@ Golfola: ik ben waarschijnlijk de enige digibeet die niet op hyves zit. Ga ik ook niet doen, want ben al genoeg verslaafd aan dit forum . Zo, net al een uur mail zitten wegwerken na vakantie, ga ik me nu maar eens op de A2 storten. Er stond echt bizar veel file vanmorgen en het wordt nu eindelijk ietsjes rustiger...... Gisteravond na avondeten weer een pittige krampaanval gehad, maar niet zo belachelijk heftig als de avond ervoor. Hopen dat het nu echt beter zal gaan vandaag, maar ben nog niet 100%. Toch maar even mijn neus laten zien op kantoor.... Werkze allemaal!
@ Mieke, ik vind dat ook lastig met het kamertje. Wij wilden eerst voetballen als thema doen, maar vonden dat bij nader inzien toch niet leuk voor een baby. Het worden nu hoogswaarschijnlijk eendjes, we hebben nu wel wat leuke ideeen. De naam blijft gewoon wat ie al was idd, haha.. maar hij wilde perse weten of we niks over het hoofd gezien hadden zeg maar.. malloot! @ Golfola, prima, neem jij maar stickers mee, hihi @ Noppie, succes in de file! En sterkte met je krampen natuurlijk.
Hee meiden! Echo was super . Ze lag wel de hele tijd verstopt, dat was wel jammer. Maar desondanks toch hele mooie foto's! En deze vind ik de mooiste: Ze lag de hele tijd te gapen, zó schattig *zwijmel*. Maar ze was wel super druk. Die vrouw zei: 'je hebt rustige, redelijke drukke en drukke baby's. Maar die van jullie is gigantisch druk, dat heb ik nog nooit gezien!' Haha geweldig . Hartslag mag tussen de 120 en 160 zijn, en zij had 159. Ook lekker hoog haha. En haar voetje was al bijna 5 cm! Echt super lief om te zien. Ze was super lenig, want ze lag met haar voetjes en armpjes bij haar gezichtje . Helemaal dubbel dus. En dan ging ze ook nog es met haar beentjes boven haar hoofdje uitstrekken. Vandaar die gekke bobbels elke keer op mijn buik . Meer foto's staan in album!
Serieus ? Ons meisje voetbalt dus de hele dag en je ziet al echt bulten naar boven komen .. De ene zal al vlugger zijn dan de andere he ..
@Married haha ja nog steeds een meisje! Gisterochtend bij de gyn had ze ook gekeken, en ook daar was het een meisje. Na 4x keer bevestiging mogen we er wel vanuit gaan . Enne dank je wel . Ik vind haar echt de mooiste baby die ik ooit heb gezien! Voel me zo trots hihi. En ze heeft de neus van mij én mijn vriend. Zo mooi om te zien. Ze heeft een wipneusje en dat komt van mij, maar de brede neusvleugels is van mijn vriend (molukker he ). Heel apart gister, bij de profielfoto riepen we allemaal: das de neus van dayenne! En bij de 3D foto van de voorkant riepen we weer dat het precies de neus van Alex (mijn vriend) was. Zo apart dat 2 mensen gemixt worden en dat daar dus een kindje uit komt. Echt super bijzonder .
Dayenne, WOW wat mooi om te zien en te lezen hoe en wat zeg. Super. En hebben de oma's genoten of was alleen jouw moeder mee? Leuk ook om te zien dat ze zo lag te gapen zeg. Lekker drukte maakstertje dus. Ik ben ook zo benieuwd. Hebben jullie nog een DVD meegekregen?
Jaja, Mieke, jij mag morgen! Ik nog een maandje wachten, heb er ook al zo'n zin in! @ Dayenne, lijkt me idd ook heel bijzonder om te zien dat het echt jullie kindje is, dat je echt al kenmerken ontdekt van jezelf of je man/vriend.
Oke ik heb besloten.... ik ga zo in het kamertje vast 1 muur licht blauw sausen. Wil gewoon weten hoe dat staat en dan kan ik daar wel weer verder op borduren. Oh Married, nog een maandje, is nog wel lang
Haha, succes met sausen, leuk hoor! Wij gaan ook voor blauwtinten. Nog een maandje ja, pfff Maar dat hebben we expres gedaan omdat ons aangeraden werd een 3D/4D echo de doen bij een week of 27/28, dan schijn je de mooiste beelden te krijgen.. maar ja, wie weet plan ik stiekem volgende week nog een gewone echo, haha.. wachten duurt wel erg lang!
@Mieke de oma's hebben zeker genoten! Ze vonden het echt super . Mijn moeder was helemaal stil, en bleef maar zeggen dat ze de mooiste baby van de wereld was . Zo lief haha. Ja we hebben ook een DVD. Die ga ik zo kijken . Is wel gaaf, want daarvan kan ik ook weer foto's maken. @Married aaah nog een maandje wachten. Ik hoop dat je er ook zo van gaat genieten .
@Married vanaf 25 weken krijg je mooie foto's zeiden ze tegen ons. Dus het kan wel eerder hoor haha . Ooooh ik wil zó graag nog een keer. Vooral als ik me bedenk dat we vanaf nu geen echo's meer krijgen. De eerstvolgende keer dat we ons meisje zien is als ze geboren is!
Dayenne; wat een prachtig mooi meisje! Nu krijg ik helemaal zin in morgen, dan hebben wij de 3d/4d echo en mogen we weer een poosje samen met mijn ouders gaan zwijmelen en kijken naar ons kleine mopje! Gisteravond echt veel rugpijn toen ik terugkwam van mijn werk en ik dacht dus dat het een verschrikkelijke nacht zou worden.....Heb zeer tegen mijn principes in een paracetamolletje ingenomen en ik heb gewoon tot 4:00 geslapen (1x plassen tussendoor ) Toen werd ik wakker omdat er een feestje aan de gang was in mijn buik. Ze was echt zooo hard aan het trappen dat ik echt moest lachen. Ik was klaarwakker ondertussen. Mijn man werd ook wakker en heeft heerlijk mee kunnen genieten van onze nachtbraakster en partyanimal Ondertussen waren we zo wakker, dat ik rond half zes maar een kopje thee en beschuitjes met hagelslag ben gaan halen en die hebben we heerlijk in bed opgepeuzeld. We hebben echt een hele poos liggen kletsen midden in de nacht hahaha en toen zijn we toch weer in slaap gevallen rond 7 uur tot half tien.....weet gewoon niet meer wat me is overkomen met zoveel uurtje slaap Paracetamolletje doet blijkbaar zijn werk! Ga me nu maar eens douchen, we hebben gisteren boeken opgehaald voor de geboortekaartjes....wilde ze eerst zelf maken via zo'n site, maar vindt het toch teveel gedoe . Er staan echt wel hele leuke, mooi kaartjes in en we gaan dus ieder een lijstje maken en dan kijken wat overeenkomt...alleen mijn man houdt van kleur en ik hou meer van de naturel kaartjes met voetjes en handjes enzo hahaha, dus ben benieuwd of er zowieso 1 match uitkomt! Vanmiddag even lekker shoppen, nog wat broekjes en shirtjes kopen voor ons kleintje en op zoek naar een muziekknuffeltje voor boven de wieg....en ik kan de blije doos ophalen! Ben zo benieuwd wat er in zit. Zou eigenlijk pas in de 7e maand kunnen, maar kreeg al berciht dat ik hem kan ophalen Dikke knuf en een fijne dag Daffie
Dayenne wat is ze SUPER mooi daar mag je zeker erg trots op zijn. Ik wil ook heel graag een pretecho maar het probleem is bijv met die 20 weken echo moest ik naar een ander ziekenhuis omdat ze daar beter apparatuur hadden. Omdat het door mijn vetlagen niet duidelijk was. Nu wil ik wel een pretecho maar zouden wel wel zulke mooie beelden kunnen zien?
Ik kan me herinneren dat mijn zoontje (bij vorige zwangerschap) ook heel veel aan het gymmen en voetballen was en dat je bulten zag, maar ik weet dus niet meer precies of dat ook al rond de 22 weken was. Nu zit mijn placenta aan de voorwand (dus over de hele voorkant van mijn buik zowat), misschien dat het daaraan ligt! Maar ik voelde hem wel al heel snel, zo rond de 13 weken, dus dat dan weer wel! Is goed, ik neem de stickers mee!
Bel gewoon naar een echocentrum en leg het uit. Dan zullen ze je heus wel laten weten of het wel of niet kan.
jaah super mooi meisje dayenne! en wat een geweldige duidelijke foto's.. bij mij begint het ook te kriebelen, zou ik toch stiekem een afspraak maken voor een echo hihihi! nee lijkt me geen goed idee, dan heb ik manlief kwaad en dat kunnen we beter niet hebben..... ik ben ook steeds bezig na te denken over hoe ik het kamertje ga schilderen.. aangezien wij nog niet weten wat het word, moeten we het wel neutraal houden... de meubeltjes zijn wit.. zou bruin/beige een leuke optie zijn? zelf vind ik lime groen ook een hele mooie kleur, maar mijn man niet.. dus toch maar eerste optie denk ik. maar goed ik heb ook nog wel ff.. nog 2 maandjes dan krijgen we de sleutel en dan kan ik aan de slag! ook aan de geboorte kaartjes moet gedacht worden nu, maar ik heb nog helemaal geen leuke voorbeelden of iets gezien! iemand een goede site in de aanbieding? het liefst willen wij een stukje tekst uit de Koran erbij op, maar goed dat moeten we zelf maar bekijken toch haha.... verder gaat het hier goed! rugpijn is echt stukken minder geworden terwijl ik nog geen fysio heb gehad.. naja wacht wel af, kan natuurlijk zo weer terug komen.. hoe is het met jullie dames?
Ik probeer weer eens op de Hyves van de februari Mamma's te komen, maar hoe doe je dat ook alweer? Als ik het bij zoeken in typ, dan komen er geen resultaten.... Ja, ik weet het, ik ben ook een beetje digibeet!
Dank jullie wel allemaal voor jullie complimenten . Voel me nu nóg trotser. Deze babyfabriek doet het goed . @Tir hmm geen idee. Ik denk dat het wel kan hoor! Die vrouw zei dat het via vruchtwater gaat. Als je weinig vruchtwater hebt dan gaat het moeilijk. Ze zei helemaal niks over dik/dun!