Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou klaar hoor! pffff lamme arm van het zo recht mogelijk langs de randjes gaan en niet uit schieten op het plafond en de witte muur.

Mij benieuwe wat mannetje er straks van vindt, hahaha die vindt toch al dat ik met niks kan wachten en geen rust in mijn kont heb.

2. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Married: Ja in totaal maar 2,5 kilo ;) :D

Meiden vraagje, zouden jullie je aan willen melden op deze hyves? http://wijsteunenrichard.hyves.nl/ is een hyves opgericht voor een vader die zijn zoon al bijna 2 jaar niet heeft mogen zien en zo kunnen we hem een beetje moreel steunen ;)

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Iggy meid wat schattig het kamertje :D

Idd meiden ik ga maar even bellen en vragen of zo een 3d echo kan :D

Mieke zal zeker wel mooi geworden zijn :D Ik hoop dat je vriend het ook leuk vindt :D

Ik heb geen hyves en vind het soms zo jammer dat je dan sommige profielen niet kunt bekijken. Bijv ook van een kind die kanker heeft stond ergens in de lounge :(

4. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Mobiel aaaah gut een kitten!

Foto foto foto :D!

@Mieke gaaf dat je klaar bent! Maak je een foto van het eindresultaat? Ik ben benieuwd!

@Prenatal, ik heb ook een mailtje gehad dus ik ga de doos morgen ophalen! :D

5. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    onze hond gaan we door middel van dieet verlating angst vrij te krijgen....pfff ben benieuwd hoor....

hij gaat nu als we meer dan uur weg zijn naar d ehonden creche maar ik hoop dat ie in combi met dieet en pilletjes zo meteen weer iets langer dan een uur alleen kan zijn zonder onze meubeltjes te slopen (alles is net nieuw, omdat ie echt alles heeft opgevreten!)

Roy is nu met ons knijn naar de dierenarts dat arme beest heeft van ouderdom nog maar 1 tand en die moet om de 2 weken geknipt worden omdat ie zo hard groeit en anders in zijn neus zit....
    hij kan wel alles eten maar de worteltjes schrapen we voor hem dat lukt niet meer

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Iggy, wat zielig van het konijn zeg!
    En ik hoop dat het lukt met de hond.

Dayenne, er valt nu nog niet zoveel te zien, hihi.
    3 muren wit en eentje licht blauw, verder leeg en grijs tapijt.

Geeft wel weer voldoening, zo lekker met kop thee op de bank uitrusten.

7. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    mieke knijn is niet zielig hoor, hij voelt er niets van en iedere 2 weken doen we het trouw door de dierenarts laten knippen was pas zielig geweest als we dat niet deden... verder eet ie super goed...
    worteltje, andyvie, broodje en cracker en bak knijnevoer per dag....

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh gelukkig maar, vond het idee van 1 tand zo zielig ;)

9. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ooh haha :). Maar toch gaaf dat je al begonnen bent ;).
    Dan wil ik wel een foto als het helemaal klaar is :D. Deal..? :D

10. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Mieke: dus hard gewerkt vandaag. Ik zou je mannetje maar vragen of hij je vanaaf even masseert ;).

@mobiel: inderdaad zeg...2,5 kilo, wauw. Daar zit ik dus al bijna 5 boven :(. Maar verlos zei dat het goed was dus, gelukkig maar.

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    DEAL!

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hmmm hij is niet zo van het masseren, meestal 10 tellen en dan stopt ie weer, hihi.
    Vanavond gaan we saampjes naar Jan Jaap van de Wal, gezellig uitje dus.

13. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Veel plezier vanavon Mieke, maar dat zal vast lukken..

Daffie

14. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Mieke: jammer dat hij niet masseert.....en als je nou heel zielig kijkt :)..
    Veel plezier vanaaf!

15. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Mieke veel plezier vanavond!

Die van mij houdt ook niet van masseren. Hij begint er niet eens meer aan :). Kriebelen vind ik ook heerlijk, maar dit doet ie meestal 2 tellen en dan is het klaar :).

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Kriebelen, zeg maar gerust kietelen en knijpen hier hoor! :p

Hmmm het is nu zo donker binnen dat je niet meer ziet dat het geverfd is, ga niks zeggen en wachten tot het hem opvalt. :)

17. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Dayenne: jemig wat een gave foto zeg! Mooi hoor dat gapen...

@ Mieke: woehoe, jij krijgt de klusprijs van vandaag! Well done! En veel plezier in het theater vanavond!

@ Daffie: hihihihihi, wat een lol hebben jullie gehad met jullie kleine party animal. Leuk hoor.

@ Vaam: fijn dat alles goed is!

@ Mobiel: veel plezier met je nieuwe kitten, bij jou dus ook een beestenboel :) . Nou, weet waar je aan begint, onze kater Hobbe had het net weer op zijn heupjes en begon de oven onder te sproeien :rolleyes: . Ik haat kattenpies :x .

18. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    [quote="noppie] Nou, weet waar je aan begint, onze kater Hobbe had het net weer op zijn heupjes en begon de oven onder te sproeien :rolleyes: . Ik haat kattenpies :x .[/quote]
    Uhh, castreren? Of heeft dat niet geholpen?!
    Ik haat kattenkots! Net weer, meneertje had een haarbal en een heleboel maagzuur neergeketst, yug.

Iggy, iedere 2 weken naar de dierenarts? Jeetje, zouden mijn konijnen echt niet blij mee zijn (en ik ook niet)! Maar jouw nijn zal t onderhand wel gewend zijn.

Jippie, ik heb eindelijk een wiegje gevonden (Kidsfactory - a star is born)! Ik wilde er graag een met spijltjes, omdat ik zeker weet dat ik vanuit mijn bed in t wiegje wil kunnen kijken als ik lig. En dan is er niet zo heel veel keus, behalve hele saaie... Maar heb er een gevonden, die eventueel nog bij t babykamertje past ook!

Mijn vriend is ook al niet zo van t masseren. Wat is dat toch met die mannen, stelletje luie donders!

Mieke, veel plezier bij Jan Jaap, lachen!

19. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Oh ik ben een beetje verwend als ik dit zo allemaal lees....... Mijn man is een opleiding tot masseur aan het volgen, en ik ben natuurlijk een gewillig slachtoffer :) :) :) Als hij dat af heeft wil hij misschien toch nog voor fysiotherapeut gaan! I hope so!

Gewicht, ik ben toto nu toe ook nog meer een kilo of 3/3,5 aangekomen. valt dus nog reuze mee hier! Maar ja, we zijn er nog niet!

20. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Oh Angela je bent inderdaad verwend! :)

Hmm heb ik toch de verkeerde man uitgekozen :).

Deel Deze Pagina