hey meiden even jullie advies gevraagd... ik kan nog mee met de gym doen van 12 november die eindigt eind december of die van begin januari die eindigt een week voor uitgerekende datum, dan zit alles er nog wel vers in zeg maar
Dayenne, wauw wat super mooi! Je ziet echt al goed hoe ze eruit zal gaan zien. Ohh, kan me voorstellen dat je hier nog trotser van wordt! Ik heb de 3/4D echo zaterdag, spannend! Mijn vriend zegt steeds dat we dan op bezoek gaan bij ons meisje, haha Tirtilisko, ik denk dat je best een 3D echo kan laten maken hoor. Misschien dat het iets minder scherp beeld zal zijn, maar het zal echt wel te doen zijn hoor. Maar idd, gewoon ff vragen/aangeven als je een afspraak gaat maken. Golfola, ik voel mijn meisje soms ook opeens een stuk minder. Wel iedere dag, en heel vaak ook erg heftig met uitstekende hobbels en bobbels. Maar afgelopen week bijvoorbeeld wat minder heftig dan ik gewend was. Meteen bang dat er iets mis is natuurlijk..! Maar ik ben de laatste week ook best wel ziekjes/veel misselijk. Vandaag voel ik me weer wat beter en voelde haar vanmorgen meteen ook weer zoals vanouds. Denk dat t een beetje met elkaar te maken heeft gehad. Groeispurtje of doordat ik me niet goed voelde, reageert zij daar ook op.. Maar dat jouw placenta voorligt zal er ook zeker mee te maken hebben dat je nog niet zoveel ziet bewegen als anderen nu. Voel me dus gelukkig vandaag weer wat beter. Vanmorgen meteen gebruik van gemaakt en de hele keuken staan poetsen. Grondig alle deurtjes, muurtjes, fornuis, gootsteen en magnetron van binnen en buiten gedaan. Heerlijk als alles weer lekker schoon is! Vanmiddag ben ik van plan de zwangerdoos en blije doos bij Etos en Prenatal op te halen als ik me nog steeds zo voel. Lekker cadeautjes uitpakken
Mijn zus heeft ook heel wat laagjes hoor en die heeft een hele mooie 3D echo gehad. Je kunt altijd even informeren bij zo'n echobureau of het wel mooi wordt en er wel genoeg te zien is.
Ja, ik zou denk ik kiezen voor de tweede optie, dus die cursus die een week voor de uitgerekende datum eindigt. Dan heb je verlof en dan ben je al meer bezig met hoe de bevalling zal gaan en zo. Maar als je kindje toch eerder komt dan kan het zijn dat je de laatste lessen mist. (Heb ik bij mijn vorige zwangerschaps zelf ook gehad!) Maar ik denk dat je alles ook wel onthoudt als je de andere optie doet, die cursus die eind december eindigt.
@loeka: gefeliciteerd met je meid! @eppie: leuk he hormonen , ikzelf word er af en toe ook gek van. Neem mijn vriend...gaat goed hoor, maar heb van die dagen dat ik echt zoiets heb....hmmmm is het wel wat... Mijn gevoel speelt dan zo ontzettend op, terwijl ik de volgende dag bij wijze van spreken zijn armen in vlieg. @maatje: hopelijk vind je een goed plekkie voor je kat. Zou mooi zijn als dat bij die kennis van Martine zou kunnen. @married: naam.....vind ik ook zo lastig. Ik heb een naam in gedachten, maar zit soms zo te twijfelen. Dan kijk ik ook wel eens op internet, maar vind niks ander. @noppie: fijn te horen dat het al weer wat beter gaat met je. Hopelijk ben je er snel vanaf. @Dayennne: WAUW! Superechofoto meid! @Mieke: weet je zeker dat je het kamertje lichtblauw wilt verven , nee hoor, zit je maar te dollen. @Daffie: dus jullie partyanimal zorg voor de entertainment 's nachts hihi. @Golfola: bij mij is het idem dito. Placenta ligt ook voor en ik voel hem af en toe wel met mijn hand, maar dat is maar weinig (bewegen zie ik het al helemaal niet ). Maar ook ik voel hem al vanaf +/- 13 weken. @Iggy: ik zou gaan voor november...zelfde reden als Mieke vanmorgen naar de vk geweest en alles was weer helemaal goed. De kleine loopt een week voor, maar dat was al vanaf de 2e echo. Heb ook mijn weegschaalmoment gehad....iets meer dan een kilo erbij. Heb het gehouden op 1,5 kilo, dus zit nu op een totaal van 7,5 kilo erbij. Zojuist nog wel even een grote boodschap gedaan dus wie weet weer een 1/2 kilo eraf .. Bloeddruk was ook goed en weer een goede hartslag gehoord. Was er weer helemaal happy door! Vandaag ook maar eens gaan bellen voor een pretecho 3D/4D. Ben benieuwd wanneer ik terecht kan.
Hey meiden! Even een snel berichtje van mij vanaf het werk... (mag eigenlijk niet) Onze lieftallig pup heeft de internet kabel vervreten (ja het moest er een keer van komen...), dus ik ben tijdelijk offline. Zal wel proberen mee te lezen, zo stiekem via het werk! Liefs Karina
Zo ook weer terug van de controle bij de vk, ben nu in totaal 2,5 kilo aangekomen, niet byzonder veel ofzo.. Ons kindje ligt al met het hoofdje naar beneden en alles ligt mooi op schema Bloeddruk 100/60 dus ook netjes Sinds zaterdag hebben we trouwens een kitten erbij, maar wat een eigenwijs ding zeg overal inklimmen, in me benen hangen ik zit echt helemaal onder de krassen van die nageltjes We hebben haar Doortje genoemd. Ze is ook totaal niet bang van Tim, kruipt 't liefst bij hem op schoot als hij in zijn stoeltje zit Ze moet alleen niets weten van de andere poes en de 2 honden en hun niet van haar, maar we moeten het natuurlijk ook even de tijd geven zodat ze aan elkaar kunnen wennen.. 25 november weer op controle bij de vk en dan moet ik 2 weken daarna weer bloedprikken en krijg ik weer een echo als ik 30 weken zwanger ben.. Tim zet nu sinds een paar dagen steeds meer stapjes los, vandeweek zelfs 10 achter elkaar Ik ben zoooo trots op me ventje hihihi
Haha ja ik ga zo beginnen. Mannetje weet niet dat ik het doe, maar doe het gewoon. Heb verfdrang Fijn dat alles op controle weer helemaal goed was. Daffie, jullie ook veel plezier vast voor morgen bij de echo! Karina, foei stoute hond Volgens mij krijg ik ergens in de 30 weken ook nog een echo om te kijken of het kindje goed ligt.
hey meiden ik heb me voor 12 nove opgegeven gisteren hebben mijn man en schoonpa de babykamer behangen hihihi 3 gele muren met pooh behang en 1 fel baby blauwe muur hihihi kijk maar op onze babysite voor de foto's tis helemaal toppie geworden
@ach gossie mobiel, een kitten... foto! Nou maar hopen dat ie niet zo wordt als die van Maatje. Maar scheelt als ie opgroeit met kleine kinderen, geloof ik he. Wow, snelle jongen hoor, die kleine Tim! @Mieke, hihi verfdrang! Ken dat ja Hoort er allemaal bij hahaha Volgens mij doen ze bij ons die liggingsecho eventueel, als ze t niet zeker goed kunnen voelen ofzo.
ik denk niet dat ik een echo ga krijgen aangezien ze het tot nu toe heel goed voelen hoe hij ligt. Blijkbaar ligt hij nu dwars, al voelt ze niet waar het hoofdje en de billen liggen. Dus hij ligt nu al dwars, net zijn moeder
Iggy; verstandig dat je je hebt opgegeven voor november. Het blijft toch allemaal wel hangen hoor. Wij hebben komend weekend de cursus samen bevallen en nu ben ik wrs nog helderder als net voor de uitgerekende datum haha. Mieke; veel plezier met verfen, zal vast mooi worden Is altijd leuk om resultaat te zien... Karina; wat een stoute pup hihi, dan maar op het werk stiekem lezen he! Mobiel; kan me voorstellen dat je helemaal trots bent op Tim en fijn dat alles weer goed was bij de VLK. Loeka; gefeliciteerd en welkom bij de meidenclub Vaam; ook weer fijn dat alles goed was! Is toch steeds weer een geruststelling....wij mogen vrijdag weer naar de verloskundige. Maka; fijn dat je je weer wat beter voelt! Ik heb net mezelf weer even uitgleefd in de winkels. Heb nog wat boekjes en shirtjes 50-56 gekocht en niets in het roze...goed he Verder heb ik een muziekdoosje van woezel en pip gekocht en net hield ik hem tegen mijn buik en begint de kleine meid meteen weer te schoppen Ook heb ik de boxmobile gekocht van woezel en pip, wat een heerlijk rustig muziekje...val er bijna zelf bij in slaap hahaha. We hebben trouwens de box nog niet eens, maar die gaan we binnenkort halen met mijn schoonouders, want daar krijgen we hem van. Vindt die witte/cremekleurige van bopita zo leuk met lade met daarop speelgoed geschreven... Ook nog even de blije doos opgehaald bij de prenatal, zitten toch ook weer leuke dingen in... Ga nu de was ophangen, wat een goede nachtrust toch al weer voor energie kan opleveren Knuf Daffie
De vk hier doet standaard een liggingsecho, ergens na 30 weken geloof ik. @ Mobiel, fijn dat alles goed was bij de vk! En nog maar 2,5 kilo aangekomen joh! In totaal?! Daar zit ik echt ruim boven... @ Karina, daar ben je! leuk he hondjes, haha.. Hoop dat alles goed gaat op je dubbele roze wolk (trouwen en beeb ) @ Vaam, fijn dat alles goed was bij de vk! En nog steeds een week voor dus! Ik lig steeds 2 dagen voor bij de echo's.. ach ja, als de beeb ergens tussen de 38-42 weken komt, ben ik allang blij! @ Mieke, schilder ze! @ Iggy, schattig kamertje hoor! Jullie zijn al aardig op weg.. heb je de meubels inmiddels besteld?
wij krijgen dus ook geen 30 weken echo omdat alles gezond en goed eruit ziet... maar donderdag gaan we hartje luisteren en dan gaan we een pretechootje plannen mijn vriendin krijgt wel 30 weken echo ligt maar net aan welke verloskundige je hebt volgens mij
Daffie, fijn hoor dat je vandaag lekker wat meer energie hebt door die goede nachtrust. Paracetamol kan echt geen kwaad, dus af en toe eentje kan best en zie het resultaat! En weer geshopperdeshopt! Leuk he dat Woezel & Pip muziekje, ben er ook helemaal weg van en ik heb ook de mobiel voor boven de box. Van mijn zus het speelding/koord gekregen voor de maxicosi, toevallig had ze die al voor haar dochtertje gebruikt, nu mag ik hem. Meiden fijn dat de controles weer goed waren! Iggy, ook weer iets geregeld, goed hoor! En het kamertje ziet er idd schattig uit. Oh Mobiel een kitten, wat leuk. Ben echt gek met katjes, maar heb besloten na alle narigheid van de laatste jaren er geen meer bij te nemen. Hoe lief, schattig en aandoenlijk die kleintjes ook zijn. 4 is genoeg en ik hoop er nog heeeeeel lang mee te kunnen doen. Ik heb nog geen bericht gekregen van de prenataldoos? Nou wandje is bijna klaar, alleen de randjes rondom nog, dat is het meeste werk en precisie klusje. Daar ga ik me nu op storten. Ciao
Dayenne, wat een prachtige foto's van jullie dochter! Dat zal wel genieten zijn geweest om haar zo te zien! Mieke, succes met het afwerken van de randjes!