Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Seyla, jammer dat je niet meegaat! En wat erg dat je die deur juist in je buik kreeg! Hopelijk voel je je snel weer beter!

Mireii, wat een verhaal joh! Wel lief dat hij het zo goed heeft gemaakt!

Corry, welkom hier!

Caro, leuk dat de wagen er is!

Dayenne, beterschap en ik hoop idd dat de fysio je kan helpen! Sterkte!

Vandaag met mijn moeder naar de JG beurs geweest. Was best leuk, maar ik vond het wel erg druk! Natuurlijk weer veel te veel leuke dingen gezien, maar ik heb me gelukkig kunnen beheersen! Daarna nog lekker wezen eten en toen naar huis, en nu uitgeput en met overal pijn op de bank. Dalijk dus maar lekker op tijd naar bed.

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dayenne, fijn dat er wat aan te doen valt en beterschap maar weer, maandag nu echt even je huisarts alarmeren hoor!
    Dit duurt echt te lang ;)

Eppie, goh jij links, Dayenne rechts....
    En wat leuk dat je je buik zo hebt zien bewegen hihi lekker hoor die kleintjes.

Noppie, ik herken het niet echt. Werk thuis dus dat soort stress heb ik niet echt.

Maatje, Een thuis voor je poes waar iemand alleen woont, misschien een wat ouder iemand zou misschien goed zijn.

Angela, ja ik vond het ook super druk. Maar toch wel leuk.
    Lekker weekend en luieren of heb je een druk weekend voor de boeg?

Meiden, zijn jullie al opzoek gegaan naar een geschikte babyfoon.
    Ik zit zelf te denken aan de Alecto DBX 88 of DBX 99, iemand al ervaring mee?

3. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Mieke, ga proberen het idd rustig aan te doen het weekend. Mannetje is alleen naar een verjaardag vanavond, want dat trok ik echt niet meer. En dan morgenavond samen naar een verjaardag. Levy gaat dan logeren bij opa en oma, dus dan kunnen wij het zondagochtend ook lekker rustig aan doen. Heb ik helaas ook echt wel nodig!
    Wij hebben trouwens ook een alecto babyfoon. Die is inmiddels wel al weer 2,5 jaar oud, dus zal wel een ander typenummer hebben. Wij gebruiken hem niet heel vaak, maar de keren dat we hem gebruikt hebben had ik er geen klagen over.

4. Net behoorlijk gecrasht op de bank. Niet eens zo zwaar gegeten, maar het zit me steeds heel hoog. De baby ligt hoog (zei de vk ook al) en nu voel ik me steeds zo opgeblazen. Nog even de compu uitdoen en dan pitten.

@Axioma, hmmm bindweefselziekte. Hopelijk is dat niet zo ernstig als het klinkt. Wat heeft dat voor gevolgen op je zwangerschap?

@Mieke, jaaaaah leuk. Dat is het eerste echte grote ding wat we op gaan halen. Ik heb meteen morgenvroeg geclaimd om het op te halen. Nog geen babyfoon hier. Moet nog zoooo veel kopen. We moeten er echt wat meer vaart achter zetten. Misschien morgen een scoren als we de wagen ophalen.

@Patriessie, dank je! Dat buikje van twee weken geleden lijkt alweer heel bescheiden met de buik nu. Steekt een stuk verder naar voren en staat behoorlijk veel strakker. Jij hebt ook een mooi buikje! Is ie alweer mooi doorgegroeid?
    Mijn navel wordt steeds kleiner. Hopelijk popt ie er niet uit. Anderen al wel gepopte navels? Als ik er aan toe kom maak ik dit weekend weer even nieuwe foto's.

@Dayenne, balen van je bekken. Mobiliseren? Ben benieuwd wat dat inhoudt! Sterkte.

@Noppie, herkenbaar van de communicatie op de werkvloer. Mensen communiceren ook vaak teveel via e-mail daar waar een face-to-face contact nodig is. Met elkaar praten en naar elkaar luisteren helpt toch het beste om op een lijn te komen. Ik kan me voorstellen dat als je van nature al een stresskipje bent je er nu wel meer last van hebt. Doe maar rustig aan hoor. Niks is belangrijker dan de gezondheid van jou en de kleine uk in je buik.

Ga nu echt afsluiten en pitten. Trusten. Nog even de speeldoos op mijn buik. Hij reageert daar echt zo leuk op. Grote activiteiten als ik hem voor het eerst aanzet. Daarna wordt het langzaam rustiger. Alsof het helpt bij het in slaap vallen. :D

5. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Brrrrr... wat is het koud....
    Me wekker net uitgedrukt, maar in de woonkamer is het maar 14 graden brrrr wonen op een hoekhuis met overal enkel glas en dan zo vroeg op de ochtend (ja voor mij is dit echt vroeg) is het echt heel koud binnen.. Kachel aangezet, maar wil nog niet zo helpen helaas..

Zometeen maar ff een warme douche en me aankleden, broodjes smeren, tas inpakken, Tim aankleden en dan op naar Utrecht..

Ben gisteravond nog met Tim wezen Trick or treat-en, Mike durfde niet, dus die bleef thuis.. Die kou van gisteravond en het slenteren langs de deuren heeft mijn bekken alleen niet veel goeds gedaan, dus ben benieuwd hoe lang ik het vol hou op de beurs..

6. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Mobiel veel plezier op de beurs.

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mobiel, het is idd ineens wel erg koud he.
    Veel pleizer op de beurs.

Caro, wacht nog even met het kopen van een babyfoon...
    Anders mis je 3 maanden garantie, snappie! ;)
    Ik ben me gewoon wat aan het orienteren en ik denk dat het de Alecto DBX 99 gaat worden.
    Goedkoopst gevonden bij de Wehkamp.
    Je ziet echt zoveel verschil in prijs in de winkel en op internet.

8. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Smorgens allemaal!

Heb vannacht weer eens wel goed geslapen, heerlijk, had het wel nodig, want heb tot 10.30 geslapen :confused: . Dit weekend ga ik lekker niks doen: d.w.z. schaatsen kijken, een cake o.i.d. bakken en uitgebreid koken vanavond. Met mijn handen in het eten is voor mij 1 van de beste manieren om te ontspannen. Vanmiddag komt een vriendin van mijn vriend langs om de babykamer te helpen behangen. Ik hoop dat het ze gaat lukken! Zo meteen voor haar even een lekkere lunch halen.

@ Caro: helemaal mee eens en prettig om te horen dat het herkenbaar is. En wat geinig dat jouw beeb zo op die speeldoos reageert!

@ Mieke: mag ik bij jou thuis komen werken :p?

@ Mobiel: veel plezier op de beurs.

9. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Morning!

@ Seyla :confused: dat is schrikken, rustig aan doen hoor en laat je maar lekker verwennen door je mannetje! Sterkte. Jammer dat je niet meegaat volgende week zondag, maar uiteraard heel begrijpelijk.

@ Mieke, sorry lees je berichtje nu pas... Veel plezier bij Kidsfactory! Hopelijk kan iemand die vandaag of morgen naar de JG beurs gaat het nog ff voor je vragen.

@ Mireii, mannen.. grrr.. gelukkig heeft ie het goedgemaakt!

@ Corry, welkom hier en gefeliciteerd!

@ maatje, succes bij je werkgever

@ Caro, jeej, veel plezier met je Bugaboo! En succes met het in elkaar zetten (het gaat het beste als jij op de bank gaat zitten met een kopje thee en je mannetje het werk laat doen :))

@ buik. Volgens mij ligt het er maar net aan wie het zegt. Mijn buik valt nog heel erg mee en de meeste mensen vinden dat ik een bescheiden buikje heb (maar ik moet ook nog 3,5 maand!). Maar ik kreeg laatst ook te horen 'weet je wel zeker dat het er maar eentje is' :confused: .. uhhh... ja. En het ligt eraan wat je aan hebt etc etc etc...

@ Dayenne, fijn dat de fysio heeft gevondne wat het is. Succes ermee en beterschap!

@ Mobiel, veel plezier op de beurs!

@ Noppie, dat klinkt als een heerlijk weekend! Misschien ga ik ook wel een cake bakken morgen, goed idee!

Gister dus samen met mijn moeder naar de Jonge Gezinnen Beurs geweest. Pfff... wat een drukte, nog nooit zoveel kinderwagens en dikke buiken bij elkaar gezien! :confused: ;) Op zich was het wel leuk, heb wat leuke kleertjes en ideeën voor de babykamer gescoord. En een ondersteunende buikband. Maar we zijn na een paar uurtjes weer naar huis gegaan, vonden het mooi geweest. En ik werd weer licht in mijn hoofd (na een gesprek over waterbevallingen.. zal het daarmee te maken hebben...?) waardoor ik bijna van mn stokje ging, ook niet echt prettig. Dus 's middags maar weer lekker rustig aan gedaan en op tijd naar bed.

Nu heb ik last aan de linkerkant van mn buik, onderin. Ik denk zelf dat het mn banden zijn. Maar ik heb het alleen links, kan dat? Of moet je bandenpijn altijd aan 2 kanten hebben?

Iedereen een fijn weekend!

10. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Married: kunnen je banden,maar ook je darmen zijn die aan de kant worden geduwd. Ik heb het soms links, maar meestal rechts. Vrijwel nooit aan beide kanten ;) .

11. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Vandaag bij mijn werkgever geweest. Hij vond dat ik me niet genoeg betrok met het werk. Er is deze week 1 mat vakantie en volgende week zijn ouders hij vond dat ik zelf had kunnen zeggen dat ik wel extra kwam werken. Dacht het dus niet werk niet voor niet minder. Eerst wilde hij er niet aan tot ik met de arbo kwam. Heb toen mijn man gebelt de afspraak was als ik er niet uit kwam dat ik moest bellen. Toen kon het in eens wel. Volgende week 8 uurtjes en kijken nu per week van hoe of wat. Jammer dat het zo ver moest komen.

Omdat mij hoofd nog best vol hiervan zit heb ik jullie verhalen niet echt gelezen. Sorry ga beter mijn best doen.

Bedankt voor jullie lieve reactie's

Dikke knuffel maatje

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hee meiden

@Maatje goh zeg wat een gezeur. Kan me voorstellen dat je hoofd er vol van zit!
    Veel sterkte met dit gedoe...probeer nog wel te ontspannen he.

@Mieke ja ik ga maandag de dokter bellen..Vind ik wel lastig want ik wil me geen zeur voelen. Maarja, als ik me bedenk dat ik indirect ook de baby hiermee help dan doe ik het wel...

@Married ik heb het soms ook aan 1 kant.. Volgens mij is dat normaal hoor.

@Noppie fijn dat je zo goed geslapen hebt!
    En heerlijk he, een cake bakken. Ik ga zo ook weer cakejes maken :D.

@Mobiel veel plezier op de beurs!

@Caro ja ik ben ook benieuwd wat het mobiliseren inhoudt! Ze zei dat ik er wel flinke bandenpijn van ga krijgen, dus ik zie er een beetje tegen op eigenlijk :(.

Gister was de kleine weer onwijs druk, en ik probeerde het te filmen. Wat denk je? Elke keer als ik filmde dan hield ze op, en als ik stopte met filmen dan begon ze weer te schoppen! Haha hoe weet ze dat he...Heerlijk eigenwijs meisje krijgen wij! :)

Ik zie trouwens sinds gister sterretjes, is dit normaal?
    En ik heb onwijs hoofdpijn en ben misselijk, hebben jullie dit ook (soms)?
    Vandaag maar weer een dagje bankhangen....bah ben het zo zat! Maarja, als ik opsta dan zie ik weer sterretjes, das ook niks natuurlijk.
    Sorry voor mijn geklaag...maar ben het zo zat. Ik kan gewoon bijna niks meer...Alleen boodschappen doen gaat nog net, maar dan moet ik daarna op de bank uitrusten. En ik voel me dan zo lui.
    Ik hoop dat ik mijn stage wel ga redden...Ik moet op dinsdag de hele dag en op vrijdagmiddag zwemles geven. Ik hoop dat ik niet van mijn stokkie ga in zo'n warm bad.
    Nou, klaagminuutje is voorbij! Is soms wel ff lekker hoor, alles eruit gooien...

@Iedereen fijn weekend!

13. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Oh ja, bedankt iedereen voor de beterschap-wensen!
    Echt lief van jullie :D.

14. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    weer gister naar de dierenarts met luck geweest, andere medicijnen gekregen en die slaan wel aa, duur dierenarts weekje, over de 350euro en drie dagen er geweest... maar gelukkig gaat stuk beter met lucky das belangrijkste

bruiloft was gisteravond toppie alleen half 3 lag ik pas in bed terwijl ik de nacht dervoor niet heb geslapen omdat lucky zo ziek en benauwd was
    maar heb flink staan dansen hahahaha met mijn dikke buik.... hebben jullie ook dat iedereen aan je buik wil zitten? gisteren de hele avond door.... vind best beetje heel erg wennen... iedereen zit zo aan je best ff wennen vind niet vervelend ofzo maar toch

we hebben donderdag het hartje weer gehoord... zo mooi het blijft speciaal. ben maar 5 kg aangekomen.... wel weinig want mijn nicht die is nu al 11 kg aangekomen en die is 13 dagen eerder uitgerekend.
    hoeveel zijn jullie nu aangekomen?

voor ik naar verloskundige moest was ik weer van de trap gevallen gelukkig ving igor onze hond me goed op en heb ik niet eens een blauwe plek en hij heeft ook gelukkig niets

@ meiden die naar jonge gezinnen beurs zijn geweest: leuk hoor ik heb het helaas moeten missen en ben bang dat in februari de 9 maanden beurs ook moet missen als ik lig te bevallen

@ dayenne vervelend joh beterschap en doe maar lekker rustig aan en denk aan jezelf

@ zwangerschapsgym kost hier 85 euro en ik krijg niets van verzekering terug, ben via ns verzekerd en ik denk dat je niet zwanger mag worden van ns hihihi gezien de verzekering

@ eppie niet ziek worden hoor meissie al zit het er dik in met dit weer en al die kou bah wat een ellende

@ corry welkom hier en veel leesplezier, gaat sommige dagen zo snel met de pagina's die zich vullen
    @ pretecho hebben we 4 december 15 uur spannend

15. Corry1985

Corry1985 Actief lid

12 okt 2008
    383
    0
    0
    Noord Holland
    jahhh pagina's vullen zich snel!
    wat ik alleen bij niemand lees is dat ik zo benieuwd ben of ik niet teveel ben aangekomen. Ik voel me soms net dikkie dik!
    met 24 weken ongeveer 6 kg. Was echt super misselijk/ overgeven in het begin. ( van 79 naar 85 )
    Hoe is dat bij jullie?

@maatje: veracht hij dat je zelf overuren gaat maken? kan me voorstellen dat je na een gewone werkweek al kapot ben en dan moet je ook nog extra gaan werken! die werkgever komt niet echt aardig over! jammer
    @iggylover: heb je lekker lang volgehouden joh! daarna ook echt ff de rust pakken. maja dansen is ook wel weer goed beetje beweging.
    keek even naar je buikfoto's op de babysite, maar die meubels (sanne) kwamen me wel bekend voor :D die heb ook!

16. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    @ corry jaaaaa mooie meubels he? we zijn der super blij mee...
    nou ik ben van 78kg naar 83 kg gegaan dus we schelen elkaar niet veel... ik was netjes gegroeid volgens de verloskundige... mijn nichtje is 13 dagen eerder uitgerekend en is 11 kg zwaarder geworden...

nou mijn rust heb ik ook niet echt gepakt, was der om half 9 weer uit...

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden!

Wat een dag vandaag en ik zie door alle ideeën die ik had en daarna weer andere door mannetje, niet meer wat ik nu wil in het kamertje.
    Waarschijnlijk maak ik het mezelf te moeilijk en ben ik te pietjeprecies.

@Married: stoel is besteld hoor :D
    Wit met zilver binnenzitje, mannetje vond dat wel een mooie combinatie bij zo'n futuristische stoel.

@Maatje, jouw werkgever snapt er ook niets van zeg, als jij aangeeft niet meer te kunnen en willen werken, dan ga je toch ook niet uit jezelf aanbieden dat je dan meer gaat werken :-k
    Wat een stomme knar zeg.

@Gewicht: vanmorgen gewogen en nog steeds 80 kg.
    In totaal nog steeds 8,5 kg en niks er bij na thuiskomst Aruba, netjes vind ik zelf.

@Dayenne, goed van je dat je maandag naar de huisarts gaat, dit kan zo niet hoor ;)

@Noppie, je bent van harte welkom om hier te komen werken hoor :)

@Corry, 6 kg is toch hartstikke netjes!

18. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    dus mieke? je bent je inspiraties allemaal kwijt? ff dagje je hoofd rust gunnen en lekker relaxen en daarna weer verder brainstormen met ideeen over jullie kamertje

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Iggy, ja ik geloof dat ik dat maar moet doen! word er helemaal tureluurs van.
    En dat terwijl ik zo graag aan de slag wil.

20. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja maar misschien wil je te graag! en dat werkt meestal aafrechts meis

Deel Deze Pagina