Oke, daar heb ik 's avonds vaak last van dan. En dan voelt het ook alsof er helemaal geen ruimte meer is voor dan ook niks. En dan rekken de banden in mijn zij zo erg op en dat is best vervelend.
Iggy had 2 bulldoggies ook ingeent voor kennelhoest en tot 2 maal toe kennelhoest opgelopen... conclusie die Kl#te hondeveldjes.. sindsdien heb ik deze vermijden en doggies er geen last meer van gehad en alle 2 de keren was ik er gelukkig op tijd bij... Weet hoe het is om je hondje te moeten verliezen heb ik al meermalen meegemaakt en doet gewoon zwaar pijn en dat moet echt slijten...
Hoi Meiden Hj1977: super dat alles goed was met de kleintjes. Daffie: leuk dat de echo zo mooi was. mooie foto's Maka Gefeliciteerd mobiel: worden we nog collega's ik werk op een een KDV, heb je wel weer zin om aan de slag te gaan? Er is de laatste tijd inderdaad een tekort aan goed personeel. Oh lees net je volgende bericht, jammer maar als ze zo moeilijk doen dan laat maar. dayenne: 1 probleem ik heb geen laptop, (ach ik neem gewoon mijn hele computer mee)*lol*. mijn zus heeft wel een die mag ik vast wel even lenen. had ook al bedacht dat ik de ps2 wel mee kan nemen kan ik daar dvdtjes op kijken. Vervelend dat ze in stuut ligt hopelijk draait ze nog. Vind het ook maar raar dat de zwangerschapscursusen zo laat worden gegeven ik kreeg vandaag ook bericht zou beteken dat ik pas om 22:00 weer thuis zou zijn, denk dat ik het maar afmeld aangezien ik het einde zeker zal moeten missen. Maatje: bij mij meld ik me ziek en dan krijg je uiteindelijk een oproep voor de arbo, vervelend dat ze steeds zo moeilijk doen. Groetjes Martine
@ Angela, yep, tis wel de bedoeling dat ik nog ga morgen. Jij ook? Zal wel heel hard Angelaaaaaaa roepen dan, haha @ Mieke, klinkt leuk, maar was idd al bang dat het zo druk zou zijn.. Nja, ik zie het morgen wel. In Bataviastad was in een aantal winkels extra uitverkoop ivm de brand van een paar wk geleden. Ik had iets voor mn man bij McGregor en vriendin voor haar vriend.. maar 3e artikel was voor 1 euro, dus heb toen een heel leuk baby-overhemdje gekocht (voor die ene euro vond ik dat wel kunnen ) De Bloom Fresco Loft hebben wij idd ook aangeschaft, ben er ook helemaal gek van! Je vindt hem geweldig of je vindt hem spuuglelijk, een middenweg is er volgens mij niet, haha Hadden ze trouwens nog veel interessante beursaanbiedingen? @ harde buiken, heb het vandaag ook 2 x gehad (voor het eerst volgens mij), mijn buik was helemaal hard en dat zag je zelfs van de buitenkant. Geen pretje, maar ja, het hoort er blijkbaar bij. @ hik, nog nooit gevoeld. Hoe voelt dat? @ maatje, hij snapt toch ook wel dat je die uren liever niet nu in gaat halen met al de last die je nu al hebt? Pff.. leidinggevenden, af en toe krijg je er wat van! Heb vandaag lekker rustig aan gedaan en het gaat nu op zich weer. Had ook een beetje een dipje denk ik, door die buikpijn, niet naar toilet kunnen etc. Ook vond ik mn buik ineens heel klein vandaag, helemaal als ik jullie verhalen lees over grote buiken.. pff, ik moet ook niet zeiken, maar vond mezelf gewoon enorm zielig vandaag. Zo, dat was mn geklaag voor vandaag.. Nu nog ff met mannetje op de bank voetbal kijken (FC Utrecht) en dan lekker slapen en morgen naar de JG beurs. Fijne avond dames!
@ Maka: gefeliciteerd met je verjaardag! @ Married: fijn dat alles goed gaat met je zoon! Enne, rustig aan he met die harde buiken! @ Mireii: oh, dus zo zit dat met die schildklier van jou. Nou ja, dan moet iedereen maar ophouden met piepen over je witte gezichtje, want zo te horen sta je onder prima behandeling . @ Caro: hoe bedoel je filevrije dagen...? Had vanmiddag weer bijna 2 uur te pakken op de A2 (voor 36 km ). @ Iggy; hoe kan dat nou dat ze dan toch die kennelhoest hebben gekregen. En ja, de gezondheid van je dieren kost bakken met geld, ik ben dit jaar ook al weer 100-den euri eraan kwijt . Sterkte meid. @ Mobiel: jemig wat jammer zeg van dat werk. @ Maatje: ben het eens met Married, houd je poot stijf en anders helemaal ziekmelden. Dit is echt belachelijk, ze gaan van het 1 in het andere over op jouw werk. Enne, een periode waarin je juist slechter belastbaar bent uitkiezen om je min-uren in te halen, pfff, dat laat wat mij betreft al HELEMAAL zien dat ze nu even vooral met zichzelf en niet met jou bezig zijn. Niet aan toegeven! @ Harde buiken: heb ik ook al een paar dagen last van. Dan wordt die baarmoeder echt een harde bal, een vervelend gevoel. Heb het deze week weer belachelijk druk op mijn werk, maar krijg niks voor elkaar , en loop dan toch te stressen. daar zal het wel door komen.Heb zonet ook weer diarree gehad en eerder vandaag al 4x kramp..... Tis dus nog steeds niet helemaal goed met die darmen van mij . @ Hik: geen idee hoe je dat nou weer kan voelen? Ik denk niet dat mijn beebje dit al heeft?
Married, ik ben er morgen ook ja! Ben benieuwd. Ik ben bijna 2 jaar geleden naar de 9 maanden beurs geweest, en dat vond ik ook erg leuk! Ik zal opletten of ik je ergens zie, en anders gil ik idd ook heel hard je naam!
@Marriedgirl, fijn dat alles goed was bij de vk! Wel vervelend dat je zo'n last had van je drukke dag, neem aan dat harde buiken ook s ochtends kan gebeuren. Hoorde van de gyn, dat t al kan komen door geschop van de beeb! @Nyncke, ik ga zaterdag naar de jgbeurs @Dayenne, fijn dat je rijles zo goed ging! Nog even en je hebt je roze pasje @Daffie, alvast veel plezier komend weekend! @Iggy, wat naar allemaal... veel sterkte! @Maatje, wat vervelend meid, dat schiet zo niet op he... echt voor jezelf en je kids kiezen hoor! @mobiel, jammer dat je werk niet doorging vandaag weer naar de gynaecoloog geweest, op de een of andere manier waren de gyn's het niet eens over mijn begeleiding (of er wel of niet een internist bij moet zijn). Dus gaan ze over me vergaderen :s bloeddruk was wat hoger..2e keer meten was het wat beter. Verder begon de ging erg aan te dringen op een zwangerschapscursus, was toch wel heel belangrijk. dus heb ik gezocht, een aantal zijn er erg duur, die kosten een paar 100 euro! zag wel andere leuke, maar die beginnen pas in januari 2009 weer. Waarom is er geen cursus van 1 avond waarin alles besproken wordt?!? Verder de pijn in mn heup besproken, als ik wilde kon ik daar fysio voor volgen. En over de harde buiken, afgelopen zondag zat er een soort ritme in, om de 4 minuten ofzo. Vond t wel even eng. De gyn vond dat ik rustiger aan moest doen. maar ik kreeg geen verklaring mee, ik moest het zelf maar regelen op mn werk... dus ik ga morgen maar eens praten met mn hoofd! Zie daar wel een beetje tegen op eigenlijk. Verder moest ik meteen bloedsuiker laten prikken, en binnen nu en 3 weken een bloedsuikerdagcurve doen. En over 3 weken terug komen en dan gelijk een groeiecho laten maken want ze heeft t idee dat de beeb voorloopt qua groei... Verder kwamen mn ouders gezellig langs, was een leuke dag! Morgen nog werken en dan zaterdag naar de jgbeurs, en vervolgens logeren bij mn ouders eehh is wel een erg lang verhaal... sorry
Hey meiden, Ben vanmiddag naar de fysio geweest voor mijn rugklachten en blijkbaar is door de verweking van alle banden mijn rug erg verzwakt. Dit komt bij mij tevens omdat ik een hele holle rug heb en dat nu door de zwangerschap versterkt wordt Ze raadde me aan om niet meer staand werk te willen doen maar administratief, omdat ik er anders na de bevalling wel eens langer over zou kunnen doen om van de rugklachten af te komen. Ik balen natuurlijk....Ook moet ik als ik klachten heb gaan liggen in een houding waarin ik geen pijn heb, omdat dan alle banden ontspannen. Heb toen ik thuis kwam meteen mijn leidinggevende maar gebeld. want anders kijk ik daar de hele nacht tegenaan. Ze reageerde eigenlijk heel kalm en morgen gaan we kijken wat ik dan zou kunnen gaan doen... Gelukkig hoef ik nog maar 6 weken te werken, dus daar moet ik maar even doorheen.... Daffie (zit nu trouwens op mijn nieuwe bank en hij zit heerlijk haha)
Axioma, is er bij jullie in de buurt geen "gewone" zwangerschapsgym o.i.d. dan? Dat kost hier maar 35 euro..... Daffie, balen dat je zo'n last van je rug hebt! Maar die laatste 6 weken met werken zou ik er wel goed op letten! Zeker als ze nu al aangeven dat je er anders laterna langer last van blijft houden!
Married, ja hij is gaaaaaf! welke kleur hebben jullie? Enne, beursaanbieding... hmmm ja bij abonnementen op de bladen wat leuke dingen. Verder heb ik er niet zo opgelet eigenlijk. Hoe gaat het eigenlijk met je obstipatie? Bij mij wel oke, niet echt verstopt meer. Noppie, vervelend dat je het nog niet helemaal over is. Axioma, oeh klinkt toch niet heel lekker allemaal. Rustig aan doen hoor. Enne hoe is het met je moeder? Daffie, jeetje nog maar 6 weken werken, wat gaat de tijd toch hard zeg. Het schiet echt op als je dat dan zo schrijft. Naar hoor van je rug. Ik moet zeggen dat ik ook een holle rug heb en snel in mijn rug ga hangen zeg maar. En omdat ik naar voren draag is dat extra belastend. Maar met slapen heb ik er gelukkig geen last van. Maar na zo'n dag beursslenteren en sjouwen met een tas juist weer wel. Sterkte. Aaaaargh, af en toe kan ik mijn mannetje wel #&$*$^#%@@! Heb een info folder meegenomen waar diverse type babyfoons in staan. Heb hem gevraagd het eens door te lezen en aan te geven wat hij belangrijk vindt, maar dat het niet nu meteen hoeft. Zit hij nu een uurtje achter zijn computer, komt koffie halen zegt ie waar is dat foldertje. Kijkt er in, ik zie aan hem dat hij het te veel vindt om door te lezen..... Ja aaaagh hij moet niet duur zijn en je hoeft hem er toch alleen maar mee te horen als ie huilt. Grrrrrrrrr... zo'n apparaatje kan natuurlijk veel meer dan dat en heeft veel handige functies. Moet ik het even gaan voorkouwen terwijl ik juist wil dat hij eens een keuze maakt in iets. Zo teleurstellend, of stel ik me nu aan?
Mieke, dat kan mijn man ook. Ik wil dan graag ergens tijd in steken om de goede keuze te maken, en dan heeft hij zoiets van ja, kijk maar, het zal wel goed zijn, je hoeft er toch alleen maar dit of dat mee te kunnen............... Ik snap je gevoel dus helemaal! En wat mij betreft stel je je dus helemaal niet aan!
@ Axioma: Ik ga zaterdag ook naar de beurs toe, met wat meiden van de september 2007 mama's Moet wel met de trein helaas, want er komt verder niemand vanuit mijn richting die mee gaat daarheen.. Dus ach, buggy in de trein en gaan met die banaan.. Helaas geen kaartjes van de Kruidvat actie weten te bemachtigen, dus ik moet gewoon volle pond dokken helaas
Meiden die vandaag naar de beurs gaan, veel plezier. Vaam, jij alvast veel plezier voor morgen tijdens de echo (voor ik het vergeet) Angela, oh gelukkig ben ik dus niet de enige, af en toe
@Daffie, oei dat klinkt niet zo goed, hopenlijk kan je vandaag met je baas tot een goede oplossing komen... enne genieten hoor van je nieuwe bank @Angela, nee de goedkoopste is van de vierstroom en die begint pas in januari weer. verder alleen zwangerschapsyoga, en iets bij de fysiotherapie... @Mieke, wat lief dat je naar mn moeder vraagt! t gaat momenteel wel goed, haar lichaam is wat meer gewend aan de prednison. Ze heeft hele zware pijnstillers, die erg goed werken, dus dat is erg fijn. t erge (wat ze zelf vind) is dat ze nu al vocht begint vast te houden, dat zie je al erg in haar gezicht. enne ik kan me je reactie op je man helemaal indenken hoor! Het is t kind van jullie samen dan wil je toch ook wel iets meer belangstelling voor zulke dingen! @Mobiel, he wie weet zien we elkaar wel... hihi heb geen idee hoe je eruit ziet.. maar ja. Ik ga ook met de trein, maar vannuit gouda is t maar een klein stukje. In elk geval veel plezier!
Goeiemorgen, Bedankt voor jullie felicitaties! Leuk dagje gehad gisteren, maar vier mijn verjaardag pas zondag. Gisterenavond ook voor t eerst naar de zwangerschapscursus. Was erg gezellig, gelukkig helemaal niet intensief! We zijn allemaal dicht op elkaar uitgerekend, dus das ook leuk. Mijn cursus (is gewoon van de thuiszorg) kost ruim 100 euro, geloof ik. En ik moet nog ff uitzoeken of ik nog een deel terugkrijg van de verzekering. Vond t wel erg laat, van 2030 tot 2130, maar t was nog te doen. Daffie, jij hebt ook al zo'n mooie 3D echo foto's! Oooh, ik ben zo benieuwd, wij gaan morgen Maatje, wat jammer zeg dat jouw werkgever zich zo slecht aan zijn afspraken houdt. Je bent toch niet voor niets overeen gekomen om minder te gaan werken, omdat je t gewoon niet meer trekt. Zucht, mensen die ons niet begrijpen... Dacht trouwens ook dat je voor een begrafenis in de eerste/tweede graad geen uren hoeft in te leveren. Gewoon je poot stijf houden hoor, denk aan jezelf en de kleine. Ik weet ook niet zeker of mijn meisje wel eens de hik heeft. Soms lijkt t daar wel op, een beetje ritmische schokjes. Maar nooit lang en niet heel snel na elkaar (had dat wel eens gehoord?). Mijn vriend wil juist een babyfoon met alles erop en eraan, liefst ook met beeld! Haha, vind dat denk ik wat overdreven.. Die Bloom Fresco Loft kinderstoel vind ik ook leuk, maar mijn vriend vind m dus vreselijk. Ach, hij trekt misschien nog wel bij (gebeurt wel vaker ). Ze hebben ook van die wipstoeltjes in die stijl, ook leuk!
Morning! Na een goede nacht (maar 1x wakker, jeej) voel ik me gelukkig een stuk beter! Op naar de JG beurs strakkies. @ Noppie, doe je wel een beetje rustig aan op je werk? En balen dat je nog steeds last hebt van je darmen! @ Angela, ben benieuwd of ik je zie vandaag @ Axioma, mijn zwangerschapsgym is gelukkig niet zo duur. Het gaat via de thuiszorgvereniging hier, misschien kun je dat eens proberen? Doe je rustig aan met je harde buiken? @ Daffie, nog 6 weken, klinkt weinig, maar als je echt veel last hebt, is het natuurlijk best nog wel lang. Sterkte ermee, hopelijk kun je iets zittends gaan doen. @ Mieke, haha.. zoo herkenbaar! Mijn man is echt net zo. Namen, geboortekaartjes, als ie ziet hoeveel keus er is, haakt ie snel af en 'mag ik het regelen, want hij is het toch wel met me eens'.. Ach ja, dan moet ie niet zeuren als zn zoontje straks in een roze balletpakje loopt hoor, haha Met mn obstipatie gaat het wel, de laatste tijd geen last van gehad, maar heb deze week het gevoel toch weer verstopt te zitten. Ik kan af en toe wel naar het toilet, maar dan komt er maar een beetje, terwijl ik het gevoel heb dat er echt nog 5 kilo achteraan moet komen.. Wij hebben trouwens de zwarte stoel met grijze (antraciet) bekleding. Wilden eerst de witte bekleding, maar die was bij nader inzien te creme voor ons. Iedereen een fijne dag vandaag!
Iedereen die vandaag naar de beurs gaat of een echo heeft: veel plezier! En ook allemaal alvast veel plezier op 9 november op de meeting. Zelf ga ik helaas toch niet mee naar de meeting. Ik heb veel te vaak last van harde buiken en moet het echt rustig aan doen (ook van de vk). En ik doe al zo rustig Wat niet hielp was een 'ongelukje' afgelopen weekend. We waren even naar Ikea geweest voor wat spullen en tijdens het inladen kreeg ik heel ongelukkig een 22 kilo zware deur in mn buik. Thuis gelijk gaan liggen en de vk gebeld en gelukkig gaat alles op zich nog goed. Heb alleen de afgelopen dagen erg veel pijn aan mn buik gehad en ook aan de spieren in mn zij. Maar goed, een buikband helpt wel wat en het gaat per dag beter. Fijne dag allemaal!
Oh Seyla, wat vervelend van die deur zeg, wat zullen jullie enorm geschrokken zijn. Married, als je dit nog leest.... kun je voor mij nog even bij de stand kijken van de Bloomstoeltjes. (of iemand anders die nog gaat.) Er komt binnenkort een met een zilveren binnen zitting, maar ik ben even kwijt of dat nou enorm glimmend was of mat? Wij gaan dan denk ik of voor zilver, grijs of bruine binnen zitting en een wit stoeltje. Morgen gaan we naar KidsFactory om hem nog even te bekijken, vriendje wil hem ook even zien en voelen. Gelukkig is de obstipatie bij jou ook al goed afgenomen. Maka, jij ook voor morgen veel plezier bij de echo! Zwangerschapscursus: die van mij is daarom juist overdag, aangezien het soms wat laat wordt en niet iedereen meer fit is dan vertelde ze mij. Axioma, wat goed dat de medicijnen bij je moeder zijn werk doen, wel vervelend dat ze daardoor veel vocht vasthoudt. Veel plezier met je moeder op de beurs.