iiieeegggghhh! de hond van mijn vader zat net heel gulzig op een botje te kauwen, waarschijnlijk iets te gulzig want hij kotste alles uit, en vrat het zo weer op! oke, weg eetlust............. rare hond!
@ Maka: Gefeliciteerd Ik werd net gebeld door een uitzendbureau, die invalkrachten zoeken voor de kinderopvang hier in de omgeving.. Of ik eventueel morgen van 9 tot 6 wil werken.. Prima, wil ik best, maar vereiste is dan wel dat ik Tim mee kan nemen! Daar zouden ze nog even over terug bellen dalijk, dus ben benieuwd, want als dat kan, ben ik morgen voor het eerst sinds bijna 2 jaar weer een dag aan het werk Bij Tim moest ik met 27 weken stoppen met werken namelijk vanwege hevige BI klachten..
haha oke gelukkig, mijn man vraagt zich dat ook al steeds af. heeft iedere x het gevoel dat ie niet goed slikt ofzo haha ja ik weet het ook niet, ben ook maar voor het 1st zwanger
Goedemorgen! @maka van harte gefeliciteerd! Veel plezier met SatC . @daffie haha die van ons was ook zo eigenwijs. En toen die vrouw ging porren keek je heel moeilijk . Ze verstopte zich telkens achter de armen en dook met dr gezichtje in de placenta. Ik moest eerst op mijn rechterzij gaan liggen, hielp niet. Toen links, nee hoor mevrouw bleef zo liggen. Daarna moest ik even lopen maar ook dat hielp niet . Nu al heerlijk eigenwijs dus! @martine gefeliciteerd met je zoon! En balen van je hoge bloeddruk . Ik duim dat het nog omlaag gaat. En anders houden wij je wel gezelschap als je in het ziekenhuis ligt . Neem je gewoon je lappie mee, kan je met ons kletsen . @mieke veel plezier op de beurs vandaag! @miireii gatver vieze hond haha. Heb gelijk geen honger meer . @mobiel spannend ik duim voor je!
Hier gaat alles goed. Gister cursus gehad en was weer super leuk . Veel tips gekregen. Volgende week gaan we het hebben over pijn en pijnbestrijding! Belangrijk dus . Vanochtend rijles gehad, ging weer super. Alleen nog tomtom oefenen, en nog 1 route en dan ben ik er klaar voor . Daarna hele huis opgeruimd en schoongemaakt, en mezelf lekker op de bank genesteld met een dekentje en kussen. En natuurlijk de laptop! Ga zo maar even mijn oogjes dichtdoen, het was gister laat door die cursus (22.45 thuis) en vanochtend vroeg rijles. Ben kapot! Ooh trouwens, eergister voor het eerst een harde buik gehad. Nu weet ik eindelijk hoe het voelt, auw! Heel vervelend gevoel. Heb een zwschapsbola gekocht, omdat ons meisje in stuit ligt. Hopelijk gaat ze nog draaien! Tis een mooie bola, van Proud MaMa. Leuke sieraden hebben ze daarvan! @Iedereen fijne dag!
@Miireii: maar goed dat ik al gegeten heb . @mobiel: ben benieuwd joh! Zou leuk zijn om er even tussenuit te zijn...of niet soms? Oh en kun je mijn pretecho op de lijst vermelden? 1 november (uitgerekende datum 12 februari 2008). Alvast bedankt. @Dayenne: het is al middag meid, dus goedemiddag.....zwangerschapsdementie misschien? hihi. En harde buiken, daar heb ik af en toe 's avonds last van. Niet leuk nee . Hoop voor je dat het er niet meer worden.
Ja die van mij heeft ook van die dagen. Vorige week meer dan deze week. Maar wel vanmorgen nog! Als het zo vaak op een dag voorkomt vraag ik mij ook wel eens af of het wel goed is, maar gelukkig kan het geen kwaad!
Echofoto's staan erop! Maka: gefeliciflapstaart! Maak er een leuke dag van... Mieke; ook ik heb op beide zijdes gelegen hoor, maar mevrouw draaide gewoon de andere kant op hahaha. Vindt het echt geweldig dat ze al zo'n eigen willetje hebben... Patriessie; ben bang dat dat driftige van mij afkomt Married; doe maar rustig aan meis! Vaamrile; foto's staan erop...neit zo heel duidelijk, maar toch. Heb ook de geslachtsfoto er maar even bijgezet...zoek zoek en gij zult vinden Mireii; balen van je auto hoor, had het niet gepikt eerlijk gezegd.... Huisje begint dus ook op te schieten nu Die van mij heeft ook regelmatig de hik hoor, vindt het wel grappig Dayenne; krijgen we allebei zo'n eigenwijze meid haha. Gisteren na de echo de gordijntjes nog opgehaald en opgehangen....ziet er zoooo leuk uit. Zal ook hier binnenkort een foto van maken. Het is nu bijna helemaal af op de lampen na dan Ga even strijken, morgenmiddag weg voor onze weekendcursus samen bevallen, eerst in de ochtend werken en vanmiddag fysio en vanavond ook weer weg. Moet dus wel strijken wat ik mee wil nemen nu... Fijne dag allemaal, Daffie
@Vaam nee hoor de tijd staat op deze site nog fout! Op mijn laptop was het 5 voor 12, dus nog ochtend .
@Daffie: hehe, eindelijk foto's! .. Wel jammer dat ze inderdaad zo wazig zijn (zijn ze bij jou zelf dan ook zo wazig of komt het door het inscannen?). En ik zoek...en ik kijk...en ik zie....2 streepjes, hihi.
Vaam; dat komt omdat het een foto van een foto is..., maar toch is het het prachtigste meisje van de wereld.... Dayenne; ja gelukkig wel, heb veel roze in de kast hihi. Daffie (ps; ga nu echt strijken!)