Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Wat duurt het wachten op de 1e echo lang zeg, pffff....
    Ik denk nu steeds: zit er wel wat? Hebben jullie dat ook?
    Fijn weekend!

2. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Pat, balen zeg. ik hoop dat je snel weer zwanger raakt en dat het dan goed gaat. Dikke megaknuffel
    liefs

3. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    Hoi Dames,

Ik heb een vraagje.
    IK heb de hele tijd een zeurderig gevoel in mijn Bm. Net een soort ongi krampjes, maar dan anders denk ik. Ik vind dat eigenlijk best eng. Hebben jullie dat toevallig ook of gehad?
    Ik kan er niks aan doen, maar ben best bang dat het fout gaat eigenlijk. Mijn eigen moeder heeft vroeger ook heel veel MKen gehad, dus vandaar.
    Misschien maak ik me wel te druk hoor. Weet iemand wat dit kan zijn, of hebben jullie hier misschien ook last van?

Groetjes ANne

4. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Verdorie Pat... Sterkte meis ;)

@ Anne: Je baarmoeder is aan het uitzetten, er moet tenslotte een baby in groeien, die steekjes die je voelt zijn heel normaal ;)

5. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    PFFFFF gelukkig. Het klinkt misschien ook wel als een stomme vraag hoor. Maar heb gewoon al zo veel meegemaakt, dat ik echt te makkelijk denk dat altijd alles maar fout gaat en daar soms te bang voor ben.
    Maar bedankt.. ik denk echt dat mijn baarmoeder flink aan het werk is ja.
    groetjes en bedankt voor het antwoordt.

Liefs Anne

6. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    pat:
    He bah wat vervelend nou zeg!
    heel vele stertke meid!

Anne:
    Dat is normaal, ik moet zegegm dat ik het met styef minder had dan nu, maar heb toen ook een ks gehad...
    Misschien is het wat gevoeliger u.

Jes:
    Vervelend is dat he dat wachten?
    die weken lijken eeuwen te duren!

Dayenne:
    Vervelend zegd at je elke ochtend misselijk bent! en die bosten.. begin er ook steeds meer last van te krijgen...

Kaatje:
    Veel plezier met het vertellen!

Hier eigenlijk weinig te melden, moet veel werken en maak niet zo veel mee hahaha!

7. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Anne: Ach meis, die momenten hebben we allemaal wel eens ;) Ik dacht de eerste keer dat ik zwanger was, dat ik elk moment het vruchtje uit kon plassen, terwijl dat eigenlijk helemaal niet kan.. Tuurlijk, ik mag me gelukkig prijzen dat ik 1 kindje heb mogen krijgen zonder dat ik ooit een MK heb gehad of wat dan ook, maar als ik dan zo lees hier, over al die MK dan word ik spontaan ook wel weer wat angstig hoor, van zal alles wel goed gaan? Dat hoort er ook gewoon bij, dat beetje gezonde spanning, of alles wel oké is ;)

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Pat, neee meid dat is niet de bedoeling. Hoop zo dat het alsnog goed gaat komen :(

9. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    Ten eerste iedereen GOEDEMORGEN en alvast een fijn weekend gewenst!

@pat: heel veel sterkte gewenst en een hele dikke knuffel.

@Anne: heb ik ook van die soort krampjes, net of dat ik ongesteld moet worden, maar dan net een beetje anders haha, moeilijk he om je dan geen zorgen te maken.

Hier alles rustig, eigenlijk geen symptomen, we gaan vanavond naar mijn ouders, maar wil eigenlijk wachten tot morgen met vertellen, als ik dan een cadeautje geef valt het niet op en is de verassing extra groot.
    Maar goed tot nu toe mijn moeder alleen aan de telefoon gehad en dit is dan eerste keer dat ik haar zie sinds we zwanger zijn, dus vraag me af of ze het niet aan me ziet of voelt, normaal weet ze altijd als er iets is.
    Ga zometeen even de stad in, om een cadeautje voor ze te kopen, heb al wat ideeen van fotolijstjes met gedichtje gelezen, of een rijstkorrel/ rozijntje (afhankelijk van grote kindje) in een sieradendoosje en dan met de tekst dat hun kleinkind nu zo groot is.
    Maar als jullie nog een leuk idee hebben dan hoor ik het graag.

Ben ook aan het denken wanneer ik het op m'n werk zal vertellen, ik hoef nu nog maar 2 dagen te werken voordat ik vakantie heb, als ik terug kom op het werk ben ik 10 weken zwanger volgens mij, weet niet of dat te vroeg of te laat is, wat doen jullie?

En hoe is het verder met iedereen?
    Las dat jullie al bijna allemaal op hyves zitten, heb daar zelf niet zoveel verstand van, zal nog eens kijken, en tot die tijd kletst ik hier gezellig mee.

10. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Konden hier trouwens wel merken gisteren dat het vrijdag de 13e was :confused:
    Dennis wilde Senseo pakken en er kwam amper koffie uit, vervolgens kreeg hij de klep van de senseo niet meer open.. dus ik lezen op internet, dan moet de druk afbouwen en gaat ie na een paar minuten wel open, nou niet dus :( Wij dat ding open gesloopt, want dan zou er een slangetje verstopt zitten, dus wij dat los proberen te maken, breekt 't af :eek: Dus vandaag maar de stad in voor een nieuwe senseo ben ik bang hihihihi

Vervolgens wil Dennis met t koffiezetappraat koffie zetten en trekt dat filterding los, staat dat ding helemaal vol met schimmel :confused: Wij drinken nooit koffie van het apparaat altijd van de senseo, dus die was met Dennis zijn verjaardag in April voor het laatst gebruikt en vergeten het filterzakje eruit te halen :eek: Ik dat ding schoon gemaakt, had Dennis eindelijk koffie, wil hij Tim aan mij geven, pakt Tim zijn kopje vast en trekt 'm zo van tafel, dus hoppa alles onder de koffie :(

*zucht* klaagmodus weer uit ;)

Nou dames ik ga Tim aankleden ;)

11. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    @ Pat -> Heel veel sterkte meid!

Ik ben ook een beetje bezorgd. Ik had allerlei symptomen - moe, licht misselijk, zere boobies etc - Maar het is sinds 2 dagen allemaal weg! Dit is mijn eerste zwangerschap dus vandaar dat ik misschien extra onzeker ben.
    Kunnen die symptomen af en aan komen? Ik was ervan uit gegaan dat het alleen maar erger/meer zou worden.

Liefs Mickey

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Nee Pat :(. Getsie wat vreselijk naar zeg. Veel sterkte meid! En hopelijk komt het toch nog goed, en anders duim ik voor je dat je snel weer zwanger bent en dat het dan eindelijk wél goed gaat.

Nogmaals sterkte!

13. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    @pat: veel sterkte!

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Pat, heel veel sterkte meid en een dikke digiknuffel!

Anne, wanneer je je vk gaat bellen voor een afspraak, zou ik het wel even melden van je moeder.
    Misschien vinden ze dat voldoende voor een extra controle, je weet maar nooit.
    Ik heb ook af en toe lichte krampjes hoor, is het oprekken van je bm.

L83, ik heb mijn moeder gister gezien, was ook wel benieuwd of ze iets aan me zou zien.
    Moeders zien toch altijd alles aan hun kind, maar ze zei niets.
    Misschien dat ze, als we het morgen vertellen, ze pas een link legt of zo.

Hier verder nog geen misselijkheid oid.
    Alleen die borsten die giga naar voren knallen haha, zo voelt het wel.
    En overdag wat gaperig.

15. Nicole78

Nicole78 Lid

7 feb 2008
    25
    0
    0
    010
    Hoezo vrijdag de 13e???

Vrijdagochtend wat helderrood bloedverlies.... :( dus alle alarmbellen gingen rinkelen! We konden gelukkig gistermiddag nog naar Gyn in het Erasmus. Gelukkig kon zij geen afwijkingen vinden en het bloedverlies kan soms onverklaarbaar zijn. (het was ook maar een druppel, maar toch....) STERKER NOG: We hebben een schitterend hartje zien kloppen :p ! Wat is dat een emotioneel moment zeg!

Op weg naar huis kregen we ook nog te horen dat de hypotheek definitief rond is en dus het nieuwe huis nu echt van ons is :) !

Hoe dan je leven even kan omdraaien in een paar uurtjes...

Gisteren was voor ons dus GEEN :) vrijdag de 13e, het was ook de dag dat ik 30 jaar ben geworden... ik zal ik niet snel vergeten!

Moest even hier mijn hart luchten.
    Fijn weekend allemaal.

16. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    dank je voor de reakties... Ben eigenlijk al gerustgesteld.

@pat: heel veel sterkte meid.

Liefs Anne

17. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    Anne:
    Fijn dat je door het forum en het kunnen delen van je gevoel gerustgesteld kan worden he?

Nicole:
    Wat een super dag zeg!
    Wauw!
    Proficiat met het kloppend hartje en met jullie huis!

Mieke
    Veel plezier morgen met vertellen!

Mickey:
    Dat kan hoor dat symptomen de ene dagen erger zijn dan de andere dagen...
    Het hoeft niet toe te nemen...

Mobiel freak:
    Nou gene koffie voor jullie gisteren, jee wat een pech..
    hebben jullie al een mooie nieuwe senseo uitgezocht?

L83:
    Vind die rijstekorrel wel een leuk idee.
    Je hebt ook van die leuke boekjes van opa en oma, van die kleintjes is ook leuk als het het eerste kleinkind is!
    Of een speentje met: de liefste oma/opa erop...

Ben net op tijd terug, was even naar het dorp gefietst ook ff bij de hemea binnen om even die kleine kleertjes in mijn handen te houden...
    owwwwwww....
    heb me ingehouden maar... was moeilijk..
    Trouwens mijn hormonen zijn echt erg!
    Stef kreeg gisteren zijn scholverslag, allemala erg goed..
    Maar moest gewoon bijna huilen van ontroering..
    Vanmorgen wilde stef dat ik het voorlas, idem..
    En er staat echt niks apparts in...
    casper moest wel lachen! :D

Zo ik ga lekker ene gekookt eitje eten op brood, ff lekker in bad en dan werken!
    Fijne dag allemaal en tot morgenavond!
    Morgen heb ik namelijk een vroege

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Nicole wat goed om te horen zeg :D

Ik ben stiekem een beetje zenuwachtig voor maandag. Dan komt moeders voor moeders. Hoop echt op een vet positieve test. Vanochtend mijn laatste test gedaan van matcare en nog steeds geen 2 dikke strepen. Mischien ligt het aan de test.

19. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    18 februari ben ik uitgerekend, hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt.

Groet Kim

20. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Nicole Gefeliciteerd met het kloppende hartje, je nieuwe huis en je verjaardag!

Mupkuh, spannend maandag, maar zolang je een streepje hebt ben je gewoon zwanger!

Hier vanochtend eens een Portugeze test gedaan. Die ik tot nu toe had gedaan waren van sensitest. Maar die Portugeze was zeer duidelijk. De streep was net zo dik en gekleurd als de teststreep. Nu maar hopen dat alles goed is, en dat ik maandag te horen krijg wanneer ik de eerste echo kan laten maken. Het is hier gewoon om elke maand een echo te doen, dus dat zo wel erg leuk zijn!
    Fijne dag allemaal en een fijne vaderdag morgen!

Deel Deze Pagina