Ik kijk hiero zo nu en dan ook even stiekum mee hoor ben 26 januari uitgerekend, maar cyclus was zo onregelmatig dat 't ook nog best wel eens februari kan worden....
Hoi! Heb nog geen tijd gehad om bij te lezen, maar zag het wel van Pat. Heel veel sterkte en ik duim voor je dat het weer snel raak is. Ik ben vanochtend naar Exota geweest in Amsterdam (hoofdwinkel van King Louie). Geweldig! 3 jurkjes in uitverkoop gekocht die super staan en waarin de buik ook nog kan uitdijen! Ben 's ochtends nog niet misselijk. Wel voel ik me brak, maar nog niet hoeven overgeven. Wat ook nieuw is is dat ik niet meer langere tijd zonder eten kan. Ik voel me eerder slap. De rest van de kwaaltjes blijven ongeveer gelijk.
Caro dus je hebt jezelf even lekker verwend! gelijk heb je! ik ga volgende week eens lekker shoppen en leuke dingen kopen!
Zo hè hè kom ik terug uit de stad, word ik gelijk aan het werk gezet door de dames hier Kimmie en Loesje WELKOM Nou we zijn geslaagd hoor voor een nieuwe Senseo Hebben gelijk maar een kopje genomen.. Heb ook gelijk maar cafeine-vrije senseo meegenomen, ik ben nogal een koffie leut en je mag maar 2-3 bakjes op een dag als je zwanger bent, dus dan maar aan de de-café Verder is deze dag voor mij een dag die ik het liefst aan me voorbij zou laten gaan, mijn moeder zou vandaag 50 geworden zijn, dus een dag wat in het teken had moeten staan van een groot feest, is hier eigenlijk drama voor mij.. Heb mezelf maar getrakteerd op 3 cd's van Stef Bos, daar was mijn moeder helemaal fan van, ben ook samen met haar eens naar een concert van hem geweest Hij is namelijk in de zelfde woonplaats geboren als waar ik 25 jaar lang gewoond heb, nu woont hij in België, maar zijn muziek vind ik dus ook geweldig, beetje aangestoken door mijn wijlen moedertje denk ik Verder voor me schoonvader een nieuwe mobiele telefoon gekocht voor vaderdag, die heeft zijn telefoon van de zaak in moeten leveren toen hij een functie terug gezet werd, dus was niet meer bereikbaar, erg lastig allemaal, dus krijgt hij van ons een nieuwe Voor Dennis hebben we niet kunnen slagen voor vaderdag, die had ook zoiets van: het boeit me niet zo, krijg van me oudste zoon iets wat íe zelf gemaakt heeft en dat doet me meer dan een gekocht cadeau, en dat is ook eigenlijk wel zo.. Vind het alleen jammer dat hij nu dan niets van Tim krijgt.. en van de nieuwe beeb.. Is het al 9 juli? Nee hè? Verdorie... Duurt nog zoooo lang.. Weet niet of ik 't nog zo lang red om me mond tegen vrienden enzo te houden hoor... pffffff....
Oja, voor mijn vader dus niets gekocht, heb ik eigenlijk geen contact meer mee sinds mijn moeder overleden is.. Ben 1 keer bij hem geweest met Tim en hij wenste hem niet aan te kijken want hij lijkt teveel op Dennis, en hij en Dennis liggen elkaar dus totaal niet! Is een lang verhaal, maar dat zal ik jullie besparen
@ Mobielfreak, begrijp dat je niet zo'n hele fijne dag hebt vandaag. En idd wat duurt de tijd lang hé. Ik zou het ook zo graag dolblij aan meer mensen willen vertellen. Maar als ik me dan bedenk dat het ook nog mis kan gaan. Slik en zucht ik maar een keer.
Oja, pfff dement hoor haha Toen we thuiskwamen uit de stad trakteerde Tim mij op een enorme luier plus rug en nek zaten helemaal vol blegh.....
@Mobielfreak, dat is geen reclame voor het moederschap! Enne, goed dat je jezelf hebt verwend met cd's. Sterkte vandaag. Zelf mag ik 3 juli voor een echo en een intake. De tijd gaat me veel te langzaam. @Sjors, inderdaad mezelf heerlijk verwend! Het was uitverkoop daar en dan is het altijd een grote gekte. Allemaal van die wasmanden vol met supergave jurkjes. We zijn expres 's ochtends gegaan, want 's middags is het daar niet te doen. Heb jij een voldoende voorzieningen wat dat betreft in de buurt?
Hoi Libra, je bent van harte welkom om ook hier mee te kletsen hoor! Mup, tja als ik het zo lees en idd even de lengte van onze cyclus vergelijk, dan komt het wel overeen bij jou, Caro en mij. Brak en idd ook niet lang zonder eten kunnne, voorheen had ik daar minder problemen mee, maar nu moet ik steeds wat eten. En moe zo moe! maar niet kunnen slapen. Pff hoop dat dat snel weer weg gaat hoor. Enne, ik blijf het zeggen hoor, dit keer gaat het echt goed! Mobiel, sterkte vandaag en wees maar lekker zielig hoor, het mag! Of als je het zelf niet zielig wil noemen, geef er dan maar lekker aan toe! Lekker die cd aan het een beetje op de bank hangen. Caro, heerlijk zeg jezelf af en toe zo verwennen, ik ben ook dol op jurkjes en ook wel blij dat ik pas dikker wordt na de zomer. Ik hou helemaal niet van koffie en cola, dat zijn van die dingen waar je idd minder van moet drinken. Ik hou wel ontzettend van een lekker wit wijntje of een roseetje, die moet ik echt laten staan. Neem alleen af en toe een nipje uit het glas van mijn liefje, alleen maar om het even in mijn mond te proeven Verder probeer ik veel fruit te eten en wat meer brood! Meestal neem ik een bakje yoghurt met cruesli, maar in brood zit natuurlijk meer vitamines en mineralen. En ik ben overgestapt van de Gravitom op de VSM puur mama pillen. Heb daar op de een of andere manier een beter idee/gevoel bij. Verder heeft liefje het steeds over ons vruchtje, hahahaha.
@ Mieke, denk dat we stiekem heel veel dingen die overeenkomen. Ik wil ook heeel de dag eten nu. Dan weer kaas, dan weer chocolade, dan weer popcorn. En idd een wit zoet wijntje of een rosetje, verlang er gewoon na. Ik ben niet zwaar moe maar heb gewoon geen puf en snachts slapen lukt echt amper. Vanacht is het gelukkig wel redelijk gelukt. Heb het ook de dag koud, zelfs de verwarming aangezet.
Blegh ik heb vandaag ook zo'n rotdag.... Emo, depri en nergens zin in. Ik hoop dat het snel over gaat! Vanavond naar mijn schoonmoeder, we blijven daar slapen. Ik vind het wel spannend, want stel dat ze merkt dat ik zwanger ben. Een paar maanden terug at ik heel veel en toen dacht ze al dat ik zwanger was. En nu ben ik 's ochtends kotsmisselijk en mijn borsten zijn giga gegroeid. Haha dat valt best wel op. Nouja, dan vertellen we het wel. Vind ik niet erg. Vriendlief wel. Maarja, híj wilt blijven slapen haha.
Dat word spannend dan Dayenne. Zag trouwens een foto in je album van je buikje. Ik heb ook last van een opgezette onderbuik
Haha ja mijn buikje is echt opgezet door de darmen. Vervelend he. Vooral 's avonds. Helaas nog geen zwangerschapsbuikje. Kan echt niet wachten haha.
Ik heb daar ook last van echt zo'n bolletje onder. Merk wel dat mijnbuik aan het veranderen is. En idd ik kan ook echt niet wachten op een dikke toeter.
Jaaa lijkt me zo gaaf. Kan ik eindelijk trots showen dat ik zwanger ben. En dan is het volgens mij ook veel beter te beseffen. Dan zit er laat maar zeggen een 'echt' kindje in je buik. Nu is het nog een klein drolletje haha.
@Mobielfreak haha ja klopt. Maar vond drolletje iets liever klinken haha . Anders is het helemaal zo niks he.