hoi hoi, Ik kom me ook aanmelden, moet nog zo wennen dat ik zwanger ben maar het is toch echt waar...... groetjes Marloes
Ik vind het ook nog zo onwerkelijk omdat het bij mijn eerste kindje dik 8 maanden geduurd heeft voordat ik zwanger was, en nu in een keer, zonder te kijken wanneer mijn vruchtbare dagen waren, want we waren er nog niet echt mee bezig. dus moet nog echt wennen dat er nu nog een kindje komt :-s maar we zijn er wel super super blij mee
Loesje, gefeliciteerd. Ik kan me voorstellen dat het nog zo onwerkelijk is. Enne welkom en klets gezellig mee! @Mobiel waar ben je? je hebt werk te doen, onze lijst aanpassen! hihihi O ja nieuwe dames, heb je zin om ook op hyves met ons te kletsen, klik op de hyves pagina in mijn onderschrift. Deze hyves wordt niet op je eigen hyves gemeld. is lekker geheim!
Marloes en Kimmie, gefeliciteerd en welkom! Nicole, wat een fijne dag was gister voor jullie zeg. Gefeliciteerd met zo'n fantastische echo! en natuurlijk jullie huis en je verjaardag Ik voel me vandaag een beetje prut, niet ziekjes of zo, maar gewoon prut. nergens zin in, zelfs niet in het forum en dus typen en lezen. Geen zin in een film kijken, lezen of wat dan ook. Eigenlijk is alles even te veel om te doen. Blegh! Zie jullie daarom later wel weer. x
@ Mieke, denkt dat het misschien aan de lengte van de zwangerschap ligt Ik heb ook weer zo'n lekker onzeker emo dagje bleh
Hoi Meiden! Kimmie29 en Loesje Welkomen meiden en gefelciteerd! Nou Hier gisteren een gezellig avondje gehad! we zijn met ze alle bij me zus gaan kijken hehehe. De eerste helft ben ik bij me zus in bad gegaan met me kleine meisie en de 2de helft ben er weer gezellie bij geweest hehehe... Pfff ben wel zo moe steeds in de ochtend oh en wat heb ik steeds een trek in de avond .. Hehehe hoop dat die 2 dingen ook langzaam weg trekken! En meiden hoe was jullie avond? en voelen jullie je nog ok? Knuffels
snel een vraagje in hoeverre ziet wie wat op mijn eigen hyves als ik reageer op februari 2009 hyves want nog bijna niemand weet dat ik zwanger ben en wou ook nog even niet vertellen tot dat ik een echo heb gehad.
@ Loesje, alleen de leden kunnen het zien. Het is een verborgen hyves @ Dutchangel, hier gaat het wel. Heb wee een onzekere dag. Bleh word er gek van.
net stond er bij mijn buzz dat ik bij jullie gereageerd had en volgens mij kon heel even iedereen het zien