Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Hoi meiden,

Ik kom ook maar weer eens kijken. Ben een paar daagjes niet geweest, voelde me zó misselijk en moe, ik kon me er niet toe zetten om even achter de comp te kruipen. Maar ik heb het er allemaal voor over. :D
    Heb helaas niet alles teruggelezen sinds ik de laatste keer hier was, dat was gewoon écht te veel. ;)

@ nieuwe februarimama's: Welkom! En jullie natuurlijk ook gefeliciteerd met je zwangerschap!

@ Mupkuh: Kan me best voorstellen dat je schrok van die klap. Ik zou me ook ontzettend druk maken, maar weet dat het niet nodig is. Je kindje zit veilig voor zo'n klap.

@ Caro en Mieke: Ik heb mijn vriend ook het boekje van Kluun gegeven; 'Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt'.
    Hij leest er al veel in, hij herkent al van alles en ligt om de haverklap in een deuk van het lachen. Kluun schrijft alles heel herkenbaar en in een voor mannen gemakkelijke en vooral amusante taal.
    Dus de meiden die nog een leuk cadeau voor vriendlief zoeken, dit boekje is echt leuk. (Ik verwacht zelfst dat dit het éérste boek word dat ik mijn vriend zie uitlezen). ;)

En meiden, hebben jullie ook al het idee dat jullie kleding strakker gaat zitten? Ik heb het zelf vooral met mijn broeken. Het zit echt nérgens meer naar, op twee van mijn broeken na klemt de broekrand van elke broek om mijn buik. Er is nog niet veel bijzonders te zien, maar voor mijn gevoel ben ik al wat dikker geworden. Wie herkent dit?

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Bij mij zit mijn spijkerbroek nog helemaal prima, niet knellend eerder wat ruim.
    Hoop dat dat nog even blijft zo hoor, hoef nog niet echt uit te dijen, dat mag straks wel, hahaha.
    Maar ik had vanmorgen wel het gevoel dat ik mezelf nergens leuk in vond, zal ook wel een moment zijn, had zowat alles wel gehad in mijn kast.
    Toen toch maar gewoon mijn jeans en een shirtje aan gedaan.

3. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Nou gelukkig maar, Mieke.
    Ik hoef ook nog niet uit te dijen, maarja ik draag vaak van die skinnyjeans. Die zitten sowieso strak, maar nu begin ik er bij bijna al mijn broeken al last van te krijgen. Ik trek ze alleen aan met de knoop open en een lang shirt er overheen. ;)
    Zo valt mijn collega's nog niets op aan mijn kleding, en op werk moet ik tóch weer wat anders aan. Al vind ik mijn werkbroek ook niet heel fijn meer. :rolleyes:

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Iloiza, misschien is het een kleine periode en valt het straks weer mee.

5. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Meiden,

Ik ben 27 jaar en ik geloof dat ik de 15e februari zou moeten bevallen. Dit is ons eerste kindje...

Heb veel last van steken in mijn baarmoeder, dus maak me af en toe wel zorgen. Vooral savonds of als ik me beweeg hahah. Het zijn geen krampen en ik verlies ook geen bloed. Dus het gaat allemaal nog wel goed, maar toch vind ik het wel moeilijk om te genieten. Maar we gaan ons best doen.

Wij hebben het vrijdag aan mijn schoonouders vertelt, omdat mijn partner niet kon wachten :) :) die vonden het helemaal geweldig...

6. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Iloiza, ik herken dat wel. Mijn spijkerbroeken beginnen ook aardig strak te zitten. Mijn onderbuik is helemaal opgezet. Als mijn truitje omhoog kruipt dan valt het echt op haha. Moet dus goed oppassen.

7. Kaatje77

Kaatje77 Lid

8 jun 2008
    26
    0
    0
    Zuid Holland
    Vandaag was het dan zover, mijn ouders en die van mijn man, en mij zussen waren er voor de verjaardag van mijn man. We hadden bedacht dat we het deze keer gewoon al snel gingen vertellen, dus vandaag was een mooie gelegenheid. Vandeweek snel een hemdje bij simply colors besteld met de tekst "Big Sista" er op gedrukt. Kijken of ze de hint snapten. En ja hoor, een voor een kregen ze het door en iedereen vond het superleuk! Ze begrepen ook waarom we het deze keer al zo vroeg vertelden. Ik vertel het nu nog aan een paar vriendinnen en volgende week aan nog wat familieleden. Maar op mijn werk nog even niet, ik heb rond een week of 8 een teamvergadering en dan wil ik het vertellen. Dan ben ik de dag ervoor ook naar de vk geweest dus dat is een mooi moment. Spannend!
    21 juli is pas de echo, ik vind het echt lang duren!
    Alles gaat goed, wel steeds steekjes in mijn buik en last van mijn onderrug als ik wakker wordt en op mijn buik heb geslapen. Misselijkheid en vermoeidheid valt totnogtoe enorm mee :)

8. Kaatje77

Kaatje77 Lid

8 jun 2008
    26
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik meld me nog even niet aan voor de Hyve, ben bang dat mensen van mijn werk dit zien. Over een paar weken zal ik het alsnog doen.

9. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    De hyve is onzichtbaar voor anderen, Kaatje.
    Je vrienden en collega's kunnen niet zien dat jij lid bent van de hyve. Je kan er zelf ook alleen maar op komen door bij jezelf op Overzicht te klikken, en dan op Mijn Hyves. Dan staat hij apart, bij de onzichtbare hyves. ;)

10. Kaatje77

Kaatje77 Lid

8 jun 2008
    26
    0
    0
    Zuid Holland
    Kijk, daar heb ik wat aan. Heb me meteen aangemeld!

11. sjors75

sjors75 Niet meer actief

En ik heb je al geaccepteerd, dus je kunt nu ook lekker met ons hyven
    Fijne avond allemaal

12. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ik heb van 18.00 tot 19.30 uur maar een dutje gedaan hihi Tim lag ook op bed en ik was echt doodop..

Allemaal een fijne vaderdag gehad?

13. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Even voor de lijst: De voorlopig uitgerekende datum is 23 februari ( ik wacht de vk even af, want ik was niet zo regelmatig de laatste tijd). Volgens de kalender zou het een jongetje moeten worden....we wachten af.
    Is de lijst trouwens alleen te zien via die link, of komt hij hier ook af en toe terug?

groetjes,

Angela

14. Kim84

Kim84 Niet meer actief

Hoi allemaal!

Ik ben weer terug van een weekje zon, zee en strand op Gran Canaria! :D

Jullie hebben aardig bijgekletst in een week tijd, ruim 50 :confused: pagina`s erbij, heb niet alles bijgelezen!

Gefeliciteerd voor de meiden die er nieuw bij zijn gekomen! Geniet ervan!

Misselijk heeft hier aardig toegeslagen, vooral met vliegen erg last van gehad. :( Buikje begint al een beetje op te zetten, er is al een lichte bolling voelbaar.

Als aanvulling op de lijst, volgens kalender wordt het een meisje en denk zelf ook een meisje.

Ik ga m`n best doen om alles weer bij te houden! :D

Dikke knuffel

15. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hallo aanstaande mama's. Wat klinkt dat gaaf he. Ik mag me ook bij jullie voegen. De uitgerekende datum is 18 februari. Ik ben nu nog aan het honeymoonen, maar ik kom snel met jullie mee kletsen!

16. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Wat is er weer veel bijgeklets, ben nog te slaperig dus niet alles bijgelzen.
    Zag wel dat er een paar nieuwe zwangere bijzijn, welkom en PROFICIAT!

Ben van het weekend bij mijn ouders en schoonouders geweest, en we hebben ze verteld dat we zwanger zijn, erg leuk :D :D .
    Eerst bij mijn schoonouders, we hadden voor beide het boekje van opa en oma pluis gekocht, schoonvader pakt boekje uit en dacht oo wat leuk (ze worden in oktober ook weer opa en oma), mijn schoonmoeder had het wel in de gaten, allebei superblij, ze hadden het nog niet verwacht, de broers van mijn mannetje vonden het ook erg leuk, en ook helemaal blij :D

Daarna naar mijn ouders, m'n vader pakte het boekje uit en begon te lachen, dacht dat ik hem een oude lul vond geworden hahaha, nog even nadenken en toen snapte hij hem.
    Mijn moeder rende meteen naar de agenda, en riep kom mee kom mee!
    Wat bleek ze had een aantal weken geleden, toen ik zelf nog niet wist dat ik zwanger was in de agenda geschreven dat ik anders uit m'n ogen keek, ik wist het ik wist het zei ze, maar durfde toen niks te zeggen, bang dat het niet zo was, kortom erg leuke reacties, en allemaal helemaal blij :D

Maar goed moet het hierbij laten, anders kom ik te laat op m'n werk, hoop dat alles goed gaat met iedereen.
    Zal er de komende tijd niet zo heel veel zijn ivm bruiloft etc, druk druk druk hihi.
    Tot snel weer knuffels!

17. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    hoi dames,

Gisterenavond heb ik hele erge krampen gehad in mijn bm. Ik vond dit echt heel erg eng. Ik ga morgen de verloskundige bellen. Ik hoop dat het allemaal goed gaat. Zijn er meer die dit regelmatig hebben?
    Gisteren hebben we het al wel aan mijn schoonouders verteld. Ze reageerde heel leuk, maar schoonmoeder moest meteen weg, die werd opgeroepen voor een bevalling.
    Ik ga nu werken, tot snel weer allen.

Liefs Anne

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeiemorgen meisjes!

Sucre, gefeliciteerd, ook met jullie huwelijk :D

Nadat wij het gistermiddag aan mijn ouders verteld hadden (had ik hier al opgeschreven), gingen we daarna door naar mijn schoonouders.
    Helaas waren mijn schoonzusje en haar vriend er dus zijn we niet eens naar binnen gegaan.
    Een uurtje later ben ik er weer even heen gelopen (ze wonen om de hoek) om te kijken of ze weg waren, maar nee!
    Er op gegokt dat vriendje van mijn schoonzusje na het eten wel naar huis zo zijn gegaan en dat was zo.
    Dus wij om 21.15 uur daar naar toe gegaan en aangebeld.
    Mijn schoonzusje deed open (woont nog thuis). Bleek mijn schoonvader er niet te zijn.
    Tuurlijk helemaal vergeten dat hij naar Londen was, hahahahaha lekker suf van ons.
    Maar ze gingen hem 10 min. later van Schiphol halen dus wij hebben maar even gewacht tot ze weer terug waren.
    Nou eerst zitten kletsen en nog beetje voetbal gekeken.
    Toen gaf mijn mannetje het fotoboekje, gelukkig zaten ze naast elkaar op de bank en konden ze zo ook tegelijk kijken.
    Tot ze bij de speciaal tekstueel bewerkte foto kwamen, toen zei mijn schoonmoeder lacherig.... Echt waar?! Mijn schoonvader had het toen nog niet gelezen en mijn schoonzusje dook er ook uit nieuwsgierigheid bovenop.
    Hahahaha ja echt waar. Nou mijn schoonvader omhelste mij als eerste en kreeg helemaal tranen in zijn ogen.
    Mijn schoonmoeder heeft die avond geloof ik wel 6x "haha wat grappig" gezegd.
    En moet straks echt moeite doen niks te zeggen, hihihi.

19. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Hallo lieve allemaal,

Ik kom me ook maar aanmelden bij de februari mama's! Ik vind het allemaal wel spannend hoor en zit nog helemaal te shaken. Heb net vanochtend een test gedaan en hoefde niet eens 5 minuten te wachten, want zag meteen een tweede streepje verschijnen! JIPPIE! Het is nog wel allemaal heel onwerkelijk hoor.
    Weet iemand trouwens wanneer ik het besten naar de verloskundige kan bellen voor een afspraak?
    Als het goed is ben ik rond 19 februari uitgerekend!

X Esther

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Esther, gefelciteerd!
    Je zou vandaag al de VK kunnen bellen hoor!

Deel Deze Pagina