Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Welkom MINK!

En thanks meiden. Ga echt proberen te ontspannen.

Heb het heel koud en ga zo douche maar geen idee wat ik aan moet doen. Heb het idee dat niks lekker zit vandaag.

2. Welkom Mink!
    Wanneer ben je uitgerekend en heb je al een afspraak staan bij de vk? Dan kan dat aan de lijst toegevoegd worden.

Mupkuh, wat dacht je van een t-shirt en een heerlijke joggingbroek. Heb ik zelf aangedaan vanochtend.

3. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Mink welkom en gefeliciteerd, geniet ervan en klets gezellig met ons mee!

4. Ik heb me gisteren voor het eerst een beetje misselijk en duizelig gevoeld

Ik was er nog blij mee ook, weet je tenminste dat je echt zwanger bent.

5. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    goede morgen dames..

Hoe is het hier?

Ik zit nu te twijfelen of wij het vandaag al tegen onze ouders gaan vertellen voor vaderdag... pff.. moeilijk hoor.

Groetjes Anne

6. We gaan het vandaag aan mijn schoonouders vertellen volgend weekend aan mijn ouders. Het is wel vroeg, maar uit ervaring weet ik dat als het mis gaat dat zij dat als eerste en bijna als enige te weten zullen komen.
    Maar voor de mk was ik ook van plan om het ze in wk 11 pas te vertellen.

Het is denk ik in elk geval heel erg leuk om te vertellen.

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Caro, zou wel willen maar moeten zo op bezoek naar de vaders. En straks steengrillen. Maar heb gekozen voor een topje met een wikkel vestje en een zw-spijkerbroek. Die nog met de labels in de kast hing van de vorige keer :D

8. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    Ja, zo dacht ik ook. Als het mis gaat heb je wel iemand waar je op terug kan vallen.

Wij gaan het dus dadelijk aan mijn schoonmoeder vertellen. Ze is ook kraamverzorgster, dus we vragen meteen of ze in februari onze kraamverzorgster wil zijn. Beetje vroeg, maar dat zal ze wel heel leuk vinden denk ik.

Lief Anne

9. Dus je bent eruit Mupkuh.
    Vandaag etentje bij schoonouders. Vaders is jarig. Doe lekker een jurkje aan (1 van de 3 aanwinsten van gisteren).
    kHeb een portret van hem gemaakt die ik ga geven vandaag. Het is het eerste schilderij dat ik dit jaar heb gesigneerd. Heeft even op een laag pitje gestaan vanwege mk en zwanger worden. Daarom vind ik nu des te spannender wat hij ervan vindt.

Anne, dat is fijn dat je schoonmoeder dat doet.

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Cara, gaaf hoor dat je zelf een schilderij gemaakt hebt. Ik hield vroeger zo van tekenen heb zelfs les gegeven. Zou het heel graag weer willen gaan doen. Maar kan me er niet toe zetten.

11. Nicole78

Nicole78 Lid

7 feb 2008
    25
    0
    0
    010
    Hi meiden,

Heb gisteravond mijn verjaardag gevierd en ik had het idee dat iedereen naar mijn buik keek... Kon het bijna niet verbergen! Want ik heb echt een opgeblazen buik. Ik had voor de visite kwam me wel 3x verkleed! :(

Verder ben ik zwaar emo, moeoeoeoeoe en met vlagen misselijk. Moest net gewoon om niets huilen! :cry: HAhahahahaha... :) eigenlijk is dit een goed teken, maar net wist ik niet wat ik met mijzelf aan moest....

Hebben jullie dat ook al zo erg ? ;)

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heeej meiden

Mupkuh jeetje meid dat is schrikken! Kan me helemaal voorstellen hoe je je moest voelen. Doe maar rustig aan!

@Nicole, ik voel me ook zo. Heel vervelend soms. Ook voel ik me depri. Ik hoop dat het snel minder word.

13. @Mupkuh, dat herken ik we hoor. Vaak is het gewoon een kwestie van beginnen. Daarna gaat het wel.

@Nicole, gefeliciteerd met je verjaardag. Ik zie wel dat er in een week tijd behoorlijk wat symptomen zijn ontstaan en/of verergerd. Als dat in dezelfde stijgende lijn doorzet denk ik dat ik over ruim een week ook voel wat jij voelt.

@Dayenne, gemiddeld heeft men er de eerste drie maanden last van. Je mag dus nog even ;) . Maar wie weet valt het voor jou mee.

14. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Hee meiden,

Ik wil me graag bij jullie aansluiten.
    Heb vanmorgen 2 positieve testen gedaan, dus we kunnen er niet meer omheen: WE ZIJN WEER ZWANGER!

Ik ga niet alles meer bijlezen, dat is een beetje veel, maar in ieder geval aan jullie allemaal: GEFELICITEERD!

Tot snel weer!

Groetjes,

Angela

15. sjors75

sjors75 Niet meer actief

He Angela,
    gefeliciteerd en welkom. Klets gezellig met ons mee. En mocht je zin hebben we hebben ook een verborgen hyves speciaal voor de februarimama's
    kijk maar in mijn onderschrift.
    Geniet van je super vaderdag

16. Hoi Angela, gefeliciteerd en welkom bij de febr mama's!

17. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    hoi Angela,

Welkom hier en natuurlijk gefeliciteerd.

Liefs Anne

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Angela en Mink welkom en gefeliciteerd.

Nicole, gefelciteerd met je verjaardag.

Anne, leuke manier om het zo te brengen, dat je haar nodig hebt in februari en dan niet zeggen dat je zwanger bent.

Wij zijn terug van mijn ouders.
    Daarna door naar schoonouders, maar zagen auto staan van schoonzusje en ook de auto van haar vriendje.
    Zijn we weer naar huis gelopen.

Hahaha eerst met mijn ouders tijdje over koetjes en kalfjes gekletst.
    Toen zei ik, pa zet je leesbril effe op.... ik heb hier de vakantiefoto's.
    Nou moeders ging er gelijk naast zitten.
    Heel belangstellend naar alle foto's kijken, ook nog naar de foto naast die met de tekst.
    Toen ging m'n paatje deze hardop voorlezen, en begon ie te lachen, mijn moeder had het nog niet meteen door maar die schoot daarna ook helemaal vol.
    meteen werden we heel blij omhelst en mams zei als eerste tegen liefje, en dat met al die cognac (houd ie veel van).
    Hahahaha leuk hoor. Ze zijn super blij!
    En ze had allemaal lekker hartige dingetjes, waaronder zoveel lekkere kaasjes, maar ik wist niet wat ik wel en niet mocht wat dat stond er niet op.
    Dus alleen maar wat kruidenboter en een beetje pate genomen.
    En een sapje.
    En mijn moeder gelijk... oh dan kan ik weer van alles gaan kopen, want Esmee heeft al zoveel, hahaha.
    En mijn zus heeft van hun het kamertje gekregen, dus wij krijgen ook zoiets.

Dus de reactie van mijn schoonouders laat nog even op zich wachten.

19. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Angela en Mink Welkom :D

Heb jullie gelijk op de lijst toegevoegd, zie mijn onderschrift ;)

20. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    Leuk, heb me ook gelijk aangemeld op hyves.

Deel Deze Pagina