Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Martine, ik zou het wel zeggen maar in een gesprek en niet via een brief.
    En ik voel ook nog niets, alleen erg moe, heb het gevoel de hele dag te kunnen slapen, en dan slaap je en wordt je om de haverklap wakker. Vreselijk.

Ik ben hier dus net naar het gezondheidscentrum geweest, me ingeschreven en donderdag kan ik bij de medico terecht voor de eerste onderzoeken. Ben benieuwd wat dat inhoud. Daarna moet ik afspraken maken bij de gk, Het nadeel hiervan is dat die alleen in Santiago zitten en dat is bijna een uur rijden. Balen hoor. En hier is absoluut geen mogelijkheid om thuis te bevallen. je moet naar het ziekenhuis en dat is ook in Santiago. Maar ja je moet er wat voor over hebben.

2. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    Hoi hoi meiden

Mag je maar 5 kilo tillen als je zwanger bent?
    Nou ik til elke dag 14 kilo hier hoor, zal wel moeten me zoontje kan nog niet alleen van de trap, achja ik denk dat je zelf wel aan kan voelen hoeveel je kan tillen toch.
    Nou meiden ik ga op pad om boodschappies tedoen groetjs Knorretjuh

3. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    zou dit wat zijn?; of toch maar een gesprek....
    ps (ik ken mijn werkgever al van een stage)

Lastig om een goed begin te maken..dus ik val maar met de deur in huis.
    Ik ben er deze week achtergekomen dat ik weer zwanger ben, dit wist ik dus nog niet toen ik het sollicitatiegesprek had. Ik wil hier nu gewoon eerlijk over zijn en het niet na het tekenen van mijn contract vertellen. Ik begrijp dat dit natuurlijk niet iets is waar je als werkgever op zit te wachten.
    Na het gesprek had ik ook besloten voorlopig nog te wachten met een eventuele zwangerschap, maar de natuur had wat anders bedacht.
    Ik voel mij er dan ook vreselijk vervelend bij, aangezien ik deze baan heel graag wil, en hier graag voor een langere tijd zou willen werken.
    Eerlijkheid en een prettige werkrelatie gaan bij mij in dit geval toch voor, met het risico dat ik misschien deze baan verlies.
    Daarbij is het natuurlijk allemaal nog pril en is het afwachten of alles goed gaat.
    Misschien had ik dit beter is een persoonlijk gesprek kunnen vertellen, maar ik dacht jou er dan zo mee te overvallen.

4. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Martine, ik zou het persoonlijk vertellen, komt toch altijd beter over. Maar je moet natuurlijk doen wat jou het beste lijkt.

Hier nog steeds aan het wennen aan het idee samen met mijn mannetje. Heb ook eigenlijk nergens echt last van (gelukkig).

Groetjes,

Angela

5. sjors75

sjors75 Niet meer actief

ook ik zou het persoonlijk vertellen, maar doen wat jij het beste vind hoor!

6. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    ik denk dat het inderdaad toch maar persoonlijk doe, zal wel lastig zijn maar ja..

bedankt voor de reacties

7. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Hallo Dames.

Alle nieuwe dames! welkom en gefeliciteerd!

Pffff ik heb even niet alles bij gelezen dit keer..
    Voel me echt al 3 dagen :evil: :( ..
    Ben echt sago en misselijk! en heb ook alleen maar een hele erge honger gevoel echt de hele dag...
    En zo veel hoofdpijn!
    Bah en wil alleen maar slapen ik hoop zo dat me snel beter voel zodat weer alle stukken kan beandwoorden!
    Sorry voor me geklaag maar moet er even uit!

Fijne dag dames voor jullie nog!

Knuffels,

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Martine, ik zou het idd persoonlijk doen.
    En niet echt beginnen over begrip dat ze je dan niet willen.
    Wettelijk (zoals ik al eerder zei) mogen ze een zwangere niet weigeren.
    En als ze je graag willen en ze weten wat ze aan je hebben, dan zullen ze het niet erg vinden.

Succes.

9. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Wel het moeilijkst maar inderdaad het beste! Succes ermee!

Liefs Vaam

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ vaam (en de rest), ik had het liefst 2 gelijke lijnen gehad. Hij is wel mooi dik maar niet zo paars als de controle streep. Tot nu toe heb ik ook nog geen een test gehad die beter was. Misschien maak ik wel minder hcg aan ofzo. Die vrouw van mvm zegt dat dit echt geen rede is om me zorgen te maken. Ben ook nog maar zo pril zwanger.

11. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    :D:D:D geweldig dat onderschrift bij jouw banner.... only five weeks old already more brains then paris hilton :D:D:D

12. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @iedereen die aan de hyve meedoet: ik zag net in de buzz van diverse meldingen te staan over de pagina. Van Sonya one love, mupkuh, Mieke en mobielfreak (misschien nog meer heb niet verder gekeken, staan meldingen. Nu kan het zijn dat ik het zie, omdat ik daar ook ben aangemeld, maar als ik jullie was zou ik de buzz-instellingen maar op 'niemand' zetten en de geschiedenis verwijderen.

Liefs Vaam

13. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Vaam, dit kun je alleen zien van de mensen die lid zijn van die hyve. Log maar eens uit en kijk dan opnieuw in de buzz. Dan zie je niets

14. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Heb het even gecheckt door een berichtje bij foto van Dayenne te zetten en mijn buzz voor iedereen zichtbaar gezet en je hebt gelijk Sjors. Ingelogd op mijn mannetjes site en die ziet dat niet.

SORRY VOOR DE OPHEF! NIET NODIG, NIKS AAN HET HANDJE :)

Alleen leden zien het dus.

Oeps.....

Liefs Vaam

15. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Fijn he, kunnen we er in ieder geval lekker ontzichtbaar met elkaar kletsen!

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou ja heb het voor de zekerheid maar op niemand gezet, kan volgens mij geen kwaad toch?
    Maakt het voor anderen uit wat ik heb gedaan dan? nee toch.

Mup, misschien heeft niet iedereen net zo'n 2e streep als de controle streep.
    Pin je er niet te veel op vast meid! kop op genieten jij NU!

17. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Het zal ook heus wel goed zijn. Hoop dat je ook wel gerust gesteld bent nu...spanning is niet goed voor je he ;) . Voor geen van ons allen eigenlijk, vandaar dat deze site ook zo handig is om elkaar te steunen :D .
    Nog even wachten en dan lekker je echo. En die zal dit keer vast goed zijn.

Liefs Vaam

18. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Ik heb er eigenlijk ook nog weinig horen praten, over een even duidelijke streep als de controlestreep? Ik had een duidelijke streep, maar echt niet zo donker als de controlestreep.

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Gaaf he, slim kind is het dan he :)

@ Mieke en vaam, mijn vorige test was ook niet even donker. En mijn vriend zei net ook hij is toch goed zo.

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mup, dan is het ook goed zo.
    Niet meer over in zitten, niet meer testen.
    Nu lekker genieten en op naar die echo!
    x

Deel Deze Pagina