Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thanks! wordt er verlegen van :oops: . Het zijn gewone H&M setjes hoor. Niks bijzonders aan. Wel en iets grotere maat BH.

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hebben jullie die zilveren versie van de bugaboo in de WIJ gezien, MOOI!
    Ondanks dat ik geen bugaboo wilde.

3. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Ja mooi he Als ik er nog 1 zou moeten kopen is de keus snel gemaakt.

Hebben jullie hart in aktie gezien. Met marco borsato. Zal je maar gebeuren. Tranen

4. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Caro, mooie buik!

VAnmiddag weer bij de vk geweest. Alles is goed, alleen is de buik erg groot voor de termijn..... Dit kan op zwsuiker duiden,maar het hoeft niet. Ik had dit de eerste keer nml ook. Verder ligt het kindje met het hoofdje omhoog, dit kan nu nog geen kwaad (buiten dan dat ik last krijg van het zuur en van mijn ribben). Het mag volgens de vk alleen niet te lang meer duren voor het kindje zich gaat draaien. Zal denk ik te maken hebben met de ruimte. Over een aantal weken heeft het kindje natuurlijk niet zo veel ruimte meer om zich te draaien. We zullen zien hoe eigenwijs deze kleine blijkt te zijn..... Oh, en trouwens, ben sinds de vorige controle helemaal niets meer aangekomen, zit nog steeds op 3,5 kilo :)

Mobiel, voor de lijst uitger. 21/2 volgende afspraak vk 26/11

5. Wauw, die zilveren assecoires zijn echt gaaf! Die hadden ze nog niet toen wij hem kochten. Ik zie op de site van Bugaboo dat de setjes ook beperkt worden verkocht. In Nederland alleen bij de Prenatal (zoals het nu lijkt). Ik zie alleen niks op de site van Prenatal daarover staan.

6. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Goedemorgen!

@iedereen: bedankt voor jullie leuke reactie's op de foto's van mijn mannetje. Vond ze zelf ook heel erg mooi. Ik bofte ook echt dat het gewoon een compleet nieuwe sessie was :D. Nieuwe CD-rom met ontelbaar foto's en DVD-opname. Normaal 45 minuten en nu gewoon een uur :D :D.

@Caro: inderdaad, wat een supermooie buikfoto's! Echt geweldig!
    Oh en over de uitslag van de verkiezingen....tja, ik heb nu ondertussen wel gemerkt dat geen enkele president zijn beloftes (kan) nakomen en ze gooien miljoenen dollars weg in de campagne. Mijn voorkeur was overigens wel Obama, maar dat was meer door zijn voorkomen (niet uiterlijk dames ;)), zijn leeftijd en de manier waarop hij antwoordde. We zullen zien....

@Enna: Uiteraard mag je hier weer lekker meekletsen meid! Gezellig!

@Noppie: lekker joh, een schoonmaakster :D

@Angela: bij mij ligt de kleine dwars en ook met zijn hoofdje rechtsbovenin. De echografist zei dat de kleine voor de 34 a 36 weken naar beneden moet liggen.

@Daffie: fijn dat je je hier thuisvoelt! Je mag hier altijd je ei kwijt en ik hoop dat je dat ook doet.
    Mijn kleintje ligt overigens ook 1 a 1,5 week voor. Ook bij mij werd gezegd dat het niks uitmaakt.

7. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Smorgens dames,
    Zo meteen mezelf weer in de file storten. Werkze allemaal!

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Stekte Noppie!

Caro, ja mooi is ie he met dat zilver!
    Misschien is ie nog niet direct leverbaar en dat er daarom nog niets op de prenatalsite staat?

Mijn kleintje lag tijdens de 3D echo al met het hoofdje naar beneden, maar ja die kan toch nog gaan draaien in de komende tijd denk ik dan.

9. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

echt wel zo denk ik er ook over..echt mooi

10. sonya one love

vaam..nu pas jullie 3 d foto sgezien..
    wat super..
    ongelooflijk he..dat dat nu in je buik zit....wonder
    mieke..wat een leuke babykamer gaan jullie krijgen zeg..
    alles goed bij jullie

11. sonya one love

verder lees ik dat sommige al wat last van klachten en pijntjes hebben.
    erg balen he...maar gelukkig hebben we alle goed nieuws..over 3 maanden is het over en hebebn we onze wondertjes allemaal in de handen ;)
    raar idee he...2009 word zeker een top jaar!

12. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Oh Vaam, super schattige foto's weer!

Caro, idd hele mooie buikfoto's, kunnen zo in een blaadje :)

Angela, mijn kindje zit ook steeds met het koppie boven. Maar mij zeiden ze dat er nog genoeg tijd was om te draaien, dat ze nu nog genoeg ruimte heeft.

Mijn kindje ligt trouwens steeds iets (een tot een paar dagen) voor met hoofdje en buikje, maar de beentjes zijn wat korter. Wij zijn allebei ook niet zo lang, dus zal daar wel door komen. Ze woog afgelopen zaterdag wel al 940 gram! En bolle wangetjes en beentjes :)

Heerlijk, noppie, een schoonmaakter!

Enna, gezellig als je weer mee komt kletsen. Vervelend dat je man epilepsie heeft, heeft ie vaak aanvallen?

13. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!
    Succes in de file Noppie, bij mij viel het vandaag mee...

Heb de WIJ nog niet open geslagen, druk druk druk.. maar ben errug benieuwd naar de zilveren Bugaboo!

Ik kreeg vanochtend op de weegschaal weer een shock, ben echt veel aangekomen door al dat gesnaai van me. Moet echt ff pas op de plaats maken, zie het ook weer aan mn kont en das niet echt de bedoeling...

14. Goedemorgen,
    @Noppie, ik vond het vanochtend erg meevallen met de files. Tenminste het traject dat ik moest rijden was behoorlijk leeg door een ongeluk verder terug.

Ik heb sinds een paar dagen dat ik vooral 's avonds een heel raar gevoel in mijn keel heb. Ik kan dan ook bijna niks meer eten en drinken. Af en toe wat oprispingen. Ik ben bang dat ik wel last krijg van de maagzuurkwaaltjes. Nu een boterham opgeknaagd en ik voel het weer...

Vanochtend weer bijna een halve kilo in 1 week erbij. Ach ja, moet me er maar niet al te druk over maken.

@Zilveren uitbreiding op Bugaboo: kan me geld beter uitgeven aan een box en matras en rest van uitzetje. Ik vind hem wel heel erg mooi!

15. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    Hoi Meiden,

Vaam: mooie foto's

Caro: inderdaad een mooi buikje, op die van mij zitten allemaal nog stiemen van de vorige zwangerschap, daarom zet ik maar foto's met kleren aan in mijn album.

Als ik jullie altijd over de files hoor dan heeft het tog 1 voor deel om in het noorden van het land te wonen, ik heb bijna nog nooit in de file gestaan.

Werd net gebeld over zwangerschapsgym, ik kan mee doen in een andere groep die iets eerder begint, op de dinsdag, het begint alleen pas over 2 weken, ik zie wel hoe lang ik het vol hou, vind het leuk dat je dan weer wat mensen leert kennen vooral na die tijd leuk om met alle kids bij elkaar te komen.

Groetjes Martine

16. @Martinenur, ik smeer mijn buik 2 keer per dag in met olie om dat te proberen voorkomen. Hopelijk helpt het. Ik vind het al ongelovelijk zoals je huid kan oprekken. Ben bang dat ze de laatste weken toch nog zullen komen.

Vanavond ga ik voor het eerst naar yogha. Ben erg benieuwd hoe dat gaat zijn. Lijkt me wel leuk om tussen allemaal dikke buiken te zitten.

17. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ caro, ik smeer idd ook elke dag 2 keer en heb tot nu toe nog geen striae. Hopelijk blijft het zo.
    Ik vind een halve kilo in een week trouwens netjes hoor, ik zal maar niet zeggen wat bij mij het verschil tussen vorige week en deze week is... :oops: :confused:

18. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Married: Hoeveel ben je tot nu toe dan aangekomen? Op de foto heb je namelijk een mooi figuurtje en een mooie buik hoor!

@Caro: de vk zei dat een halve kilo per week normaal is.

19. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Vertel...vertel.... :)

20. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Bij mij zat er bij de vorige controle al 7 a 7,5 kilo aan, dus dat zal ook wel weer meer zijn geworden. Ik heb besloten alleen nog bij de vk te wegen :).... Is altijd weer een verschrikking om op dat ding te gaan staan hihi.

Deel Deze Pagina