Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    hihi nou ja het was in ieder geval grappig genoeg hier om me te verslikken in me koffie hihihi

Volgens mij is het de volgende keer handiger dat 'ie Harry alvast naar beneden legt, hihihi

2. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    hahah wat verhaal sorry hoor is best grappig... :)

3. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Alhoewel t mannetje van Mupkuh het minder grappig zal vinden ben ik bang...

Zal 'm best wel pijn doen denk ik?

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Het doet idd wel zeer. Ik vond het echt zo zielig maar tegelijk ook heel erg komisch.

Klaarkomen vind ik ook doodeng. Het is in het begin wel 1x gebeurd. Zonder er bij na te denken. Had er zo'n spijt van maar er is niks gebeurt gelukkig.

De vorige keer als ik zwanger was en riep een keer hard naar de honden had ik meteen last van mijn onderbuik. Nu niet gelukkig.

5. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Nou de (.)(.) beginnen nu gevoelig te worden, nou ja de tepels dan, kwam net ook al colostrum uit :confused:

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen febr. meisjes :D
    Het zonnetje schijnt hier en het wordt volgens mij een mooie dag.
    Wasje zit in de machine, kan dat straks lekker buiten hangen.

Ik ben 's ochtends iig niet meer zo mega vroeg wakker en slaap lekker.
    Mijn borsten voelen aan als meloenen! echt mega!
    Verder gister dus echt heel moe.
    Heb vanmorgen toch nog een testje gedaan :oops: echt de laatste, maar wilde even zien of deze nu echt ECHT positief zou uitslaan.
    En ja hoor, de streep net zo dik en roze als de controle streep, joepie! :)

Mup, wat een narigheid voor je mannetje zeg.
    Hoop dat hij er niet al te lang last van heeft.
    Maar hij was wel een beetje dom (quote van Maxima) ;)

Vandaag DE dag! mij benieuwe.
    Enne fijne vaderdag.

7. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Mieke Veel plezier vandaag met het vertellen.

Hier ook lekker weer, vanmiddag nog een verjaardag, dus weer een smoesje verzinnen om niet te drinken.

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Sjors, mijn smoesje is...
    Dat ik de avond daarvoor al genoeg op heb en nu even geen wijn (oid) kan zien of ruiken ;)

9. sjors75

sjors75 Niet meer actief

die heb ik vrijdag ook al gebruikt, weet niet of ze er weer intrappen, maar die werkt wel

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahahaha ja want zulke momenten hebben ze zelf natuurlijk ook wel eens!
    Je kunt het proberen, of je zegt dat er gister iets niet helemaal lekker is gevallen en dat je het even bij een frisje houdt.

11. Hoi!

Hier ook een tweede testje gedaan vandaag. En de streep is hier ook net zo dik als de teststreep. De HCG neemt volgens mij toe. Dat voel ik ook wel. De brakheid elke ochtend wordt steeds erger.

Vandaag naar verjaardag van schoonpa. We gaan het ze wel al vertellen. Volgend weekend mijn ouders. Dat zijn de enige die we het voorlopig vertellen. De rest komt na de 1e echo (3 juli). Las vandaag uit Kluun (help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt). Het stukje over het vertellen aan anderen is wel grappig. Eigenlijk is het hele boekje grappig.

@mukpuh, auw! Dat klinkt niet best voor je vriend. Hoe is het nu met hem?

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Met mijn vriend gaat het wel weer wat beter gelukkig! Hij heeft me gister in zijn slaap mega hard in mijn onderbuik gebokst. Hij lag te slapen op de bank en ik lag hem een beetje te vervelen om hem wakker te krijgen. Slaat ie toch keihard met zijn vuist in mijn onderbuik. Nou ik ging door de grond. Ben naar bed gegaan en hij sliep gewoon door. Ben echt zo verdrietig geweest. Ben al zo bang dat het misgaat nu helemaal. Voelt nu ook helemaal gekneusd aan. Gelukkig geen echte krampen. Denk dat ik vooral mijn banden voel nu.

13. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Mupkuh, ik hoop dat het je een beetje gerust stelt, je kindje zit nu nog achter je schaambot verstopt, en zit dus goed beschermd daar ;) Ook zit er vruchtwater omheen, wat de klap absorbeert ;)

14. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Mupkuh, kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Maar ben het met mobiel eens, je kindje zit nu nog erg veilig. Maak je niet teveel zorgen, dat is namelijk ook niet goed. dikke knuffel

liefs

15. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dat stelt me wel een stuk gerust. Ik was zo bang gister. En echt heeel verdrietig en dacht wat als het nu weer mis gaat dan is het zijn schuld. Ik wist ergens ook wel dat de kans klein was dat het mis zou gaan omdat ie zo beschermt zit. Denk dat ik gewoon mijn banden voel ofzo. Mijn vriend kon er echt niks aan doen. En had het echt niet in de gaten wat hij gedaan had. Ik kon hem wel vermoorden.

16. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Tuurlijk zul je behoorlijk beurs aanvoelen, komt ook omdat je baarmoeder aan het uitzetten is en dat kan ook een soort van spierpijn geven.. En van een beetje klap kun je ook een spierpijn gevoel hebben idd ;)

Gewoon rustig aan doen meis, laat je niet gek maken, stress is funester dan een klap in je buik ;)

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dan ga ik me maar eens flink ontspannen ;) Was echt ff schrikken zeg. Thanks voor jullie woorden.

18. Ontspan-ze Mupkuh.
    Hier gisteren ook klein beetje stress. Uit eten geweest en heerlijk gerecht gehad met van die kleine schelpjes erin. Nu worden schaal en schelpdieren afgeraden en daar dacht ik pas na het eten aan. Ze waren goed gekookt en heb nu geen last. Volgens mij zit het wel goed dus.

Volgens mij voel ik het ook groeien daar beneden.

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mup, dat was idd wel heel erg schrikken.
    Het zit je even niet mee zeg. Probeer je idd maar te ontspannen vandaag.
    Knuffel meid!

Caro, ook veel plezier vandaag met het vertellen aan je schoonouders.

Ik heb ook dat boekje van Kluun gelezen, erg grappig.
    Heb het vorige week samen met de test aan mijn vriendje ingepakt en wel gegeven.
    Hij moet het nog wel lezen, als hij dat uberhaupt gaat doen :(:

20. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hallo dames, op aanraden van mupkuh, wil ik me toevoegen bij de februarie mama's :D

Dus bij deze mupkuh; ik heb ze gevonden hahaha

allemaal gefeliciteerd trouwens met jullie zwangerschap

Deel Deze Pagina