Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Dank je Mieke!
    Zal zo even kijken voor een verloskundige hier in de buurt! En die maar even bellen dan denk ik!

X Esther

2. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Nou, nou....op 1 dag 4 nieuwe aanmeldingen!

@Mink/Angela21/Eppie en Sucre: WELKOM meiden en van harte gefeliciteerd! Sucre ook gefeliciteerd met je huwelijk (leuk kadootje ;))

@Mieke: Leuke reactie gehad zeg! Wel fijn he, om het eindelijk aan iemand te vertellen.

Hier gaat eigenlijk alles wel goed. Ben niet echt moe en niet misselijk (beetje als ik honger krijg en heb veel meer honger dan voorheen).
    (.)(.) zijn afwisselend pijnlijk (later op de dag doen ze meer zeer dan 's morgens). Gisteren kwam ik niet in slaap en toen ik eindelijk sliep nog zo'n 3 keer wakker geworden :(. Nog 2 lange weken en dan eindelijk mijn echo. Ik zie er echt naar uit.

Liefs Vaam

3. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Nieuwe meiden: Welkom :D Julie zijn gelijk aan de lijst toegevoegd ;)

Gisteren kon Dennis zich niet meer bedwingen tegenover zijn oudste zoon, en heeft verteld dat hij weer een broertje of zusje gaat krijgen en dat dat zo rond of op zijn verjaardag zou gaan worden. Nou dat vond 'ie maar niets als dat op zijn verjaardag zou zijn, hihihi. Verder drong het nog niet zo tot hem door, mede ook omdat hij licht autistisch is. Dus vanmorgen de juf op school maar verteld dat we weer zwanger zijn, en dat het dus kan zijn dat hij er over begint in de klas, alhoewel hij nog niets mag zeggen van ons. Maar ja een kind van 7 zijn mond laten houden is erg lastig hahahaha.

4. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Mobiel, ja kan me voorstellen dat het moeilijk is voor een jongetje van die leeftijd om zijn mond te houden! Ik vind het zelfs al moeilijk!

5. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    hahaha Sjors, anders ik wel :)

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Sjors, al een leuke manier bedacht om het te gaan vertellen?
    En vandaag ga je naar het gezondheidcentrum oid bij jou in de buurt toch?

7. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Gepie: veel succes bij de echo vandaag :D

8. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    hallo allemaal, nou als alles goed mag gaan mag ik ook een februari mama worden... :D
    We weten pas sinds vrijdag dat we zwanger zijn, we hadden het niet zo snel verwacht...1e ronde. Maar we zijn er ontzettend blij mee!

Gisteren de familie verteld, anders had ik mn mond toch een keer voorbij gepraat, ik kan zulke dingen echt niet voor me houden :D

Voel me nog wel wat onzeker bij elk pijntje denk ik.... oei gaat alles wel goed....

9. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Mieke, denk dat ik de foto van de test of eventuele echo in een fotolijstje stop en deze opstuur naar mijn ouders, hans zijn moeder en de eventuele peetoom en peettante. En daarna zet ik de melding gewoon op mijn hyves en op onze website, kijken hoe er dan gereageerd wordt.

Ja ik ga met een uurtje weg en op naar het gezondheidscentrum. Ben benieuwd hoe het hier allemaal gaat.

Gepie ook namens mij veel plezier en succes met de echo

10. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Axioma welkom en geniet ervan

11. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    dank je wel sjors!

ik heb me ook aangemeld voor de hyves...

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Axioma, welkom en gefeliciteerd.
    Geef hier nog even je uitgerekende datum door en wat het volgend de kalender wordt en wat je misschien zelf denkt.
    We hebben namelijk een lijst waar iedereen op staat en waar afspraken op staan.
    Zie link in onderschrift.

Sjors, oja dat is ook leuk, krijgen ze een leuk pakketje met de post.
    Succes straks.
    Ik wil het ook over een paar weken gewoon op mijn hyves gaan zetten en kijken wat de reacties zijn.

13. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Mieke dank je.

Axioma, heb je al geaccepteerd!

14. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Axioma: van Harte Gefeliciteerd en welkom!

Gepie: Spanneeeeeeeeeeeend! Wel even laten weten hoe het is geweest he!

Liefs Vaam

15. Morgen, niet veel bijgelezen, zit nu op mijn werk en moet heel stiekum, maar heb volgens mij gekleurde afscheiding. Heeeeeel lichtroze, moet echt ongelovelijk turen om het te zien. Herkennen anderen dit? Ben alweer een beetje bezorgd.

Axioma, welkom en gefeliciteerd!

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden,

Daar ben ik even snel. Moeders voor Moeders komt over een uurtje. Dus ik had netjes ochtendurine bewaard. Zie ik net dat die beker niet goed afgewassen is. Heb het snel overgegoten. Ben wel bang dat de hcg aangetast is :(

17. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    Goeie morguh meiden,

Was me weekend wel zeg, heb ontzettend last van me hormonen, als iemand al aan mij vraagt heb je last van huibuien begin ik al, en dat niet alleen ben ook best wel snel geiriteert, maarja..
    Verder gaat hier wel goed.

Alle nieuwkomers gefeliciteerd!

Moet aardig wat bijlezen zie ik wel haha.
    Gr Knorretjuh

Ps Mupkuh denk niet dat het aangetast is hoor

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Hoop het ook niet, het was maar een beetje melk volgens mij :oops:

19. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    Wow zijn al veel meiden die deze maand echo krijgen aaa wat leuk, ik moet nog zolang wachten..
    Moet eerst nog intake gesprek hebben, maar krijg dan wel het hartje tehoren

20. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Bij ons luisteren ze geloof ik pas bij 15 weken naar het hartje, tenminste zo ging het de vorige zwangerschap wel in ieder geval..
    Wat ik wel handig vind is dat ze de 20 weken echo nu ook op de praktijk doen, en dat ik dus niet naar het ziekenhuis hoef in Vlaardingen, want dat is vaak nogal omslachtig...
    Ik ben eigenlijk gewoon hardstikke zenuwachtig voor de intake, gewoon omdat ik niet weet hoe het dalijk gaat vanwege de leveraandoening van Tim, of ik dan extra controles krijg of dat ik een vruchtwaterpunctie moet doen of wat dan ook.. *zucht*

Deel Deze Pagina