Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Caro haha jij ook al zo vroeg. We komen elkaar tegen, wij moeten ook om 9.15 ;).

@Daffie ja jij hebt geluk! Moet je ver reizen? Er wordt geadviseerd met het OV te gaan...Hoe ga jij?

2. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    :) :)
    Dayenne geeft de voorzet jongens...

over een jaartje of twee de volgende? ;)

Bij die meeting ben ik zeker aanwezig, beloof ik! Op voorwaarde dat jullie dan ook allemaal komen, he ;)

3. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hihi ik ben er feb!

Ach, en anders doen we het toch gewoon met z'n 2tjes. Als die anderen zo flauw zijn om niet met ons mee te doen :).

4. @Sonya, erkennen moeten wij ook nog doen. Inderdaad niet vergeten....En ik duim hard met jullie mee dat je de 40 weken deze keer haalt.

@Amor, dank voor de luieremmertip. Alle andere meiden trouwens ook bedankt voor de feedback. Ik denk dat ik in elk geval niet de emmer ga kopen met navullingen van 25 euro per stuk. Een gewone emmer lijkt me voldoende.
    Wat heftig met de tweeling. Ik duim hard dat ze het halen. Doet me wel wat dat zulke kleine kruimeltjes het nu al zo zwaar hebben.
    Jeetje! Schrik wel van je bericht over de schietpartij. Ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt.

@Suske, wist helemaal niet dat je een getrouwd bent met een vrouw. Wel een gedoe zeg dat regelen. Hopelijk verandert er inderdaad nog wel wat.
    Wel fijn dat jullie samen een kindje hebben straks.

@Angela, goede buik hoor! Groeit lekker!

@Sucre, ik weet niet of je dit nog leest, maar gefeliciteerd! Echt heel super en lief dat je het even komt melden.

@Mieke, mooie buik! En gaaf behang. Heb je dat zelf gedaan? Heel knap. Heb nog nooit zelf behangen. Voor de gordijntjes misschien 1 kleur maar verschillende laagjes met verschillende soorten stof (bijvoorbeeld combineren met voile in dezelfde kleur (of ton sur ton , schrijf je dat zo?). Blijft het toch rustig, maar niet saai maar 1 kleur en 1 soort stof.

@Dayenne, gefeliciteerd met je theorie. Nu nog afrijden!

@Marijke, balen van je bekken. Wel rust nemen hoor. Ze kunnen het niet maken om je te dwingen om je gezondheid op de tweede plaats te zetten.
    Wij hebben om dezelfde tijd op zaterdag een echo. Ik moet in het holiday Inn zijn (beetje vaag, ik zie dat de anderen ook in het holiday inn moeten zijn)

@Febr, in het centrum van Amersfoort heb je ook hele leuke babywinkels allemaal bij mij in de buurt (in de buurt van de Kamp) de knappe gans, tegenover de knappe gans een leuke zwangerschapskledingwinkel op de hoek van de straat. En langs de gracht voorbij deze kledingwinkel ook een leuke kinderwinkel. Aan die kant van de Langestraat een nieuw filiaal van LIEF. Hopelijk is het duidelijk genoeg. In elk geval de site van de knappe gans : www.deknappegans.nl

5. amor

amor Actief lid

19 jul 2008
    324
    0
    0
    @Iggy: Fijn dat jullie de opleiding van je vriend uit kunnen stellen, klinkt idd als de beste oplossing.

Echt rot hoor van je honden, ach, veel sterkte ermee!

En nee, vind het absoluut niet eng om hier te wonen, iedereen kent iedereen van gezicht en er zal mij persoonlijk niks aangedaan worden, het is eerder veilig, omdat er altijd veel mensen op straat zijn en als er eens iets zou zijn, er veel mensen voor je klaar zullen staan.

@Noppie: Had vorige stukje over je poep gemist hahaha, maarre vind het erg shit voor je dat je het moet bewaren.. misschien zo'n geurloze luieremmer aanschaffen? :) :) :)

Fijn dat je vriend de job nu wel ziet zitten. En fijn dat je ook iets voor hem kan beteken nu he. Vind het ook altijd fijn om lekkere maaltijd en lunchtas voor mijn vriend klaar te maken.

Ach, wat zielig voor je buurman, vreselijk als mensen hun partner verliezen, zeker op die leeftijd, echt fijn dat je voor hem klaar staat.

Net heerlijk het blad Wij Jonge Ouders in 1 ruk uitgelezen met pot thee erbij en chocolade (daar heb ik opeens de laatste dagen trek in, voor het eerst sinds ik zwanger ben haha). Ik scheur altijd de interessante dingen eruit en hang die op het prikbord in de wc, zodat ik het nog eens op mijn gemak in mijn hoofd kan prenten hahaha. Wel leuk om te zien dat ik steeds dingen weg kan halen, omdat die niet meer van toepassing zijn, merk aan veel dingen dat de zw lekker opschiet nu, al duurt het me nog veel ste lang...

En ik mag de blije doos op gaan halen.. joepie :D

O ja, mijn planning is ook om over 2,5 jaar weer zw te raken (poging tot), dan ben ik 32 jaar en kan ik nog 3 jaartjes nadenken of ik nog een 3e wil, aangezien ik op mijn 35ste "klaar" wil zijn. Maar goed, maar eens kijken of ik na mijn bevalling nog steeds een 2e wil :)

6. febr21

febr21 Actief lid

25 jul 2008
    246
    0
    0
    waar de wind waait...
    Dayenne,
    ha ha doen we. Alvast plannen dan maar? Waar is mijn agenda..... 9 november 20010....Staat! :) En wie aanhaakt horen we wel....

Caro,
    Super, tof! Ga samen met mijn zusje (net zwanger) effe lekker shoppen in / rond amersfoort dus schrijf zeker je tips op! Dank

Verder voor de laatste dag misschien (als er nog energie over is :rolleyes:) nog naar Gardo in Amersfoort, iemand geweest? of kinderstoeltjes.nl in naarden. Lekker in de buurt richting schiphol...

7. mirella25

mirella25 Actief lid

15 okt 2007
    403
    0
    0
    filiaalmanagster
    's hertogenbosch
    goedemorgen dames,

jullie kwetsen wel erg veel af hoor, kan het de laatste tijd niet echt bij houden, maar heb er ook weinig tijd voor
    heb nu wel lekker drie weken vakantie ivm met de bruiloft
    gaat hard over 2 dagen is de grote dag al, hoop dat we een beetje redelijk weer hebben

tot overmaat van ramp belde gisteren de fotograaf dat ie niet kon komen omdat ie een nekhernia had, gelukkig heeft hij zelf een vervanger geregeld, wel super netjes dus maar hoop alleen dat die ook mooie foto's maakt

verder is hier de kinderkamer bijna helemaal af, nog overgordijnen en lijstjes ophangen en dan is alles klaar, zal vandaag als ik de kans heb nog wat foto's plaatsen en anders word het na de bruiloft helaas

heb niet alles terug gelezen wat dat red ik nu gewoon niet

dames denk om jezelf en aan je kleintje

8. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    Hoi Meiden

een 3e kindje voor mij hoeft het ook niet meer na 2 moeilijke zwangerschappen, maar misschien over een paar jaar.

Wat leuk dat er zo veel meiden een 3d echo mogen, jammer dat ik zo ver weg woon.

Voel me niet echt goed deze week, hoofdpijn, moe moe moe, hardkloppingen, ik zie overal zo tegen op moet eigenlijk nog op boodschap maar zie er nu al tegen aan. moet pas over 3 weken weer voor controle maar als het zo blijft vraag ik wel of ik wat eerder kan.

Groetjes Martine

9. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    En 2e? Alsjeblieft zeg, ik weet niet of ik ooit nog wel zwanger wil zijn!
    Weet niet meer wie t zei; zwangerschap is inderdaad geen ziekte... maar je kunt je wel behoorlijk ziek voelen! Voor mij is zwangerschap toch echt 9 maanden ziek zijn.

Mirella, wow ga je over 2 dagen al trouwen! Hopelijk werkt t weer een beetje mee en wordt t een prachtige dag! Heel veel geluk alvast.

Febr21, dat wordt een mooie rondreis door Nederland dan. Pfff, word al moe als ik eraan denk alleen al de vliegreis te maken. In Amsterdam kun je ook nog naar Kids Factory. Hebben ze best aparte dingen, maar wel best duur. (Niet al te ver vanaf Schiphol).
    Gardo ben ik geweest in Hilversum en Utrecht, maar vind ik persoonlijk niet veel aan.

Noppie, wat zielig voor je buurman. Zo erg als die oudjes alleen verder moeten. Maak t nu ook mee met mijn oma; opa is in mei overleden. Ze kan echt niet tegen het alleen zijn.

Ik ben eigenlijk wel van plan om de Nappiewrapper-luieremmer aan te schaffen. Lijkt me superhandig! Iedere keer naar buiten lopen voor iedere luier om m weg te gooien heb ik echt geen zin in, haha.

Wat apart trouwens dat de echo's van de VU in t Holiday Inn zijn (of begrijp ik t nou verkeerd?).

Daffie, 5/11 een groeiecho? Dan al? Huh, dat is toch meestal pas later om een schatting te kunnen maken van t geboortegewicht, of niet?

Ik ga es ff kijken hoe t met de verkiezingen staat...

10. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Maka: haar? zover ik weet niet. Bedoel je dat donkere, want dat is mijn placenta. Zal zo eens even gaan spieken hihi :).

@Dayenne: Mijn echo was in principe niet gratis. Ik kreeg alleen een nieuwe, omdat de kleine de vorige keer constant met zijn handen en voeten voor zijn gezicht zat. Dus was wel heel netjes van haar. Gisteren dus een compleet nieuwe echo gehad. Ze nam er ook echt weer de tijd voor. Normaal is het 45 minuten, maar kreeg weer een uur. Weer hele mooie foto's en DVD meegekregen. Dit keer zat ik zijn gezichtje wel heel goed.

@febr: Spannend hoor, je speedtrip! En ik neem zeker mijn fototoestel mee. En mocht ik hem vergeten door de zwangerschapsdementie, dan zag ik al diverse andere meiden die hem meenemen ;).
    En met zijn allen aan de tweede (of derde) beginnen....pas over 2 jaar? :).

@tirtilisko: he meid, wat naar voor je. Kunnen ze niet een beetje rekening houden met je zwangerschap?

@Marijke76: Denk aan jezelf en je kindje. En zoals zovelen je al vertelden....zeg gewoon dat je minder gaat werken en leg uit waarom. Hun pakkie aan, dat ze het er niet mee eens zijn. Ik weet dat het vervelend is, maar het is nu eenmaal niet anders.

@Iggy: wat jammer dat je waarschijnlijk niet mee kan :(, maar snap het wel hoor!

@Noppie: wat erg voor je buurman, fijn dat je hem zo steunt.

@ angela21: Ik vind mijn buik ook helemaal geweldig hoor! Ik show hem graag :D.

@mirella25: kwetsen we? ;), flauw he hihi.
    Ik duim voor goed weer tijdens je bruiloft meid! Alvast een hele mooie dag toegewenst!

11. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    @ vaam tis hier een gekke huis ben hele tijd aan troosten en spuug ruimen... ze voelen zich zo naar!

12. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @maka: zit net mijn foto's te bekijken en op foto 2, lijkt het inderdaad of hij een elviskapsel heeft :) :). Is dus niet zo hoor, hihi.

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    :) :) Dat zeiden wij ook over de katjes en ineens hadden we er 7!
    Denk dat het met kids wel even anders is, hahahaha.

En ik denk dat er bij ons (als we voor een 2e gaan) niet heel veel tijd tussen zal zitten voor we er weer voor zullen gaan gezien mijn leeftijd.
    Ben nog net 36 als ik mama wordt maar dan al heel snel 37 ;)

Goh, er zijn toch al heel wat meiden die uitgekozen zijn voor die echo.
    Ik heb nog niets gehoord, misschien omdat ik te dichtbij woon ;) :(:

We organiseren natuurlijk nadat alle februari mama's zijn bevallen nog een meeting met beepjes toch?
    Wie weet febr21 kun je er dan wel bij zijn.... even overvliegen vanuit Thailand ;)
    Lijkt me wel leuk om dat nog een keer een meeting te doen.
    En we blijven natuurlijk nog steeds doorkletsen met elkaar op het forum.

Caro, dank voor het meedenken over de gordijnen. Dacht zelf al aan bovendeel andere stof en onderste deel ook een andere stof, zoiets.
    Dus jouw idee is ook leuk en speels idd.

Hier ook weer een nieuwe WIJ gekregen en een brief dat ik de Blije Doos mag ophalen, ben benieuwd. Volgens mij zitten daar echt leuke spulletjes in.

Oeps, Mirella, kwetsen wij heel wat af, dat zou niet zo mooi zijn hihihi ;) Sorry flauw.
    Spannend jullie grote dag inzicht. Voor ik het vergeet alvast een fantastische dag vrijdag hoor! Heerlijk genieten van alles en iedereen om jullie heen.
    Netjes van de fotograaf, zou idd niet zo netjes zijn wanneer hij gewoon alleen maar zou afzeggen zeg.

Zo ik ga vandaag eens lekker bij mijn oudjes langs.
    Ben vannacht vaak wakker geweest en steeds wanneer ik wakker was was die kleine uk ook steeds wakker en aan het trappelen.
    Hij is de laatste dagen zo actief, leuk hoor.

14. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Iggy: wat erg voor ze :(. Hopelijk knappen ze snel weer op.

15. mirella25

mirella25 Actief lid

15 okt 2007
    403
    0
    0
    filiaalmanagster
    's hertogenbosch
    hihihi kan kwetsen ook niet meer veranderen in kletsen hahah
    me toetsenbord doet een beetje vreemd de laatste tijd

16. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Goedemorgen!

@Vaam fijn dat je echo nu wel 'gelukt' was! :D

@Iggy sterkte ermee! Echt sneu hoor :(.

@Mieke haha ja als het aan mij ligt hadden we nu ook 7 katten gehad :).
    En ik heb echt nog geen idee hoe snel we weer voor een 2e willen. Wij hebben het geluk dat we nog jong zijn. Kan me voorstellen dat je sneller weer begint als je wat ouder bent.

@Mirella mijn duimen draaien nog steeds voor goed weer!

@Martine beterschap meid. En rustig aan doen hoor.

17. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    20010? :confused: Wow jij pland wel heel ver vooruit....Weet niet of ik dan nog een kindje wil hoor...aangezien ik dan 210 ben :).

18. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    He meiden, ik moet zo naar de fysio....Bekken mobiliseren. Ben best zenuwachtig. Aangezien ze zei dat ik er flinke bandenpijn aan over zou houden :(.

@Iedereen fijne dag!

19. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Sucre: gefeliciteerd met je zwangerschap! Probeer je er wel een beetje van te genieten?

@Daffie: niet zo mooi die hoofdpijn van je en dan moet je het idd gewoon rustig aan doen hoor. Wel leuk dat je bent uitgekozen voor de extra echo zaterdag!

@Mieke: jeetje wat een stoere commode en heel gaaf behang. Idd, effen gordijntjes zouden er wel mooi bij staan ja. Dus niet onzeker zijn over je kamertje! En jij hebt ook al een hele mooie buik hoor.

@Marriedgirl: misschien heb ik het gemist, maar waarom kun je nog niet beginnen met de babykamer dan? Kleertjes wassen is nu misschien nog een beetje vroeg hihi? Maar wat gaaf dat jij een inloopkast hebt!

@Amor: ik zou ook niet graag met een kleintje in zo'n buurt willen wonen. Goed dat je hierover met je vriend hebt gepraat. Nu maar hopen dat je snel een huisje hebt!

@Maka: beterschapjes hoor.

@Dayenne: gefeliciteerd met je theorie! Wanneer mag je nu op examen?

@Anne: een crematie is nooit een 'leuke' gebeurtenis en zo zie je maar dat je kleintje sterk reageert op je emoties.
    Veel plezier op de bijeenkomst over de bevalling!

@Axioma: wat goed dat je nu minder kan gaan werken. Eindelijk een werkgever die wel mee werkt nu.

@Tirtilisko: wat vervelend voor je dat je nu geen baan meer hebt. Kan me voorstellen dat jet stress oplevert, maar nu kun je ook lekker doen wat je wil en daar is het kleintje in je nuik misschien wel heel blij mee.

@Iggylover: jammer dat je zondag niet meegaat, maar ik begrijp het helemaal. Huisdieren zijn ook gewoon je kinderen en die wil je niet alleen laten. Sterkte met de honden hoor.

Nou ga direct even naar de VK. Eens kijken hoe die het vind gaan. Ik laat het jullie nog wel weten hoor.

X Esther

20. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Eppie weet ik nog niet! Mijn rij-instructrice wil daar niks over kwijt :). Maar we zijn wel aan het afronden, dus hopelijk eind van de maand!

Succes bij de vlos!

Deel Deze Pagina