Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Ik geloof je meteen! Zaterdag ga ik bijna hetzelfde zeggen (alleen dan niet 'meisje' he ;)).

Ennuh...strijk ze...bah :(

2. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hihi geef niet hoor :D. Gooi het maar op de zwangerschap :).

@Daffie strijkse!

3. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Dayenne: inderdaad ja...het was mijn zwangerschapsdementie...niet de jouwe! :)

4. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Volgens mij begin je zelf ook last te krijgen van zwangerschapsdementie, Vaampje :) ;)

5. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Mijn buren zijn de trotse opa en oma geworden van een kleindochter, Estelle. Leuk he?

6. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Waar is mijn banner?

7. @Daffie, mooie foto's. Toch wel heel bijzonder die 3D echo's.

@Maka, gefeliciteerd! En heerlijk zo'n DVD box van SaTC, zeker als je met verlof bent straks.

@Patriessie, hier ook behoorlijke harde kicks van de kleine. Regelmatig schrik ik er gewoon van.

@Married, fijn dat je zo lekker geshopt hebt, maar wat jij de volgende dag hebt herken ik wel. Ik heb het gehad in mijn benen. Doe lekker rustig aan.

@Mirreii, het is al echt aftellen he? Wij krijgen onze sleutel ws in week 38. Dat wordt dus een lekkere drukke tijd.

@Mobiel, al iets gehoord van het uitzendbureau? Zou gaaf zijn.

@Dayenne, gaat vast goed je rijexamen. Grappig dat TOMTOM nu ook een onderdeel is.

Ben weer op kantoor aan het bikkelen. In het kader van de filevrije dagen ontwijk ik nu alle files en ga zo dus lekker thuis verder werken.

8. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Nou meiden ik heb het weer voor elkaar.

Werk de komende weken 10 uur en vanaf week 46 8 uur per week. Nou is het geval dat volgende week de ouders van mijn werkgever met vakantie gaan en wil hij mij 5 dagen laten werken totaal 15 uur. Ik heb gelijk aangegeven dat ik dat niet trek. En dat het de afspraak ook niet was. Terwijl ik gedeeltelijk in de ziekte wet zit. Nou heb ik contact met de arbo opgenomen en blijk ik niet eens ziekgemeld te zijn. Want de arbo arts bepaald hoeveel uur je nog moet werken en niet de werkgever.

Weet eigenlijk niet zo goed wat ik ermee aan moet.
    Want 10 uur klinkt weining maar vind dat al veel. Sochtends justin naar school brengen naar huis naar 1 uur weer werken na werk voor 1 uur naar huis en dan weer naar school. En dat 4x per week. Wil niet als een zeur overkomen maar ik trek het gewoon niet met mijn rug en buik.

Wat zouden jullie doen.

Baal hier echt van.

9. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    vandaag even hartje wezen luisteren, was ik echt ff aan toe iets positiefs...

wat erg zeg van de week gizmo laten inslapen, ook al woonde ze niet meer bij mij was echt vreselijk.... bah om je hond zo te zien lijden....

onze honden zijn alledrie ge-ent voor kennelhoest wat denk je? 2 hebben er kennelhoest... dure medicijnen gehad en onze labrador joey was in 2 maanden zonder dieet 8kg afgevallen terwijl we echt al tijden aan lijnen waren nu niet en hupsakee dus die heeft bloedtest gehad vandaag om te kijken of alles in orde is...
    kassaping 248euro's.....

mijn week is echt zwaar klote :( ben helemaal leeg en opgebrand

10. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Iggy Dat is echt kut als ik het zo mag zeggen en jeetje wat een geld. Doe je rusting aan.

11. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Werk: Uitzendbureau weer gesproken, ze adviseren mij om het niet te doen, het kdv is totaal niet meewerkend en flexibel wat ik begreep.. Ze beginnen het daar ook een beetje zat te worden, dat ze mensen aandragen maar dat er erg veel flexibiliteit verwacht word van de mensen, maar niet van het kdv...

dus helaas.... :(

12. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    jammer mobiel zou mooi gewest zijn

13. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Jammer Mobiel! Het klonk in eerste instantie wel goed..

@ maatje, pff.. ze zijn lekker bezig daar bij jou op je werk! Als je het teveel vind, is het teveel. Al is het maar 10 uur, jij kan dat het beste zelf bepalen hoor. Probeer je poot stijf te houden. Sterkte ermee!

@ Iggy.. heftig joh! En idd huisdieren kosten veel geld :confused:

14. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Caro, het kamertje is nu bijna klaar. We zijn alleen nog aan het twijfelen of we de muren toch niet wat lichter groen maken...... Ach, zo blijf je bezig :)

Martine, gefeliciteerd met jullie zoon!
    Wel balen als je al met oud en nieuw in het zkh moet blijven... :(

Maka, gefeliciteerd!

Mieke, hoe was de JG beurs?

Daffie, mooie foto's!

Maatje, de uren worden idd vastegesteld door de arbo-arts. Zou het even met hem overleggen, kijken wat hij van de situatie zegt.

Iggy, wat erg voor je honden! (en jouw portemonnee...)

Mobiel, balen van het KDV. MAar als ze zo'n instelling hebben is het misschien maar beter om het vooraf te weten!

Married, morgen nog naar de JG beurs?

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden, ben weer terug van een lange en oer drukke dag.
    Wat was het druk op de beurs zeg, dus maak jullie borstjes maar nat voor wie nog gaat.
    Ik vondhet wel leuk, maar hoef er geen 2e keer naar toe. 9 maanden beurs lijkt me leuker als je zwanger bent.

Maar leuke ideeën meegekregen voor het kamertje van de stylist van KidsFactory, hopelijk vindt mannetje ze ook leuk.
    Verder helemaal verliefd geraakt op de Bloom Fresco Loft kinderstoel.
    Wat een leuk ding zeg, net een eitje en die wil ik dus hebbeeeeee!
    Verder veel folders en info gehaald en die shopper opgehaald ook erg leuk.
    Leuk shirtje gekocht in oranje vast voor Koninginnedag, hihihi.
    En na alles lekker even een broodje gegeten en uitgerust bij La Place buiten de hallen.

Net alles bijgelezen dus daar zal ik ook nog even op reageren.

16. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @married: hahahahahaha, die fout heb ik dus al vaker gemaakt :oops:.... Zelfs op aanvraagformulier voor zo'n zwangerschapsdoos, dus ben benieuwd of ik die nog ga krijgen.

@Iggy: he meis, wat kl*te toch weer zeg.

@maatje: je bent geen zeur! Als er iets is afgesproken moet je werkgever het gewoon nakomen. Daarbij komt dat hij je ziek had moeten melden en dat heeft hij dus ook niet gedaan. Ik zou op mijn strepen gaan staan (is natuurlijk vervelend, maar het is je goed recht). Succes met heel de situatie meid.

17. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Mieke: leuk dat je een fijne dag hebt gehad! En uiteraard weer wat gekocht he ;). Zeker moe nu?

18. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Oja nog vergeten. Het scheint zo te zijn dat ik 5 min uren heb. Daarom wil hij mij die nu laten inhalen volgende week. Die min uren heb ik gekregen door de crematie van opoe. Hij kan die uren toch ook van januari 2009 aftrekken.

Ga morgen nog even met de fysio overleggen even kijken wat die ervan zeggen.

Alvast bedankt voor de lieve reactie's

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Married, weer bijgekomen van gister, moet ook wel want morgen weer een drukke dag.
    Batavia is wel leuk vind ik, maar vooral in uitverkoopperiode.
    Dus die wacht ik nog even af en ga ik weer even daar koekeloeren.

Daffie, mooi hoor de foto's. En die foto met de streepjes is echt heel duidelijk.
    Enne vast veel plezier dit weekend, hoop dat het droog blijft voor jullie.

Vaam, is ook zo hoor. Een buik is een buik en bij iedereen weer zo verschillend.
    Maar ik ben erg trots op mijn buikie en iedereen mag 'm zien, hihi.
    Nooit gedacht dat ik het allemaal zo leuk zou vinden.

Mobiel, jammer dat het niet doorgegaan is.
    Heb je al eens gekeken op www.flexmoeders.nl dat is niet zo heel duur in opvang en wellicht kun je er dan toch een baantje bij zoeken.

Hik: ik ben nu wel benieuwd geworden hoe dat voelt wanneer je kleintje de hik heeft.
    Heb dat nog niet gemerkt of hij heeft gewoon nooit de hik.

Iggy, wat een narigheid met de beestjes zeg bah. Sterkte er mee.
    Je doet alles voor ze he, zijn toch ook je kindjes.

Maatje, wat vervelend van je werkgever dat hij steeds A roept en dan weer B wil en ga zo maar door. Balen zeg.
    Min uren? daar krijg je toch een vrije dag voor als het eerste graads is of hoe is dat ook al weer?
    Het is wel een pietlut zeg die werkgever.

Vaam, ja moe maar eigenlijk meer last van mijn rug dan echt moe.
    Had net wel even kramp in mijn onderbuik (blaas streek).
    Soms vraag ik me ook af hoe een harde buik voelt, want is dat dan letterlijk hard als je er in drukt of voelt het nou anders?

20. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Mieke: volgens mij echt hard (zo voelt het in ieder geval bij mij). Bij mij staat hij dan echt helemaal gespannen.

Deel Deze Pagina