Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    :) :) :) :)
    ..ja inderdaad, zo'n kans krijg ik niet snel weer :rolleyes:

2. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    maar eehhh Vaam
    Ben jij nog steeds van plan om te gaan? Fototoestel meenemen dan he!

3. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Noppie; wat sneu voor je buurman...ze zijn vast lang bij elkaar geweest zeker?!

Ik voel me trouwens weer een stuk beter hoor na een dagje helemaal niets doen :) ;)

Zo'n nieuwe baan van je vriend vergt veel energie. Zal binnenkort wel beter gaan denk ik! Zorg maar even goed voor hem ;)

Daffie

4. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    roy gaat vannacht weer zijn 2e nachtdienst in, moet er 5 in totaal... en ik heb morgen een medische keuring:-$ hoop dat dat wat gaat worden:s
    verder gaat alles zijn gangetje..... we zijn druk aan denken geweest over roy zijn toekomst voor de machinistenopleiding der was per 1 december een plekje vrij in nijmegen:-| maar persoonlijk zag ik er erg tegen op om 5 dagen roy 11 a 12 uur van huis te moeten laten gaan een jaar lang... en dan zelf zonder auto te zitten met alleen de 3 doggies redt ik het wel maar zo meteen in februari met ukkie erbij wordt het toch best zwaar denk ik als alles dan op mijn bord komt
    dus we wachten tot hij in mei in utrecht de opleiding in kan....
    de opleiding is erg zwaar dus dan hebben we van februari tot mei eerst even de tijd om te genieten van onze uk zonder dat hij zolang van huis is en gestrest door leren en als ie in utrecht zit heeft ie maar een 10 min reistijd das toch al beter dan anderhalf uur heen en anderhalf uur terug;)

5. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Noppie ah wat vreselijk naar voor je buurman :(. Zo sneu als oude mensen alleen achter blijven...

@Feb kom je wel naar de meeting? :confused: Zou ik echt geweldig vinden!

Oh en ik zal ook wel de camera meenemen. Gewoon voor de zekerheid. Vertrouw vaam volledig op haar foto-kennis hoor, maar dan hoeft ze tenminste niet de hele tijd aan foto's maken te denken.

6. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Daffie, leuk dat je bent uitgeloot voor die echo! Heel veel plezier! En natuurlijk ook beterschap!
    Trouwens, leuk kamertje!

Sucre, VAN HARTE GEFELICITEERD! Het is jullie zo gegund! En zeker gaat het dir keer allemaal goed!

Mieke, geweldig dat behang! Ontzettend ruig voor jullie kleine man! De commode vind ik trouwens ook erg leuk! En jou buik mag er ook zeker al wezen!

Vaam, idd hier ook een beetje van mezelf en een beetje van.... Dat beetje van jezelf valt nu niet meer zo op 8) 8) Denkt iedereen gewoon dat je een flinke buik hebt. Ik heb nu ook helemaal niet meer zoiets van ik wil mijn buikje verbergen, normaal heb ik dat wel.

Eppie, ik kan ook niet wachten tot ik weer een broodje filet american mag.......

Amor, jeetje wat een gedoe....... :( Ik kan me voorstellen dat dat niet erg prettig is. Sterkte!

Dayenne, gefeliciteerd met je theorie! Nu snel voor de praktijk! En leuk dat jij ook voor de echo mag zaterdag!

Spiegel bij de bevalling, dat hebben ze me toen bij Levy ook gevraagd, maar ik heb daar dus totaal geen behoefte aan. Ook foto's en/of film van het moment supreme hoeven voor mij (en mijn man) echt niet!

Tirtilisko, balen meid! Sterkte!

MArijke, ik zou het toch ook aankaarten op je werk. Ze kunnen je dan eventueel gedeeltelijk ziekmelden, dan kost het je werkgever ook niets!

Febr21, ik ben het met de anderen eens, gewoon komen zondag!

Iggy, ik wil vrijdag het definitieve aantal doorgeven voor de meeting, dus als je het married, Dayenne of mij voor die tijd wilt laten weten?

Zo, weer helemaal bijgelezen.......en geschreven, zal nu wel een lang bericht zijn :D
    Hier verder alles rustig, blijf wel veel last houden, maar ja, dat hoort er eenmaal bij voor mij....

7. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Dayenne van harte meid nu op naar de praktijk

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Noppie, fijn dat je vriend begonnen is, idd kost het veel energie de eerste week werken, maar gelijk de eerste dag al tot 21 uur.
    Lief dat je er dan lekker voor hem kunt zijn thuis.
    En wat sneu voor je buurman, arme man.

Iggy, bah bah wat vervelend dat de andere hondjes nu ook ziekjes zijn zeg.
    En goede beslissing van jou en Roy om de opleiding nog even uit te stellen.

Daffie, lekker dat je je vandaag goed voelt hoor!
    Zulke dagen mogen er best meer zijn dan he.

Marijke, ik ben het met de anderen eens.
    Gewoon zeggen, je zou ook eerst even een afspraak met de arbo-arts kunnen maken voor je het zegt.

Amor, fijn dat jullie uiteindelijk toch een goed gesprek hebben gehad.

Tirtilisko, wat balen van je werk zeg.
    Ze kunnen toch niet van jou verlangen en verwachten dat je helemaal naar Brabant gaat.

9. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Dank jullie wel allemaal! :D

10. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Tirtilisko Jeetje wat is er toch aan de hand met al die werkgevers. Voor jezelf op komen hoor.

11. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    angela, dayenne, :) :) zou het ook geweldig vinden maar vrees dat dat er niet inzit. moet bekennen dat ik het wel even overwogen heb maar het wordt nu al racen om iedereen even te zien,
    ...ja maar als ik die zie en daar naartoe ga, dan wil ik ook eigenlijk hun zien... dus vrees dat ik weer het vliegtuig terug inrol! nee, dayenne ik kom dus niet. Jammer maar helaas.

Misschien een idee om over een aantal jaren allemaal tegelijkertijd voor de volgende zwangerschap te gaan? :) ;)

12. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ tirtilisko, balen dat je zonder werk zit joh! en op en neer naar brabant lijkt me in jouw geval ook geen pretje... sterkte!

@ Marijke, wel zeggen op je werk hoor! Je kindje gaat voor.. en tuurlijk zwanger zijn is geen ziekte, dat vind ik ook,. Maar als het niet gaat, dan gaat het niet, dat heeft niks met ziekte of niet te maken. Succes ermee!

@ Iggy, jammer dat je niet meegaat zondag!

@ febr21, tot zondag? :) :) :) Haha, nee hoor... over hoeveel jaar gaan we voor de tweede? ;)

@ Noppie, gecondoleerd met je buurvrouw.

@ meeting, ik heb ook altijd fototoestel in mn tas. :D

13. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Febr21: Nog een kindje? :confused: ik vind 2 wel zat, dat zou dan nummer 3 worden voor mij pffff

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Feb aaaah jammer hoor :(. Maar snap ik wel.

Haha goeie, wat spreken we af? Zo pak en beet over 2 jaar? Ik wil niet al te veel jaren tussen de 1e en de 2e :).

15. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Mobiel voor de lijst: 8 nov 3D/4D echo VU Amsterdam.
    Dank je!

Oh en misschien leuk om de meeting-datum erbij te zetten? 9 nov....

16. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Meiden, ik wil dan over een paar jaar wel gezellig meegaan, maar of wij nog voor een derde gaan? :) :) :)

17. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    staat er op Dayenne ;)

18. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Aaah Mobiel en Angela nou niet flauw doen hoor :). Het verschil van 2 of 3 kindjes merk je echt niet hoor :).

@Mobiel dank je wel! (je bent wel snel trouwens ;))

19. Hoi!
    2 drukke dagen achter de rug. Vandaag toch bijna 3,5 uur in totaal in de mist in de file gestaan. Gelukkig nu een dagje vrij. Beentjes omhoog achter de laptop met de Amerikaanse verkiezingen op de achtergrond aan. Geen klachten hier.

Ik heb trouwens ook bericht gehad dat ik zaterdag een 3D/4D echo krijg in het kader van het onderzoek van het UMCG.
    Ben benieuwd. De studenten hebben ook een opdracht geloof ik, maar ik wil natuurlijk wel sturen op goede foto's van het gezicht en leuke filmpjes.
    Enige nadeel: 9.15h bij de RAI. Vroeg opstaan dus!

Moet nog wat pagina's bijlezen, maar ik zag alweer dat er meiden zijn met gedoe op het werk. Tirtilisko, dat is balen van je werk. Marijke jij ook sterkte.
    Nu even bijlezen..

20. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hahaha, volgens mij heb ik de goede tijd zaterdag 11:00 in het holiday inn voor de echo :) :)

Mobiel; nog wat data voor mij ook idd..... 5/2 uitgerekend, 5/11 Groei-echo, 8/11 studie-echo 1/12 controle verloskundige....thanx alvast!

Daffie

Deel Deze Pagina