wat een *** avond we zijn bij mijn ouders geweest 1 van de 6 honden werd ingeslapen echt vreselijk... tis namelijk mijn hondje geweest bah wil der verder ff niets over kwijt
Goedemorgen! Zo Jan Jaap was leuk en een totaal anders soort show. Iggy, sterkte meid! Lekker Angela dat jij proefkonijn bent van je mannetje. 9.00 hebben wij de 3D echo. Dus spreek jullie daarna weer.
hoi dames, ik heb niet alles terug gelezen anders word het erg veel, heb ht een beetje druk de laatste tijd met de laatste voorbereidngen voor de bruiloft. vandaag komen ze het kinderkamertje thuis brengen dus kan dadelijk lekker in me drie weken vakantie na de bruiloft hier me eigen op gaan uitkuren,heb er al helemaal zin in, het is dat we hem samen nog in elkaar moeten zetten anders was ik er vandaag denk al aa begonnen hihihi
Mieke veel plezier met je echo. Patries zou het wel wat zijn? Vooral omdat je geen link krijgt naar een site. Ben een beetje een bangerik met dat soort dingen. Gisteren lekker naar de kapper geweest heerlijk. Als het goed is krijgt manlief vandaag te horen over de sollicitatie. Spannend. Gisteren een asiel bij ons in de buurt gesproken en hadden de eerste maanden ook geen plek. Kreeg de tip om de dierenbescherming te bellen. Gedaan en hun gaan kijken af ze me kunnen helpen om Youri te herplaatsen. Is toch eigenlijk te erg voor woorden dat er gewoon wachtlijsten zijn om afstand te kunnen doen van je huisdier. Mensen nemen gewoon te snel een huisdier en als het niet bevalt doen ze het maar weg. Terwijl wij er ontzettend veel verdriet van hebben dat ze weg moet. Beetje lang verhaal maar moest het even kwijt.
@ Maatje... ik weet niet of het wat is, ga zo wel ff met een nep emailadres checken (ben ook een bangebroekepoeper hoor ) Schandalig trouwens wil je op een nette manier je huisdier afstaan kan dat niet!
Ooooooow kwam op zwangerschapspagina dit tegen: Geplaatst: Wo Sep 10, 2008 1:09 pm Onderwerp: Gratis 3D echo via ja-graag.nl -------------------------------------------------------------------------------- Ik zag op marktplaats een advertentie voor een gratis 3D echo. Mailtje gestuurd, en ik kreeg een linkje terug: www.ja-graag.nl. Uit de tekst begrijp ik dat er een informatiegesprek aan vast zit. Ik heb even gegoogled en het gaat volgens mij om een infogesprek over een overlijdensverzekering. Is iemand bekend met ja-graag, en ben je verplicht om die verzekering af te sluiten voordat ze je die echo geven? Ik heb niet zo'n zin in zo'n verkoopgesprek, maar wel in die gratis echo natuurlijk _________________ Dus weer zo'n misselijkmakende reclamestunt
Denk dat het een reclame stunt is. Jammer het was wel leuk geweest hadden we met zijn allen kunnen gaan. Hihi Zie ons al aan komen met al die meiden. haha
@ Maka: ja hoor, zijn z.s.m. gecastreerd geweest, dus.... @ Mieke: veel plezier met de echo! @ Iggy: aaaahh, wat naar nou van jullie hondje.... @ Maatje: is het katje altijd al wat agressief geweest? Of werd ie dat toen Justin kwam? Vind het erg sneu voor jullie en hoop echt dat er een goede oplossing komt. @ Patriessie: goed dat je dat hebt uitgezocht hoor. Zoooooo irritant die verborgen reclamestunts. Voor mij al een reden om geen enkele 'gratis' babydoos te bestellen, want dan krijg je weer bakken reclame-ellende in je brievenbus .
@ Noppie: nou dat was dus ook de rede dat ik ze nergens heb besteld (de gratis babydozen) maar ze hebben me toch gevonden krijg elke dag wel geadresseerde reclamezooi door de bus en er zitten leuke dingetjes bij maar werd in het begin zelfs opgebeld van het 1 of ander wat ik van hun tijdschrift vond, had (nog) geen tijdschrift gezien en zelfs mijn fam. was nog niet op de hoogte dat er een beebje op komst was.. zoooow vaag! Inmiddels een Etos box (toch maar opgehaald hihi) en afgelopen week stond er een doos van felicitas voor de deur met bijna exact dezelfde inhoud als die van de etos... Vind het wel grappig die dozen maar wordt gek van al die reclame er om heen...
@ Patriessie: wat een gek verhaal, dat je dan toch al die reclame e.d. krijgt? Heeft iemand je adres soms doorgespeeld ofzo? Gisteravond had ik nog een afspraak in de stad. Ik was er heen gefietst. Heb me op de terugweg toch een steken rechts onderin mijn buik gehad zeg, was gewoon niet grappig meer. Ik denk dat het een soort harde buik was ofzo? Met mijn darmen is het nog niet normaal, maar gelukkig geen diarree en krampen meer . Vandaag ga ik het behang ophalen. Als het goed is wordt aankomend weekend het babykamertje behangen door mijn vriend + een goede vriendin van hem . We komen er wel!
Goedemorgen! @Mieke oooh je zit nu bij de echo, gaaaaaf! Veel plezier! @Patriessie ja ik vertrouw die advertentie ook niet helemaal. Wie geeft er nou gratis echo's? Echobureau verdienen er rond de 100 euro mee, dat gaat iemand echt niet laten schieten hoor...Vervelend he die reclamestunts! @Dozen ik heb ze allemaal besteld, en krijg inderdaad veel reclame door de bus. Maar ik vind het wel leuk hoor, beetje snuffelen en dan in de oud-papierbak. Ben trouwens nog nooit gebeld! @Maatje vreselijk dat jij nu de dupe bent van mensen die niet goed voor hun dieren zorgen. Ik hoop dat jullie kat snel geplaatst kan worden! Ik moet om 11u autorijden...ben zenuwachtig omdat ik al 2 weken niet heb gereden doordat ik ziek was. Moet dan altijd weer inkomen. En dan ook nog glad op de weg en mist. Brrr!