Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Het vloeien is gestopt!!! :whistle: :whistle:

en nu hopen dat het zo blijft natuurlijk....de buikpijn is ook helemaal voorbij.
    Maar alle zwangerschapskwaaltjes zijn ook weg :cry: ...maar dat hoeft niets te zeggen.

Ik heb net weer een zak met zwangerschapstesten besteld die morgen worden geleverd.......als het streepje telkens duidelijker gaat worden dan zal alles nog goed zijn als het vanaf nu vager gaat worden dan weet ik natuurlijk genoeg.

2. Pebbles1979

2 apr 2008
    14
    0
    0
    Hey Kelly! Dat klinkt goed... ik help je hopen dat alles goed zal blijven!

Sassie: van harte! en welom bij de februari 2009 mama's

-X-

3. Ilse1973

Ilse1973 Actief lid

19 okt 2007
    160
    0
    0
    Jaaa.... ik mag ook meedoen. Als de formules een beetje kloppen dan moet ik rond 5 februari 2009 bevallen! Ik ben zo blij!

4. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    sassie1980 Welkom meid! en gefeliciteerd!

Kelly wat een goed nieuws meid! \:D/ hopelijk kan je nu weer gaan genieten!

Ilse welkom meid en gefeliciteerd!

Hier alleen last van me onderbuik doet best wel pijn het is niet echt onder in me buik maar veel lager weet niet precies hoe die plek heet hehehe
    En verder ging de misselijkheid vandaag wat beter ook nog niet echt super honger gehad :)

En ben lekker de hele dag naar me ouders geweest alleen dus ben er weer even tussen uit geweest.
    Lekker voor de deur gezeten was best warm vanavond hier :)

Nou meiden slaap lekker hehe,

Knuffels,

5. Lisa88

Lisa88 Lid

10 dec 2007
    24
    0
    0
    Kelly: wat fijn! Nu maar hopen dat de test lekker positief blijft maar ik heb er alle vertrouwen in!

Nou, heb gisteravond dus nog een test gedaan en de streep was er eigenlijk meteen dus dat is fijn.

Vanavond gaan we het aan de ouders vertellen. Ben benieuwd of ze weer net zo blij zijn als vorige keer of dat ze nu wat terughoudender zijn door de miskraam in feb.

Ik vertrek zaterdag naar Frankrijk voor mijn werk tot en met donderdag dus ik zal deze week niet op het forum zijn. Ben benieuwd hoeveel er bij te lezen is als ik terugben :)

Liefs Lisa

6. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Sassie + Ilse welkom hier! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap :D Ik zal jullie zo op het lijstje toevoegen ;).

Kellly goed nieuws! Ik hoop voor je dat de testen duidelijker worden. Zal duimen hoor!

Nou, net een cb test gedaan. En gelijk een dikke kruis! Zo raar is dat, om dat te zien.
    Net ook naar de dokter geweest. Moet maandag bloed laten prikken om te kijken of de waarde genoeg is voor 5 weken. Best spannend.

Lisa fijn dat het streepje er meteen was! Toch weer bewijs he :D

7. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    hey dames,
    ik ga jullie toch verlaten....
    vandaag de testen binnen gekregen en meteen een gedaan en die was negatief niet eens meer een vaag streepje ...gewoon helemaal niets meer.

Jammer maar helaas dat het zo moest zijn...

Ik wens jullie nog een hele fijne zwangerschap toe en geniet er lekker van.

Groetjes kelly

8. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Nee toch Kellly :(. Jee meis ik vind het verschrikkelijk voor je.
    Veel sterkte meid!

Knuffel Dayenne

9. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Hoi Dames,

Kellly wat erg om te horen meid :( ik wil ook veel sterkte wensen meid!
    En dankjewel meid..

Lisa88 hoe is het gegaan bij je ouders? hoe reageerde ze er op? en veel plezier meid en lekker zeg naar frankrijk!

dayenne fijn dat je de lijst goed bij houd hehe :)

Hoe voelen jullie dames je nu? hopelijk goed!

Ik voel me sinds gisteren minder misselijk/honger dat is een pluspunt tot nu, heel erg moe steeds :( bah en ook een beetje down maar dat zal wel na een tijd weg trekken.
    En ik ga maandag een afspraak maken met de verloskundige, ben benieuwd wat ze gaan zeggen, want toen ik was bevallen van me derde kan de verloskundige op kraam bezoek voor het laast.
    Zegt ze gaan je nu wel naar de dokter om je te laten helpen he :confused: wow ik dacht ik wil er graag vier maar ik dacht zeg maar niets, laat ook maar.
    Dus vind het wel een beetje spannend! hopelijk valt het mee de eerste bezoek hehe.
    Het is weer lekker weekend geniet er van meiden...

Knuffels,

10. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heej meiden

Tis wel rustig hier...

Ik had een vraagje...tis nog heel vroeg ik weet het. Maar hebben jullie al een gevoel wat het wordt? Ik denk heel sterk dat het een jongetje word. Weet niet waarom. Ook als ik babykleertjes ga kijken dan kijk ik alleen maar naar de jongenskleding.

Ik heb nu al een buikje. Hebben jullie dat ook? Mijn onderbuik is helemaal opgezet. Mijn spijkerbroek zit helemaal niet lekker meer, veel te strak. Is dat niet wat vroeg?
    Ik ben van mezelf best slank, misschien ligt het daaraan.

@DutchAngel, jee wat een rare vrouw dat ze dat zegt. Slaat nergens op. Haha ben benieuwd hoe ze reageerd als je belt!
    Ikzelf bel maandag ook om me aan te melden. Toch best spannend hoor. Ik krijg bij 10 weken mijn 1e echo. Ben ik wel blij om, beter dan 12 weken haha. Wanneer krijgen jullie je eerste echo?

Liefs Dayenne

11. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Hoi Meiden!

dayenne hehe eigenlijk nog niet denk vaak oh wat leuk als het een meid wordt dan kan ze der kamer delen met de zus straks.
    En jongen net zo goed dan ook kunnen ze een kamer delen :)
    Maar heb nu nog niet echt een idee...

En ik heb al een buikje van me zelf niet zo groot maar wel een vet rol hahaha dus ben benieuwd waneer ik het ga zien, bij me vorige zwangerschap begon het met 11 weken :) had ik al een buikje :)

Oh leuk meid! ja idd spannend wat ze gaat zeggen hoewel ze niet moet zeuren ze krijgt er tenslotte voor betaald voor wat ze doet...

Oh en wat kijk ik al uit naar een 20 weken echo :oops: en dat lijk nog een eeuw ver hehehehe.

Knuffels,

12. suske13

suske13 Actief lid

2 mei 2008
    279
    0
    0
    Heej dames,

Het is nog pril, maar als het allemaal goed gaat mag ik rond 8feb. bevallen. Vind t superspannend. Vooral of het wel goed zit daarbinnen, maar dat zullen jullie vast ook wel hebben.

Langzaam aan wordt het hier vast wel wat drukker! :D

Gr, Susan.

13. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Hoi Meiden!

Suske13 Welkom hier en van harte gefeliciteerd! en geniet er lekker van.

Bah bah wat een drama weer hehehe..
    Wordt dus niet wandelen voor mij hier.

Knuffels,

14. Gepie78

Gepie78 Actief lid

25 jan 2008
    166
    0
    0
    Medewerkster Thuiszorg
    Friesland
    Hallo meiden,

Willen jullie mij ook even op de lijst zetten? Heb vanmorgen positief getest en mijn voorlopige bevallingsdatum is 7 februari 2009.

Mag al vlot naar de Fertilliteitsarts voor een 1e echo daar wij al onder behandeling bij haar zijn. Vanaf 6 weken zwangerschap kan ik al terecht voor een 1e termijnecho. Spannnend!

Liefs,
    Gepie78

15. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Kellly, balen dat je nu een negatieve test hebt! Ze zeggen vaak dat het beter is om met ochtendurine te testen, dus misschien dat je beter 's ochtends kan testen?

Dayenne, ik heb ook al een buikje, volgens mij kunnen mensen al wel zien dat ik zwanger ben. Gelukkig hoef ik nog maar 2 dagen te werken voor mijn vakantie, want de planning is om het pas rond 8 a 10 weken te vertellen op werk en die 2 dagen lukt het nog wel om mijn buikje te verbergen.
    Onze verloskundige hebben geen echo, dus moet ik hem ergens anders laten maken, vaak is dit rond 10 a 12 weken. Ik ga proberen om na onze vakantie een echo-afspraak te plannen, dan zou ik ongeveer 10 weken zijn.

Duthangel, ik ga ook maandag bellen en ook ik ben benieuwd naar de reactie van de verloskundige. Toen ik nog zwanger was van Pete hadden we een keer verteld dat we niet te lang wilden wachten met een tweede en toen zei ze dat het slimmer was om minimaal een jaar te wachten. De andere verloskundige (deze is ook jonger) zei juist dat het gezellig was, dus hopelijk krijg ik haar aan de telefoon.

Suske en Gepie, welkom!

Groetjes Saskia

16. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Hallo dames!
    Ik mag er ook bij! 9 februari ongeveer!
    Spannend!

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Jeetje zeg, februarimama's al. De tijd vliegt. Gefeliciteerd allemaal.

18. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Hoi Meiden!

Gepie78 en Jes1 welkom meiden! en gefeliciteerd!

En Sassie1980 nou spannend idd meid hopen dat jij ook de goede krijg aan de lijn hehehe...

Nou hier alles nog het zelfde meiden! ga straks maar even lekker wat afleveringen terug kijken van Groeten uit de rimboe anders verveel me zo hehehe...

Gaat het met jullie nog goed?

En het wordt al een lekkere lijst met al die zwangere en er komen er nog veel meer bij :)

Knuffels Brenda

19. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heej Brenda (fijn dat ik nu je echte naam weet :D)

Ja gaaf he die lijst. Dat gaat goed zo :D.

Hier gaat het goed. Hele dag wel erg moe, lekker op de bank aan het liggen haha. Heerlijk hoor zwanger zijn. Dan mag het he :). Verder nog niet zo misselijk gelukkig. Wel veel plassen ;).
    Morgen komt een vrouw van moeders voor moeders. Toch spannend, weer een test doen.
    Morgenvroeg ook eindelijk de verloskundige bellen! Dan word het wat echter denk ik ;).

Verder alles goed met iedereen?

Brenda veel plezier met groeten uit de rimboe! Ik ga zo met vriendlief een dvd kijken over de inwikkeling van zwangerschap. Lijkt me heel mooi.

Fijne avond iedereen,
    Liefs Dayenne

20. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Goedemorgen meiden!

Hehehe dayenne :p ik had het niet eens door :)
    Nou heb 4 afleveringen gekeken dus heb er nog 4 te gaan vandaag hehehe.
    Hoe was jou avond met het mannetje?
    Oh spannend meid moeders voor moeders!
    En fijn dat je goed voelt meid! ja dat plassen vind wel vervelend zeg hehe.
    Maarja hoe het ook zal zijn we weten waar we het voor doen!

Hoe is het met de rest van de meiden?

Met mij goed vandaag en vandaag 5 weken zwanger :)
    Bah kreeg het andwoordt apperaat van de verloskundige, dinsdag morgen kan ik bellen grr moet ik weer wachten hehe.

Knuffels!

Deel Deze Pagina