Testen ga ik zoiezo niet meer doen. Uit ervaring weet ik dat mijn lichaam me toch wel voor de gek kan houden Maar het komt vast goed. Kan me niet voorstellen dat het nu weer fout gaat. Heb vanmiddag lekker geshopt. Nieuwe schoenen gekregen van mijn mams. Soort pumps met een lekker lage hak. En een nieuwe meegroei beha was echt nodig. Weer een dikke cup groter. Hebeen stoute tijgerprint gekocht
Zit me een beetje zorgen te maken hier. Mijn mannetje is toen straks naar de EHBO gereden. Heeft al paar dagen last van zijn tong/keel en kreeg het nu ook nog eens benauwd. Hij stuurde me eerst een bericht dat het keidruk was en daarna dat hij alvast een eerste controle had gehad en dat hij voldoende zuurstof had. Hoefde me niet druk te maken. Hij werd nog wel ff gecontroleerd door een arts. Maar dit berichtje was om 16:10...... Heb niks meer van hem gehoord. Zal vast allemaal wel goed zijn, maar hoop toch snel iets van hem te horen
ohh ben helemaal opgelucht, had net een mail gestuurd naar mn werkgever om een afspraak te maken, belt ze opeens op..... moest ik het dus gelijk vertellen! zat te shaken op mn stoel! ze schrok wel even maar maakte er geen probleem van en feliciteerde me! Nou hopen dat mn collega's ook zo reageren en dan ben ik super gelukkig! wat wil ik nog meer dan 2 (gezonde) kids en een mooie baan!
Vaam, ik hoop dat je snel wat hoort hoor, kan me voorstellen dat je wat zorgelijk bent. Martine, fijn hoor! zie je wel, gelukkig maar. Enne volgens mij sta je nog niet helemaal op je plekkie op de lijst? Nog geen volledige gegevens zeg maar
@Mieke, Tja, heb hem smsje gestuurd dat hij, als hij daar klaar is, meteen moet bellen..maar helaas nog steeds niks gehoord. Kan natuurlijk ontzettend druk zijn op zo'n ziekenhuis (Begin trouwens ook honger te krijgen en dus misselijk te worden dus hij mag wel eens opschieten ) Probeer het maar van me af te lachen he. Het zal ook vast wel goed zijn. Maar wachten is altijd irritant!
***sluip hier even naar binnen*** Hallo Meiden, Vandaag na de FA geweest voor de 1e termijnecho. Ik heb een inwendige echo gehad maar wat we toen zagen daar had ik wel een inwendige echo voor over. Een echt kloppend hartje! Ons beebje is nu geschat zo'n 6,5 mm groot en heeft al een kloppend hartje! We hebben een afdrukje van de echo mee naar huis gekregen en mogen omdat het nog zo klein was over drie weken bij haar terug komen voor de 2e termijnecho. Dat is dus vrijdag 11 juli a.s. om half 11 s'ochtends. Wil iemand van jullie dit voor mij aanvullen op de lijst? Ik zal proberen de echo in te scannen en te plaatsen in mijn album. Goh! Dit had ik echt niet verwacht dat we het hartje al konden zien kloppen dat was echt wel een verrassing voor mijn vriend en mij.... Moest dit echt even kwijt hoor! Dikke tút: Gepie78 ***sluip er weer uit***
@ vaam, heeft ie idd geen problemen mee Dacht net weer dat ik een rood vlokje zag in mijn urine. Ik hoop het niet. Lijk wel steeds meer buikpijn te krijgen. Zo'n zeurderig gevoel. Maar kan ook een goed teken zijn. Ik zal vanaf nu niet meer zeuren. Anders word het hier zo negatief
Goede avond dames, Ik maak me ook enorme zorgen hoor.. vreselijk veel krampjes. Morgen om 12.00u kan ik eindelijk de vk bellen. Ik zal dan maar doorgeven dat ik me zoveel zorgen maak. Hopelijk mag ik dan snel komen voor een contole ofzo.. Liefs Anne
@ Anne, ik hoop dat het niks is. En dat die krampjes er gewoon bijhoren. Maar ben bang dat ze weinig zullen doen al hoop ik wel dat je op controle mag komen.
Jeetje Anne, hoop dat het niets is. Heb wel gehoord dat dat erbij hoort. Heb je ook bloed verloren? En zijn de krampen heel erg?
de krampen zijn met vlagen heel erg. Vandaag viel het wel mee. Maar gisteren was het echt heel erg. Ik heb me nog niet aangemeld bij een vk, omdat deze pas morgen aanmeld spreekuur hebben ofzo. En ik wil ook geen spoed zijn zolang ik geen bloed zie. Maar ik ga morgen toch echt wel op mijn strepen staan... ik wil en ik moet langs komen hoor. Wordt er zo onzeker van. Desnoods moet ik me ziek melden op mijn werk!
Welkom Uk80 Zouden de volgende mensen even wat meer gegevens door kunnen geven voor de lijst? Leeftijd en uitgerekende datum: Uk80 Nicole Martine Meisje1984 Leeftijd: Lisa88 Manon25 Flower27 Ilse1973 Duam Dank jullie