Golfola, gefeliciteerd met de goede echo! Married en Amor, dat is schrikken zo'n berichten zeg! Allebei heel veel sterkte aan jullie collge/vriendin! Cursus, ik heb me ook opgegeven voor de gym, maar heb nog steeds niets gehoord. Zou als het goed is tussen de 20 en 25 weken moeten starten, dus ik heb ook nog even.
gisteren moesten we al het feestdagenrooster voor kerst en oud en nieuw in tekenen... gezeik allemaal... en we moesten ook al het voorjaars-zomer- en najaars verlof voor 2009 inleveren en aangezien mijn man en ik in hetzelfde bedrijf werken moet dat weer netjes hetzelfde zijn... roy kwakt het in een hoekje neer komt wel.... maar heb der toch maar ff uurtje voor uitgetrokkken om netjes in te vullen... voorjaarsverlof valt voor mij af omdat ik met zwangerschapsverlof ga roy neemt halverwege maart 2 weken voorjaarsverlof met die kleine zomerverlof plan ik meteen na mijn zwangerschapverlof (allebei tegelijk natuurlijk) willen we lekker naar center parcs najaar eerste 2 weken van oktober en gaan we met schoonouders misschien weekje turkije boeken
Married, wat schrikken zeg van je collega. Dat is dan ineens wel heel dichtbij zeg. Amor, och jeempie 27 weken, dat is wel vroeg, hoop dat ze er alles aan kunnen doen dat ze gezond en wel groot mogen worden. Hoera, ik heb ons kleintje voor het eerst van buiten gezien. Tenminste.... dat mijn buik bewoog,hihi.
Maka: Ja ik ben fysiotherapeut (maar niet in de eerste lijn praktiserend). Ik wilde altijd al zw.gym geven, de doelgroep spreekt mij erg aan (ook als ik niet zelf zwanger ben!) en dat is nu prima te combineren met kinderen! Ik ga nu werken, fijne avond allemaal!
Hoi meiden, wij gaan het weekend van 31/10 en 1-2/11 de cursus samen bevallen doen. Lekker weekendje in een hotel in Egmond aan zee en dan 5 cursus momenten van 2 uur telkens.....Zijn we er meteen een weekendje uit.... liefs Daffie
@Mieke, wat gaaf dat je je buik hebt zien bewegen. Leuk is dat he? Ik heb een kleine knuffel gekocht die ook speeldoos is. Een heel standaard deuntje ook en een beetje zacht. De meeste vond ik zo hard klinken. Dit is lekker rustig. Net zat ie al flink te trappen als reactie. Vanavond in bed nog een eens proberen. @Married, wat verdrietig voor je ex-collega. Kan me voorstellen dat je erg schrok. Mooie buik trouwens. Leuk shirt ook, van Mamalicious toch? @Amor, je vriendin is behoorlijk vroeg bevallen zeg. Ik duim voor haar dat de kleintjes het goed gaan doen. @Cursus, ik begin 6 nov met zwangerschapsyoga. Ben zelf niet zo van het zweverige, maar een exbuurvrouw heeft dit dit jaar ook gedaan bij hetzelfde adres. Zij is de meest nuchtere vrouw die ik ken en ze vond het zeer zinvol en goed te doen. Ik ben erg benieuwd.
Oh Married, helemaal vergeten... ook weer een beauty je buikie! Heb net even 2 uurtjes in bed gelegen, was zo moe. Doe ik eigenlijk nooit maar bleek het toch even nodig te hebben. En heb al de hele dag last van hoofdpijn en heb ook geen zin in eten nu. Ach gaat wel weer over. Zo klaag minuutje weer over. Caro, leuk dat je geslaagd bent voor een speeldoosje.
@ Amor, gefeliciteerd en sterkte voor je vriendin! Hopelijk gaat alles goed. [-o< @ Mieke, gaaf he je buik zien bewegen! En ach, soms heb je weleens een baaldag. Sterkte ermee en duik lekker vroeg je bedje in! @ Caro, idd Mamalicious! Zo'n speeldoosje klinkt erg leuk, misschien dat ik er toch ook eens voor ga kijken, lijkt me wel heel gaaf als je merkt dat de beeb erop reageert. Fijne avond allemaal!
Heb ik weer hoor... ik had zelf ook al het idee dat ik slanker leek, maar wist niet waar het aan lag. Mijn moeder en zusje begonnen er een paar dagen geleden ook over. Gisteren zei een vriendin: Je buik is naar beneden aan het zakken! Ik d8 verder niet na over haar opmerking. Ben ik net bij een andere vriendin, zegt zij precies hetzelfde: wat gek, je buik is al aan het zakken, je kind is toch nog niet aan het indalen, wat vroeg! Ik heb dit zelf helemaal niet doorgehad, maar ze hebben dus gelijk Godzijdank heb ik morgen afspr bij de Gyn, want word zenuw8 van die opmerkingen. Ik merk dat ik totaal geen verstand van die zaken heb! Mijn vragenlijst aan hem wordt langer en langer hahaha. @Maatje: Ik duim zeker voor jullie! @Married: Da's ook schrikken van jouw oud-collega... bah, naar hoor! Echt leuk dat jullie een familiewieg hebben en dan nog een hele mooie ook Mooie buik heb je hoor, vind hem niet heel groot, maar wel erg mooi haha. @Iggy: Leuke vakantieplannen hebben jullie al! Mijn vriend houdt niet echt van vakantie en verzint altijd wel weer nieuwe excuses, waardoor ik al vaak zonder hem met vrienden ben gegaan. Maar als die kleine er is, wil ik toch echt wel met zijn 3tjes op vakantie, lijkt me zo heerlijk. @Mieke: Wat leuk dat jouw buik ook al beweegt Die van mij is op dit moment alweer lekker op mijn blaas aan het trappen, voel hem bijna alleen nog maar daar tegenwoordig, niks leuks aan, zwaar irritant, hahaha. Thanx voor de tip, ga de site zo eens bekijken! @Mobiel: Jij ook weer super bedankt voor de site haha, ik ga het zo maar gelijk opschrijven als ik een leuk gedicht zie, voordat ik het weerrr kwijt ben. Wordt zenuw8 van die cursus verhalen van jullie, omdat ik me nog steeds niet aan heb gemeld. Moet ik eerst weer lid zijn van iets, dus duurt ff voordat het rond is en heb er totaal geen zin in, dus schuif het steeds voor me uit haha Ik heb ook nog steeds geen muziekdoos, omdat ik precies weet welke ik wil, maar die volgens mij nergens meer te krijgen is Ik kocht die zelf altijd voor iedereen en nu ben ik eindelijk zwanger, is het volgens mij oude collectie Het is de doos van BamBam met glazen bol en daarin een wiegje met baby met kroontje op. Zilver met blauw. Iemand hem toevallig nog tegen gekomen? Heb al wel zo'n muziekding van fischer price voor aan ledikant, waarbij je in het donker ook sterren en manen op plafond ziet.
Amor, dat kun je je toch bijna niet voorstellen dat iemand niet van vakantie houdt. Volgens mij heb ik die BamBam speeldoos bij the kidsfactory gezien? Maar weet het niet zeker, komt me wel bekend voor hoor zoals je het omschrijft. Ook voor dit soort dingen is internet weer heel handig http://www.lepetittom.nl/index1.html Oh en eindelijk heeft mijn liefje ons kleintje ook eens gevoelt.
@Mieke: Dank je voor de link, maar die is het helaas niet. Ik heb ook al op internet gezocht, maar BamBam heeft gewoon een nieuwe collectie helaas. Ik vind nu geen enkele speeldoos meer mooi, omdat ik die in mijn hoofd heb, haha. Maar goed, zal binnenkort toch echt een andere gaan kopen, want is natuurlijk wel leuk om de baby daar al dagelijks naar te laten luisteren. En nee dat kan je je idd niet voorstellen! Hij houdt er wel van, maar dan van lekker primitief met alleen een tentje in de bossen ofzo en verder vind hij het altijd veel ste duur en zegt dan dat ik maar zelf moet gaan en hij wel doorwerkt. Hij is ook echt een workaholic. Maar ik wil echt graag in een app. in Spanje ofzo met zwembad en zee. Nl. vind ik ook prima, alleen vertrouw ik het weer hier nooit. Hij is heel actief/sportief en zou zich denk ik snel vervelen op mijn soort vakanties, maar goed, straks met die kleine erbij, moet ie er toch aan gaan geloven haha. Leuk dat je vriend de baby nu ook gevoeld heeft Moet zo naar de Gyn, dus ga maar eens opschieten. Ik scheer me dan altijd op en top, voor het geval hij daar toch gaat kijken haha. Doen jullie dat ook? Heb nog steeds geen spiegel en stoeltje voor in de douche gekocht, dus wordt weer lastig hahaha.. voel me net zo'n omaatje met al die gebreken
Goedemorgen meiden! @Married: wat erg van je oud-collega zeg! Hopelijk kunnen ze het na de bevalling weer corrigeren, maar zo te horen worden dat nog veel operatie's. Verschrikkelijk zeg dat zo'n hummeltje daar dan meteen me geconfronteerd moet worden. @Amor: 27 weken is inderdaad wel erg vroeg. Hoop echt dat ze het gaan halen. @Mieke: wat leuk dat je de kleine hebt zien bewegen....ik wil ook! En wat een leuk idee eigenlijk met die muziekspeeltjes. Ik heb een slaapbeertje van mijn moeder gehad die een leuk muziekje geeft. Ik denk dat ik ook deze maar eens tegen mijn buik ga houden.
Goedemorgen! @Mieke jeeeeeej gaaf dat je de kleine hebt zien bewegen! En tof dat je vriend de beeb ook heeft gevoeld! @Married wauw mooie buik! @Daffie leuk dat jullie die weekendcursus gaan doen. Wilde ik ook graag, maar vriendlief wilde niet helaas. @Amor ik denk niet dat het ernstig is hoor, dat je buik lager is. Waarschijnlijk is het gewoon de baby die een lager plekje heeft gevonden. Nu kan ie nog vollop bewegen, zometeen wordt het flink krapper . @Muziekknuffel....wij hebben er ook nog geen. Ik heb ook eigenlijk geen idee hoe zo'n ding eruit ziet. We hebben wel zo'n muziekmobiel voor in de box. Met knuffeltjes eraan, zo schattig! @Cursus, gister hadden we voor het eerst cursus Samen Bevallen. En het was echt super! Echt een hele leuke groep . En die vrouw die de cursus geeft was ook super aardig. Veel info gekregen. En bijna al die vrouwen schijten 7 kleuren stront voor de bevalling dus ik voelde me helemaal thuis . Vriendlief vond het ook leuk en erg interessant. Eindelijk es een cursus waarbij de partner ook een functie heeft en erbij wordt betrokken. Vond ie erg prettig. Ik heb nu alweer zin in volgende week! Nou ik duik weer op de bank. Nog steeds ziek. Heb vandaag maar alle afspraken afgezegd; ik ga lekker uitzieken!
Hahaha Dayenne, zijn het allemaal eerste kindjes in jullie groep of hebben een aantal al een bevaliing meegemaakt? Wij zijn volgend weekend met 8 stellen tijdens de cursus, dus ben wel benieuwd. Vindt het ook echt prettig dat mijn man meegaat en ook alle informatie krijgt...je doet het tenslotte met zijn 2-en! Vannacht redelijk geslapen, mannetje had het matras van het logeerbed op ons bed gelegd. Is iets harder als de boxspring. Nog een paar nachtjes aankijken, maar leek wel iets beter aan te voelen vannacht. Had gisteren echt een emobui van het slaaptekort van afgelopen weken Hoop dat dit de oplossing zal zijn! Vandaag lekker nog vrij, mijn man is nu onderweg naar zijn examen. Willen jullie allemaal duimen, anders moet hij 4 Februari opnieuw examen doen en ik ben natuurlijk 5 Februari uitgerekend, dus dat is niet zo'n goed plan. Hij heeft dyslexie, dus het is allemaal nog net even iets moeilijker als voor anderen.....Ik heb al een kaarsje aangestoken en mijn duimen draaien als ik niet type hahaha. Het zijn 3 verschillende examens en ik ben volgens mij zenuwachtiger als hij Doeiiii Daffie
Ben voor hem aan draaien hoor Daffie! @Married: mooie buik trouwens, helemaal niet mega hoor. Hoeveel ben je aangekomen. Die van mij lijkt namelijk momenteel wel een skippybal, hihi @Amor: Ik gebruik nu wel al zo'n 2 weken de cellulitusgel van Garnier. Ik geloof eigenlijk niet zo dat het aan het spul ligt, maar meer aan het smeren ervan. Dit bevorderd natuurlijk de doorbloeding. Dus ik smeer me wat af nu , hopelijk werkt het een beetje.
Goedemorgen! @ Mieke, super dat je vriend de beeb heeft gevoeld! @ Amor, iemand die niet vakantie houdt, poeh hee, dat maak je niet vaak mee! Dat je buik lager is dan eerst, kan volgens mij weinig kwaad. Maar vraag het idd maar ff na bij je gyn. @ Dayenne, beterschap! Fijn dat je cursus zo goed bevalt (leuke woordspeling he ). @ Daffie, ik zal duimen! @ Vaam, nu 6 kilo totaal (van die 2 ijs, koek en choco-kilo's van afgelopen week is 1,5 kilo alweer verdwenen ). Liefs!
@married: ik heb echt deze week een vreetkick. Chocola is niet aan te slepen en schuimpjes...daar is ook al een zak van op...oeps.... Dinsdag naar de vk....ik denk dat ik van de weegschaal ga schrikken. Dan krijg ik weer spijt als haar op mijn hoofd dat ik zo gesnoept heb, maar het is ook zo lekker he. Ik hoop dat deze vreetkick weer een beetje zal afnemen, maar heb vanmorgen ook weer 2 stukken chocolade naar binnen gewerkt...en heb nu eigenlijk weer zin. Ik houd mezelf tegen hoor ...nou ja eventjes dan .