, die niet willen dat iedereen het al weet. Het staat wel in je buzz gegevens als je bent ingelogd!
Heel mooi, Want het is inderdaad voorlopig nog wel even geheim ja.... als dat lukt dan.. pfff... IK zou het wel van de daken willen schreeuwen hoor..
Heb ik ook hoor, wil het iedereen wel vertellen, maar wil eerst naar de dokter. Maandag ga ik hier naar het gezondheids centrum om een afspraak te maken voor de onderzoeken en de echo
de hyves is geheim kan door niemand gezien worden, alleen door de leden. staat ook niet in zoekmachines
nou dames ik ga er weer vandoor. Ben er denk ik het hele weekend niet. Heb te veel leuke dingen te doen om achter de pc te gaan zitten. Dadelijk ga ik naar een concert van Anouk op festival mundial. En aangezien ik om 5.45u op was ga ik ff op de bank liggen.. Doei doei tot snel weer
Maar hyvers kunnen dan wel het icoontje zien. En als er mama februari 2009 staat, zegt het ze al genoeg denk ik.