hihi married, grappig! Kan me btw wel herinneren dat ik een paar jaar geleden in de krant heb gelezen dat honing mogelijk kankerverwekkende stoffen kan bevatten. Dus daarom probeer ik ook niet teveel honing te eten, maarja honing-mosterd dressing is wel erg lekker en ik word er tenminste niet ziek van (niet schrikken, heb t ff opgezocht: is alleen schadelijk in langdurige en overmatige hoeveelheden)
@ Maka, klopt ja! Dat artikel kan ik me ook nog wel herinneren. Ik ben ook erg matig met honing, eet het zelden. Heel af en toe in thee als ik keelpijn heb of idd de welbekende honing-mosterd dressing .
@eppie: nou dan moet ik maar in vervolg mijn auto naar jou man toe brengen @ caro: ze hadden wel vervangend vervoer voor mij, maar daar kwam hij afgelopen zaterdag mee aanzetten, en aangezien hij mij had verteld dat hij hem zaterdag dus klaar zou maken heb ik dus gezegt dat de leen auto niet nodig was! nu heb ik daar dus mooi spijt van he.... @honing: ik had gehoord dat het wel mocht, maar niet teveel... maarja waar mag je tegenwoordig wel teveel van...... @maka: ik hoop ook dat ze mijn spiegels met rust laten.. maar ben er bang voor. het is iedere x alleen mijn auto, echt heel toevallig. ik moet het nog uit zien te houden tot januari daar.. het lijkt wel of iemand het erom doet! terwijl ik me toch echt niet voor de geest kan halen dat ik vijanden in die buurt heb gemaakt......... @amor: geweldig dat je vriendin er zo over kan denken en lekker positief kan blijven... ik denk dat ik het er zelf ontzettend moeilijk mee zou hebben maar ik ben nu ook eenmaal gevoelig voor alles... echt een leuk idee van je cadeautje... @eppie: tjah,, hormonen kunnen je echt goed gek maken he! en dan moeten mensen in je omgeving vooral zo reageren, wordt het voor ons zwangere vrouwen alleen maar moeilijker....... maarja nog even volhouden!
hihihi! ik begin ook al warrig te worden,... kheb 2x naar jou gepost eppie! had ik ook wel in 1x kunnen doen whahaha!
Eppie, daar zat je natuurlijk niet op te wachten, kaartjes uitzoeken moet wel leuk zijn natuurlijk. Honging: hou niet zo van honing dus eet het eigenlijk haast niet. Miireii, spiegels maar inklappen! Martine, misschien heeft Maatje wat aan je tip van het opvanghuis. Ik heb wel katjes maar Maatje haar poes is degene waar het vandaag om gaat.
Nou die van mij doet dat alles niet hoor hihihi die heeft niet zoveel met een zwangere buik.. Hij heeft de kleine dan ook nog niet voelen schoppen, want als ik op bed ga ligt hij meestal al te slapen
@ Angela: okay, gezellig. Dan verzamelen we dus tot nu toe met Married, Dayenne, Angela en Noppie op CS! @ parkeren voor meeting: degene die met de auto komen kunnen inderdaad, zoals Caro ook al schreef, op het Janskerkhof parkeren. Het is zondag, dus geen grote problemen. Andere parkeergarages in de buurt: vroeger zat er 1 op het Lucasbolwerk (bij stadsschouwburg) maar weet niet of die er nog is. Er staan overal wel P-routes aangegeven hoor. Zoek wel even op de routeplanner op hoe je moet rijden, want veel 1-richtingsverkeer in Utrecht. Ik weet niet meer wie het schreef maar: niet handig als je met de auto komt om dan ook op CS te verzamelen. Janskerkhof is 1 meter van cafe Broers verwijderd .
Oh sorry mieke was in de war, begon wel met een M Maatje: ze vang daar katten op die niemand wil hebben, tot dat ze een beter plekje voor ze vinden, geen idee of ze nu ook plek heft dat zou ik even moeten vragen.
Als je dat zou willlen doen en als je ook wilt vragen wat de kosten daarvan zijn. Het reismandje en een nieuwe kattenbak krijgen ze erbij.
Ja, ik ga ook gewoon parkeren op het Janskerkhof! Wie gaan er nu uiteindelijk allemaal mee? Als ze allemaal op Hyves staan kunnen we de echte namen erbij zoeken! Want dat weet ik van de meeste niet meer! Groetjes Golfola
Goedemorgen! @ Loeka, een meid, geweldig! gefeliciteerd! @ Angela, gezellig! @ Golfola, we kunnen ook wel naamstickers maken, haha.. Ik sta trouwens wel op hyves @ Dayenne, hoe was je pretecho? Ow, grappig verhaal nog trouwens.. manlief wilde toch nog even verder zoeken voor een naam.. of er wellicht toch niet een leukere zou zijn (ik: nee die is er niet! ) dus hij op internet kijken. Maar hij was snel genezen, zoveel namen! Dus ineens kwam ie naar me toe: 'ik vind ..... toch wel een hele leuke naam, die doen we!' hahahaha, luiwammes! Liefs!
Loeka, gefeliciteerd met jullie meisje! Oke dan ga ik ook parkeren op het Janskerkhof. Tomtom doet het werk! Maatje, zou fijn zijn als ze daar nog plaats hebben voor je poes. Martine, geeft niks hoor, al die namen en meiden hier Married, hahaha erg grappig hoor die man van jou. Nee ik ga geen andere naam meer verzinnen, vond het al moeilijk genoeg. We willen nog wel een 2e naam er bij, dat is ook al weer een hele opgave. Oh ik word gek, had hele leuke ideeën uitgewerkt voor het kamertje. Na een nachtje slapen wil ik het toch maar niet, zucht. Vind het niet genoeg baby, en meer al voor kleuter of zo. En ik vind dat het kamertje toch wel in eerste instantie wat meer baby mag zijn hoor.
Loeka, gefeliciteerd met jullie dochter! Namen, het blijft toch een hele opgave om juist die naam te vinden voor je kindje..... Hij/zij moet er toch zijn hele leven mee doen. Wij zijn er ook nog niet uit.... Mieke, lastig dat je je ideeen steeds weer verwerpt, maar kan het me heel goed voorstellen. Je wilt toch de leukste kamer, en die mag in het begin zeker baby uitstralen. Ik moet zeggen dat dit bij ons nu met de tweede een stuk minder is. Iig heel veel succes!
Eigenlijk wel een goed idee, die naamstickers. Staat misschien een beetje stom, maar het is wel heel handig! Zal ik anders een velletje van die stickers meenemen, zodat ieder haar naam erop kan schrijven als we bij Broers zijn? Ik ben zelf al zo vergeetachtig.... Nog even voor de lijst: ik heb op 5 november a.s. een gewone controle bij de vk! Baby voelen: soms voel ik de baby heel duidelijk, en dan weer dagen, maar heel vaak. Ik wordt er soms ook een beetje onzeker van als ik hem minder voel, maar ik voel zeker wel elke dag wat schokjes en hele zachte schopjes. Wat mij betreft mag hij best harder en vaker schoppen....of zal dat nog komen? Ik weet niet meer precies wanneer dat bij mijn vorige zwangerschap duidelijker was.