Goedemorgen! @Caro normaal zou ik nooit zo snel naar de dokter gaan, maar nu ik zwanger ben let ik toch wat beter op. Dus misschien wel een goed plan ja . @Eppie ik heb mijn hele leven al voor mijn moeder moeten zorgen, dus voor mij voelt het niet zo gek. Ik moet juist proberen meer afstand te nemen maar vind dat zo lastig. Ik heb zelfs aan aangeboden dat ze hier in huis mag komen wonen. Samen met mijn broertje, zodat hij ook verlost is van die ^*&&^(. Bedankt voor je berichtje. @Married oh jij was dat dus! Leuk joh . Ze hebben er hier al helemaal zin in haha . Eerst gaan we uit eten, en dan met de bus daarheen. Kan bijna niet wachten! @Karina hihi lief van je. Vriendin van mij is net zwanger en gaat begin volgend jaar trouwen. Toen mijn vriend mijn verdrietige snoet zag begon ie wel even te twijfelen. Hij zei heel lief: 'ja schat, ik weet dat je het graag wilt...' Dus misschien is er nog hoop! @Eppie wij hebben al heel veel gekocht maar toch moeten we nog flink veel kopen. Badje, handddoekjes, washandjes, molton, bedzeiltjes. En dan nog alles voor de wieg die we binnenkort ophalen. Die moet helemaal opnieuw bekleed worden. Het valt allemaal niet mee he? Tis nog best veel... @Maka ja dat had ik ook gehoord...Nou ik merk het hoor! Normaal ben ik binnen een paar dagen opgeknapt, en nu blijft het hangen lijkt wel. @HJ bedankt! Oke dus daar ligt het aan...Klinkt eigenlijk ook logisch. @Brakke nachten....hier weer 1tje achter de rug. Pff word er zo moe van (letterlijk en figuurlijk). En al helemaal nu ik ziek ben kan ik alle rust wel gebruiken. Gelukkig kan ik overdag wel eventjes op de bank slapen. Even heerlijk bijtanken. Gister zo'n 2,5 uur geslapen . Voelde me daarna een stuk beter. Ik hoop dat het bij iedereen gauw een stuk beter gaat! Fijne zondag!
Nou het bijlezen valt nog mee. @Karina, wat een heerlijk romantisch aanzoek! @Daffie, wat fijn dat je neef nu ook een kindje krijgt. Bijna voorbij de 12 weken. Het is inderdaad allemaal niet zo vanzelfsprekend. @3D echo cursus. Heb me ook opgegeven, maar ik verwacht dat het al wel vol zit. Maar wie weet...
@ Kuitkrampen: heb ergens gelezen dat als het erg is je magnesium moet gaan slikken. @ Vaginale schimmelinfectie: heb ik ook weleens last van. Hoef alleen maar nar huisarts-praktijk te bellen en krijg receptje naar apotheek gefaxed. ik ben alleen ook overgevoelig voor die 'vaginale bommen'(zetpillen) die je dan krijgt en neem dus meestal orale medicatie. Maar die mag weer niet tijdens zw. Heb af en toe ook dagen nu dat ik denk dat ik weer zo'n infectie krijg, maar dan trekt het toch weer weg. Zal wel door zw komen. @ Golfola: wat naar van je hondje! @ Vaam: misschien bovenaan kaartje jouw naam, dan beebs naam, dan daaronder naam vader? Dan is het duidelijk anders dan anders, toch allebei de ouders even belangrijk en dan nog praktisch: kunnen jullie ook de kosten delen.... @ febr: gefeliciteerd met jullie dochter, fijn dat alles goed is! @ Karina: wat supertof dat je vriend je ten huwelijk heeft gevraagd, van harte! @ Mobiel: fijn dat het zo goed met de gezondheid van Tim gaat zeg. @ Married: goed geregeld zo met je werk, well done. @ Mieke: jemig, wat naar dat je vader non-Hodgekin heeft gehad. Ik hoop dat die knobbel niet al te ernstig is. Mijn neef heeft dit ook gehad toen hij 16 jaar was. Is helemaal genezen! Sterkte met afwachten van de uitslag. Zo ladies, ik ben dus weer terug uit Tunesie. Het is erg leuk geweest: mooi weer, zwembad en strand, tennisballetje geslagen, catamaran gezeild etc. Contact met mijn vader eerste dag wat aftasten, maar toen toch wel okay. Hij heeft aantal keer opmerkingen over zw gemaakt en ook kinderwagen aangeboden. Nou hebben we die al, maar het gebaar maakte ook weer veel goed. Minder fijn was dat ik onwijze darminfectie heb opgelopen, vriendin van mijn vader ook. had zo erge diarree dat er na 2 dagen alleen nog bloed uitkwam . Heb antibioticumkuur gehad, hielp goed, maar nu dus al 3 dagen helemaal niet meer gepoept . kan je nagaan, zelfs in Club Med kan je dus nog vreemde bacterieen tegenkomen.... Nu weer terug in de herfst. Wel weer effe wat anders zeg....
Caro, er volgen nog wat onderzoeken, zoals een beenmergpunctie. En daarna zulle de uitslagen wel volgen, maar ja dat duurt meestal nog wel even. Dank voor het vragen. En wat leuk dat je vriend zijn info bij andere mensen ging halen, haha. Eppie, heerlijk he zo babyshoppen, daar geniet ik dus ook zo van. Maar ik moet vooral nu stoppen met kleertjes, want anders heb ik meer dan hij straks oot zal dragen, of ik moet hem steeds gaan verkleden Dayenne, wat vervelend dat je nog steeds zo ziekjes bent zeg. Ik zou maandag toch maar even bellen met de ha hoor. En vast veel plezier voor morgenavond, lekker eerst eten en daarna gezellig de echo. Daffie, weer zo'n nacht... had gehoopt dat het door het andere matras wat beter voor je zou gaan, helaas dus. Hier gelukkig nog niet van zulke nachten, alleen 2x wakker om te plassen. Angela, leuk dat de kamer van Levy een metamorfose heeft gekregen zeg. Foto is idd altijd welkom hoor Noppie, welkom terug in het herfstachtige natte NL. Fijn dat de vakantie leuk was en dat het dus tussen jou en je vader goed ging. Lief van het aanbod van de kinderwagen, wellicht kan hij ergens anders zijn bijdrage in doen. Wat naar trouwens van de infectie en dat je zo leeggelopen bent, bah! Gisteravond toen ik in bed lag, lag Sofia (poes) tegen mijn buik aan zich te wassen en daardoor dus wat tegen mijn buik duwde, ging ons kleintje terug schoppen, hahaha zo leuk. Hij begint ook steeds meer en meer aanwezig te zijn door te strappelen en zo. Het wordt natuurlijk ook wat krapper nu in de buik. Heerlijk gevoel, je bent eigenlijk nooit alleen.
Hoi Meiden, hier weer een berichtje van mij Heb wel alles gelezen, maar onthouden lukt echt niet meer. @ Mieke heel veel sterkte met je vader! Ik weet hoe het is als je ouders ziek zijn.. echt verschrikkelijk. ik zal duimen voor een goede uitslag! @ Karina gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk haha klinkt goed he? Wij zijn nu alweer een half jaar getrouwd, gaat echt snel hoor! Ik heb ook even een vraagje. Zijn er ook meiden bij de beeb juist minder aan het bewegen is? Ons ventje was echt een druktemaker , maar hij gaat steeds minder bewegen lijkt wel. Zou het komen omdat mijn voorliggende placenta nu dikker wordt en ik het minder goed voel of is ie misschien wat naar beneden gezakt? Ik voelde ons ventje juist steeds onderin mijn buik, maar nu niet meer eigenlijk... Heb wel het idee dat hij zelf hoger is gaan liggen en misschien is daar mijn placenta dikker ofzo... Pfff woensdag naar de vk, hoop dat zij me kan vertellen hoe het zit.
Uk Mijn placenta ligt ook aan de voorkant en zo voelik ze heel goed en vaak en zo een paar dagen heel weinig. Vind het zelf ook niet fijn als ik ze wat miner voel maar het zal er wel bij horen. Ik heb morgen een afspraak met de vk zal het daar ook eens vragen.
@Uk: bij mij beweegt ze de ene dag meer dan de andere. Ook mijn placenta ligt aan de voorkant, maar voel toch iedere dag beweging. Vooral als ik 's avonds na een dag hard werken op de bank lig, dan kan ze ineens heel actief zijn! Vraag het idd eens na bij de VK! @Mieke: haha dat zou wat zijn om je kleine de hele dag te moeten verkleden, omdat ie anders niet alles aan zou hebben gehad. Ik heb nog niet zoveel kleertjes gekocht. Daar kan ik me nu nog mee inhouden. Maar moet daar nog wel een keertje voor op pad. @Slapen: ik zie hier dat ik niet de enige ben die gebroken nachten heeft. Vannacht was er ook weer zo een. En toen was er op straat ook nog iemand aan het ruzie maken. @Noppie: welkom terug en fijn dat het met je vader toch goed gegaan is. Maar wel minder dat je die darminfectie had. Waarschijnlijk zijn je darmen nu zo leeg, dat je daarom niet naar de wc kan. Succes hiermee! @Caro: nou die van mij vraagt niets aan anderen hoor. Die denkt er alleen maar aan op welke manier hij het snelste uit de winkel kan komen ! Wij hebben trouwens ooke en Doomo seat gekocht, zo'n roze bubbles. Heel gaaf! Nou ga ik vandaag maar eens lekker niks doen. Kijken hoe lang ik dat vol ga houden hihi. Fijne dag iedereen vandaag. X Esther
Mieke; leuk is dat he, ze komen volgens mij echt op warmte af... en inderdaad we zijn nooit alleen en dat voelt echt prettig Noppie; vervelend van je darmen, hoop dat ze toch weer op gang komen nu. En gelukkig dat het toch nog een goede vakantie is geweest met je vader Dayenne; ik slaap ook overdag 1,5 uur op de bank hoor. Moet toch ergens de slaap van 's nachts inhalen hahaha. Caro; Ik ben ook de hele nacht in de weer met voedingskussen en andere kussens, dus weet hoe het voelt. Alleen is het bij mij mijn rug. Ik zou het inderdaad eens aan de VLK vragen woensdag, misschien is fysio een optie! Uk; ik voel ons meisje dagelijks, maar de ene dag is ze veel beweeglijker als de andere. Mijn placenta ligt ook aan de voorkant, maar heb niet het gevoel dat ik haar daardoor minder voel, maar Verloskundige heeft al eerder tegen mij gezegd dat het wel kan dat je je kindje dan hele dagen niet voelt en dan ineens weer wel! Kan volgens mij dus geen kwaad... Ik ben net terug van mijn werk, heb even wat gegeten en ga lekker de bank opzoeken om de verloren slaap in te halen xxx Daffie
Tirtilisko, bij het zien van dit plaatje moest ik gelijk aan jou denken en je idee voor jullie kamertje. Vind 2 tinten groen wel erg leuk hoor!
Gebroken nachten, ik heb er zelf gelukkig (nog) geen last van, maar kan me voorstellen dat het ontzettend vervelend is. Ondanks dat ga ik ook 's middags graag nog een uurtje met de kleine mee naar bed. Even bijtanken! Noppie, fijn dat het op vakantie zo goed is gegaan met je vader en dat hij zich van zijn goede kant laat zien! Wel minder dat je zo ziek bent geworden.... Beterschap! Last van onderrug, heb ik ook regelmatig, maar komt bij mij mede omdat ik mijn rug extra belast om het bekken te ontzien. Zo krijg je dus van het een het ander. Mijn fysiotherapeute masseert dit dan ook regelmatig en dat verlcht wel voor een paar dagen! Dus misschien toch eens door laten verwijzen?
Pfffff net gepoetst in badkamer en in slaapkamer, ook stofgezogen. Ben direct weer bekaf, ga ook even een dutje doen....
Hee meiden even over de lijst he... Ik zie dat er veel meiden op staan die hier nooit meer mee kletsen. Waarbij de gegevens niet eens compleet zijn. Zullen we een opschoning houden? Halen we die allemaal weg, en als diegene er weer op wilt dan horen we het wel. Vinden jullie het wat?
ik vind het een goed idee van de lijst om die op te gaan schonen! Als je het nu toch over de lijst hebt: ik moet 5 november weer op controle bij de verloskundige! Verder zo druk gehad dat ik wel een beetje heb meegelezen deze week maar geen tijd heb gehad om te reageren: we moesten nl nog van alles regelen voor het huis, laminaat bestellen , voor gordijnen en rolgordijnen kijken, verhuisdozen regelen etc etc......want nog een dikke maand en dan krijgen we eindelijk de sleutel! Heb er zo'n zin in Hopelijk zitten we voor oud en nieuw erin! Dus sorry dames als ik in deze tijd niet zo veel reageer!Mijn hoofd stroomt soms over van dingen die nog geregeld moeten worden.......
Ik wil wel op de lijst blijven! Ik klets alleen niet zo heel veel mee want er wordt zoveel gekletst dat ik het soms niet allemaal kan volgen! Maar voor de lijst: bij mij mag erbij Z/BV. Veder gaat alles hier goed, mijn beebje is de ene dag ook drukker dan de andere. Ik denk dan ook meteen, ohoh! Soms por ik even in mijn buik en hup! Een schopje, dus dat zit wel goed!
Heej jes1! Fijn dat alles goed gaat . Haha ja buikporren helpt hier ook goed . Ik ga even bankhangen, fijn avond meiden!
@ Mobiel: ik sta op de lijst uitgerekend 23 februari, zou je dit willen wijzigen in 19, dat is nu mijn officiele datum... Enne ik ga ook proberen BV te geven .
Lijst opschonen kan idd wel een keer. Hier druk aan het surfen voor ideeën voor het kamertje, moeilijk hoor.
hey meiden we zijn weer giga aan kopen geweest lang leve koopzondag mijn vriend en ik beiden maar weer eens in de nwe kleding en natuurlijk wat tiereleteintjes maarre ff vraagje waar hebben jullie de babykamer gekocht of waar gaan jullie die kopen?
Hoi meiden Caro: ik herken de pijn in de boven benen wel, had ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook en begin het nu ook steeds meer te voelen. Het was bij mij toen zwangerschapsischias, dit straalt heel erg uit naar je boven benen en bij mij ook naar de knieen. Ik heb toen fisoy gehad, maar pas na de zwangerschap was het echt weer over. Schijnt dat als je slechte rugspieren hebt je hier meer last van hebt. Noppie: zo te lezen heb je een leuke vakantie gehad, fijn dat het contact met je vader weer wat beter is. wel balen van de buikgriep. Dayenne: Lijst opschonen is wel een idee ja, staan mensen op die ik echt nog nooit heb gezien op het forum. Voel me de laatste dagen ook niet echt goed, zo vreselijk moe en buikpijn, ga morgen even mijn urine laten controleren volgens mij heb ik blaasonsteking. Ik heb vandaag van half 12 tot 16:00 geslapen, erg he. mijn dochter was om half 6 waker vanmogen (erg leuk die wintertijd) hopelijk kan ik straks wel weer slapen. Groetjes Martine