Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Mireii, dat is echt vervelend als je zo ineens niet meer op kunt staan.... Ik heb dat bij de eerste ook gehad. Het is daarna wel beter geworden hoor! Bij mij lag het aan het bekken, maar dat hoeft denk ik niet in alle gevallen zo te zijn? Zou het idd wel even aangeven bij de vk! Als het wel het bekken is, dan zou een bekkengordel heel goed kunnen helpen, scheelt een hele hoop!

2. HJ1977

HJ1977 Actief lid

6 jun 2007
    447
    1
    0
    Ja, hier nog zo'n papa. Elke avond komt hij even luisteren en ze natuurlijk wijze levenslessen meegeven, haha.
    Hij heeft ze gisteren voor het eerst echt gehoord. Gevoeld nog niet, want hij had net zijn hoofd aaan de verkeerde kant liggen

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Miireii, wat ontzettend vervelend zeg! hoop dat er wat mee/aan te doen is want dat is natuurlijk niet fijn.
    En wat balen van je auto! hij ging toch weg voor alleen een APK-tje.

HJ, hihihi grappig hoor!

Meiden even opletten bericht van Lotte: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=

4. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Hallo allemaal!

@ Noppie, welcome back! Fijn dat het contact met je vader goed ging! Maar minder van je infectie :( Succes ermee, groot gelijk dat je niet bent gaan werken!

@ Mieke, leuk dat je poes ook contact met de beeb heeft gehad, hihi.. Enne, zws pagina offline, whaaa... hoe moet dat nou met ons?! :confused: :)

@ Uk, ook mijn beeb heeft actieve en minder actieve dagen/momenten.

@ Eppie, haha, zo'n vent heb ik ook! Die loopt bij het inlopen van de Prenatal al te mekkeren dat iedereen daarbinnen wel 10 maanden zwanger lijkt :confused: :) en wil zsm weer weg daar!

@ caro, ik heb eindelijk een fijne houding gevonden met het voedingskussen! :D Idd tussen mn benen als ik op mn zij lig en hem voor de rest een soort van omhelzen. :confused: :)

@ dayenne, opschonen vind ik op zich ook prima, wordt het een stuk overzichtelijker! Hoop alleen dat we dan niemand voor het hoofd stoten.

@ Iggylover, babykamer hebben wij gekocht bij BabyMax in Veenendaal. Denk je wel aan de - vaak lange - levertijden? Bij ons kamertje is dat 3 maanden, kamertje komt dus pas in december.

@ maatje, wat erg van je katje! Sterkte!

Ik heb voor de zekerheid mijn urine even laten checken en heb gelukkig geen blaasontsteking. Moet erg veel plassen, maar dat is dus gewoon mn kleine schatje die op mn blaas aan het drukken is.

Liefs!

5. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Jeetje zw.pagina een poosje offline.. Heb t bericht net zitten lezen en Lotte een pb gestuurd, met de vraag of ze ook nog een alternatief gaan bieden in de tussenliggende periode..
    En aangeboden, dat ik eventueel de leden van zw.pagina wel op wil vangen via me eigen forumpje in de tussenliggende tijd.. Ben benieuwd of ik er antwoord op ga krijgen natuurlijk, maar denk dat ik het antwoord al wel weet eerlijk gezegd :(

6. @Mieke, oei, dus even in de gaten houden van de site. Mijn vriend praat trouwens ook af en toe tegen mijn buik. Erg leuk.

@Miirreii, wat nog steeds niet klaar. Dan mogen ze zo onderhand wel gratis vervangend vervoer voor je regelen!
    Wat eng van je rug! Was die laatste keer fysio ook toen je zwanger was? Het kan zijn dat je nu een andere behandeling krijgt toch?

@Maatje, wat sneu van je kat. Maar ja, zoals het nu is kan het inderdaad ook niet. Hopenlijk vind hij een goed adresje.

@Noppie, Je moet je niet schuldig gaan voelen hoor. In deze toestand kan je echt niet werken. Hoe gaat het nu?

@Tirtilisko, lekker dat jullie al zover zijn met het kamertje. Mijn handen jeuken, maar de meubeltjes zijn er nog niet en het definitieve kamertje komt pas in het volgende huis.

7. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Caro: vandaag heb ik nog geen krampen gehad, maar ook geen 'normale productie'. Wel hoofdpijn. Ik probeer zoveel mogelijk te drinken ;) .

@ Mireii: dat is ronduit belachelijk dat gedoe met je auto zeg. Bij mijn garage ben ik hem altijd maximaal 1 dag kwijt en anders overleggen ze met mij. Ik zou mijn auto daar acuut ophalen als ik jou was! Naar van die steken in je rug zeg? Zou ik wel even naar laten kijken!

@ Zwangerschapspagina: :confused: . Moeten we misschien wel nu even definitief die meeting zsm reserveren, anders weet niemand of het wel/niet definitief doorgaat? Als mensen er behoefte aan hebben: ik kan een half uur voor de meeting mensen op het CS Utrecht opvangen en meelopen naar Broers, want ik weet de weg precies!

8. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Noppie, bij mijn weten gaat de meeting sowieso door! Angela heeft gereserveerd.

Ik weet de weg wel, maar ik kom wel met het OV aan op Centraal, dus ik loop denk ik wel met je mee, gezellie!

9. @Noppie, in elk geval fijn dat je geen krampen meer hebt!

@Meeting, ik kom met de auto vanuit Amersfoort. Als er nog mensen vanaf Amersfoort willen meereizen dan kunnen die met mij meerijden. Ik kan ook evt. mensen van het station in Amersfoort meenemen.

10. Ik zie dat ik de details van de meeting nog niet in mijn agenda gezet. 9 november was het. Welke lokatie ook alweer en hoe laat precies?

11. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Bij Broers in Utrecht ( www.stadscafe-broers.nl ) vanaf een uurtje of 14.00.

12. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Oh, geweldig, had ik effe gemist dat er al gereserveerd was :p . Zal ik daar bij de 'meeting point' onder de blauwe borden in de centrale hal gaan staan? maak ik wel een bordje met 'februari-mama's' :p :) :p .

13. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hoi meiden,

bedankt voor jullie berichtjes! Natuurlijk zodra je je zorgen uitspreekt gaat die kleine als een gek bewegen :) Zag gisterenavond mijn buik helemaal golven en megaschoppen :) Was helemaal in love ;)

@ Maatje, wat erg dat je je kat weg moet doen, zeker omdat je haar al 10 jaar hebt :( Moet ongelooflijk pijnlijk zijn, maar ja... heel soms zit er niets anders op..

@ Meeting, ik ga definitief niet mee. Helaas :( Wil jullie wel heel veel plezier wensen! :D

@ Zwangerschapspagina, haha zo erg is het toch niet als ie er even niet is? Tis allemaal voor een goed doel, ws wordt het er alleen maar beter van ;)

@ Noppie, gelukkig dat je geen krampen meer hebt gehad vandaag. Pfff lijkt me ook niets hoor!

@ Mireii, wat geven ze voor reden dan dat je hem nog steeds niet terug hebt? Het was toch alleen voor keuring? :confused: Ik zou mijn zwangerschapshormonen toch even goed in de strijd gooien hoor! :evil:

14. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hi Uk, goed dat je weer een teken van leven hebt gehad!

15. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Haha, prima! Denk dat je wel wat vreemde blikken krijgt dan ;) :) 13.30 uur daar?

16. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

hallo dames.
    goed om te lezen dat iedereen de kleine goed volet bewegen..erg appart gevoel

hier merk ik dat de baby erg op zus lief reageert.
    zogauw die begint te kletsen voel ik de baby goed..
    gisteren de babykamer al wat gaan inrichten.
    we hebben een kastje erbij gekocht,..deze meteen ingericht.
    wel handig als je nog veel spullen van nummer 1 hebt.
    de babykleertjes weer voor de dag gehaalt..wat zijn ze toch weer klein.
    echt ongeloolijk gewoon.

verder bijna een proefdrukje voor geboorte kaartje klaar...
    alleen het kaartje zelf hebben we nog niet..
    ojaaaa
    we zijna bijna uit de naam....het begint net een r! :D

17. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hihihihihihi, maakt me niks uit hoor, een paar vreemde blikken. Ik zal om 13.30 in de centrale hal bij 'de meeting point' staan met eenvoudig bordje. Ladies, laten jullie nog even weten of je je ook bij dit groepje van mijzelf en Married willen aansluiten?

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha, nou ik kom met de auto hoor.
    Hoe is de parkeergelegenheid daar in de buurt, gewoon de P's volgen?
    Of is een bepaalde garage aan te raden die dichtbij is.

Enne mocht het zover komen dat we offline zijn... dan hebben we hyves natuurlijk nog waar eea op gezet kan worden of doorgekletst kan worden.
    Dus voor degene die nog geen lid zijn.....http://feb2009mamma.hyves.nl/

19. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Mieke, tis koopzondag die dag, dus t zal wel druk zijn. Parkeergarages staan duidelijk aangegeven. Springweg is denk ik het dichtste bij (toch, Noppie?) En als je in een van de andere parkeergarages gaat staan kun je evt. via Hoog Catharijne met onze optocht :) meelopen?

Heb weer ff op hyves gekeken en gelijk maar een bericht 'Meeting' aangemaakt :D

20. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    oke heb me ff aangemeld op de hyves site.. altijd goed alternatief natuurlijk!

maar wat mijn auto betreft... er moesten 2 nieuwe spiegels op, want ze zijn bij ons in de straat zo geweldig lief om ze er constant af te trappen... maar daarom duurt het zolang want ze moesten besteld worden! verder viel het allemaal wel mee met de auto.. kleine dingetjes en als het goed is kan ik hem woensdag ophalen.. maja die beloftes geloof ik niet meer zo in....

@caro: die fysio was idd ook al toen ik zwanger was, maar dan helemaal in het begin.. miss dat het nu wel helpt?

Deel Deze Pagina