Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Goeiemorgen meiden,

Dayenne; doe je het rustig aan meis, je moet ons niet zo laten schrikken...Gelukkig dat alles goed blijkt te zijn! ;)

Ik heb me vanmorgen ziek gemeld voor vandaag. Had vanaf gisterenavond barstende koppijn en kon echt niet slapen. Uiteindelijk toch amar een paracetamolletje ingenomen en toen ik wakker werd voelde het wel wat beter. Denk dat ik de afgelopen dagen veels te druk ben geweest. Dus maar naar het werk gebeld dat ik vandaag thuis bleef. Toen weer 2 uur lang in slaap gevallen, dus denk dat ik gewoon heel hard slaap nodig heb....

Kreeg trouwens een mailtje van het VUmc dat ik a.s zaterdag om 11:00 mag komen voor die gratis echo die studenten dan gaan doen. Ze nemen ruim een uur de tijd ervoor... :D :D :D :D Nu krijg ik dus en woensdag en zaterdag een echo :) :) :) Had er helemaal geen rekening meer mee gehouden :)

Ga zo maar weer een lekkere warme douche nemen en dan mijn makkelijkste joggingbroek aan en de hele dag op de bank hangen, liggen, slapen...wat dan ook...

groetjes Daffie

2. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Sucre: Van harte meid :D Lief dat je het nog even komt melden hier dat je weer zwanger bent :D Ik ga voor je duimen dat alles dit keer goed mag gaan ;)

3. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Sucre, van harte gefeliciteerd meid! We hopen allemaal mee dat het dit keer een goed eind mag hebben :D

liefs Daffie

4. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    Sucre, gefeliciteerd! Wanneer uitgerekend in augustus? Heel veel plezier en succes!

5. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Owww, wat super! Krijg er helemaal kippenvel van! Het is je zooo gegund! We gaan duimen dat nu alles goed gaat (dat moet gewoon!). Geniet ervan!

6. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik ben in juli uitgerekend, het wordt dus een fantastische zomer! :D

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Sucre, wat vind ik dit fantastisch nieuws zeg!
    Heel heel heel erg gefeliciteerd! Geniet er van, maar ik denk dat jullie dat zeker wel doen.
    Het is ook jullie weer heel erg gegund.
    En fijn in de zomer ook heel leuk.

8. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Topmaand! Ik ben zelf een juli-kindje :D

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden, ik heb een nieuwe buikfoto geplaatst en foto's van het kamertje tot nu.
    Ben er dus eigenlijk nog heel onzeker over :(
    En je moet het dus ook nog met een korreltje zout nemen, want er komen nog gordijnen (maar wat voor, dat is de grote hamvraag!) en een radiator ombouw over de hele breedte van het muurtje.
    Links komt dat het ledikantje (zilvergrijs) en rechts de commode (zilvergrijs) en die muur is dus licht blauw.
    En uiteraard gaan de jaloezien weer terug voor het raam.

10. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Hey Mieke, ik vind het kamertje er tot nu toe heel stijlvol en stoer uitzien. Vertrouwen in jezelf hebben he, het wordt echt heel gaaf!
    Ik wil ook zo graag bezig gaan met het kamertje, maar we moeten nog even wachten helaas... Ga dit weekend vast maar wat kleertjes wassen (heb Neutral wasmiddel gekocht :D ), dan ben ik er toch al lekker mee bezig. Wat een tut ben ik he?

Enne, je buik is supermooi, echt naar voren he!

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je Married. We willen het ook een beetje stoer doen, beetje baby-stoer.
    Maar die gordijnen zijn zo moeilijk bij dit behang. Heb gister stalen meegenomen. Maar niks past, alleen effen.

Ik wacht nog even met wassen tot de kast er is. Dan kan het gelijk in de kast.
    En heb ik gelijk overzicht wat ik allemaal heb. Anders ben ik bang dat ik de kleertjes straks weer kan wassen.

Ja ik draag echt naar voren :D

12. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ja, van dat wassen heb je wel een punt.. maar ik wil gewoon al iets gaan doen, haha.. misschien was ik het tegen die tijd gewoon nog een keer ;) Ik heb het nu in mn eigen (inloop) kast liggen, allemaal op maat gesorteerd. Gister kreeg ik weer een heel leuk pakje van een vriendin cadeau! :D. Van Noppies, maat 50, superstoer, met blauw en bruin (gelukkig, ik vermijd de roodtinten namelijk, ik verwacht een rossig kindje, haha).

Gordijnen zijn erg moeilijk, wij zitten daar ook over te tobben. Wij willen het kamertje redelijk rustig houden. Lichtblauwe muren, witte meubeltjes en op de muren wat muurstickers en schilderijtjes. Maar aparte gordijnen lijken me daar best wel weer leuk bij.. maar aan de andere kant wordt dat misschien erg druk... Waar laat jij gordijnen maken?

13. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @HJ: iedereen heeft natuurlijk recht op zijn eigen mening, dus jij ook, maar ben het niet geheel met je eens.
    Ik had samen met mijn man besloten om geen onderzoek te doen naar het down syndroom. Toen hij besloot van mij af te gaan kwamen ze er bij de echo achter dat de nekplooi iets verdikt was en heb ik toch de combinatietest laten doen. Als hieruit gebleken was (en de punctie uiteraard) dat het kindje down zou hebben had ik het niet gehouden. Ik koos inderdaad voor een kindje, maar dan wel samen met mijn man. Niet samen met mijn ex-man.

@Noppie: ieuwwww... hoe gaat het met het opvangen ;).

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Married, een inloopkast, toe maar hihihi.
    Oh leuk ik heb ook veel van Noppies, ook lichtblauw met bruin, misschien dezelfde.
    Vind Noppies en NO-NO erg leuk voor de kleintjes.

Mijn mannetje wilde juist wat kleur inbrengen door de gordijnen.
    Heb nog geen idee waar ik ze laat maken hoor. Afhankelijk van waar we de juiste stof vinden.

www.kleertjes.com ;)

15. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Amor: Ja, die van mij heeft echte voetballersbenen (en ik vind voetbal eigenlijk helemaal niks hihi). En hopelijk valt bij jullie de neus aankomende maandag wel mee ;).
    Fijn te horen dat het met de tweeling redelijk gaat, hopelijk horen we binnenkort dat alles goed is.
    En nog gefeliciteerd met je vriend!

@HJ: goh, dat lijkt me apart....2 kindjes voelen schoppen in je buik. Zal wel een hele kermis zijn van binnen dan :D.

@Suske: wat een geregel zeg om je vriendin te laten erkennen. Is inderdaad niet eerlijk!

@angela21: je hebt een mooie buik hoor! Een beetje van jezelf en een beetje van.... Is bij mij ook het geval hoor (wel lekker, want nu wordt de buik goed strak getrokken he ;)).

@Dayenne: wat fijn dat alles goed met je gaat meis! Hopelijk ben je ook snel van dat virusje af.

@married: Jij hebt ook een heel mooie buik hoor. De vk zegt dat je buiken niet mag vergelijken met elkaar. Jij bent van jezelf al redelijk mager dus heb je een hele mooie buik. Iemand die al wat meer van zichzelf heeft, zal waarschijnlijk een grotere buik hebben, maar daar zit ook een stukje van zichzelf bij natuurlijk.
    Ben er maar lekker trots op, want een zwangere buik = een mooie buik ;).

@Sucre: Oh meissie, wat ben ik blij van je te horen! Van harte gefeliciteerd! En ik zag dat je in juli uitgerekend bent, maar hoeveel weken ben je nu? Veel succes en ik duim voor je!

@Daffie: super dat je alsnog je gratis echo krijgt! En beterschap.

@mieke: mooi buikkie! En niet zo stresskipperig reageren...je kamertje is helemaal leuk :D! Lekker stoer en toch baby! En voor de gordijnen zou ik inderdaad effen nemen, anders wordt het denk ik te druk (maar dat is helemaal jullie keus natuurlijk).

16. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Mieke wat ziet jullie kamertje al gaaf uit zeg lief en stoer.

Married Rood haar en rode kleren gaan goed samen hoor. Justin is rood (vel rood) en het staat hem super.

17. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Vaam, thanx hoor! ben ook zeker wel blij met mn buikie, al is ie misschien niet zo groot (mn man vindt hem trouwens enorm! :)) :D.

@ Maatje, mijn man is rossig en rood vind ik bij hem niet zo mooi staan. Het ligt er maar net aan wat voor rood haar en wat voor huid je hebt denk ik.

@ Mieke, leuke link ;)

18. amor

amor Actief lid

19 jul 2008
    324
    0
    0
    @Sucre: Gefeliciteerd meid, ben zo blij voor je! Wens je alle geluk, geniet ervan!

@Daffie: Wat leuk zeg, dat je uitgekozen bent!

@Mieke: Vind het behang echt heel stoer en dat dressoir prachtig! Leuke foto van jou ook haha! Zou zelf denk ik voor grijs/zilveren effen gordijnen gaan, omdat het behang heel druk is en al de eye-catcher vd kamer is.

@Angela: Jij hebt ook al een flinke buik,leuk!

@Dayenne: Ja, je ziet het goed,echt een mooie meid hoor haha!

@Febr.: Fijn dat je er iets aan gehad hebt. Ik vergat nog te vertellen dat je in elke winkel ook het showmodel kan kopen voor honderden euros minder. Moet je het wel gelijk betalen en meenemen.
    En misschien weet je het al, maar een baby mag maar max. een half uur a uur achter elkaar in de maxi cosi liggen ivm ruggetje.

@Eppie: Filet American vind ik weer niks, blehhh, hahaha!

@Suske: Wel een beetje krom idd, je kan wel trouwen en kids krijgen, maar dan toch weer andere regels... pfff...

@Vaam: Ja, echt geweldig die benen hahaha!

Met mij gaat het ff wat minder. Wij wonen in een getto en op zich is dat geen probleem, omdat je meestal niks met de problemen te maken hebt en is het best gezellig in een buurt te wonen met alle culturen door elkaar heen, maar om die reden willen we wel volgende zomer voor onze kleine verhuizen. Maar nu was er gisteren voor de zoveelste keer weer eens een schietpartij voor de deur en blijkt dat mijn vriend die jongens die geraakt zijn erg goed kent. Hij gelijk op pad naar die families toe en heel de avond gasten aan de deur op zoek naar mijn vriend. Waar ik heel erg mee zit is dat mijn vriend ook vaak staat te kletsen bij dat groepje, dus voor hetzelfde geld was hij geraakt en dan zie ik gelijk alweer voor me dat ie net onze zoon daar aan het showen zou zijn, als zoiets kan gebeuren. Ik wil dat leventje niet en mijn vriend in principe ook niet, maar het probleem is dat hij wel met teveel mensen uit dat wereldje omgaat, waardoor hij er toch altijd, net als gisteren, weer bij betrokken raakt. En ook al gaat hij er niet mee om, dan kent hij ze alweer jaren en jaren, waardoor hij alsnog betrokken is. Bah, ik ben er helemaal door van slag. We hebben nu ook grote ruzie, althans, ik ben tekeer gegaan tegen hem gisteren en hij heeft niks gezegd en op de bank geslapen. Vanavond maar ff goed met hem praten dat ik niemand meer aan de deur wil hebben, dat hij echt meer afstand van alles en iedereen moet nemen etc. Als we eenmaal verhuisd zijn zal het al een stuk beter gaan, maar dan nog ligt het probleem bij hem.. als hij geen afstand neemt en geen "nee" kan zeggen, verhuisd het probleem gedeeltelijk met ons mee!

19. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ amor, een ghetto, een schietpartij?! :confused: My god zeg.. dat je daar kan wonen! Lijkt me absoluut niet ideaal voor een kindje, hopelijk kunnen jullie snel verhuizen en neemt je vriend afstand van dat leventje. Sterkte!

20. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Mieke, prachtige buik hoor! En t kamertje wordt ook hardstikke leuk. Ik zou idd hierbij ook zeker voor effen gordijnen gaan, eventueel met een subtiel werkje erin in dezelfde kleur.

Suske, wat idioot dat de erkenning zo'n gedoe is terwijl jullie toch getrouwd zijn. Dan heb je dus kennelijk toch andere voorwaarden dan bij een huwelijk van een hetero-stel. Vreemd.

HJ, ik begrijp je reactie wel, maar aan de andere kant moet ieder het voor zich weten. Wij hebben de triple test ook niet laten doen, ik zou de zwangerschap toch niet laten afbreken mocht t kindje Down hebben. Maar dit had ook te maken met de heftige eerste weken, waarin ik heel ziek ben geweest. Als dat niet zo was geweest, had ik er wel iets anders tegenover gestaan. Al had ik het dan ws ook niet laten afbreken.
    Kijk, de test is er natuurlijk niet voor niets...

Ik vind de neus op de 3D echo ook wel erg groot lijken (terwijl wij allebei geen grote/brede neus hebben) en schrok hier ook wel een beetje van! Maar schijnt vaker voor te komen en dan in t echt helemaal niet zo te zijn. Kan me voorstellen dat je dus om die reden geen 3D echo durft te doen.

Voel me gisteren en vandaag weer helemaal niet lekker. Constant een opgeblazen en vervelend gevoel in mn maag, moe en weer die keelpijn. Heb nu ook weer een lekkere koortslip, dus echt iets onder de leden. Ben ook alweer 2 dagen niet buiten geweest en vandaag ook geen fut om iets te doen. Maar moet toch echt weer naar de supermarkt, dus ff opladen.

Dayenne, succes met je theorie vandaag. Knap dat je t toch gaat proberen, ondanks dat je de laatste dagen er niet aan toe bent kunnen komen. Hopelijk gaat t alweer wat beter met je, heb je je meisje alweer goed gevoeld ondertussen?

x

Deel Deze Pagina