Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Vaam, wat een mooie foto's van je mannetje zeg!

@ Noppie, balen joh! Schiet niet echt op zo dus.

2. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Mirella, oh nog 2 dagen... spannend.. alvast een hele fijne dag gewenst... goed van genieten want hij vliegt voorbij!
    Wij zijn aanstaande zondag 2 jaar getrouwd.. de tijd vliegt...

@Kelly, fijn dat alles goed was bij de gyn

@Maatje, helemaal geen gezeur hoor. hier kun je alles lekker van je af schrijven... iedereen heeft geloof ik wel van die momenten!

@Dayenne, klinkt niet echt prettig, maar hopenlijk helpt het "kraken" wel!

@Noppie, wat vervelend dat het niet lukt om een vervanger te krijgen. Zulke dingen zijn erg frustrerend!

@Dozen, heb ook nog niets van de prenatal doos gehoord, wel die van de kruidvat opgehaald, maar daar zat niet zoveel in.

@Vaam, mooie foto's :D

zo net mn eerste halve dag gewerkt, hoefde pas om half 12 te beginnen tot kwart voor 4... erg lekker hoor! kreeg van een hele lieve collega een tas van de jonge gezinnen beurs, ze had die shopper voor me gekocht.. vond t zo lief dat ik niet gezegd heb dat ik er zelf al 1 had gekocht :D
    verder een afspraak gemaakt voor de bloedsuiker dagcurve... die ga ik volgende week woensdag doen.

3. enna

enna Actief lid

9 apr 2008
    280
    0
    0
    verzorgende
    Tilburg
    Hoi meiden,

Mag ik weer eens meeschrijven? Ik lees vaak wel even mee, maar van zelf iets schrijven komt het niet. En daar heb ik nu wel even behoefte aan!

Zal ik mee eerst weer voorstellen ;) Ik ben Lisanne, zwanger van de eerste en het wordt een meisje! Mijn zwangerschap gaat eigenlijk heel goed, geen echte klachten op wat bekkenklachten in het begin na en ik ben wat sneller vermoeid enzo.
    Jammer genoeg zit ik nu wel met hoofdpijn thuis, maar de arts zegt dat dit spanningshoofdpijn is. Dat kan wel kloppen, heeft alles te maken met mijn man die epilespie heeft.
    Ik ben nogal een piekeraar en ik kan me nu al druk maken over later.
    Heb er ook een stukje over geschreven bij een ander onderwerp.

Eigenlijk heb ik nu niet zoveel te vertellen, alleen maar dat ik graag weer mee zou willen kletsen!
    Groetjes, Lisanne

4. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ enna, leuk dat je weer mee komt schrijven hier!

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik merk al dat je eigenlijk geen dagje iets anders kunt doen, dan heb je heel wat in te halen (lees: lezen) zeg.
    Ben het nu al weer kwijt.

Meiden die vandaag hun bezoek aan de vk hadden, fijn dat alles goed is.

Vaam, prachtige foto's zeg.
    Heb ze bij mijn vader gescand vandaag, maar vind de kwaliteit niet echt mooi geworden.

Dayenne, ik hoop dat het mobiliseren heeft geholpen en dat je straks het resultaat merkt.

Maatje, zeuren mag, vooral hier hoor!

Noppie, fijn dat het al beter gaat met je ontlasting en dat het verzamelen er op zit.

enna, klets gezellig mee.

Ik heb mooie gordijnstof bij de hema gezien. Gratis maken en nu actie 20% korting op de stof.

6. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

***breek ff in***
    Mag ik je vragen waarom je opgelucht bent? Stuur me eventueel een PB als je het niet op het forum wilt zetten, maar ben ECHT benieuwd waarom... :rolleyes:

7. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Hee enna!

Gezellig dat je mee komt kletsen! :D Gefeliciteerd met je dochter!

8. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Caro ik ben ook opgelucht! Was zo bang dat we een 2e Bush zouden krijgen. Ik heb veel vertrouwen in Obama!

9. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    Daffie : snap precies wat je bedoelt, ik ben zelf gelukkig snel zwanger geworden maar mijn ouders hebben er 8 jaar op moeten wachten, trouwens na dat ik en mijn tweelingzusgeboren waren, hadden ze nooit gedacht nog spontaan zwanger te worden maar 2,5 jaar later is mijn broertje nog geboren.

Maatje; bij mij waarschuwen ze wel met deze klacht dat ik dan contact moet opnemen heeft bij meij met hoge bloeddruk te maken.

Noppie: dat lijkt me ook ideaal, aleen ah.nl bezorgd niet bij ons in Assen belachelijk. maar mijn moeder heeft al aangeboden dat ze het de komende tijd wil deon
    balen van je vergvanging

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ook! ik gun het de amerikanen erg en het is toch ook goed voor de rest van de wereld.
    Veel is toch afhankelijk van amerika.

11. @Amerika, misschien is hier niet echt de juiste plek om dit te posten.
    Redenen van opluchting zijn o.a.: (niet compleet en willekeurige volgorde van belangrijkheid)

- Meer oog voor verbetering economische situatie.
    - Meer oog voor relaties met andere werelddelen
    - Niet het risico dat Palin president wordt. Ik weet niet veel van haar en mijn mening wordt misschien wat gekleurd door alle publiciteit die Palin heeft gekregen hier in europa, maar mijn gevoel bij haar was niet goed.
    - De afgelopen 8 jaar hebben republikeinen niet echt veel goeds gedaan voor mijn gevoel (ook dit kan gekleurd zijn door de wijze waarop een en ander hier in europe wordt verslagen op tv en radio) en ik weet dat men in Amerika echt op de persoon stemt en niet op de beweging, maar ik heb een beter gevoel bij een wat meer democratisch gezinde regering.

Ik weet niet of het interessant is voor dit topic, maar wilde even op deze manier reageren op de inbraak van Lynnami. Dan weten de andere meiden hier in elk geval hoe ik erover denk. Ik zie dat je in Amerika woont en ben wel benieuwd naar jouw mening. Vanuit Amerika beleef je alles waarschijnlijk wel anders dan hier vanuit Nederland. Zou je dat in een PB kunnen doen?

Nu weer verder met zwangerschapsonderwerpen:
    Had dit weekend nog buikfoto's gemaakt. Af en toe schrik ik echt van mijn buik. Het lijkt wel of ik een grote watermeloen heb ingeslikt. Effe uploaden.

@Mieke, herkenbaar. Ik heb vaak ook weer moeite om na een paar dagen werken weer bij te zijn.

@Enna, welkom terug! Gefeliciteerd met je meisje. Leuk hoor! Klinkt wel heftig van je man. Heeft hij vaak aanvallen? Kan me voorstellen dat het zorgen met zich meebrengt.

@Dayenne, voel je je al wat losser? Klonk ook wel heftig, dat gekraak.

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Caro, hmm ik voel nog niet heel veel verschil. Maar het gaat ook niet slechter :). Dus het kan alleen maar beter gaan denk ik dan.
    Ze zei dat ik het in de loop van de dagen wel zou merken. Ik voel me nu nog een beetje beurs in mijn rechterbil van de harde massage, maar dat was normaal zei mijn fysio. Ben benieuwd komende dagen!

Lief dat je het vraagt trouwens ;).
    Ben benieuwd naar je watermeloen-buik!

13. Nou de watermeloenbuik staat erin. Ik moet zeggen als ik ze zo zie naast die van 2 weken geleden valt het met nog best mee. Wel is het zo dat ik me vergeleken met twee weken geleden wel een stuk lomper en zwaarder voel.

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Wauw mooie buik Caro!

Ik vind dat je hele mooie foto's maakt, zo met die setjes ondergoed. Staat heel professioneel ;).

15. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hoi meiden,

Ik snap ook wel dat jullie het allemaal niet zo bedoelen hoor, maar soms zit ik in zo'n bui dat alle ellende van de afgelopen jaren weer bovenkomt en denk ik aan al die lieve meiden van het IVF/ICSI-topic die nog afwachtend zijn of het ooit mag gaan lukken. Tuurlijk snap ik ook dat je wel kan plannen wanneer je ervoor kan gaan. Vanmorgen las ik de berichtjes en toen schoot het even verkeerd, maar dat is niet omdat ik denk dat jullie het allemaal als vanzelfsprekend ervaren hoor :) ;)
    En ik weet niet wie het schreef, maar ook ik vindt het inderdaad prettig als er gewoon met een luchtige noot geschreven wordt hier. Dat brengt me een hoop lol en doet de afgelopen jaren af en toe even vergeten :)

Ik ben ontzettend blij dat ik nu zwanger ben en hoop ook in de toekomst misschien nog wel een keer zwanger te mogen worden als dit ons gegeven wordt....Maar eerst deze zwangerschap maar eens even afwachten en uitdragen. ;)

Vanmiddag hebben we de groei-echo gehad en ze ligt inderdaad wel wat voor in de groei...ongeveer 1-1,5 week. Vooral de beentjes zijn langer, maar dat is wrs genetisch bepaald, aangezien mijn man 2 meter is en lange benen heeft! De grafiek laat zien dat ze inderdaad iets voorligt, maar nog prachtig tussen de grenzen ligt. Ook was er iets meer vruchtwater als normaal, maar ook niet overdreven. MOrgen de gluc. dagcurve laten prikken en dan mogen we vrijdag bellen of dat goed was.
    Dus eigenlijk tot nog toe niets om me zorgen over te maken...of het moet zijn dat het hoofdje iets voorligt in groei en dat dat er straks als eerste uitgeperst moet worden :( :( :( :( :) :) :) En een groot hoofd, lijkt me niet makkelijk!

Bedankt voor jullie begrip en lieve woorden vandaag....ik voel me super thuis hier op het forum!

Dikke knuf terug Daffie

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
  17. amor

amor Actief lid

19 jul 2008
    324
    0
    0
    @Enne: Leuk dat je weer meeschrijft! Gefeliciteerd met je dochter! Wat vervelend dat je zoveel zorgen om je man hebt. Beinvloedt de epilepsie zijn/jullie leven zo erg?

@Caro: Wauwww, je kan zo in een magazine, heel sexy!

@Daffie: Fijn dat alles in principe goed was!

18. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Caro: het is al vaker gezegd maar, wat heb jij een mooie setjes en een mooi lichaam zeg. Ik heb echt 2 van die suffe meegroeibeha's, zwart en wit, die mijn boobs niet echt in mooie richting duwen. Was toen in de Livera bij mijn werk en ze hadden geen andere keuze... :cry: . Verder draag ik daarbij verwassen en uitgelubberde onderbroekjes, echt vreselijk. Heb 1 wel goeie van noppies, maar die is alweer te klein. Oftewel: ik kan nog wat leren van jouw lingeriegarderobe :).

Joehoe: hebben n schoonmaakster. Een Russische vrouw die nu 2 jaar bij haar Nederlandse man woont en ook al een jaar bij goede vrienden van ons schoonmaakt. Ze leek me erg aardig en ze spreekt best een mondje Nederlands. Ze begint volgende week vrijdag :p . Ze komt 1x in de 2 weken.

19. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ caro, wow, wat een mooie foto's! Je hebt echt een prachtig figuur en een prachtige buik!

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Lekker hoor Noppie, ik ben ook zo blij met de mijne.
    Die komt ook 1x per 2 weken, heerlijk!
    Scheelt zoveel voor jezelf en ergenis naar mijn mannetje toe :)

Deel Deze Pagina