Haha ik dacht al . Nee hoor, voel me al iets beter. De bussen rijden in de spits dus ik hoef niet in de regen naar het station te lopen jeeeeeej . Ik ga mijn spullen pakken. Fijne avond feb mama's!
Zit dit nummer nu te luisteren van Stef Bos, werd ook op de crematie gedraaid, is gewoon zooo mooi nummer Verstild In Steen tekst en muziek: Stef Bos Het hart was koud Het woord wat stil De wind stak op De regen viel De lucht was grijs Het vuur verdween Ik zag jou naam Verstild in steen De hemel leek Zo ver van mij De koude grond Was zo dicht bij Ik was nog nooit Zo klein geweest Ik zag jouw naam Verstild in steen Opeens een stem Van binnenuit Een zachte schreeuw Een stil geluid Mijn hart stond op De angst verdween Ik zag jouw naam staan Verstild in steen Ik liet jou los Ik liet jou gaan Ik zag dat alles wat geweest is Blijft bestaan Ik zag een weg Ik vond de rust Ik zag de ruimte Zag de wolken In de lucht Mijn hart stond op De angst verdween Zag jou in alles Om me heen
Zit eens op zijn site te kijken naar teksten en vond deze wel toepasselijk hier De Buik tekst en muziek: Stef Bos Ik wil terug naar de buik van m'n moeder Ik wil terug naar het prille begin Ik wil terug naar de buik van m'n moeder Ook al pas ik er niet meer in Ik ben het zat om elke dag weer op te staan Ik ben het zat om elke dag weer naar m'n werk te gaan Ik ben het zat om te doen wat ik dacht dat ik nooit zou doen En ik krijg een soort gevoel van poep aan m'n schoen Ik wil terug naar de buik van m'n moeder Terug naar het prille begin Terug naar de buik van m'n moeder Ook al pas ik er niet meer in Allemaal naar de buik van m'n moeder Ik nodig iedereen uit De hele zaal in de buik van m'n moeder Want mijn moeder heeft een hele grote buik Iedereen om me heen praat alleen maar over geld Er wordt gefaxt, er wordt vergaderd, er wordt gebeld Ik ben een aandeel op de markt van de muziek Maar ik zoek alleen maar liefde, meer zoek ik niet Ik wil terug naar de buik van m'n moeder Terug naar het prille begin Terug naar de buik van m'n moeder Ook al pas ik er niet meer in Allemaal naar de buik van m'n moeder Ik nodig iedereen uit De hele zaal in de buik van m'n moeder Want mijn moeder heeft een hele grote buik En ik rij en ik rij en ik rij en ik rij en ik rij En ik vlieg en ik ren en ik loop mezelf voorbij Van het Noorden naar het Zuiden tot de kust Ergens ben ik nergens, nergens vind ik rust Ik wil terug naar de buik van m'n moeder Terug naar het prille begin Terug naar de buik van m'n moeder Ook al pas ik er niet meer in Allemaal naar de buik van m'n moeder Ik nodig heel het theater uit De hele zaal in de buik van m'n moeder Want want want want Ik ga terug naar de buik van m'n moeder Terug naar het prille begin Terug naar de buik van m'n moeder Ook al pas ik er niet meer in Allemaal naar de buik van m'n moeder Ik nodig heel het theater uit De hele zaal in de buik van m'n moeder Want mijn moeder heeft een hele grote buik
En nog 1 die op de crematie gedraaid is en de tekst zo veelzeggend is De Stilte tekst en muziek: Stef Bos Niets is sterker Dan de stilte Niets heeft zoveel kracht Als het zwijgen van de nacht Niets is sterker Dan de stilte Niets is sterker dan het woord Dat niemand hoort Er is vandaag weer zoveel gezegd Zoveel mensen op de wereld Hebben zoveel uitgelegd Gekanker op een ander Door die beterweters Maar die beterweters zouden beter moeten weten En vergeten wat ze weten, want... Niets is sterker Dan de stilte Niets heeft zoveel kracht Als het zwijgen van de nacht Niets is sterker Dan de stilte Niets is sterker dan het woord Dat niemand hoort Neem voorschot op de dood Voel de stilte om je heen Wie de zwijgzaamheid verdragen kan Voelt zich nooit alleen Kom hier bij me, hou me vast En vraag niet wat ik voel Woorden zeggen veel te vaak Wat ik niet bedoel
Mooi hoor Mobiel. Als jij je daar aan vast kunt houden, doe het lekker meid! En we zijn er voor je hoor.
Ik heb ook weer even een dagje niet gekeken....heb weer pagina's moeten bijlezen! @Pat: vind het echt verschrikkelijk voor je meid, ik hoop dat je weer snel zwanger raakt en dat het dan goed gaat komen. Een hele dikke knuffel van mij. @Mieke: Dus je gaat het morgen vertellen? Leuk, leuk...veel succes! @Mobiel: hey meis, gisteren dus een echte vrijdag de 13de voor je he...en vandaag voel je jezelf een beetje emo? Ach meid, hoort er helaas bij he. Morgen gaat alles weer beter . @MupkuH: jouw streepie gaat ook vast dikker worder hor. Dus maandag MvM...goed dat je meedoet! En jij had het erover dat je het ook telkens koud hebt, nou ik ook hor, brrrrr. Zit soms echt te koukleumen. @Dayenne: Jij ook een depri en emo dag dus....wat hebben jullie toch meiden . Het zonnetje gaat weer schijnen hor! @Nicole: So...dat was effe schrikken dan, maar daarna meteen een kloppend hartje erachteraan . Proficiat, dat moet een mooi moment zijn geweest. Ook van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Oh en je huisje natuurlijk. @Kimmie en Loesje: Van harte gefeliciteerd dames en welkom! Liefs Vaam
Heb ik eindelijk 6 pagina's bijgelezen is iedereen weer offline ...(lekker joh...zeuren! ). Ach ja, dan ga ik maar eens uitzoeken of er een mogelijkheid tot zappen bestaat beneden. Een hele fijne avond toegewenst! En morgen spiek ik wel weer even. Liefs Vaam
Ik kan denk ik weinig zappen vanavond. Zijn nu CSI aan het kijken. Maar ik heb alleen maar zin om een dikke film te kijken. Straks gaan ze discovery kijken :x Soms wel leuk maar echt even geen zin in nu.
Die ben ik aan het opnemen. Want mijn mannetje houd daar niet zo van. Zal ik eens iets heel ergs vertellen... Ik durf niet zo goed met mijn mannetje naar bed te gaan nu. Ben bang dat het dan mis gaat ofzo. Maar heb met mezelf afgesproken in het weekend niet flauw te doen. Gisteren had ik al kunnen ontkomen door eerder in bed te liggen als hem. Vandaag zou het moeilijk worden. Hij stond onder de douche en riep mij ik dacht oh oh. Zag ik druppeltjes bloed liggen overal. Vlak ervoor was hij gaan p**pen en moest ie snel plassen. Dus duwde heel lomp zijn p*nis naar beneden. En daardoor is zijn vel waar het vast zit een stuk gescheurd. Echt zooooooo zielig! Maar ergens ben ik ook blij Sorry voor het hele verhaal.
Mup, je kunt ook gewoon zeggen dat je het nu in de begin weken even moeilijk vindt en hem op een andere manier bevredigen! Dat moet hij toch wel begrijpen. Je bent gewoon wat huiverig na je mk. Begrijpelijk hoor, ook al kan vrijen geen kwaad
*proest* verslik me in de koffie... Hoe moet ik die p**pen zien? kan hem op 2 manieren lezen geloof ik, maar de 'oe' versie klopt niet helemaal.. Maar dat hij ging p**pen geloof ik ook niet zo, hihihi volgens mij moest daar 'jij' staan *uitgeproest *
@ Mieke, hij begrijpt het ook zeker wel. Maar ergens wil ik het zelf ook wel doen. Maar voel me er ook wel weer goed bij dat het niet even hoeft. @ Mobiel, er moest een oe staan. Hij zat denk ik met zijn p*nis die op de wc bril lag ofzo. Weet ook niet hoe mannen dat doen
Haha sorry maar ik moest even lachen om je verhaal mupkuh. Maareh, ik heb nog steeds moeite met vrijen. Vind het zo eng. Vooral de eerste dagen durfde ik niet. Ook klaarkomen niet want dan was ik bang dat het vruchtje eruit zou komen omdat de baarmoeder zich dan samentrekt. Natuurlijk flauwekul, maar ik was doodsbenauwd. Gewoon even rustig aan doen, en dan langzaamaan weer proberen. Wij doen het nu ook, en nu ik merk dat er dus niks gebeurt durf ik wel weer. Maar als ik na het vrijen ongikrampen heb dan ben ik weer heel zenuwachtig.