@miireii: dus hij heeft zich goed schuldig gevoeld? Wel een fijn goedmakertje, zo'n ontbijtje op bed @corry: welkon bij de feb-mamma's! @Dayenne: verdorie meis, hopelijk voel je je snel weer een beetje beter. @Maatje: goed dat je je poot stijf gehouden hebt! Wel vervelend, maar wie niet luisteren wil....
@golfola, mooie buik hoor! @Daffie, ik kan me voorstellen dat t weekend vermoeiend was, maar t klinkt erg leuk! @Vaam, ja tis verbazingwekkend, mn moeder slikt die medicijnen nu een maand... en haar gezicht zwelt gewoon op... vind het wel erg sneu voor haar... tis en blijft een heftig medicijn!
Axioma, goh je zou dan door alle andere dingen denken aan een KS maar in jouw geval dus niet ivm de hechtingen, lastig hoor! Dan maar hopen op een een niet al te groot kindje Ik heb vandaag een niet echt fitte dag. Zit hier met een giga kussen in mijn bureaustoel omdat alles me pijn ging doen tijdens het zitten. Merk dat het allemaal steeds een stukje zwaarder wordt, zo ook het traplopen.
Hoi meiden! Zo, zwaar weekendje achter de rug. Was erg gezellig, maar ook erg druk. Was gisteravond blij dat iedereen weer naar huis was, kon ik eindelijk rustig op de bank gaan liggen! Ook nog steeds last van een sluimerende verkoudheid/griep, een rauwe keel en hoesten/slijm. Lekker! Vanmorgen gelukkig kunnen slapen tot 9 uur, wel weer een paar uurtjes wakker gelegen maarja. Daffie, fijn dat t weekendje zo leuk was. Klinkt idd wel errug vermoeiend en dan ook nog shoppen! Je bent iig weer een heel stuk wijzer geworden. Ik heb dat ook heel erg die emobuien als ik van die liedjes hoor of zielige/mooie dingen over babys/kinderen zie. Laatst zong Danny de Munck in Life & Cooking ook een of ander liedje over kinderen. Moest zo janken! Haha, maar ik vind t wel altijd ff lekker hoor. Ik ben niet verdrietig ofzo t Hoort er gewoon bij. Iggy, wat ontzettend vervelend dat je moeder zo doet. Het is toch jouw bevalling en t was jouw bruiloft?! Natuurlijk gaat die zoals jij t wil en niet zoals zij t wil. Heeft helemaal niets te maken met sterke of minder sterke band. Je hebt gewoon een ander soort band met je moeder dan met je man. Jullie kindje is iets dat jij samen met hem gemaakt hebt en dus is het niet raar dat je dit bijzondere moment met hem alleen wil beleven. Hopelijk trekt ze nog bij. Ik wil ook dat alleen mijn vriend erbij is. Zodra de bevalling gaat beginnen, bel ik of mijn vriend mijn ouders wel, dan mogen ze vast naar ons huis komen ofzo. Ik beval in t ziekenhuis en ze mogen dan meteen na de geboorte komen kijken. Net als de moeder van mijn vriend. Eppie, jouw buik is precies goed hoor voor t aantal weken! Niets mis mee Febr21/married, ik heb ook wel af en toe last van obstipatie. Heel vervelend. Maar dan eet ik altijd 1-2 vijgen per dag en dan gaat t vaak snel weer beter... Nou, dan ga ik maar es beginnen aan mijn Sex and the City dvdbox...!
Golfa: mooi buikje al. daffie: leuk om te lezen dat de cursus een succes was. hopelijkheb je geen zw suiker.
@Daffie, klinkt leuk zo'n weekend! Fijn dat je het leuk gehad hebt. @Golfola, leuke foto inderdaad. Ik heb vannacht een erg slechte nacht gehad. Ik ben niet verkouden, maar ben 2 keer wakker geschrokken van het hoesten. Net alsof mijn keel heel erg uitgedroogd was. Verder nog 4 keer naar het toilet en veel dromen. Ik zit hier een beetje brak te wezen op kantoor. Ga maar weer op tijd naar huis vandaag.
ook ik ga voor alleen mijn man! de rest die erbij wil zijn wacht maar in huis of op de gang, heb geen zin in die dingen van ooh je moet het niet zo doen, luister maar naar mij! ik weet hoe het moet.. nee ga weg, alleen mijn man en ik en verder niemand! ik zou helemaal gek worden als mijn moeder of zijn schoonmoeder erbij zou zijn... dan heb je toch eigenlijk geen privacy meer? ik wil het in alle rust kunnen doen met de persoon die het dichtst bij me staat.. en anders hou ik em gewoon binnen! hahaha! nee maar iggy ik begrijp je probleem.. en het is heel vervelend dat ze op die manier gaat praten..... sterkte meis!
@ Golfola, leuke foto! Mooie buik en mooi zoontje! Pff.. ik ben ff pissed... Wij (de afdeling) hebben net een uitbrander gekregen van onze leidinggevende. We (en ik neem aan dat ze mij en nog een collega bedoelt aangezien wij allebei een dag ziek waren vorige week) zijn te vaak ziek en we houden geen rekening met het werk hier, gedragen ons niet als team. Tssss.... ik heb er echt wel aan gedacht donderdag dat er aardig wat werk lag, maar ik ben erg geschrokken van die harde buik en mn gezondheid en die van mn kindje gaat echt ff voor nu! Ik was er best pissed over eigenlijk,. ze heeft vanochtend ook niet eens aan me gevraagd hoe het nu ging en of ik beter was etc. Maar ja... En afgelopen vrijdag had ik een vrije dag, stond allang gepland en daar heeft ze zelf voor getekend, stond ook gewoon in mn agenda. Maar dat was ze vergeten blijkbaar.. tja, kan ik ook weinig aan doen hoor, pffff....
Marriedgirl, niks van aantrekken....jij en je kindje zijn het allerbelangrijkst! Laat ze allemaal maar lekker de kl%%% krijgen.. Daffie
Haha, Daffie, thanx. De laatste keer dat ik me (voor afgelopen donderdag) heb ziek gemeld is al best een tijd geleden, dus ze moet sowieso niet zo zeuren. Ik ben iemand die zich normaal gesproken juist helemaal niet makkelijk ziek meld en dat zou ze moeten weten (en weet ze waarschijnlijk ook best!). Maar ja...
Married ja en ze gooien nu alles op de zwangerschap. Bah bah. Ze vergeten wat je altijd heb gedaan voor de zwangerschap dat telt nu niet meer.
caro/mieke dank! Ja ik ga vliegen na 7 mnd inderdaad uitspitten, het is alleen lastig te weten welke company het wordt omdat ik de vlucht, weegens omstandigheden, zo laat mogelijk wil boeken. Hopelijk dus inderdaad geen kerst alleen maar hier nog met iedereen in india. Wordt het liefste een last minute vlucht. Die aantekening van de gyn is goed om te horen. Had n.l. mijn twijfels of ze dat oha willen uitschrijven als je zelf besluit te gaan reizen na 7 mnd. mobiel ..... ja hoor RAAK! daar zijn ze weer....dikke tranen http://nl.youtube.com/watch?v=dc7cq51fNmk jij married? Maka, Hmmmm die vijgen bij mij doen niet zoveel. Ging nooit zo regelmatig maar eigenlijk nooit last van gehad. Nu, voordat ik begon met zetpillen, was ik 1,5 week niet naar toilet geweest. Buik stond op ontploffen maar helaas resultaat bleef uit... :sick: ale: Was geen fijn gevoel. Realiseer nu hoeveel je energie level naar beneden gaat door te lang niet poepen, voel me nu een stuk fitter! Dus nu maar standaard na 3-4 dgn zetpil op de koop toe, het zij zo.... Inmiddels al ervaren meiden...Vraagje! Heeft iemand ervaring/tip betreft een combinatie kinderwagen/buggy die inklapbaar is en waarop je een maxicosi kunt bevestigen? Vanwege ons bootleven lijkt me dit ideaal (beperkte ruimte en multifuncioneel) en heb hier in India een moeder gezien die dit gebruikte. Deze ene combinatie zouden wij meteen vanaf geboorte (maxicosi) tot lang daarna (buggy vanaf 6 mnd) kunnen gebruiken. Om het lange zitten te vermijden, denk ik aan een combinatie met draagdoek (ipv reiswiegje) Ik had al een tip gekregen om eens naar de Quinny Zapp te kijken, spreekt me inderdaad qua omschrijving, uiterlijk en betaalbare prijs erg aan. Maar lees in de revieuws dat veel klagen over het logge rijgedrag en blokkeren van voorste wielje. dus twijfel nu weer.... alvast mijn grote dank maar weer!
Heej meiden Nou, net bij de vlos geweest. Beeb is al 2 dagen ontzettend rustig, dus ik maak me best zorgen. En ja hoor, bij de vlos begon ze weer te schoppen. Eigenwijs kind. De vlos wilde mij niet zo naar huis sturen, ook omdat ze vond dat ik er niet zo goed uitzag. Dus vanavond 19u even bellen naar haar, en als de beeb dan nog rustig is dan moet ik naar het ziekenhuis. Weer aan de CTG en een echo. De vlos maakte zich wel zorgen omdat ik nog steeds zo'n hoofdpijn heb en misselijk ben. En ze vond mij ontzettend witjes en ziek eruit zien. Voel me op zich prima, alleen heel moe en hoofdpijn. Poe zeg....weer in de stress gezeten vandaag. Zwanger zijn is toch best spannend hoor! Ik ga nu even bijlezen!
@iggylover: zomaar nieuwsgierig...heb je je moeder gevraagd of haar moeder ook bij haar bevallingen is geweest? Ik vind dat je al het recht van de wereld hebt om je moeder er niet bij te willen hebben. Het is jullie kindje en jullie gebeurtenis. Mijn moeder zal er wel bij zijn, maar dat komt alleen maar, omdat ik mijn ex er niet bij wil hebben. @eppie: je hebt een schitterende buik hoor! En bij mij vragen diverse mensen telkens of het een tweeling is...ook niet altijd even leuk, maar die mensen hebben geen benul hoever je bent met welke buikgrote erbij . @Anna: dus eindelijk de PC terug. Fijn gevoel he, het voelen van je kindje.
@ Febr21: Ik wist het Is echt een tranentrekker Dit is er ook zo 1: http://nl.youtube.com/watch?v=GQhudd6U4pU Nou ja en deze kennen we allemaal : http://nl.youtube.com/watch?v=xK7owo6kXyg
O ja, Mobiel, Jij woont in Rotterdam toch? Ik kom onverwachts voor w.s. 2 dgn naar nederland toe. Heb in de planning om met mijn moeder naar een grote babyzaak te gaan... Naast leuk ook handig want ik kan nu ook zelf even kijken wat er allemaal aan buggy's draagdoeken enz is. Weet jij een hele grote en een goeie winkel waar ik voor zo'n beetje alles kan informeren?
@ Dayenne, poeh hee, sterkte meis, het zit je de laatste tijd niet mee he! Ff een (wellicht dom ) vraagje. Ik lees op het forum vaker over 'aan de CTG', maar wat houdt dat precies in?