Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ HJ1977, volgens mij is IMD zelf niet ziek hoor.. weet niet waar je dat vandaan hebt? Ze had last van haar keel, moest veel hoesten en daarom moest de punctie wellicht uitgesteld worden. Heb nergens gelezen dat ze zelf ziek is. En ik vind dat iedereen hier zijn of haar eigen keuze in maakt.

2. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @HJ mooie reactie! Ik zou mijn kind ook nooit weg laten halen. We hebben dan ook geen nekplooimeting laten doen ;).

@Noppie iiiiiiiieeeww! Bah das echt vies haha. Heb jij weer :).

@Sonya mijn vriend heeft ons kindje in week 12 al erkend. We gaan wel geregistreerd partnerschap doen. Ik wil liever trouwen, maarja vriendlief wilt niet haha. Dan houdt het op he :).

3. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    mobiel,
    Ik land op schiphol en zit nu te denken om misschien via gouda te rijden en nar babypark te gaan. krijg het idee dat hun collectie wat uitgebreider is.
    Kan ik daarna nog altijd doorrijden naar rotterdam...

Noppie,
    krijg jij een quinny met 3 of 4 wieltjes/steunpunten? Ik heb het over die met 3 quinny zapp.
    Enne bevallen in het vliegtuig, pfffff inderdaad dat lijkt me vreselijk. Hoezo alleen dan met je partner.... dan zit de hele wereld mee te kijken.... [-o< hoop dat me dat bespaart blijft :)
    Maar raar genoeg heb ik overtuigend het idee dat het bij mij later gaat komen... helaas kan ik daar met vliegen niet vanuit gaan, maar toch geeft me dat nu wel een rustig gevoel.

Zal je gebeuren hey... arghhhhhhhhhhhh :oops: :oops: :oops:

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    @Vaam, wat een mooie foto's zeg, die zien er mooier uit dan de mijne, ik bedoel qua soort foto hoor.
    Mijn ukje staat er ook prachtig op ;) veel plezier bij de nieuwe poging.

@Dayenne, gelukkig heb je een goede vk die je goed in de gaten houdt.
    Sterkte vanavond.

@Sonya, volgens mij blijft dit ukje toch echt lang genoeg zitten hoor, maar zal voor je duimen ;)

@HJ, ik ben het eigenlijk wel met Married eens. Het is ieder zijn keuze.
    Als wij een gehandicapt kindje (ook met Down) zouden krijgen, hadden we het naar alle waarschijnlijkheid ook niet gehouden. Dit om eigen redenen.
    Uiteraard kan ik me je jouw mening ook wel voorstellen hoor!

@Married, werd terug gebeld door Kidsfactory, zilverenzitje is een extra optie, dus extra kopen, mannetje wil hem zo graag, hahaha. Dus nu standaard helemaal wit met wit zitje besteld en extra de zilveren versie.

@Noppie, hier ook eens zo'n onderzoek gehad hoor.
    Had in Brazilie veel bloed bij mijn ontlasting en thuis ook nog.
    Gelukkig was alles goed. Hoop bij jou ook.
    Gelukkig kon ik met dit behang eerst de muur insmeren met lijm en dan de baan plakken, scheelt denk ik wel.
    Maar bij de eerste baan heb ik toch wel met tranen in mijn ogen gestaan omdat ik gewoon geen idee had waar ik aan begon, hihi.

@Maatje, hoe is het op je werk gegaan vandaag?

Ik heb stalen meegenomen voor gordijnen, kijken of er iets passends tussen zit.
    En metallic zilver verf gehaald voor de commode.

5. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    ervaren buggyrijders...

nog even, iemand ervaring met de Buggy Single Urban?

6. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    Noppie
    ha ha moet je die poep dan ook die drie dagen in jouw huis bewaren? ha ha, sorry hoor, ik zie het al voor me...
    Maar goed, Nop, volgens mij moet je nu wel een keertje. wordt hoog tijd met die aanhoudende klachten...

Vaam,
    Mooie foto's! en jij ook Eppie trouwens nog! met zo'n buik mag je ook wel pronken ;)

7. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Haha ik wist wel dat jij zo'n vraag zou stellen :).

8. @Vaamrile, mooie echofoto's! Ik heb nog niks gehoord van de evt UMC Amsterdam onderzoek. Ben vast buiten de boot gevallen. Zou ik nu toch eigenlijk wel jammer vinden.

@Dayenne, kleiner dan een gemiddeld meisje. Ik hoorde vandaag dat jongens relatief zwaarder (en groter) zijn. Je kunt natuurlijk de laatste weken nog een enorme groeispurt maken. Het echt groeien van het kindje komt nu eigenljk pas.

@HJ, ik ben ook eigenlijk wel van mening dat iedereen het recht heeft om daar hun eigen mening over te hebben. En jij ook dus.
    Fijn dat je kantoorwerk kan gaan doen. Gelukkig zijn er ook werkgevers die iets meer meedenken.

@Noppie, niet heel prettig inderdaad om met je ontlasting in de weer te zijn! Maar hopelijk kunnen ze je wel goed helpen.

@febr21, ik ben niet ervaren, maar ik heb met de kinderwagen in de winkel wel gelet op het gewicht en de Bugaboo was het lichtst. Verder kan je een soort van tas erbij kopen waar je het hele pakketje in stopt (zag ik op internet). Is makkelijk voor het meenemen in het vliegtuig. Maar misschien heeft Quinny dat wel ook hoor.
    Verder heeft de Bugaboo wielen zonder lucht. Ik weet niet of dat in jouw geval een voor of een nadeel is. Hopelijk kom je erui. Dat wordt een paar dagen erg intensief shoppen!

@Mieke, heerlijk dat je zo aan de slag kan met je kamertje. Ik zou ook wel willen...

9. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    feb: ik heb denk ik de 2007 heb hem al een tijdje namelijk, je krijgt er trouwens een tas bij voor in het vliegtuig.

10. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Meiden ik wil toch even wat vragen....Voelen jullie de baby ook minder?

Ik voel haar wel schoppen, alleen is het anders. Het voelt gewoon heel anders en daar maak ik me zorgen over. Is dat gek?
    Ze reageert ook totaal niet op Alex (mijn vriend).

Zie ik spoken of is dit wel een reden om me zorgen te maken? Ben bang dat ik me aanstel...maar ben er gewoon niet gerust op.

Sorry hoor meiden....maar ik heb even jullie advies nodig :(.

11. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Dayenne, ik heb dat vorige week ook een paar dagen gehad toen ik me niet goed voelde. Meestal houdt ze trouwens ook op met bewegen als mijn vriend zijn (warme) hand op mijn buik legt!
    Nu beweegt ze weer als vanouds...

12. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    Dayenne,
    Misschien moet je het allemaal nu even van je af laten glijden. Je hebt precies gedaan wat je moest doen, je staat nu toch onder controle van de vlos? straks heb je toch ook weer even contact met haar? Als het nodig is, dan hoor je wel dat je even naar het ZH moet voor extra controle.
    Maar tjee, meid, dat jij er niet zo goed uitziet op dit moment, vind ik eerlijk gezegd niet zo raar. Snap trouwens niet hoe je alles zo onder controle hebt kunnen houden, je hebt behoorlijk wat voor je kiezen gekregen!

Volgens mij moet je het nu even aan de vlos overlaten en proberen wat bij te tanken. Zo'n verhaal van jou en geen stress kan bijna niet, al vind ik het onvoorstelbaar hoe weinig stress ik in jouw berichtjes terug kan ontdekken, Dayen! duik lekker op de bank! Ik voel de kleine soms ook veel meer dan andere keren, daarmee wil ik niet zeggen dat er dus niks aan de hand is. maar je komt er nu toch even niet achter. je hebt al de goeie dingen gedaan, nu effe rust volgens mij..... misschien heeft die kleine binnenin ook effe rust genomen.....

mijn kleine reageert trouwens ook niet standaard op manlief, en ook niet op mij. Toen ik dacht aan Malaria voelde ik ineens ook veel minder... of leek dat maar zo. Ach laat de medische wereld maar beslissen en kom jij maar wat bij!

Dikke zoen vanuit India!

13. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Maka dank je wel voor je reactie!

@Feb dank je voor je lieve berichtje. Doet me erg goed!
    De vlos belde net zelf, en ik moet toch even langs de verloskamers in het ziekenhuis. Gewoon voor de zekerheid een echo. Vonden ze helemaal niet erg. Fijn hoor, van die lieve mensen om mij heen!

Je woorden helpen me heel erg, ik word er een stuk rustiger van. Je hebt helemaal gelijk, ik heb gedaan wat ik kon en nu moet ik even rust nemen. En tja, die stress is inderdaad ook niet gek...

Als de echo vanavond goed is dan zal ik proberen te ontspannen en rust te nemen. Ik waardeer het zeer dat ik zoveel lieve mensen om me heen heb. Gyn, vlos en jullie...

Een dikke zoen terug, en nogmaals bedankt he...Ik knap altijd zo op van jou berichtjes ;).

14. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Nou, meiden, ik was weer helemaal bijgelzen en had een aantal reacties getypt, klik ik per ongeluk ergens op en ben ik alles weer kwijt........ Sorry, ik ga het nu dus even niet opnieuw doen!

Wat ik wel nog weet:

Dayenne, heel veel sterkte!

Noppie, succes met verzamelen ;)

15. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Dank je wel Angela!

16. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Dayenne, succes meid, ik sluit me helemaal aan bij febr21....
    probeer het los te laten en goed voor jou en je meisje te zorgen!

17. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    whahahahahaha! ik bedoel dus mijn moeder en mijn schoonmoeder :p

goed gezien! :D

18. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    dayenne wat fijn dat je nog even langs mag komen.. laat je het wel zo snel mogelijk weten? ik hoop echt dat alles goed is.....

19. HJ1977

HJ1977 Actief lid

6 jun 2007
    447
    1
    0
    Hey Married,
    Heb inderdaad even wat verkeerd begrepen wbt de ziekte.

Heb gevraagd of de moderator mijn stukje wil verwijderen. Wat ik al zei, hormonen hè;)
    Verder sta ik er trouwens wel voor 100% achter hoor. Zal ook wel komen doordat ik zelf in de gehandicaptenzorg werk. Dan kijk je er toch anders tegenaan. Maar inderdaad hoor, ieder zijn eigen mening maar ik zou er niet mee kunnen leven.

Nu weer de leuke dingen: de kindjes schoppen! En hoe! Soms met z'n tweeën tegelijk, haha!

20. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Haha en er blijft lekker veel gekletst worden hier.

@mijn Buikje: de bovenste rol is gewoon overschot van vel hoor. Maar goed, die stomme tr*t moet gewoon haar mond houden. Ik ben wel blij met mijn buikje!

@Buddy: misschien idd goed om dit na volgende week te doen!

@Caro: wij nemen geen luieremmer!

Golfola: volgens mij heb je als je zwanger bent eerder last van beknelde @zenuwen. Dit moet wel weer over gaan hoor.

@Noppie: wat goed dat je zelf behangen hebt en al doende leert men. Zou niks voor mij zijn hoor behangen!
    En kan me voorstellen dat de huisarts wil dat je je poepjes opvangt: is alleen voor jou niet zo'n lekker werkje!

@Iggy: mijn man en ik hebben besloten dat we met zijn tweeën de bevalling doen en dat er verder niemand bij is. Jou moeder heeft dat maar gewoon te accepteren vind ik!
    Wel jammer dat altijd alles moet zoals zij dat wil, maar daar moet je niet aan toegeven hoor. Doen wat jullie willen!

@Febr21: idd even uitzoeken met welke maatschappij je kunt vliegen en leuk dat je een paar dagen naar NL komt!

@Maatje: wij hebben ook een doomoo seat van mijn schoonmoeder gekregen. Was er meteen verliefd op toen ik hem zag! Wij hebben de bubbles versie en dan de roze natuurlijk!

@Axioma: fijn dat jij en je moeder het naar jullie zin gehad hebben op de JG beurs!

@Daffie: kan me voorstellen dat die weekend cursus samen bevallen erg inspannend was, maar wel erg leuk. Fijn ook dat manen zo lekker nuchter zijn he!?

@Married: die stomme werkgevers ookv an iedereen. Lekker een uitbrander terug geven en het dan op je hormonen gooien. Gelukkig is mijn baas niet zo!

@Dayenne: jeetje meid, ons niet zo laten schrikken hoor. Fijn dat de VK het zekere voor het onzekere neemt en je dan ook doorstuurt naar het ziekenhuis! Laat je ons snel wat weten hoe het met jou en de kleine gaat? De ene dag voel ik de kleine ook minder als de andere! Dus je bent niet de enige hoor.

@Vaam: jeetje wat een duidelijke foto's van je 3d echo! Super hoor, dat je trouwens nu nog een keertje mag!

Was vandaag op het werk duizelig (had dat al wel vaker). Dus vandaag toen even mijn bloeddruk gemeten 111/72 en mijn bloedsuiker gemeten 4,5. Denk dus dat het aan mijn bloedsuiker lag en heb wat extra gegeten, maar ga dit woensdag toch nog maar even vragen aan de VK! Misschien dat ik anders ook nog maar even vraag om extra Hb controle! Heb als ik die klachten heb ook het idee dat ik ieder moment tegen de vlakte kan gaan en dat is niet de bedoeling natuurlijk!

Ga nu maar even lekker relaxen op de bank.

X Esther

Deel Deze Pagina