joehoeeee kreeg net bericht en der is 12 november nog 1 plekje vrij voor cursus... tis de vorige bewoonster van ons huis die de lessen geeft! wel leuk vandaag hele dag brandjes blussen gehad (BHV) bah wat een ellende
Axioma, leuk die girafjes! JG beurs, als ik het goed heb komt op vrijdag als ik ga Babette van Veen om de nieuwe Woezel en Pip te signeren (voor de liefhebbers natuurlijk). Verder iedereen beterschap met griepjes en infecties e.d. Vandaag heeft de dame die mij moest gaan vervangen en volgende week zou beginnen afgebeld. Ze heeft ergens anders een vaste aanstelling gekregen. Geweldig voor haar natuurlijk, maar ontzettend balen voor ons..... Nu hebben we dus vanmiddag met spoed een profiel gemaakt en gaan we dat morgen richting de uitzendbureaus sturen.... Zo schiet het natuurlijk niet op. Ik kon wel janken.....
Axioma, wat leuk die girafjes! Zijn dat stickers of ben je echt zo'n schildertalent?! Married, volgens mij wordt bij de 20 weken echo standaard naar schisis gekeken. Bij mij hebben ze t wel gedaan en het stond ook op t formulier voor de VK. Alleen stond alle punten op dat formulier 'goed' oid, maar bij schisis stond iets van 'lipje lijkt gesloten' ofzo. Toen ik dat achteraf zag, vond ik wel een beetje eng. Lijkt erop dat ze niet helemaal zeker is dus? Bij de 3D echo volgende week nog maar een keer extra naar vragen... Babymassage lijkt me ook leuk om te doen. En babyzwemmen! Derek Ogilvie, hihi, ik vind dat altijd wel leuk om te zien. Maar had er een keer een heel stuk over gelezen ergens op internet. Dat het wetenschappelijk gezien allemaal op toeval berust (hij had toegestemd voor een onderzoek oid) en dat hij altijd de 'zwakkeren' in de groep uitpikt ofzo. Nou ja, vind t sowieso wel vermakelijk
@Babymassage, ik wil dit heel graag gaan doen. Lijkt me geweldig om zo'n intensief contact met je kindje te hebben. Ze schijnen er heel erg rustig van te worden, en beter door te slapen. Mooi toch? Daar zeg ik geen nee tegen haha. Er komen denk ik al genoeg slapeloze nachten . @Angela balen zeg! Ik hoop dat jullie snel een nieuwe vervanger hebben gevonden! @Iggy wat geweldig dat er nog een plekje vrij is! Super voor je .
Bij mij op het formulier staat soms 'normaal' en soms 'lijkt normaal'. Misschien moeten ze dat wel omdat het natuurlijk nooit 100% zeker is.
beetje een stomme vraag maarre hebben jullie ook last van dat je borsten lekken? zit nu in mijn pyama en mijn rechter tepel vooral is al paar dagen vochtig en veroorzaakt hele vreemde natte plekken
Aangezicht: geen cheiloschisis; ogen, neus en mandibulum lijken normaal Dit staat er bij mij op het formulier. @Iggy nee hier heb ik nog geen last van maar het lijkt me heel normaal hoor! Juist een goed teken .
Even snel een berichtje van mij tussen alle drukte door... verder nog even niks bijgelezen. Effe snel.... morgen krijgen we de cdrom met fotos van de 3d scan (gelukkig een nieuw en super modern apparaat!). Alles is goed en gezond. Ondanks dat ze hier in India het geslacht niet mogen aangeven (hadden we niet aan gedach, tegen de wet, worden nog veel uitgehuwelijkt en daarvoor is bruidsschat nodig....dus duur...dus soms....) heeft de arts uiteindelijk toch op ons aandringen toch even snel tussen neus en lippen gezegd volgens mij wordt 't een meisje". Eerst wel even moeten uitleggen dat het in nederland heel gewoon is om het tijdens deze scan te horen.... Erg mooi om alles zo te zien, zeg! Heb na het weekend meer tijd om alles bij te lezen... liefs uit India O ja, wel even snel de namentest bekeken. Had verwacht dat niemand deze naam zou geven, maar blijkt toch een beetje bekend als naam. En...met toepasselijke betekenis!
Heb mijn formulier ook maar even opgezocht en idd.. bij mij staat er hetzelfde als bij jou. Wat bij mij trouwens wel opvalt (nu ik het formulier nog eens goed bekijk), is dat mn beeb zn hoofd in verhouding aan de grote kant is. Nog wel binnen de grenzen hoor, maar zn koppie loopt wat voor op de rest. Dat zei ze idd toen ook tijdens de echo, maar dat was normaal zei ze, de een heeft nou eenmaal een wat groter koppie dan een ander. Hebben meer van jullie dat? of met benen, armen oid?
Ik liep met alles een beetje voor, alles zit rechts van het middenlijntje zeg maar, maar het hoofdje is echt het meeste rechts. Bij jou ook? Grappig!
Haha ja inderdaad, bij mij zit het hoofdje ook iets verder op de lijn . Geinig zeg! Dat wordt een zware bevalling voor ons .
@ Dayenne, zou je denken?! hihi.. Nou jij bent voor mij aan de buurt als alles gaat zoals gepland Dus ik wacht eerst jouw bevalling wel ff af, hahaha
Hey meiden! IK GA TROUWEN!!!! Dat wilde ik even vertellen...hihi. Vriendlief heeft me gisteren ten huwelijk gevraagd. Lig helemaal op een roze wolk nu... @Marriedgirl: De verloskundige kijkt hoofdzakelijk naar de uitslag van de buik en benen. Deze zijn tijdens de zwangerschap het meest stabiel. Het hoofdje is namelijk afhankelijk van of jullie zoon een rond hoofdje heeft of niet. Qua aangezicht weet ik pecies wat je bedoeld. Daarvoor moest ik dus voor de tweede keer terug. Het schijnt dat dat heel moeilijk te zien is. Vandaar dat ze dat meestal niet met 100% zekerheid kunnen zeggen. Dus no worries. Wij hebben dat gehad met de beentjes. De beentjes waren iets beneden gemiddeld. Maar dat zegt dan ook weer niks omdat mijn vriend en ik niet de allergrootsten zijn.
hoi karina, van harte gefeliciteerd, kei leuk joh, voor mij nog 2 weekjes en dan ben ik ook getrouwd heb je al een idee wanneer voor jullie de grote dag wordt groetjes mirella
Goede mogen dames, Ik dacht, nog even hier kijken voor ik direct mag gaan werken. Ik heb echt helemaal geen zin, maar wel een voordeel dat als ik straks thuis kom ik ook lekker weekend heb! @Mirella: spannend hoor. Geniet er maar van, want de dag vliegt echt voorbij. @Karina: gefeliciteerd meid. kan me voorstellen dat je nu op een roze wolk zit. @Febr21: gefeliciteerd met de goede scan en jullie dochter! @schisis: de vk zei tegen mij toend at ze het nooit helemaal kunnen uitsluiten, dus vandaar denk ik dat er bij het merendeel: lijkt normaal op staat. @Iggy: nou moet ik zeggen dat er bij mij ook vocht uit mijn melkmachines komt ! Het zal er wel bij horen denk ik. @Babymassage: ik heb het al gelezen bij de thuiszorg en lijkt me ook wel heel erg leuk om te gaan doen als de kleine er straks is. @Angela: balen inderdaad, maar heeft dat nu nog gevolgen voor jou? @Axioma: meid dat is wel een leuke oplossing zo hoor. Ik moet ook nog eens gaan nadenken over een muurschildering. Iedereen een fijne dag vandaag en tot straks! X Esther