Goeiemorgen allemaal, IK HEB GEWOON 6,5 UUR ACHTER ELKAAR GESLAPEN GOED HE! Iggy, heel veel sterkte meis! Mieke; ben benieuwd naar je verhalen over de 3d echo... Wij hebben om 14:00 de 3d/4d echo en kan bijna niet wachten We gaan daarna met mijn ouders lekker pannekoeken eten hmmmm. Gisteren werden we eerst gebeld dat de banken binnen zijn (we hadden verwacht dat die pas half december op zijn vroegst zouden komen), dus die kunnen we morgen ophalen....en toen uurtje later belden ze van de gordijnenwinkel dat de gordijnen voor de babykamer binnen zijn.... Dan is het echt bijna af en hoeven we alleen de lamp nog maar te kopen! Zo komt alles plotseling in 1 keer. Manlief moet nu even de schuur opruimen, want daar moet onze oude bank in opgeslagen worden, een nichtje wil hem overnemen, maar heeft nog geen huis hahaha. liefs Daffie
Patriessie, um die doos van de Etos is toch van Felicitas...? Tenminste ik heb m gisteren gehaald bij de Etos en daar staat heel groot Felicitas op! Ik heb ook de doos van Etos en Prenatal nu. Krijg alleen mailtjes en die vind ik wel leuk. Verder tijdschriften van Wij Jonge Ouders en nog een andere. Ook leuk. Ben nog maar 1x gebeld of ik nog een ander tijdschrift wilde ofzo. Doeiiii, ga er niet voor betalen, hahaha! Dat is wel irri, als ze gaan bellen. Maar de verdere informatie lees ik allemaal! Ben echt een wandelende zwangerschapsencyclopedie strax, haha Wazig trouwens, die gratis echo icm een overlijdensverzekering. Slaat echt nergens op. Bah! Iggy, sterkte meid. Maatje, is idd echt niet normaal hoe vol asiels ed zitten. Er worden ook veel te veel nestjes 'gemaakt', omdat mensen t zo schattig vinden. Een volwassen kat is daarom ook zo moeilijk te plaatsen, veel mensen nemen toch liever een kitten en het aanbod is enorm. Hoop voor je dat je snel een goed adres vindt.
@dayenne good luck meis.. @maatje werkse @daffie spannend zeg, ik wil nu toch eigenlijk ook wel een pretecho dus ben ff aan het googlen... mjammie pannekoeken @Maka haha dus vandaar dezelfde inhoud (heb zelf geen doos aangevraagt maar 2x een zwitsal doos is niet verkeerd)
Patries, ja he! In de blije doos zaten ook al billendoekjes (pampers) en een pak luiers. Altijd handig! Gratis echo in het VU MC: http://forums.obgyn.net/vrouwengezondheid/VROUWENGEZONDHEID.0810/0202.html Of woonde jij ook zo ver weg? Anders hoop ik voor je dat er nog plaats is... Daffie, heerlijk dat je weer lekker geslapen hebt! Dayenne, succes met rijden!
@Maka... thanks ik had me toen meteen opgegeven, maar nog niets gehoord en voor het geval dat wij toch niet uitgekozen worden wil ik toch eigenlijk zo'n pretecho niet missen
O, nou dan denk ik wel dat je nog gebeld wordt... Onderaan t berichtje staat dat ie begin november gaat indelen en dan iedereen belt. Vorige week zochten ze nog 6 mensen. Zal iig voor je duimen!
@Maka ik had me ook opgegeven maar nog niks gehoord....Ben bang dat het al helemaal vol zit! Thanks allemaal voor de succes-wensen. Pff lijkt wel alsof ik moet afrijden, zo zenuwachtig ben ik . Slaat natuurlijk nergens op.
Ooooh ik dacht dat ie niet reageerde omdat alles al vol zat....Nou dan nog even vol spanning afwachten!
Ook ik had me opgegeven en nog niets gehoord hoor! Hoop eigenlijk dat we nog een echo krijgen hihi, wil haar elke week wel bekijken! Daffie
Daar ben ik weer na een lande tijd weg geweest te zijn. Ik ga ook proberen om vanaf nu iedere dag ff langs te komen en gezellig met jullie mee te kletsen. Ik hoop dat het bij iedereen goed gaat en dat de kleine frum goed groeit. Hier gaat alles goed iig. Moet alleen volgende week naar de dietiste omdat mn suiker te hoog was. Dan moet ik over 3 a 4 weken weer suiker prikken en als die te hoog blijft moet ik terug naar de gyn. Ik ben dus benieuwd.
Ik ben weer terug! leuk is dat zeg je eigen kleintje zo te zien. Alleen lag ons mannetje lekker met zijn ruggetje naar ons toe aan het eind, hij had er geen zin meer in. Nog even gecheckt en er zit nog steeds een klein piemeltje, nu al 8,6 mm Zal straks even foto's scannen en plaatsen. Daffie, jij voor vanmiddag ook veel pleizer en lekkerrrrrr pannenkoeken eten daarna. Ik heb me ook opgegeven voor de echo in VU, nog niets gehoord, volgende week idd. Dayenne, succes met autorijden... dat verleer je niet zo snel hoor Patriessie, wij zijn hier in de Westwijk geweest, 80,- op de woensdagochtend. Maatje, ik hoop dat je toch snel iets kunt vinden hoor! Vervelend dat alles zo vol zit, hopelijk snel een oplossing.
haleu dames! hier weer ff een berichtje van mij. wat ben ik blij dat ik gisteravond optijd in bed lag zeg! vanochtend om 4 uur werd ik letterlijk mijn bed uit geschopt! de kleine was bezig! leek wel of die zijn draai niet kon vinden ofzo.. ik kreeg me toch een rare bulten op mijn buik hahaha volgens mij was dat het kontje dat telkens omhoog kwam maargoed dat weten we natuurlijk niet. ben maar uit bed gegaan, brood gesmeert voor mijn kerel en voor mijzelf en toen lekker op de bank gelegen tv kijken. niet dat er wat bijzonders op was ofzo, maar heb toch nog even mijn rust kunnen pakken. op werk werd me wel 50x gezegt dat ik zo wit was in het gezicht... voor de zwangerschap had ik dit ook al, waarschijnlijk een kwaaltje van mijn schildklier, maar nu is het wel erger. iedere x werd er gevraagd of ik me wel goed voelde en of ik niet ging flauwvallen ofzo, terwijl ik helemaal nergens last van had! kan beter een bordje vasthouden met: JA MENSEN IK ZIE WIT! MAAR VOEL ME PRIMA! verder vrij weinig te melden. zal ff gaan reageren op jullie berichtjes. @Mieke: jammer dat hij niet wil masseren zeg! mijn man ff lenen? hihihi! hoe was je echo vanmorgen? @maka: leuk voor je dat je je wiegje hebt gevonden! ik moet er ook nog 1 hebben want ook komt onze kleine bij ons op de slaapkamer. maar ik ben er nog niet echt mee bezig geweest. aangezien we eind december nog moeten verhuizen heb ik echt geen zin om spullen op te slaan en dan nog eens weer te gaan verplaatsen.... zwangerschapsluiheid slaat toe! @gewicht: tot nu toe al 7 kilo! en ik moet morgen weer naar de vk... ben bang voor de weegschaal....... haha naja het is me niet aan te zien maar het zit er toch echt! @iggy: sterkte meid! wat ontzettend naar..... @gratis 3d: hier hou ik ook niet zo van.... ik kan me er helemaal niet toe aanzetten om naar die verhalen te luisteren.. gaat er echt het ene oor in en direct de ander weer uit.. maar het is ook weer eens aan de andere kant van het land haha, dus niets voor mij! @maatje: wat vreselijk dat je je kat niet kwijt kunt zeg.. is toch onvoorstelbaar dat mensen zo snel hun dieren kunnen droppen en als er mensen zijn die het met heel veel pijn in het hart moeten doen dan kan het niet! hier kan ik me echt kwaad om maken....... waarom probeer je niet in de lounge op zwp een berichtje te zetten.. miss heeft iemand wel interesse..? @babydozen: ik kan alleen nog maar die van prenatal ophalen.. geloof dat ik dat maar vanmiddag ga doen. maar verder geen last van reclame hoor! en bellen hoeven ze al helemaal niet te doen want als iemand met onbekend belt neem ik sowieso al niet op @dayenne: succes met je rijles.. waarschijnlijk ben je nu aan het rijden... @daffy: heerlijk geslapen dus! goed zo! veel plezier bij de echo vanmiddag.. @nyncke: heey goed dat alles goed gaat! hopen dat je suiker niet zo hoog blijft dan......
even een vraag over die prenatal doos. Die kun je toch pas met de 7 mnd ophalen. Krijg je vanaf dan pas ook het tijdschrift wij jonge ouders of komt die nog later? Wie gaan er trouwens allemaal naar de jonge gezinnen beurs deze week?
het tijdschrift heb ik al gekregen toen ik net 4 maand was...... en ik kan nu de doos ophalen, dus ik weet het niet precies!
@Loeka, gefeliciteerd met jullie dochter! @Dayenne, wat schattig zeg die kleine meid van je. @Controle's, fijn dat het bij iedereen weer goed was. @Iggy, heel veel sterkte!
HOi! Gisteren heb ik een geprobeerd helemaal bij te lezen, maar ik werd te moe en ben op tijd gaan pitten. Nu de hele dag vrij dus dat moet lukken Ik heb onthouden dat Loeka een meisje krijgt. Gefeliciteerd! @Dayenne, prachtige echo! Als ik niet ingeloot ben voor de UMC Amsterdam echo ga ik toch ook maar eens kijken of we het zelf niet kunnen regelen. Door al jullie verhalen en de foto's wordt mijn enthousiasme ook aangewakkerd. @Mieke, ben ook erg benieuwd naar jouw echofoto's! @Maatje, ik zie dat je je poes ook nog geen plekje hebt kunnen geven. Wat ontzettend vervelend. Hopelijk lukt het gauw alsnog. Vanochtend ben ik bij de VK geweest. Alles was goed. Bloeddruk 100/65, kindje ligt relatief ver bovenin. Daardoor voel ik me ook zo vaak zo vol. Baarmoeder komt tot 4 vingers boven navel. Dat zit ergens tussen 6 en 7 maanden in. Thuis even op de weegschaal gestaan. +10kilo! Aiaiai! Dat gaat helemaal verkeerd zo. Terwijl ik niet bijzonder veel eet. Dat lukt me niet eens meer. Ook geen last van vochtophopingen. Mijn benen doen ook niet meer zeer 'snachts. Waarschijnlijk omdat ik dit weekend te veel heb gelopen, geslenterd en staand bezig ben geweest. Klein beetje overbelast. Dat moet ik gewoon wat beter in de gaten houden. Na 1 kantoordag had ik er gelijk geen last meer van. Voor de lijst: 19 november heb ik de volgende controle bij de VK. Ik ga nu even verder bijlezen.
@Nyncke: fijn weer van je te horen! Ik heb overigens ook nog geen enkele doos . @Mieke: leuk he...techniek . Ik hoop dat je het toch nog voor elkaar gaat krijgen, want ben reuze benieuwd naar de echo. @Daffie: jij dus vanmiddag! veel plezier! @maatje: wat een gedoe zeg om je kat een fijn tehuis te geven, hopelijk vind je binnenkort toch een geschikte plek. Hier alles goed. Ik ga vanmiddag ook een afspraak maken voor een 3D-echo. Hoop dat ze snel plaats hebben.