Opschonen vind ik ook wel een goed idee. Vandaag oude vloer uit de babykamer gehaald. Nog even plafon witten en dan kan het behang erop. Vanavond na het eten heeft onze poes justin weer aangevallen. Een flinke jaap in zijn nek. Arm kind. Met heeeeeeeeeel veel moeite hebben we besloten om haar zaterdag naar het asiel te brengen. Voor ons gevoel hebben we er alles aan gedaan maar niets hiep en zelf een thuis zoeken is helaas ook niet gelukt. Snik Snik weet dat het beter zo is maar heb er wel moeite mee. Heb er al 10 jaar.
Hihi noppie, vanwaar die ? Zie je zo op tegen BV geven? @Iggy wij hebben het ledikantje en commode van mijn moeder gekregen (2dehands). Maar als ik een compleet kamertje zou kopen dan zou ik naar Baby Centre in Duiven gaan. Ik heb daar zulke gave kamertjes gezien. In voornamelijk houtkleur, echt heel mooi. @Martinenur, moet je per se pijn in je bovenbenen hebben bij zwschapsisschias? Want ik heb hier helemaal geen last van. Ik heb juist enorme last van mijn stuitje en rechterbil. @Maatje wat erg van je poes . Het is wel het beste denk ik, maar blijft moeilijk natuurlijk. Ik moet er niet aan denken om mijn poes weg te doen. Ik hoop maar dat ze rustig is tegen de baby.
Dayenne, ben het ook met je eens vwb de lijst, viel me laatst idd al op dat er veel namen op staan die we nooit meer voorbij hebben zien komen.... Maatje, wat vervelend joh.... maar als er straks twee rondlopen kun je dat helemaal niet gebruiken. Hier vanavond ontzettend emotioneel..... zal wel komen door de aanhoudende pijn of zo...... Was net zo erg dat ik om mezelf moest lachen, ik snap het ook niet meer...........
Etentje achter de rug thuis. Ben nu op. Mijn vriend heeft me net gemasseerd en ik moet nodig in bed gaan liggen. @Martinenur, Zwangerschapsischias. Hmmm, klinkt niet zo leuk. Mijn rug is inderdaad wel een zwakke plek. Als ik op mijn zij lig voel ik het vooral in het been dat bovenop ligt. Geen last van mijn knieen. Ben benieuwd wat de vk er van zegt. Ga vannacht weer een ander kussentje proberen. Trusten
Goeiemorgen! Maatje, oh wat erg. Daar ben ik ook zo bang voor, dat onze katten t maar niets vinden zo'n kleine baby... Moet er niet aan denken dat ze weg moeten Iggy, wij hebben t kamertje bij Babymax in Veenendaal gekocht. Babypark in Gouda/Kesteren heeft ook heel veel kamertjes. Ik zou als ik jullie was wel snel daarmee beginnen, want op de meeste kamertjes zit toch snel zo'n 12 weken levertijd! En met de feestdagen ertussen kan t nog wel eens uitlopen. Mieke, lastig he, een leuk idee voor t kamertje opdoen. Je wilt toch het allerleukste ervan maken! Ik heb uiteindelijk zelf gekozen om het geheel redelijk rustig te houden, met wat subtiele versierinkjes. Met accessoires kun je t later ook mooi afmaken, mocht t nog wat kaal zijn. Die schaapjes op de foto zijn trouwens ook wel errug schattig! Gisteren weer een nieuwe buikfoto gemaakt, echt leuk om die strax allemaal naast elkaar te zetten. Loop al een tijdje rond met sluimerende keelpijn, vooral 's ochtends. Maar gisteravond zette t door, dacht dat ik nu echt ziek ging worden. Heb ik nu echt geen zin in; komende week ben ik jarig, en we hebben vanalles gepland. Vannacht steeds wakker, ontzettend pijn met slikken. Maar vanmorgen was t opeens weer een stuk minder. Vreemd hoor.
@maatje, wat erg van je kat en zeker omdat je haar al 10 jaar hebt, maar als het niet meer gaat is dit het beste.
Hai hai, Ben ik eindelijk weer.... Hebben van het weekend het kamertje besteld de bopita Tara, ik had hem al eerder gezien en vond hem super en mannetje liep er dus recht op af (zonder te weten dat ik deze op het oog had) met een zilvere klamboe ook de box besteld ook weer van bopita rocco met lade en een super gaaf zilver wippertje die ze net binnen hadden! Dus nu kan ik op zoek gaan naar dekentjes en decoraties... Vorige week kon ik niet meer staan van de pijn in mijn (onder, midden en boven) rug meteen de fysio gebeld en kon er de volgende dag al terecht, en ja hoor onder zijn dus mijn bekken toen ik er vandaan kwam was ik zo lekker ontspannen in mijn lijf maar de rest van de week was het dus verergerd.. snik. Morgen moet ik weer dus hoop dat het echt minder gaat worden. Mijn buikie heeft weer een groeispurt gemaakt niet normaal zeg, je kan er echt niet meer omheen! En wat betreft het voelen, voel hem soms de hele dag door en vooral sávonds wanneer ik ga bankhangen is de kleine aan het gymnastieken zow leuk! Nou ik ga ff een beetje globaal teruglezen....
Maatje, wat naar voor Justin dat hij aangevallen is door jullie poes. Ik denk, ook voor de veiligheid voor de beep, dat het idd beter is zo. Kan me zo voorstellen dat het heel moeilijk is. Ikzelf zou er ook niet aan moeten denken, wij hebben er 4 en ben wel erg benieuwd hoe ze er op gaan reageren hoor. Mobiel: Ik denk dat het bijwerken van de lijst niet heel moeilijk is, degenen die hier geregeld komen staan ook op de afsprakenlijst.... En misschien ook een idee om de meiden met een sterretje om ze achter elkaar te zetten, dat scheelt ook in lengte van de lijst. Maka, mijn mannetje wil de kamer vooral niet te druk hebben aangezien hem dat niet goed lijkt voor de baby, hihihi. En vooral licht blauw op de muur want dat is rustgevend. Hahaha, gister ging hij dicht bij mijn buik en met een rare stem zeggen.... hallo hier is papa! Doen die van jullie dat ook? Caro, wat vervelend van die pijn in je been en natuurlijk ook alle andere meiden die zo'n last hebben. Vooralsnog mag ik dan in mijn handen knijpen want het gaat me nog steeds goed af. Af en toe wat lage rugpijn en het slapen gaat ook nog steeds lekker. Iggy, ik zou idd niet al te lang meer wachten met het bestellen van de meubeltjes hoor. Patriessie, leuk he al dat spul. En wat toevallig dat je mannetje op dezelfde meubeltjes afliep en ze helemaal leuk vond. Ga eens even snuffelen hoe het er uit ziet. Heel stoer idd. Heb je wit of grijs uitgekozen? Oja misschien nog een tip voor de box. Ik neem hem over van mijn zus (ook een bopita met lade). Zij heeft er destijds gelijk wiieltjes bij genomen, dan is de box makkelijk verrijd/verplaatsbaar, indien je dat praktisch lijkt natuurlijk.
ff voor de lijst. (uitgerekend 19-02-09) - ondertussen alweer 30 jaar - 7 november pretecho - 20 november controle VK - 22 december zwangerschapsverlof
Hoi Hoi meiden echt heb alles gelezen maar alles weer vergeten hahaha Mieke schrikken van je vader meid maar komt goed dikke knuf En het kamertje echt lief van je bedankt We hebben gisteren de babykamer geverfd de overgordijnen en vitrage hangt er ook en de lamp ook de vloerbedekking is er uit was nieuw maar wil toch lieverd vinyl makkelijker schoonmaken We hebben dus 1 muur groen en de rest wit en het plafon ook goed gewit. Het is nog heel kaal maar wel erg mooi vinden wij Het draakje gaat niet door want ik heb geen plek om de kast en de commode neer te zetten anders wordt het zo druk. Aan de groene muur komt de ledikant en daar gaan we muur stickers op plakken hebben jullie het kamertje van Devilschase gezien? Die stickers gaan we bestellen en dan op de groene muur ongeveer in het midden beginnend plakken. IK hoop dat het mooi wordt
Ha ha De mijne praat ook tegen de baby met zo'n raar stemmetje. Gekke papa hihi. Net terug van de vk alles was gelukkig weer goed. Banden pijn is heel normaal tussen de 20 en 30 weken krijg je een groei spurt. En over het voelen van de baby ene dag veel en de andere dag minder maakte niet uit omdat de baby waarschijnlijk nu een andere houding van liggen aanneemt. Zolang je het met elke dag voelt bewegen. Oja voor de lijst 17 nov nieuwe afspraak vk.
@ Dayenne: ja, zie inderdaad nogal op tegen die borstvoeding, maar ga het wel proberen ! @ Maatje: dat lijkt me een heel moeilijke beslissing om je katje naar het asiel te brengen . Heb je ook al een kattengedragstherapeut geprobeerd? Wel duur, maar zou wel kunnen helpen. Maar ja, als de grens echt al overschreden is...... Vind het heel erg voor je. @ Tirtilisko: wat fijn dat het kamertje al zo vordert. Vandaag gaat mijn lief het plafond voorstrijken! Hopelijk deze week het plafond helemaal af! Nou dames, even een ranzig verhaaltje van mijzelf: had toch die antibioticakuur gehad voor mijn darmen? Die liep zaterdagavond af. Was alledrie die dagen helemaal niet meer naar de wc geweest, maar gisteravond ging het weer helemaal mis. Eerst met veel krampen een aantal 'bakstenen' eruit gewerkt, daarna weer een uur lang diarree . Daarna helemaal ellendig en rillerig mijn bed ingegaan en moest toen echt wel 12 achter elkaar plassen. Werd er helemaal gek van. Besloten vandaag niet te gaan werken, maar houd nu wel de hele ochtend al alles binnen. Voel me ontzettend schuldig, want ik zat vandaag in de sollicitatiecommissie om een vervanger voor mezelf te selecteren. Nu laat ik mijn 2 collega's daarmee zitten.... Toch durfde ik het nog niet aan om in de trein en daarna de universiteit te gaan zitten met het risico op weer zo'n krampaanval.... Boehoehoe...
Hoi meiden Dayenne: volgens mij hoef je geen pijn in je benen tevoelen zal bij iedereen ook wel anders zijn. Ik had vanmorgen zelf ook behoorlijk last van mijn boven benen, ik moest 2 trappen op bij KDV van Jasmin, kon bijna niet meer beneden komen het leek wel of ik lood in mijn benen had. Ben nu helemaal alleen thuis wel raar hoor, zit me nu al te vervelen, maar voor mijn eigenrust wel beter dat Jasmin even op het KDV speelt, en ze vind het ook leuk. Maatje: wat vervelend dat je je kat weg moet doen. Noppie: balen dat de kuur niet goed geholpen heeft, hopelijk gaat het nu weer wat beter. Groetjes Martine
Oh Noppie, het zou ook geen doen zijn wanneer jij met krampen en aandrang in de trein zit of tijdens een soll. procedure steeds naar het toilet moet. Je zit dan niet echt lekker op je gemak. Ik denk dat je collega's dat vast wel zullen begrijpen. Toch ook hier maar even je ha inlichten hoor! Die kuur had je toch op vakantie meegekregen? Balen zeg. Beterschap.
Thanx Martine en Mieke. Ja, ik kijk vandaag nog even aan. Als het morgen nog niet helemaal over is ga ik naar de ha.... Balen van je benen Martine. Wat zou dat nou kunnen zijn? Ken ik niet dat gevoel, maar ook sterkte ermee.
@Noppie: wat vervelend zeg dat de antibiotica blijkbaar niet geholpen heeft. Hopelijk kom je er alsnog snel vanaf. En ik denk ook wel dat je collega's het zullen begrijpen. Veel beterschap meid!
@maatje: Wat erg dat je je kat weg moet doen , maar wel erg begrijpelijk. Hopelijk komt hij terecht bij een kinderloos stel dat hem nog graag mooie jaren bezorg. Zal vast wel goed komen. Sterkte ermee, want ik weet dat het niet niks is
EN NOG HEB IK MIJN AUTO NIET TERUG! ale: heb er nu echt genoeg van en mijn vader trouwens ook.. vanmiddag gaan we er even langs kijken hoe de stand van zaken is, want het is echt niet te doen zo! ik moet smorgens gewoon een uur eerder weg om eerst mijn man weg te brengen naar zijn werk en dan naar mijn eigen werk rijden.. ben ik gewoon bijna een uur te vroeg! zit je daar met je goede gedrag..... nee ik wil hem vanmiddag terug! of ie nou klaar is of niet! gisteren wou ik opstaan uit bed en ik kon het niet! ik kon me niet bewegen! elke beweging die ik maakte zorgde voor een ongelovelijke pijnscheut in mijn rug.. issam heeft mij geholpen op te staan, maar dacht je dat ik mijn broek aan kon krijgen? echt niet dus! ik ging kapot van de pijn.. weet nog steeds niet waar het vandaan komt maar het is niet goed. nu heb ik wel ontdekt dat als ik in beweging blijf dat het dan wel minder word. ben vandaag ook gewoon wezen werken, maar het is niet goed hoor! ik ben ook helemaal niet van de pijnstillers, heb er ook niets voor ingenomen, maar het was echt heel erg. mijn man was in staat om met mij naar het ziekenhuis te rijden, want ik ben helemaal geen aansteller ofzo, en als ik eens een x een pijntje heb dan zet ik wel door maar gister kon ik echt niet meer... vreemd he.. wat zou dit kunnen zijn? iemand een idee? naja moet sowieso donderdag naar de vk.. dus misschien dat zij het weet, maar ik heb al fysio gehad voor mijn rug, en dat haalde totaal niets uit, dus ik zou niet weten wat ik zou moeten doen..... naja dat was het wel zo'n beetje.... groetjes!