Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Married, fijn dat jullie in ieder geval voor nu tot een olplossing zijn gekomen! Is toch weer een opluchting dat ook dat geregeld is denk ik dan! En inderdaad, na een half jaar kun je dan altijd weer kijken hoe het opgelost kan worden. Blijft wel lastig hoor, zo'n leidingevende....

2. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Is zeker fijn dit, ben er erg blij mee dat ze niet al te moeilijk lopen te doen nu. En idd die dagen vanaf half nov. 2009 komt dan wel weer, als het goed is is er dan iemand naast mij aangenomen, dus wie weet komen we er dan wel uit qua dagen. Leidinggevende blijft idd een apart geval :rolleyes: , maar ja... ik ben allang blij!

3. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    married Kan je met een lekker gevoel je weekend in.

4. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Mobiel; wat fijn dat alle uitslagen goed zijn....

Amor; iedereen kan in zulke tijden steun van vrienden gebruiken, dus ik zou zeker naar je vriendin toegaan. En misschien hoef je niet eens wat mee te nemen, vindt ze het alleen al heel fijn dat je er bent voor haar. Als je toch iets mee wilt nemen, zou ik voor een geluksengeltje of beschermengeltje gaan. Ik kreeg er eentje van een vriendinnetje toen we met de IVF/ICSI bezig waren en zie het resultaat :D Sterkte ermee in ieder geval!
    En je kunt als zwangere gewoon in het ziekenhuis komen hoor, ik werk er als verpleegkundige (married...geen verpleegsters, maar verpleegkundigen he! ;) ) en anders zou ik 9 maanden lang niet mogen en kunnen werken....

Karina; van harte meid, geniet van de voorbereidingen!

Hier weer een half dagje gewerkt en nu lekker aan het uitrusten. Buiten is het echt herfst en dus met een pot thee op de bank :)

Liefs Daffie

5. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Amor, wat een naar nieuws over de tweeling. Verwen je vriendin maar lekker, het zal een hele moeilijke tijd voor haar en dr man/vriend zijn. Een beschermengeltje vind ik een heel lief idee, maar t moet natuurlijk wel bij je passen om zoiets te geven.
    Hardstikke fijn dat je andere vriendin nu naar haar eigen huisje is. Moet je je echt niet schuldig over voelen hoor, ik denk dat ze je heel dankbaar is voor wat je allemaal voor haar hebt gedaan. En ze zal het zelf ook wel lekker vinden om nu haar eigen stekkie te hebben.

Married, wat heerlijk dat het je gelukt is! En over de dagen komen jullie vast ook nog wel uit.

Mobiel, hihi, inlegkruisjes in je BH! Das ook een oplossing ja :)
    Ik heb ergens gelezen dat er ook een soort pads/cups bestaan die een bepaalde druk op je tepel gevel, waardoor de melk er niet uitkomt. En die kun je dan gewoon afwassen, dus meerdere keren gebruiken.
    Tim is wel snel met zijn tandjes dan! Mijn nichtje is ook bijna 14 maanden en heeft nog maar 2 tandjes. Maar ja, in andere dingen is ze wel weer sneller geloof ik.

Febr21, wat lief van de gyn dat ie het jullie toch verteld heeft! Gefeliciteerd met jullie dochter!

6. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @maka, dank je :D schildertalent ben ik niet, maar wel zelf gedaan :D

@karina, gefeliciteerd meid wat leuk!:D:D:D

@Mobiel, wat heerlijk dat de bloeduitslagen van Tim goed waren!
    Ga je heel wat tijd overhouden als je niet telkens naar het zh moet!

@Amor, oei veel sterkte als je bij je vriendin langs gaat. Moeilijke situatie hoor!
    ik weet niet of ik mn vriendin dan wel iets zou geven. Misschien is het feit dat je er voor haar bent momenteel wel genoeg!
    enne ja zelfgeschilderd..

@Vaam succes met je drukke weekend!

Hier is het nu ook heerlijk weekend :D misschien morgen naar utrecht... lekker shoppen... :D

7. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hihi ik heb je nog de helft gespaard :).
    Ik droomde ook nog dat ik zelf mijn handen in mijn doos deed en haar hoofdje eruit wilde trekken. Maar de vlos zei: 'dat doe ik wel'. En toen deed ze dat dus en haalde zo de baby eruit (zonder pijn haha). Ze gaf haar gelijk aan mij en toen moest ik dus huilen.

Na de bevalling was ik gelijk slank en kon ik alles weer. Had nergens last van. En mijn moeder en oma kwamen op bezoek en ik vertelde mijn moeder dat ik van te voren al zeker had geweten dat ze te vroeg geboren zou worden. Mijn moeder was helemaal verbaasd dat ik die gave had :) en zei: 'waarom heb je dat niet gezegd?'

Nou dat was het zo ongeveer haha. Ik droom altijd zo gedetailleerd. En meestal weet ik alles nog precies ;).

8. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hey meiden!

Bedankt voor jullie felicitaties! De grote dag hebben we nog niet bepaald, we leven nog even in een roes...hihi.

Hoe hij gevraagd heeft?! We waren eerst heerlijk uit eten geweest. Toen we thuis kwamen was ik nog even snel onder de douche gesprongen. Toen ik beneden kwam had hij kaarsjes aangestoken en een muziekje aangezet. Hij kwam toen uit de keuken met een enorme bos rozen en ging toen door de knieën...hihi. Helemaal geweldig!

Nu ga ik me even omkleden. We moeten zo naar een feestje! Fijne avond meiden!

Liefs
    Karina

9. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Dat klinkt wel heeeeeelllll romantisch Karina :D :({|=

Veel plezier op het feestje,

Daffie

10. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    Hoi Meiden

heerlijk mijn moeder is vandaag langs geweest en was zo lief het hele huis schoon te maken.

Heb me vandaag ziek gemeld omdat mijn bloedduk steeds hoog blijft en ik me ook niet goed voel denk dat ik ook niet meer aan het werk kan, in iedergeval niet op de groep met de kindjes.

iggylover: ik heb wel ontzetten last van mijn borsten al ik het koud heb, er komt bij mij geen vocht uit.

Feb: gefeliciteerd, met je meisje.

Ik heb helemaal geen formulier mee gekregen bij de 20 weken echo, zou dat komen omdat ik bij de gyneacoloog onder controle ben.

Karina: gefeliciteerd, wat romantisch hoe hij je heeft gevraagt

Mobiel: dat is heel goed nieuws, hopelijk blijft het zo goed gaan zonder de medicijnen.

Amor: Dat is schrikken over het nieuws van de tweeling, maar is het niet zo dat alles nu nog verder moet volgroeien, ik ken een tweeling die nog lichter waren en die hebben het allebei gered ze hebben wel in het begin voor hun leven moeten knokken.
    kan me voor stellen dat je het eng vind om naar het ziekenhuis te gaan, als ik die kindjes zou zien zou ik er volgens mij ook nachten van wakker liggen, nu ik zelf zwanger ben kan ik dat soort dingen moeilijk van me afzetten, maar naar je vriendin kun je dan wel gaan tog, anders leg je gewoon uit dat je het nu niet aankan de kids te zien,
    bacterieen in het ziekenhuis, die zijn er waarschijnlijk wel maar, ik moet nu ook bijna elke week naar het ziekenhuis en de vorige zwangerschap heb ik er 5 weken gelegen, heb er nooit wat over gehoort dat je als zwangere een ziekenhuis moet vermijden.
    En hoe moet dat dan met de meiden die in het ziekenhuis werken, dan zouden zei altijd ziek zijn.

Maried (lees nu dat jij het zelfde hebt geschreven)

Dayenne: je mag willen dat je zo'n bevalling zou hebben, dan is het snel gepiept. maar dan met de kleine niet zo vroeg komen natuurlijk.

groetjes Martine

11. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Karina aaaaaah wat súper romantisch! Ik zit helemaal met je mee te zwijmelen :D.
    Kan je verloofde (wauw hoe klinkt dat he :D) niet even met mijn vriend gaan praten? :) Mijn lief is écht niet zo romantisch hihi. En hij wilt al helemaal niet trouwen.
    Ben echt super blij voor je, geniet ervan met z'n 2tjes! (bijna 3tjes :D)

@Martine lief van je moeder zeg!
    Haha en ik wil dat zeker ja. Twas echt niks aan :D.

@Iedereen fijne avond en fijn weekend! :whistle:

12. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Ik heb net gehoord dat een neef en zijn vriendin zwanger zijn. Na 5-6 jaar verdriet en ontelbare IVF-pogingen is de laatste poging gelukt!
    Ik ben zo ontzettend blij voor ze, ze hadden paar maanden terug aan mijn ouders verteld toch nog hoop te hebben omdat ze bij ons gezien hadden dat het kan! :D :D :D :D :D Ze is nu 10 weken, dus nog erg spannend, maar wat een geweldig nieuws zeg...een zwangerschap is echt niet vanzelfsprekend en de wonderen zijn de wereld nog niet uit gelukkig!

liefs Daffie

13. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Jeetje Daffie wat geweldig! Ik krijg er gewoon kippenvel van :D.

Wauw echt helemaal super, en dat na 5-6 jaar :confused:. Tis hun dubbel en dwars gegund!

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Wie zei er trouwens dat ze de beide oma's meenam naar de 3D echo? Was dat Mieke?

Nou in ieder geval, toen ik dat las dacht ik: hee das een goed idee!
    Dus ik heb gelijk mijn schoonmama gebeld, en die vond het geweldig! We zien haar niet zoveel (ze woont ver weg) dus ze is al niet zo betrokken bij deze zwschap. Dus echt helemaal super dat ze meegaat :D.
    Daarna heb ik mijn mam gebeld en die was ook helemaal enthousiast. Ze vonden het beiden ook leuk dat beide oma's meegaan.
    We gaan eerst met z'n 4en wat eten en dan daarheen (tis om 20.50 pas). Heb er nu al super zin in!

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo ik had heel wat bij te lezen, en sorry ben ook weer heel wat vergeten.
    Ga proberen zo veel mogelijk te reageren, vergeef me wanneer ik je oversla ;)

• Amor, wat een verdrietig nieuws over de 2 ling, ik geloof dat ik me bij iedereen kan aansluiten vwb je vriendin bezoeken, een cadeautje en dat het onzin is dat je het ziekenhuis zou moeten vermijden.

• Karina, romantisch hoor! heel lief zo.
    Mijn vriend vindt trouwen onzin, mensen scheiden toch ook weer etc. etc.
    Dus in maart waren wij 10 jaar samen en dat gingen we vieren met een etentje.
    Toen ben ik 's middags al naar het restaurant gegaan met een envelop en een foto die ik zo bewerkt had net als de foto voor onze ouders met het zwanger zijn nieuws... weet niet of jullie je dat nog herinneren.
    Die envelop hebben ze toen in de menukaart gedaan en aan hem gegeven 's avonds.
    Nou ja ook toen zei hij weer, waarom je weet toch dat ik niet wil... maar ja ik kan nu tegen jou geen nee zeggen, dus ja....
    Al met al sinds die tijd niet meer over gehad hoor. Komt wel weer als de tijd er rijp voor is.
    Ik ga het niet pushen dat werkt niet bij hem.
    Alles op zijn tijd. Samenwonen wilde hij eerst ook niet, en dat doen we nu toch ook al weer 5,5 jaar hahaha.

• Met Sofia (andere poes) gaat het goed. Ze had een naar abces, dat is behandelt en nu loopt ze met een drain en een kapje om haar kopje.
    Ze is daardoor wel wat zielig maar ze is erg lief en slaapt lekker elke avond bij ons op ben.
    Oh en Molly betrapte ik net in de kinderwagen, die lag daar heerlijk te knorren haahha, gelijk de kinderwagen weer in de garage gezet.

• Dromen, ik droom niet echt over dit soort dingen.
    Wel heel raar hoor jouw droom Dayenne en je weet alles nog zo goed.

• Maka, ik zou gelijk bij de verkoper niks meer kopen, tsss wat denkt hij wel zeg.

• Daffie, wat een geweldig nieuws van je neef en zijn vriendin zeg, wow.
    Ik hoorde van mijn moeder dat mijn nichtje ook weer zwanger is, nu 3 maanden. Leuk hoor. Al 2 vriendinnen van mij en nu mijn nichtje, een echte babyboom.

• Married, de aanhouder wint, gefeliciteerd. En idd straks maar gewoon over die dagen beginnen hoor, dat is nu nog niet aan de orde.

• Axioma, leuk opgelost zo met de girafjes.

• Martine, goed dat je je ziekgemeldt hebt hoor.
    Ik merk nu ook dat ik echt moet toegeven nu dat ik minder kan en dat ik sneller moe ben of klachten krijg.
    Zo zit ik eigenlijk absoluut niet in elkaar, altijd maar doorgaan en altijd bezig, maar dat lukt gewoon niet meer.
    Heb nu ook sneller last van mijn onderrug, komt ook omdat ik naar voren draag en een wat holle rug heb.

• Mobiel, wat een fantastisch nieuws van Tim zeg. Wat ongelooflijk fijn.
    Hopellijk is het blijvend. Enne goede tip van die inlegkruisjes, hahaha.

Zo heb een druk dagje achter de rug, alhoewel en zo voelt.
    Had niet veel werk dus dat heb ik lekker naar maandag verschoven.
    Mijn ouders zijn langs geweest. Paps is komen klussen.
    Na de verhuizing 2,5 jaar geleden zijn er nog wat dingen blijven liggen en vriendlief die pakt dat niet zo snel uit zichzelf op en als hij dat al doet doet hij er lang over.
    Dus paps heeft de onderkant van de trap geschilderd en 4 deuren boven op de overloop.
    Voelde me wel wat bezwaard want hij heeft sinds vorige week een nieuwe knobbel onder zijn oksel ontdekt.
    8 jaar geleden was dit ook het geval en is er non hodgekin (lymfeklierkanker) gediagnoseerd. Dus dit was wel enorm schrikken.
    Al die jaren is hij schoon gebleven en genezen verklaard, maar nu gaat hij weer die hele malle molen van onderzoeken in.
    Gister zijn eerste scan gehad. Dus het is nog afwachten.
    En hij zegt zelf, nu voel ik me nog goed en straks misschien niet meer en dan kan ik het niet meer voor je doen.
    Zo lief. Heb hem lekker verwend met lekkere lunch en heb heerlijk voor ze gekookt.
    Ik bof maar met zulke lieve ouders.

•Over ouders gesproken, Dayenne hoe gaat het met jouw moeder?

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Poeh wat een verhaal heb ik geschreven zeg :oops: :oops:

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee dat was ik niet, weet het zo ook even niet.
    Wij gaan lekker saampjes en laten de DVD later wel zien.
    Maar het is natuurlijk wel heel leuk voor de oma's.

18. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    Mieke: wat erg voor je vader, balen dat het nu tog terug gekomen is. sterkte

wel lief dat hij is komen helpen.

19. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Karina, geweldig! Daar kun je natuurlijk geen nee op zeggen ;)

Daffie, Fantastisch voor je neef!

Mieke, sterkte met je vader! Maar als ik het goed begrepen heb is non Hodgkin toch de variant die goed te behandelen is?

Ik heb de laatste paar dagen erg veel last van mijn bekken, ben vandaag ook eerder naar huis gegeaan. Heb met mijn baas afgesproken dat nu de vervanging weer opnieuw geregeld moet worden ik offiecieel voorlopig 6 uur per dag blijf werken, maar dat ik zelf per dag bekijk hoe het gaat en beslis hoeveel uur ik werk. Was overigens zijn eigen idee. Ik ben wel blij dat hij zo meedenkt! Ik wordt alleen zo emotioneel als ik zo veel last heb.....verschrikkelijk. Ik kan om alles wel gaan zitten janken :(

20. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Mieke: ja katten en honden kunnen altijd zielig kijken he, als ze iets hebben?!
    Ook spannend dat met je vader. Ze moeten niet aan je ouders komen hoor. Kan er helaas over mee praten! Wanneer krijgt je vader de uitslag?!

@Amor: gewoon naar het ziekenhuis gaan en je vriendin steunen. Dat is op dit moment het belangrijkste hoor. En geef gewoon aan waar je grenzen liggen mbt de tweeling.

@Maka: van die opdringerige verkopers moet ik dus niks hebben en dan ga ik liever naar een ander.

@Daffie: fijn voor je neef en zijn vriendin dat ze ook zwanger zijn, zeker na die hele malle molen.

@Married: nou fijn dat je nu in ieder geval hebt wat je wil mbt de dagen en uren die je wil werken. Stomme leidinggevende af en toe! Gelukkig is die van mij niet zo.

@Martine: denk je goed aan jezelf. Goed dat je je hebt ziek gemeld, want jij en de kleine gaan nu voor!

@Mobiel: dat is echt super nieuws meid! Fijn dat het met Tim dus ook weer beter gaat.

Nou de werkdag van vandaag zit er gelukkig weer op. Was nog druk ook, maar goed dan blijf je ten minste lekker bezig. Na het werk meteen doorgereden naar de huisarts om de griepprik te halen. Het wordt vanavond wel op tijd naar bed denk ik, want ben best wel moet hoor.

X Esther

Deel Deze Pagina